Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat te tine un E class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by afigbg View Post
    Mai baieti....eu am un e class elegance 2700 cdi din 2002 februarie(ochios)si am 267.000 km.merge perfect,mai ales acum ca am schimbat pompa de presiune motorina,toate conductele de motorina si un injector.masinile astea merg f.f.f.f.bine daca le dai exact ce le trebuie:schimb ulei(mobil 1),filtru ulei,filtru motorina,filtru aer.eu la fiecare cca.10.000 km schimb filtrul de aer si de motorina.
    Am avut si eu motorul asta, dar sincer sa fiu...nu pot sa spun ca a fost un motor adevarat de Mb, nu a fost atat de fiabil pe cat m-as fi asteptat, adica ...la aproape 200.000km, trebuia pus pe motor al 3-lea rand de injectoare, pompa de motorina schimbata si alte minunatii de senzori schimbati de pe motor...
    Compar cu un 320d si un 525d bmw (masini personale)...si constat ca motoarele de pe bmw mi-au slujit mai bine decat cel de pe e-klasse...acum depinde si de norocul fiecaruia...
    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

    Comment


    • #92
      E adevarat dar..reclama sau nu probabil ca ati vazut cu totii asta : http://www.youtube.com/watch?v=SfMHOkZYt2Q

      Comment


      • #93
        Eu am un E 270 CDI din 2000. Are 200.000 km si merge exceptional.

        Comment


        • #94
          Eu am avut ocazia sa desfac o cutie automata de pe un C-class din 97, avea 505.000 km! si era in perfecta stare, nici un pic de uzura.
          Deci nu vad de ce nu ar merge un motor si 1 milion fara probleme.
          Si la WW sau Audi merg pana la 6-700.000, binenteles daca se face schimbul de consumabile la timp.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #95
            Am UN W211 DIN 2002 cu 350000km .A fost taxi,dar va spun sincer nu as schimba-o cu multe alte e klass-uri .Merge absulut extraordinar si in plus arata a masina.Parerea mea e ca daca stii sa-ti cumperi un mercedes te tine mult .............

            Comment


            • #96
              Corrrrrrrrrrect.
              Originally posted by mitea View Post
              Am UN W211 DIN 2002 cu 350000km .A fost taxi,dar va spun sincer nu as schimba-o cu multe alte e klass-uri .Merge absulut extraordinar si in plus arata a masina.Parerea mea e ca daca stii sa-ti cumperi un mercedes te tine mult .............

              Comment


              • #97
                Eu am un W210 si are 580mi km.pot sa va spun ca functioneaza impecabil masina.firesc,am mai schimbat un turo,un egr,debitmetre...consumabile firesti.la motor nimic,doar injectoarele la 450mii km.eu intre 5-7000 km schimb filtrul de aer si polen.la 15 mii uleiul si filtrul de motorina.pot spune ca 210 a ramas o batrana fiabila...mai am un S320 cdi 4 matic..nu pot spune acelasi lucru...mereu probleme electronice.ba airmatic.ba cutie..nu mai sunt S urile tancurile de pe vremuri..
                Last edited by mircea600sel; 11-28-2010, 17:32 PM.

                Comment


                • #98
                  Eu am vazut multe w210 taxiuri ce se apropiau de 1.000.000 de km.
                  Am fost intr-un E klasse w210 300td care avea 900.000 kms si era destul de sprintena,o apasai pina la fund si inca te mai baga in scaun.
                  Am mai fost cu un S klasse w220 320cdi care avea 840.000km si parca avea 100.000.
                  Cu asta spun parerea mea.
                  Masina mea,E klasse w210 are 138.000 si merge ca si noua.Trage,Confort,Interior ca nou,zici ca e noua.Si asa sunt majoritatea din masinile noastre.

                  Comment


                  • #99
                    Eu sunt de parere ca masina e exact ca femeia. In funtie de cum ai grija de ea, asa o ai.
                    De exemplu, am avut un VW Bora, din 2001, am luat-o eu in 2004 cu 170 de mii de km si am vandut-o in 2008 cu 261 de mii. Mergea ceas, nu am avut nici un fel de problema cu ea, insa am schimbat la timp absolut toate consumabilele (filtre, ulei, distributie, debitmetru etc).
                    Acum am luat un E din 2004, motor de 3200 diesel, km garantati in Germania. Merge tipla, sunt foarte multumit, consuma destul de bine, mai ales la drum lung - 7%.
                    Deci, cum o intretii, atat de tine. Important e sa nu-ti bati joc de masina si sa o duci la service ori de cate ori ti se pare ceva suspect.

                    Comment


                    • E-ul meu w 211 din 2005 are 515 00 si inca arata si merge impecabil. L-am adus din Germania de trei ani si atunci avea 260 000 resul i-am facut eu in taxi

                      Comment


                      • DPF-ul cati km este valabil/duce/ramane intact, si care este finalul unui filtru de particule (infundare iremediabila/faramitarea monolitului) . Aceeasi intrebare as avea-o si pentru toba finala

                        Comment


                        • Apropo ce inseamna ulei bun ? Eu pina acum bagam Mobil pentru ca am citit ca asta recomanda fabrica MB. dar multi zic ca Mobilul nu mai e ce a fost si se face in Turcia.Acum am bagat Aral cica este nemtesc .Sper sa nu fie si asta ulei de floarea soarelui .

                          Comment


                          • Originally posted by adrynoemi View Post
                            Eu am vazut multe w210 taxiuri ce se apropiau de 1.000.000 de km.
                            Am fost intr-un E klasse w210 300td care avea 900.000 kms si era destul de sprintena,o apasai pina la fund si inca te mai baga in scaun.
                            Am mai fost cu un S klasse w220 320cdi care avea 840.000km si parca avea 100.000.
                            Cu asta spun parerea mea.
                            Masina mea,E klasse w210 are 138.000 si merge ca si noua.Trage,Confort,Interior ca nou,zici ca e noua.Si asa sunt majoritatea din masinile noastre.
                            Salutare. Ca tot venii vorba de km, hai sa ma bag si eu putin in seama. Detin un W210, din 1997 care are 174300 km . Probabil ca sunt colegi putin mai sceptici in ceea ce priveste numarul de km, dar garantez ca sunt reali . De ce sunt asa sigur? Motorizarea este 4.2 benzina, iar masina a fost pe mana fratelui meu de noua in Italia. Deci se poate ani multi si km putini. Intr-o alta ordine de idei, am avut o Cobra din 1980 ( adusa pe comanda de noua in RO de Iosefini), care eu am luat-o la 780 000 km si am vandut-o la 1 016 000 km. Masina circula si in zilele noastre pe strazile din Constanta. Deci se poate dragi colegi. Ca sa citez un coleg de aici " conteaza piesa dintre scaun si volan". Stima tuturor si la cati mai multi km fara evenimente.

                            Comment


                            • Vreau sa va spun si eu parerea mea despre Mercedes. Eu sunt taximetrist primul meu mercedes a fost in 2002 am avut un e klasse din 1991 crem de 2000 diesel,am luat masina la 600000 km arata impecabil am reusit sa fac cu el in 4 ani 800 mii km eu find din botosani si am un contract cu niste firme care la vremea respectiva faceam zilnic bucuresti aeroport si se aduna km,singurele probleme care le am avut au fost grupul care l am schimbat odata si cutia de viteze,viteza 1 si a 3 nu mai tinea trebuia sa o tin cu mana daca nu sarea,altceva nimic
                              In 2007 am luat mercedes e klasse 200 cu motor de 2200 de 116 cai cu 500mii km am reusit sa fac cu ea in 3 ani aproape 400 mii probleme la ea au fost caseta de directie si ma nacajit de cateva ori egr mai bine zis clapitele de la galeria de admisie cam atat la ea
                              Din 2009 sunt mandrul posesor la un e klasse 220 cdi din 2005 cu 78mii km full inclusiv panoramic si sistem audio cu 7.1 sorround super masina am acuma aproape 300 mii km am avut mai multe probleme electrice ca sa zic asa....releu de incarcare senzor filtru de particule,abs ,esp.....si pe parte mecanica absolut nimic.
                              Deci concluzia mea o masina cu multa electronica in ea nu e prea buna in romania la drumurile care le avem si cred (parerea mea) ca nemti ar mai trebui sa lucreze mai bine la electronica.
                              Oricum chiar daca mercedesul e considerat o masina mai de pensionari si se axeaza mai mult pe confort e net superioara la fiabilitate fata de alte marci mai ales ca am multi prieteni cu diferite marci de masini asa ca incercati sa schimbati cat mai des filtrul de aer si de motorina si o sa faceti km multi fara probleme la motor nu suflati ca faceti mai mult rau ....

                              Aaa era sa uit eu niciodata cand iau o masina nu ma uit la nr de km e masina second hand totusi nu e noua ma uit cum e intretinuta si cum arata cum se comporta masina in mers,asta la noi romanii e o conceptie gresita ca vai sa aiba km putini ca e buna.Totul conteaza de cine a condus o daca e un kamikaze si are 50miikm si e varza ..e degeaba km aia
                              Last edited by Luxian; 06-28-2011, 10:39 AM.

                              Comment


                              • Originally posted by sofermercedes View Post
                                Te poti lipsi si de celelate(abs, esp, etc...). Abs-ul si esp-ul oricum sunt degeaba pe gheata sau pe drum alunecos si pe drum uscat decisive sunt cauciucurile, nu aceste asa-zise sisteme ultra-performante.
                                nu cred ca sunt ineficiente, mergi cu o masina cu tractiune spate ( dacia papuc) fara nimic si atunci faci diferenta
                                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                                Onorez comenzi si in Bucuresti
                                Tel. 0736375626 Marian

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF