Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat te tine un E class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by mihai_urotiorc View Post
    Nu! Nu cred! Dar ma laudam ..) oricum pe bord atat scrie 107.523 km.Da numai mosu de la care am luat-o stie, iti dai seama daca are rugina la aripi ? Da acuma ce sa-i fac? Ma tot gandesc acuma la Duster! Poate o sa vand masiniile mele! Si mai pun ceva bani sa-mi iau unul, asta e doar un gand. Oricum o masina noua e noua. Scuze de off topic.
    Te rog sa scrii cu litera mare la inceput de propozitie si sa nu mai folosesti excesiv multe puncte sau alte semne intr-o propozitie. Multumesc.
    E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

    Comment


    • #32
      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
      Exact.
      Un E Klass 1998-2002 tine cit se poate de mult. Parerea mea este ca tine prea mult inca, si vorbesc serios. In comparatie cu alte modele.
      De aceea fabricantul a renuntat din 2002 la modelele astea si a venit pe piata cu alte modele mult mai moderne, dar prevazute sa se strice dupa un anumit nr de Km. Ca sa-si mai rotunjeasca veniturile la vinzarile piese deschimb.

      Si cu toate astea este de 100 de ori in avantaj, fata de renault dci sau opel tdci.
      Foarte interesanta remarca. Trebuie totusi sa recunoastem ca tuturora ne place High-tech-ul, ne place un command APS , navigatie, computer de bord cat mai sofisticat, gramada de senzori care sa ne usureze viata la volan si sa faca condusul odihnitor si confortabil. De aceea optam pentru variantele mai noi, in dauna modelelor mai vechi dar mai fiabile. I deea pentru care am lansat acest thread este, ca sa aflam cand masina pe care o conducem poate fi considerata "obosita" si care sunt simptomele. Kilometrajul se pare ca nu este foarte relevant. Atunci, de ce reprezentantele tin la inregistrarea Kilometrajului real? Se pare ca totusi are ceva relevanta. Apoi, sunt curios, cam cand incep sa apara problemele si cat de grave pot fi (aici ma refer la costuri) astfel incat intretinerea MB-ului sa nu devina o povara si sa nu-si mai justifice existenta on road.

      Comment


      • #33
        Mie nu-mi place high-tech-ul. In afara de servodirectie care cred ca este folositoare cateodata, toate dotarile astea actuale m-i se par praf in ochi, pentru ca producatorii sa scoata cat mai multi bani de la cumparatori degeaba. Prefer oricand fiabilitatea in detrimentul gadgeturilor.

        Comment


        • #34
          Originally posted by sofermercedes View Post
          Mie nu-mi place high-tech-ul. In afara de servodirectie care cred ca este folositoare cateodata, toate dotarile astea actuale m-i se par praf in ochi, pentru ca producatorii sa scoata cat mai multi bani de la cumparatori degeaba. Prefer oricand fiabilitatea in detrimentul gadgeturilor.
          Sa te vad eu vara cum stai tu intro masina fara clima...si-ti curge transpiratia pe ochi.Te astept atunci sa-mi spui cum e cu high-tech-ul,e folositor sau nu?

          sigpic

          "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

          Comment


          • #35
            Originally posted by sofermercedes View Post
            Mie nu-mi place high-tech-ul. In afara de servodirectie care cred ca este folositoare cateodata, toate dotarile astea actuale m-i se par praf in ochi, pentru ca producatorii sa scoata cat mai multi bani de la cumparatori degeaba. Prefer oricand fiabilitatea in detrimentul gadgeturilor.
            Iti recomand atunci cu caldura un bot de cal 200D, e spartan la dotari si poti sa optezi pt. modelul fara servo directie. Bate cam in 500 de euro.
            Vedeti dumneavoastra, noi educatorii, pedagogii suntem ca niste doctori .....
            http://www.youtube.com/watch?v=f_-XE9GP4mc
            http://www.youtube.com/watch?v=56a7YHK-i0c

            Comment


            • #36
              Originally posted by carmine View Post
              Iti recomand atunci cu caldura un bot de cal 200D, e spartan la dotari si poti sa optezi pt. modelul fara servo directie. Bate cam in 500 de euro.
              500 de euro???Ala e modelul full full

              sigpic

              "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

              Comment


              • #37
                Originally posted by carmine View Post
                Iti recomand atunci cu caldura un bot de cal 200D, e spartan la dotari si poti sa optezi pt. modelul fara servo directie. Bate cam in 500 de euro.
                Mersi de recomandare. Am sa tin cont de ea. Pacat ca boturile nu mai pot circula mult in ROM.
                Last edited by sofermercedes; 03-10-2010, 23:34 PM.

                Comment


                • #38
                  Sa fim seriosi. AC-ul nu mai e demult hightech.
                  Pentru omul de rand o masina cu ABS, ESP, servodirectie, geamuri electrice, cat mai multe airbag-uri si AC este suficienta.
                  Restul sunt optiuni de care te poti lipsi, dar ar fi bine sa le ai. Si mie mi-ar place un command, trapa, climatronic in loc de AC dar asa a fost sa fie. Fiecare avem un minim de pretentii + altele (optionale) cand cumparam o masina.

                  Comment


                  • #39
                    Fratilor deviem de la subiect. Va rog, pareri in legatura cu semnele de oboseala ale balenei, dupa cati ani de folosinta sau km parcursi etc.

                    Comment


                    • #40
                      Asa ceva nu gasesti decit la culoarea crem, "fella".
                      Originally posted by aditzah View Post
                      Sa fim seriosi. AC-ul nu mai e demult hightech.
                      Pentru omul de rand o masina cu ABS, ESP, servodirectie, geamuri electrice, cat mai multe airbag-uri si AC este suficienta.
                      Restul sunt optiuni de care te poti lipsi, dar ar fi bine sa le ai. Si mie mi-ar place un command, trapa, climatronic in loc de AC dar asa a fost sa fie. Fiecare avem un minim de pretentii + altele (optionale) cand cumparam o masina.

                      Comment


                      • #41
                        Buna ziua .

                        Eu am un W211 -E 220 CDI -2004 -150/110-motor 646.961 Km 270.000.

                        In doi ani de zile si in jur de 20.000km , piesele defecte plus filtrele si uleiurile au fost in valoare de 1000 euro.
                        Cateva ex. :
                        senzor ax came , brat fata cu bucsa ,tendon drept , pivot inferior dr. , curea , rola , intinzartor , spannrolle ? , reglat maieuri fata roti , garnituri baie cva , stift joja , mufa electrica cva , vaselina castrol , buson baie cva ...plus manopera , toate la reprezentanta .
                        Urmeaza de schimbat zilele astea racordul flexibil toba si ...service E in 20 zile !

                        Dupa parerea mea modelul W211 -E 220 CDi -2004 este foarte fiabil .
                        Pentru mine este o masina de "duminica" , eu mai avand un MG ZT-T si Espero pe GPL pe care le frec zilnic .
                        MB E220 W211

                        Comment


                        • #42
                          WOW, asta asteptam, multumesc mult pentru post. Sa-l stapanesti sanatos cel putin 1 milion de km. Da se pare ca dupa 270.000 km si 6 ani de folosinta, masina nu e "obosita". Bravos!

                          Comment


                          • #43
                            On topic al meu e class la 170000km nu stiu daca reali sau nu cert este ca un an inainte sa o iau eu nu s-a miscat din loc am vazut eu ca era in zona mea basca ii intrase rotile in asfalt era praf usor usor am mai pus-o pe picioare mai am ceva retusuri pe la aripi si mai ma tine 10 ani
                            E 200 CDI, W210,116 CP

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by babanu_ralu View Post
                              WOW, asta asteptam, multumesc mult pentru post. Sa-l stapanesti sanatos cel putin 1 milion de km. Da se pare ca dupa 270.000 km si 6 ani de folosinta, masina nu e "obosita". Bravos!
                              Multumesc pentru gandurile bune , sa de-a Domnul sa ajung milionu' de km. si te astept si pe tine sa-i faci , deasemenea !

                              Am mare noroc cu fostul propietar german pentru modul in care a intretinut-o , a mers numai pe autobanda facand naveta zilnic intre casa si birou la care lucra . Eu incerc cat pot s-o intretin la fel evitand viteza si bruscarile ... dar drumurile noastre sunt cum sunt asa ca efortul meu este mare .Ce imi ramane este s-o folosesc mai rar , greul ducand-o MG si Espero .
                              Si apropoo de MG zt-t, este o masina super ...ati incercat-o careva ? A mea pacat ca este combi ...e greu cateodata parcarea cu spatele in locuri stramte !
                              MB E220 W211

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by aditzah View Post
                                Sa fim seriosi. AC-ul nu mai e demult hightech.
                                Pentru omul de rand o masina cu ABS, ESP, servodirectie, geamuri electrice, cat mai multe airbag-uri si AC este suficienta.
                                Restul sunt optiuni de care te poti lipsi, dar ar fi bine sa le ai. Si mie mi-ar place un command, trapa, climatronic in loc de AC dar asa a fost sa fie. Fiecare avem un minim de pretentii + altele (optionale) cand cumparam o masina.
                                Te poti lipsi si de celelate(abs, esp, etc...). Abs-ul si esp-ul oricum sunt degeaba pe gheata sau pe drum alunecos si pe drum uscat decisive sunt cauciucurile, nu aceste asa-zise sisteme ultra-performante.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF