Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei cutie automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    [QUOTE=automaticul;109009]Buna ziua ,daca imi permiteti niste lamuriri ,in privinta cutiilor automate si a uleiului pe care trebuie sa il folositi .
    La cutiile 722.3;722.4 ;722.5 -castrol tq-d
    La cutiile 722.6; 722.7 -001 989 21 03
    La cutiile 722.8 (CVT) -001 989 46 03
    La 7G-TRONIC -001 989 68 03 sau 45 03 .
    In foarte multe cazuri ,schimbul uleiului la cutie NU este o rezolvare a unor probleme .
    In cazul uleiului care se foloseste la 7G-tronic este normala schimbarea culorii uleiului .
    Schimbul de ulei la 7G-tronic de face la 60000 km, daca are buson la torqe converter(convertizor) atunci intra intre 9-9,5L DE ULEI IN FUNCTIE DE SERIA DE CUTIE.
    Nivelul se face la 40 grade temperatura ulei ,motorul pornit si masina in P.
    Socurile din cutie sunt generate de mai multe cauze ; cum ar fi cele electrice ,cele hidraulice si cele mecanice ; nu este o rezolvare schimbarea uleiului din cutie.
    La cutiile 722.6 pe wdb 211 -270 cdi o problema frecventa este cea privind intrarea antigelului din instalatia de racire a motorului in circuitul de racire a cutiei de viteze, ceea ce da nastere unor probleme la cutie cum ar fi ,socurile la schimbari , vibratii ale caroseriei si efecte de patinare .
    O problema care mai apare la cutiile 722.6 este cea a convertizoarelor(torqe converter)care se defecteaza mecanic, in interiorul lor .
    Bineinteles ca fiecare masina are problema ei, poti gasi doua masini cu aceeasi problema dar cauze diferite.
    Apropo nu exzista ulei pe viata , sunt foarte multi care inteleg gresIt acest lucru , pe viata inseamna PE VIATA AGREGATULUI(CUTIE, DIFERENTIAL ,REDUCTOR ) NU PE VIATA OMULUI, nu inseamna ca ;cit traiesti tu nu mai schimbi uleiul
    Foarte corect ceea ce spui tu,asa este,pe viata cutiei nu a proprietarului,te tine uleiul atata timp cat te tine cutia.

    Comment


    • #32
      http://bevo.mercedes-benz.com/bevoli...&language_id=1Daca cititi pe net veti descoperi multe.....MB zice sealed for life la multe cutii dar inseamna 100000 mile.....exista tabel cu indicativul cutiei si uleiurile aprobate de MB.....
      Last edited by DMIHNEA; 01-16-2010, 17:29 PM.

      Comment


      • #33
        Multumesc @automaticul. Acum e mai clar. Deci trebe sa il schimb peste 15000. Toate bune
        Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

        Comment


        • #34
          fratilor nu mai merge-ti in reprezentante ca va rup aia degeaba ....preturi la piese foarte mari........si manopera....si mai mare .....mai bine le reparati acasa ....sau prin garaje ca mecanicii care stiu de obicei se baga...daca stiu
          piese mercedes benz ,smart,ford

          la preturi bune

          Comment


          • #35
            Originally posted by bercanflorin View Post
            fratilor nu mai merge-ti in reprezentante ca va rup aia degeaba ....preturi la piese foarte mari........si manopera....si mai mare .....mai bine le reparati acasa ....sau prin garaje ca mecanicii care stiu de obicei se baga...daca stiu
            Stiu ca ne rup la pret! De exemplu schimbul de ulei la cutie care m-a ajuns la Casa Auto 1000 lei puteam sa-l fac la service-ul unui prieten cu 500 lei. Exact jumate de pret. Si mi se facea acelasi lucru care mi l-a facut si Casa Auto!

            Dar fiind al doilea posesor si nestiind ce anume s-a facut la cutie am preferat sa am o garantie asupra lucrarii!

            Comment


            • #36
              Pai daca e pe asa dati un service bun, care sa stie sa faca treaba. Dupa ce vad pe aici daca nici macar la reprezentanta MB nu is in stare oamenii sa dea de erorile ce apar cum sa am incredere in alte service-uri?

              Garantia la ce se refera? Nici macar pe factura nu is scrise codurile cum trebuie si tot ce se face dupa cum spunea cineva orin Sibiu. Ca pot spune apoi ca am miscat eu oarecum din D in P si nu is ei vinovati ca smuceste. Dau doar un exemplu am auzit destule.
              Sexy, inteligent, amuzant....Dar destul despre mine!

