Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cat te tine un E class

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat te tine un E class

    Salutare la toata lumea. M-am hotarat sa deschid o discutie noua pe o tema care mi se pare interesanta. Cam cat apreciati ca ne poate servi masina , ma refer bineinteles la E class mai ales modelul de caroserie W211, sunt curios sa vad ceva pareri autorizate pentru ca, intr-un thread anterior la cineva am vazut o afirmatie de genu "masina mea este cam obosita, are 240.000 de km"..pe mine unul m-a uimit profund.. cum adica?..daca a facut 300.000km trebuie sa o dau la remat??? Eu am un W211 an fabricatie 2006 martie, deci a facut balena 4 ani, are app. 210.000km si mi se pare destul de sprintena ptr "km multi care ii are". Chiar asa tamiptei suntem noi romanii, vrem chiar toti masini cu 100.000km, asta sa fie bariera psihologica de "masina buna"??
    Deci, daca sunteti amatori sa discutam pe aceasta tema, va rog astept ceva pareri. Cam cati Km ne duce, cati ani si in ce conditii. Ce inseamna de fapt "masina obosita" si dupa cati km parcursi poti spune ca a "obosit".
    Multumesc pentru interes.

  • #2
    Interesant subiect.
    Eu personal am vazut masina E-class din 2001 cu 160.000 km reali, facuta praf si pulbere.
    Dar un prieten are un w124 motor 2500 din 1991, si are peste un milion de kilometri si arata impecabil masina, si functioneaza chiar bine.
    Depinde cum este exploatat masina respectiva si cum este ingrijita.
    Asteptam si alte pareri pe tema asta.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Parerea mea, vis-a-vis de tema de discutie propusa de tine, e una cat se poate de simpla: masina te tine in functie de cum te ingrijesti de ea si cum o intretii. Poti sa gasesti masini obosite cu 100.000 km, dar poti sa gasesti si masini cu 500.000 km impecabile, cu viata in ele ca la 20.000 km.

      Concluzie, totul tine de intretinerea masinii.
      sigpice60 525d

      Comment


      • #4
        Subscriu ce scrie @T O R Q U E : conteaza f f f mult 'piesa' dintre volan si scaun.

        Comment


        • #5
          Ma gandesc totusi, motoarele mai vechi nu erau chiar atat de dependente de calculatoare, electronica multa etc., ii dadeai combustibili si lubrifianti buni si bineinteles la timp, te tinea masina 1 milion de km. si peste. Acum, cu calculator pentru orice rahatis din masina, softuri instabile si alte high tech-uri d'astea, nu mai stii ce sa speri. SBC are nr limitat de actionari, hmm ce tampenie, e mai bine la dacie?, acolo stii sigur ca daca ai placute si lichid de frana, "SBC"-ul ) nu te va dezamagi.

          Comment


          • #6
            Cel mai important, când comparaţi maşinile, gândiţi-vă că multe au kilometrajul dat inapoi (în speciale cele luate la mâna doua, chiar dacă sunt aduse direct din Germania sau orice altă ţară). Conform zicalei: fată mare la mâna doua nu găseşti.

            O maşină te ţine cât timp bagi bani în ea. ÃŽn funcţie de câtă grijă ai de ea, ziua în care întreţinerea devine atât de mare încât să nu se merite să mai ţi maşina o să vină după mulţi ani sau după 1-2 ani sau 100.000 km.

            @Jacob: tare sunt curios de cei 160.000 km reali la o masina ta din 2001 (aprox: 17.000 km / an)? E benzina? sau... ? Ai cumpărat-o de nouă?
            ...

            Comment


            • #7
              Apropo de km "reali" la masina SH luata din europa. Eu am luat-o de pe www.carsontheweb.com, in briefing avea trecuti 165.000km , iar cand a ajuns masina in tara, la testare, am descoperit ca avea de fapt vre-o 205.000 km, deci app. 40.000 dati inapoi. Eu am fost convins ca sunt smenari si in west, nu numai la noi, dar se pare ca totusi sunt si ei fortati de pretentiile romanului care vrea masina sh cu "nu mai mult de 100.000km". Eu unul as fi fost la fel de interesat de masina si daca erau trecuti km reali in briefing. Chiar ma gandesc serios cum sa fac sa-i pun km la loc. Eu nu am interes sa-i ascund.

              Comment


              • #8
                Eu cand m-am hotarat la achizitie am citit foarte atent asta: http://www.whatcar.com/car-reviews/u...review/23719-2, mi s-a parut o analiza sintetica fara prea multe floricele, si destul de realista.

                Comment


                • #9
                  Referitor la kilometri da-ti inapoi sau nu , de exemplu tatal meu a avut un espero pe care s-au facut in 8 ani de zile doar 37000 de km...De asta ce ziceti?E dat ceva inapoi?si va asigur ca arata foarte foarte bine masina.Si mai stiu pe cineva care a vandut un espero care avea 16000 de km in 9 ani.Deci nu e imposibil sa fie kilometri putini , insa trebuie verificati foarte atent , mai ales la masinile pe motorina.
                  Acum ca sa raspund intrebarii lui babanu_ralu , am mers cu un w210 taxi care avea 1250 000 km , si mergea foarte foarte bine.Fara reparatii majore , sumele investite in masina erau foarte mici in raport cu numarul de kilometri pe care ii realizase la momentul respectiv masina.Mentionez ca era taxi , si era full , mergeau reglajele scaunelor , reglajele lombare din scaune , etc , tot ce era electric functiona
                  Dupa parerea mea daca tinem cont de schimburile de consumabile si daca efectuam reviziile la timp , nu vad de ce sa nu tina tot atatia kilometri masinile de generatie ceva mai noua.Trebuie sa stii ce sa ii dai si cand sa ii dai.Eu de exemplu datorita drumurilor si conditiilor pe care suntem nevoiti sa le suportam in trafic schimb uleiul impreuna cu filtrul de ulei , si de motorina undeva la 10-12000km , iar cel de aer la maxim 20000.Asta o consider ca pe o precautie pentru a prelungi viata motorului.

                  Comment


                  • #10
                    De ce nu il schimbi si pe ala de aer tot la 10-12.000 ? Eu ma gandesc serios sa schimb filtrul de aer, de acum incolo, chiar la 5.000 km !
                    sigpice60 525d

                    Comment


                    • #11
                      Poate nu chiar sa il schimbi la 5.000, dar nu e rau sa il 'sufli' din cand in cand cu un compresor ( din interior catre exterior ) - e mult mai bine decat deloc...
                      Vei fi uimti cat praf va scoate...

                      Comment


                      • #12
                        Stie cineva cum pot da km la loc? Adica, acum bordul imi arata vre-o 167.000, dar in realitate sunt vre-o 207.000 km.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by babanu_ralu View Post
                          Stie cineva cum pot da km la loc? Adica, acum bordul imi arata vre-o 167.000, dar in realitate sunt vre-o 207.000 km.
                          Stii sigur ca nu sunt kilometrii reali? Poate dai kilometrajul in fata degeaba

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by T_o_r_q_u_e View Post
                            De ce nu il schimbi si pe ala de aer tot la 10-12.000 ? Eu ma gandesc serios sa schimb filtrul de aer, de acum incolo, chiar la 5.000 km !
                            In principiu din cei 12000 fac multi extraurban , de aceea am zis ca nu trage praf mult.Si eu curat filtrul de aer cam la 5000.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by sofermercedes View Post
                              Stii sigur ca nu sunt kilometrii reali? Poate dai kilometrajul in fata degeaba
                              Facut test la reprezentanta MB in Galati la SF TEX. Si oricum in cartea service a masinii (care a venit dupa vre-o 4 luni) ultima revizie era facuta la 187000 iar masina cand a ajuns la mine cerea service B. Deci inclin sa cred ca-s dati inapoi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF