[QUOTE=automaticul;109009]Buna ziua ,daca imi permiteti niste lamuriri ,in privinta cutiilor automate si a uleiului pe care trebuie sa il folositi .
La cutiile 722.3;722.4 ;722.5 -castrol tq-d
La cutiile 722.6; 722.7 -001 989 21 03
La cutiile 722.8 (CVT) -001 989 46 03
La 7G-TRONIC -001 989 68 03 sau 45 03 .
In foarte multe cazuri ,schimbul uleiului la cutie NU este o rezolvare a unor probleme .
In cazul uleiului care se foloseste la 7G-tronic este normala schimbarea culorii uleiului .
Schimbul de ulei la 7G-tronic de face la 60000 km, daca are buson la torqe converter(convertizor) atunci intra intre 9-9,5L DE ULEI IN FUNCTIE DE SERIA DE CUTIE.
Nivelul se face la 40 grade temperatura ulei ,motorul pornit si masina in P.
Socurile din cutie sunt generate de mai multe cauze ; cum ar fi cele electrice ,cele hidraulice si cele mecanice ; nu este o rezolvare schimbarea uleiului din cutie.
La cutiile 722.6 pe wdb 211 -270 cdi o problema frecventa este cea privind intrarea antigelului din instalatia de racire a motorului in circuitul de racire a cutiei de viteze, ceea ce da nastere unor probleme la cutie cum ar fi ,socurile la schimbari , vibratii ale caroseriei si efecte de patinare .
O problema care mai apare la cutiile 722.6 este cea a convertizoarelor(torqe converter)care se defecteaza mecanic, in interiorul lor .
Bineinteles ca fiecare masina are problema ei, poti gasi doua masini cu aceeasi problema dar cauze diferite.
Apropo nu exzista ulei pe viata , sunt foarte multi care inteleg gresIt acest lucru , pe viata inseamna PE VIATA AGREGATULUI(CUTIE, DIFERENTIAL ,REDUCTOR ) NU PE VIATA OMULUI, nu inseamna ca ;cit traiesti tu nu mai schimbi uleiul
Foarte corect ceea ce spui tu,asa este,pe viata cutiei nu a proprietarului,te tine uleiul atata timp cat te tine cutia.
La cutiile 722.3;722.4 ;722.5 -castrol tq-d
La cutiile 722.6; 722.7 -001 989 21 03
La cutiile 722.8 (CVT) -001 989 46 03
La 7G-TRONIC -001 989 68 03 sau 45 03 .
In foarte multe cazuri ,schimbul uleiului la cutie NU este o rezolvare a unor probleme .
In cazul uleiului care se foloseste la 7G-tronic este normala schimbarea culorii uleiului .
Schimbul de ulei la 7G-tronic de face la 60000 km, daca are buson la torqe converter(convertizor) atunci intra intre 9-9,5L DE ULEI IN FUNCTIE DE SERIA DE CUTIE.
Nivelul se face la 40 grade temperatura ulei ,motorul pornit si masina in P.
Socurile din cutie sunt generate de mai multe cauze ; cum ar fi cele electrice ,cele hidraulice si cele mecanice ; nu este o rezolvare schimbarea uleiului din cutie.
La cutiile 722.6 pe wdb 211 -270 cdi o problema frecventa este cea privind intrarea antigelului din instalatia de racire a motorului in circuitul de racire a cutiei de viteze, ceea ce da nastere unor probleme la cutie cum ar fi ,socurile la schimbari , vibratii ale caroseriei si efecte de patinare .
O problema care mai apare la cutiile 722.6 este cea a convertizoarelor(torqe converter)care se defecteaza mecanic, in interiorul lor .
Bineinteles ca fiecare masina are problema ei, poti gasi doua masini cu aceeasi problema dar cauze diferite.
Apropo nu exzista ulei pe viata , sunt foarte multi care inteleg gresIt acest lucru , pe viata inseamna PE VIATA AGREGATULUI(CUTIE, DIFERENTIAL ,REDUCTOR ) NU PE VIATA OMULUI, nu inseamna ca ;cit traiesti tu nu mai schimbi uleiul
Foarte corect ceea ce spui tu,asa este,pe viata cutiei nu a proprietarului,te tine uleiul atata timp cat te tine cutia.
Comment