              Comment


              • #37
                Probleme, probleme si nu cautati deloc prin topicuri mai vechi. Eu m-am initiat in probleme de cutie in urma unui schimb de ulei facut la Autoklass. Lamurirea mi-a venit din Milano de la tovarasu mecanic italian unde-i faceam frecvent service masinii. La Autoklass merg de cand s-au deschis ei si masina avea 100.000 km, un w210 - 290 TD - '97. Inainte de a pleca in concediul din 2008 am facut revizia, ma suna un pustiulica si-mi spune ca trebuie inlocuit uleiul din cutie ( cv - automata) ca MB recomanda inlocuirea uleiului la fiecare 60.000 km. Intrebarea mea a aparut instantaneu si a sunat asa: Bine, MB recomanda asta, voi de la 100.000 si pana acum la 275.000 de ce nu mi-ati recomandat asta? A insistat, ca asa trebuie, ca asa zice MB, etc.. am acceptat schimbul de ulei dar cu mentiunea ca asta se va face pe raspunderea lui, bineinteles ca dupa acest schimb cv n-a mai functionat in parametrii. Dupa nenumarate si interminabile discutii, certuri, tiganii si o gramada de mizerii problema s-a rezolvat.

                Initial au incercat prin schimbarea calculatorului, dupa cu cea a corpului de valve si multe alte incercari.
                Ce-mi spune italianul: Intradevar MB recomanda inlocuirea uleiului la 60.000 dar asta de la inceputul lui 2008 si au inlocuit si tipul de ulei folosit. La modelele mai vechi nu exista buson de golire a convertizorului si in acest caz se mixeaza cele doua tipuri de ulei, situatie care creaza anomalii de functionare. Mi-a recomandat folosirea vechiului tip de ulei deoarece cel nou la cald nu se comporta prea bine.

                Solutia finala a celor de la Autoklass a fost sa-mi caute tipul de ulei folosit inizial de neamt, sa-mi puna acel ulei si acum cv marge in parametrii normali pt varsta si km ei.

                Mai nou , in toamna, am inlocuit futunele de alimentare ( din pacate tot la Autoklass ), logic ca acum am scurgeri de motorina, nu-mi mai pleaca vebasto si curge motorina din ea pana se incalzeste de zici ca-i sonda...acum nu mai porneste deloc pt ca nu se mai alimenteaza...deh...Autoklass.

                Succes!!!

                Comment


                • #38
                  Originally posted by automaticul View Post
                  Buna ziua ,daca imi permiteti niste lamuriri ,in privinta cutiilor automate si a uleiului pe care trebuie sa il folositi .
                  La cutiile 722.3;722.4 ;722.5 -castrol tq-d
                  La cutiile 722.6; 722.7 -001 989 21 03
                  La cutiile 722.8 (CVT) -001 989 46 03
                  La 7G-TRONIC -001 989 68 03 sau 45 03 .
                  In foarte multe cazuri ,schimbul uleiului la cutie NU este o rezolvare a unor probleme .
                  In cazul uleiului care se foloseste la 7G-tronic este normala schimbarea culorii uleiului .
                  Schimbul de ulei la 7G-tronic de face la 60000 km, daca are buson la torqe converter(convertizor) atunci intra intre 9-9,5L DE ULEI IN FUNCTIE DE SERIA DE CUTIE.
                  Nivelul se face la 40 grade temperatura ulei ,motorul pornit si masina in P.
                  Socurile din cutie sunt generate de mai multe cauze ; cum ar fi cele electrice ,cele hidraulice si cele mecanice ; nu este o rezolvare schimbarea uleiului din cutie.
                  La cutiile 722.6 pe wdb 211 -270 cdi o problema frecventa este cea privind intrarea antigelului din instalatia de racire a motorului in circuitul de racire a cutiei de viteze, ceea ce da nastere unor probleme la cutie cum ar fi ,socurile la schimbari , vibratii ale caroseriei si efecte de patinare .
                  O problema care mai apare la cutiile 722.6 este cea a convertizoarelor(torqe converter)care se defecteaza mecanic, in interiorul lor .
                  Bineinteles ca fiecare masina are problema ei, poti gasi doua masini cu aceeasi problema dar cauze diferite.
                  Apropo nu exzista ulei pe viata , sunt foarte multi care inteleg gresIt acest lucru , pe viata inseamna PE VIATA AGREGATULUI(CUTIE, DIFERENTIAL ,REDUCTOR ) NU PE VIATA OMULUI, nu inseamna ca ;cit traiesti tu nu mai schimbi uleiul.
                  Am dedus din alte posturi ale tale ca lucrezi la Casa Auto si pari foarte priceput intr-ale cutiilor automate si nu numai dar astea ma intereseaza pe mine. In urma cu aprox. 1500 km am facut revizia de "78.000 km" la mertzul meu W210 E270CDI din 2002 cu cutie automata si i-am schimbat si ulei in cutie pentru ca nu a fost schimbat pana atunci. Nu am VIN-ul la indemana dar cutia este ceva de genul 722.634xxx si vad ca ai semnalat o problema (ce e drept pentru W211) care a aparut si la mine si pe care am semnalat-o celor de la Autoklass si anume patinarea (cum au denumit-o si ei in urma diagnozei cutiei). Le-am descris celor de la service in ce conditii a aparut anomalia si anume la o depasire am calcat sanatos pedala de acceleratie (kick down), cutia a schimbat treapta inferioara si cand a inceput sa muste din asfalt am calcat frana si asta a fost tot. Cutia parca s-a decuplat complet de motor, motorul se tura si cutia ba, ca si cum era pe N. Am lasat-o frumos in voia ei cand pe la un 40-60km/h s-a cuplat singura si am continuat drumul linistit. Asta mi s-a intamplat de 2 ori. O data mi-a intrat in "limp mode" (parca asa ii spune), mi-am dat seama dupa ce am plecat de la semafor linistit si am observat ca eram deja la 3000-3500 rpm iar cutia uitase sa mai schimbe. Am tras frumos pe drepta am manevrat-o putin intre R, N, P si D si am plecat ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.
                  In fine, cei de la Autoklass au facut diagnoza inaintea schimbului de ulei si mi-au zis sa o tin sub "observatie". De atunci nu a mai avut nici o anomalie (dupa 1500 km), schimba bine, este ok. Este drept ca nu am mai incercat varianta cu pedala in blana si apoi cand ii e cutiei mai drag sa calc frana, adica o bruscare din asta destul de violenta.
                  Tu ce parere ai? Am inteles ca uleiul la cutie nu se schimba numai la un anumit numar de km ci si la un anumit interval de timp, iar acum, eu i-am facut schimbul dupa 7 ani. Se poate sa fi fost asta cauza si sa fi scapat de eventualele belele? Un alt sfat de care am auzit era pornirea masinii cel putin o data pe luna (in special cutia automata) iar eu cum stau plecat din tara cate 2-3 luni iar dansa in garaj...
                  Multumesc!
                  W210 2002 E270CDI

                  Comment


                  • #39
                    Baietii aia din Austria mai stiu ei cate ceva, la modelele vechi (pana in 2000 )nu se schimba uleiul la cv automata decat o data la 60.000 km si pace , restul numai daca aparea ceva.

                    Neamtu' in 2008 a luat decizia de a mai aduna ceva parale, de la baietii astia care au masini cu cv automat si nu cotizau deloc si ei ( ceva litrii de ulei , filtru , garnituri, etc.) si a zis el ca s-a gandit dom'ne si ca mai nou recomanda inlocuirea uleiului la toate CV automate la fie'ce 60.000 km si a inlocuit si tipul de ulei.

                    Urmare a acestei talharii, ca nici nemtii nu mai sunt ce-au fost, incep sa apara tot felul de anomalii de functionare: NU TOTI NENEA MURDARI PE MAINI SUNT MECANICI,
                    DACA VETI CAUTA CU ATENTIE SI STITI CE ULEI AVETI IN CUTIE ATUNCI E RELATIV NORMAL SA NU GOLESTI CONVERTIZORUL SI SA COMPLETEZI ACEI ~ 4L,

                    DACA NU STITI CE ULEI AVETI, ESTE OBLIGATORIE O SPALATURA DE CUTIE CU 16 L ULEI, ~8 O SPALA, ~8 RAMAN IN EA CURATI.

                    DACA FACETI ASTA LA SERVICE AUTORIZAT SI DUPA AVETI ANOMALII DE FUNCTIONARE, NU-I LASATI SA ABEREZE CI DOAR RUGATI-I SA CAUTE IN COMPUTER CU CE ULEI A FOST DOTATA MASINUTA INITIAL, SA-L CAUTE SI SA-L PUNA PE ALA.

                    EU AS INCEPE CU ACEASTA CAUTARE DACA NU ATI APUCAT DEJA PE CINE STIE CE CAI SI VRETI NEAPARAT SA SCHIMBATI ULEIUL DIN CV.

                    SUCCES!

                    Comment


                    • #40
                      Un schimb de ulei la cutia de viteza implica schimbul uleiului atat din cutie cat si din turumba. N-o sa gasiti niciun mecanic care sa va faca schimbul complet de buna voie si nesilit de voi, pentru ca de cele mai multe ori golirea turumbei implica demontarea traversei de sub cutie. Asa m-am "ars" si eu la primul schimb de ulei la cutie, cu un mecanic destept, care dupa cum spunea si cineva mai sus (total eronat de altfel), uleiul complet se schimba doar daca se desface cutia ?!? ... si uite asa, prin incompetenta altora, ajungem, noi sa platim un schimb de ulei in plus, care nu e deloc ieftin de altfel, ca sa avem totusi un schimb complet facut la cutie.

                      Cateva info si aici: SCHIMBUL DE ULEI ATF <- asa se face la un W126 Automatik.



                      Toate cele bune !

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Orvo View Post
                        Un schimb de ulei la cutia de viteza implica schimbul uleiului atat din cutie cat si din turumba. N-o sa gasiti niciun mecanic care sa va faca schimbul complet de buna voie si nesilit de voi, pentru ca de cele mai multe ori golirea turumbei implica demontarea traversei de sub cutie. Asa m-am "ars" si eu la primul schimb de ulei la cutie, cu un mecanic destept, care dupa cum spunea si cineva mai sus (total eronat de altfel), uleiul complet se schimba doar daca se desface cutia ?!? ... si uite asa, prin incompetenta altora, ajungem, noi sa platim un schimb de ulei in plus, care nu e deloc ieftin de altfel, ca sa avem totusi un schimb complet facut la cutie.

                        Cateva info si aici: SCHIMBUL DE ULEI ATF <- asa se face la un W126 Automatik.



                        Toate cele bune !
                        Dupa cum am mai zis si ma repet din nou acum:cutiile de viteze automate sunt ca limba chineza pentru noi romanii(cat iasa atata completeaza,dar nu e chiar asa)=cutii bulite adica futute si asta o pot confirma multi de pe forum care au patit-o deja.

                        Comment


                        • #42
                          Uleiul in cutiiile automate se schimba TOT!!! Nu umbla cu jumatati de masura si nu te zgircii, ca dupa aceea o sa te coste de o sa vorbesti singur pe strada. Uite un link poate iti e de ajutor, vezi in sectiunea ''Video''.http://www.automatikoelwechselsystem.de/videos.html

                          Comment


                          • #43
                            Buna seara , se pare ca sunt atita naivi in ale cutiilor automate , incit eu am de lucru in permanenta .
                            Se pare ca sunt foarte multi care VOR SA AIBA EI DREPTATE , FARA SA STIE CE INSEAMNA O CUTIE AUTOMATA .
                            TARE MULT MI-AS DORI SA AM O INTILNIRE CU CEI CARE AU MASINI CU CUTIE AUTOMATA SI SA IMI ARATE CUM SE FACE UN SCHIMB DE ULEI SI CUM SE ADAPTEAZA O CUTIE , SI SA DISCUTAM DESPRE ELE , PENTRU CA NU STITI CU CE SE MANINCA ACESTE CUTII( CE SE INTIMPLA IN ELE, CUM LUCREAZA O CUTIE AUTOMATA).
                            ESTE FOATE ADEVARAT CA SUNT SI MECANICI CARE NU AU CUNOSTINTA DESPRE CUTIILE AUTOMATE SI VA TRAG CLAPA .
                            MAI ESTE ADEVARAT CA IN ROMANIA ACESTE CUTII NU SE PREA REPARA , DE CE PENTRU CA , ROMANUL ESTE ROMAN , DACA NU FURA EL PUTIN NU ESTE MULTUMIT.
                            IMI ESTE FOARTE GREU SA DOVEDESC CA ACESTE CUTII SE POT REPARA FOARTE BINE SI IN ROMANIA , SUNT BAIETI CARE REPARA ACESTE CUTII , DAR NU DUPA LITERA CARTII ,VORBIND TEHNIC CUM AR TREBUI .
                            ASA CA ESTE BINE SA BELITI OCHII LA CINE MERGETI SA VA REPARE CUTIILE
                            Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                            TEL 0722623721.

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by automaticul View Post
                              IMI ESTE FOARTE GREU SA DOVEDESC CA ACESTE CUTII SE POT REPARA FOARTE BINE SI IN ROMANIA , SUNT BAIETI CARE REPARA ACESTE CUTII , DAR NU DUPA LITERA CARTII ,VORBIND TEHNIC CUM AR TREBUI
                              Poti detalia ?

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by automaticul View Post
                                IMI ESTE FOARTE GREU SA DOVEDESC CA ACESTE CUTII SE POT REPARA FOARTE BINE SI IN ROMANIA , SUNT BAIETI CARE REPARA ACESTE CUTII , DAR NU DUPA LITERA CARTII ,VORBIND TEHNIC CUM AR TREBUI .
                                Promit solemn in fata tuturor membrilor acestui forum ca daca mai "patineaza" a mea dupa schimbul de ulei o sa vin cu ea glontz la tine si o sa ai ocazia sa arati tuturor cum se face treaba iar eu o sa iti fiu ff recunoscator (cu conditia sa lucrezi inca la un service autorizat MB).
                                W210 2002 E270CDI

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF