Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat te tine un E class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by sofermercedes View Post
    Te poti lipsi si de celelate(abs, esp, etc...). Abs-ul si esp-ul oricum sunt degeaba pe gheata sau pe drum alunecos si pe drum uscat decisive sunt cauciucurile, nu aceste asa-zise sisteme ultra-performante.

    Exact asa e. Tare prosti sunt producatorii astia de masini ce investesc enorm in testarea acestor sisteme, sau pacat pt sumele imense aruncate degeaba in cercetari pt amelioararea diverselor sisteme electronice in cele mai aprige conditii. Sau Bosh, oare de ce le fabrica? Sa ''umfle'' pretul unei masini? Sau pt ce a ajuns la a 5 generatie de ABS? Cred ca se plictiseau tare si nu aveau ce face....
    Asa si airbag-ul. Oare de ce se fabrica...ca oricum la un impact cu 150km/h e inutil. E mult mai utila o perna din puf de gasca pusa i n jurul burtii ,prinsa de centura. Dar apropo....pt ce sa avem nevoie de centura? Daca masina o sa ia foc si nu putem sa mai iesim din masina. Deci e ineficienta.

    Doamne...numai ineptii ai scos pana acum pe acest forum. Cum poti sa zici asa ceva nu stiu. Poate doar datorita lipsei de cele mai elementare cunostinte si mai ales faptului ca nu ai atins in viata ta o masina mai noua si ai mers pe premiza'' oricum strugurii este acri''....

    Iti recomand sa inerci sa conduci....sau daca nu poti asta, sa inecerci sa stai in dreapta intr-o masina mai noua si sa incerci sa vezi diferenta cu ESP-ul pornit si apoi inchis. Dar asta nu intr-un Mercedes....pt ca nu se poate dezactiva.

    Comment


    • #47
      Nu sa umfle pretul masinii ca nu e treaba lor pretul masinii, ci sa scoata un profit frumusel de pe urma clientilor care cred in aceste sisteme. Parerea mea.

      Comment


      • #48
        Mersi ca mi-ai facut seara mai frumoasa. Chiar m-am prapadit de ras....

        Ok, hai sa vedem diferenta cu aceste sisteme activate...si ce ar fi fara ele:









        http://www.youtube.com/watch?v=Y04ZS...eature=related uite aici live ce inseamna ESP intr-un moment critic

        http://www.youtube.com/watch?v=414_w...eature=related sau uite aici pe uscat..cu pneuri bune

        Sper ca-ti faci acum o ideie ce inseamna ESP si despre cei ce cred in ele...
        Last edited by 300zxtt; 03-16-2010, 19:05 PM.

        Comment


        • #49
          Cu placere.

          Comment


          • #50
            Originally posted by sofermercedes View Post
            Te poti lipsi si de celelate(abs, esp, etc...). Abs-ul si esp-ul oricum sunt degeaba pe gheata sau pe drum alunecos si pe drum uscat decisive sunt cauciucurile, nu aceste asa-zise sisteme ultra-performante.
            Mi se pare gresit sa afirmi o astfel de chestie....personal am trecut prin multe momente la limita cu e46 320d si recunosc ca fara dsc-ul masinii eram de mult prin sant.
            Cel mai dificil drum l-am avut in saptamana de dinaintea craciunului, cand a nins in toata tara cat pentru o iarna intreaga. Veneam de la Iasi la Botosani, grabit, trebuia sa ajung la o ora limita ..any way, fortat de imprejurari am mers in regim de vara, desii pe drum era zapada din plin, rafale peste rafale de zapada, zone cu polei si cel mai grav era faptul ca aveam anvelope de vara...
            In curbe si in depasiri imi mergea Dsc-ul non stop....ca timp am facut cat faceam si vara pe asfalt uscat....eram in depasire tot timpul....
            Acum drept vorbind, nu as mai face aceeasi prostie...m-am riscat prea mult, dar macar am testat masina la limita, si am toata admiratia pentru acest sistem....face de multe ori minuni, chiar si pe gheata, am facut de multe ori teste cu si fara Dsc/Traction Control, si pot spune ca este de nemanevrat masina fara ele....
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #51
              Originally posted by 300zxtt View Post
              Mersi ca mi-ai facut seara mai frumoasa. Chiar m-am prapadit de ras....

              Ok, hai sa vedem diferenta cu aceste sisteme activate...si ce ar fi fara ele:









              http://www.youtube.com/watch?v=Y04ZS...eature=related uite aici live ce inseamna ESP intr-un moment critic

              http://www.youtube.com/watch?v=414_w...eature=related sau uite aici pe uscat..cu pneuri bune

              Sper ca-ti faci acum o ideie ce inseamna ESP si despre cei ce cred in ele...
              Astea sunt filmulete marketing. Dupa motoul : "Credeti si cumparati!". Condusul preventiv rullz! Din experienta mea in situatii critice nici un sistem nu te ajuta, dacat skill-ul propriu de a conduce. O seara extraordinara!

              Comment


              • #52
                Originally posted by sofermercedes View Post
                Astea sunt filmulete marketing. Dupa motoul : "Credeti si cumparati!". Condusul preventiv rullz! Din experienta mea in situatii critice nici un sistem nu te ajuta, dacat skill-ul propriu de a conduce. O seara extraordinara!
                Stimate coleg, eu si multi alti prieteni am testat personal, live, pe masinile noastre toate beneficiile acestui sistem si spun cu inima pe mana ca isi fac treaba in proportie de 90% asa cum le lauda reclamele din linkurile puse de colegul de mai sus.

                Eu m-am jucat asta iarna cu bmw-ul...am facut driftul de m-am plictisit, puteam sa controlez drifturile pe drumurile pline de zapada la viteze foarte mari, daca decuplam dsc-ul adio control....cu w211-ul nu imi permiteam sa fac asa ceva ( ce-i drept esp-ul de pe mb e ceva mai puturos fata de un dsc de pe bmw)
                Apropo, ce masina detii personal?
                Last edited by flavius89; 03-16-2010, 21:05 PM.
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #53
                  Trbuie sa socotim foarte bine la cale abs-ul care m-a ajutat cu Renaultul megane al mamei sa ajung in sant dupa ce intr-o curba la dreapta cu o lungime de 50-100 m si cu un unghi de maxim 30 de grade , destul cat sa nu se vada jumatatea curbei la ocolirea unui caine ce era pe merginea drumului sa nu il bag sub spoiler am tra stare stanga de volan si pe cand sa trag dreapta am calcat si frana, avand surprija ca "ajutorul de ABS" sa nu imi incetineasca sdi redreseze masina si sa ajung pe partea cealalta in sant. Si asta la 80-90 km/h (eram intr-a 4-a deci sigur sub 100). Chestie care cu baba de cobra am facut-o de nenumarate ori si in conditii si mai periculoase. Nu zic ca nu e bun un ABS, un ESP, un DSC sau mai stiu eu ce, dar sunt cazuri si cazuri... Cu ce te inveti cu aia conduci mai bine. Sigur cand voi trece de la w 123 la w 211 voi avea nevoie de timp de acomodare.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by flavius89 View Post
                    Stimate coleg, eu si multi alti prieteni am testat personal, live, pe masinile noastre toate beneficiile acestui sistem si spun cu inima pe mana ca isi fac treaba in proportie de 90% asa cum le lauda reclamele din linkurile puse de colegul de mai sus.

                    Eu m-am jucat asta iarna cu bmw-ul...am facut driftul de m-am plictisit, puteam sa controlez drifturile pe drumurile pline de zapada la viteze foarte mari, daca decuplam dsc-ul adio control....cu w211-ul nu imi permiteam sa fac asa ceva ( ce-i drept esp-ul de pe mb e ceva mai puturos fata de un dsc de pe bmw)
                    Apropo, ce masina detii personal?
                    Nu-ti mai bate capul.....lasa-l ca-si da seama cand trece si el pe o masina de ultima generatie. Pana atunci, masina care o are e cea mai cea masina .
                    P.S. 211 nu mi-a placut cum reactioneaza pe zapada si exact cum ai spus si u, DSC-ul face minuni, practic zici ca mergi pe asfalt uscat , si nu pe zapada. Nu cred ca exista ceva mai perfectionat decat DSC in sisteme electronice de stabilitate.
                    Gata cu off-ul.Continuam discutia despre E-classe.
                    Last edited by 300zxtt; 03-17-2010, 10:03 AM.

                    Comment


                    • #55
                      Un unchi are E 220 T CDI fabricat in 2006,climatronic, cutie manulala in 6 trepte cumparat in 2008 din ungaria, cu cartea tehnica la zi la 180.000 si ceva. Pana acum are 293.000 sau poate a mai facut de 2 sapt... si nu a schimbat inafara de consumabile si nu stiu ce senzor la volanta nimic, tehnic vorbind, ca a mai schimabat intre timp ceva bucse, telescoapele si arcurile dar nu stiu daca pe fata sau spate. in rest e ok, functionala 100 %, toate geamurile, clima si pe fata si pe spate, audio, navi, incalzirea, led-urile pe la frana/stopuri, tot. Face cam 300-500 km pe saptamana si la 1-2 luni pana in ungaria aproape de granita cu austria.In rest Tg Mures oras si Toplita(drum foarte rau, maia les acum) P.S. anul trecut in toamna l-a lasat un trafo de la xenon si a fost 400 lei la dezmembrari.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Dj Sky View Post
                        Un unchi are E 220 T CDI fabricat in 2006,climatronic, cutie manulala in 6 trepte cumparat in 2008 din ungaria, cu cartea tehnica la zi la 180.000 si ceva. Pana acum are 293.000 sau poate a mai facut de 2 sapt... si nu a schimbat inafara de consumabile si nu stiu ce senzor la volanta nimic, tehnic vorbind, ca a mai schimabat intre timp ceva bucse, telescoapele si arcurile dar nu stiu daca pe fata sau spate. in rest e ok, functionala 100 %, toate geamurile, clima si pe fata si pe spate, audio, navi, incalzirea, led-urile pe la frana/stopuri, tot. Face cam 300-500 km pe saptamana si la 1-2 luni pana in ungaria aproape de granita cu austria.In rest Tg Mures oras si Toplita(drum foarte rau, maia les acum) P.S. anul trecut in toamna l-a lasat un trafo de la xenon si a fost 400 lei la dezmembrari.
                        Iata alt posesor fericit de masina "obosita", bravos amigo. La cati mai multi km fara interventii. Se pare ca masina care merge este o masina care traieste mai mult decat una care este pastrata in garaj si doar stearsa de praf cand si cand.

                        Comment


                        • #57
                          Daca ai noroc.

                          Comment


                          • #58
                            Apropo,datul de Km in spate nu l-am inventat noi,noi l-am imbratisat si suntem multi,chiar foarte multi posesori de E class in Romania care si-au cumparat E class-uri din tara sau din afara fara sa stie ca masinile lor au fost taxiuri(multe au fost infoliate sau revopsite in tara sau afara).Tineti cont ca un taxiu in Germanaia face minim 150.000 de Km pe an pt a fi profitabil.Am adus E class din germania in 2007 masina era 2003 avea 680.000 Km si mergea impecabil dar am adus si Sprinter 316 la 1.000.000+ de Km si de asemena mergea impecabil doar exteriorul era plin de rugina si a necesitat o revopsir.Parerea mea un Mercedes daca este intretinut cum trebuie si are soferul adecvat este ca un ceas elevetian te tine la propriu o viata.

                            Comment


                            • #59
                              Daca aveti drumuri prin Stuttgart va recomand un drum pana in incinta la mercedes au cateva modele retrase demult de pe sosele, dar totusi in stare de functionare, eu personal am ramas surprins de un bot de cal expus , arata impecabil cu 1750000 km la bord numai in regim de taxi si motorul nu a fost desfacut niciodata , pentru amatori cu buzunarul larg era undeva 5000 de euro inchiriatul pt o ora si numai cu insotitor de la reprezentanta dar din cate am inteles erau destui clienti. Mi-ar placea sa vad si eu E-ul meu la cat ar ajunge pana pica dar sigur nu ajunge pana la kilometrajul ala oricat as avea grija de el

                              Comment


                              • #60
                                Eu sunt de acord cu "sofermercedes",fara suparare!Conduita preventiva te scoate din multe rahaturi!Adevarul-adevarat e ca daca combini conduita preventiva cu acele multe sisteme de protectie(abs,srs,asd,esp,etc..) e cu mult mai bine!Dar daca soferul e un idiot la propriu,poate sa aiba masina o suta de sisteme ca e egal cu zero!Cateodata si o cruce facuta inainte sa pleci la drum ajuta! Scuze de off-topic!
                                W124 E220 din 95

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF