Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Subwoofer OE sau aftermarket W211 sedan facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Deocamdata m-am blocat cu montatul midrange-urilor. Sunt cam indecis unde sa le montez datorita dificultatii generate de spatiul si curbele fetelor de portiere,cat si de randamentul dat de fiecare pozitie. Am 3 variante fiecare mai complicata decat cealalta.
    1 Dupa cum se vede in foto nr.1 grila difului vopsita cu un negru mat de culoarea pielii se va integra zic eu perfect cu restul interiorului. Va arata super dar pozitia difuzorului pt.randamentul audio nu e cea mai buna.E cea mai pretentioasa varianta deoarece trimul trebuie decupat perfect fiindca grila vine ingropata ceva in genul butoanelor pt.oglinzi deoarece rama e groasa si zona trimului e curbata.Grila are 78mm diametru iar freze am gasit doar de 76mm,nu cred ca va fi asta o problema restul voi finisa cu smirghel.
    -foto 2 Nu arata asa bine dar ca randament audio pozitia e mai buna fiind mai in fata si mai bine orientat spre ascultator. Problema este ca trebuie construita alta grila care sa copieze curbele panoului si nu prea am idee cum.
    -foto 3 Pozitia cea mai buna pt.audio dar zic eu complicat de construit o grila care sa se integreze bine ca aspect pt.ca din nou nu prea am idee si nici nu stiu la cine sa apelez ca sa mi-o faca.
    In toate variantele difuzorul vine prins din spate.Ca pozitie de prindere si spatiu pt.difuzor varianta 1 e cea mai buna. Ca sa nu dau gres voi lua o fata de usa de la dez.pe care o sa incerc sa implementez grila si difuzorul in diferite locuri,astfel nu voi avea surprize ca nu se va potrivi ceva.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    Last edited by ioonak88; 01-19-2020, 22:36 PM.

    Comment


    • #62
      Mai am o varianta care e cea mai simpla dar si cea mai neinteresanta. Ca sa fie in aspect cu restul pot folosi o grila de BMW. De cand am cumparat difuzoarele le am puse provizoriu undeva in zona aia sa vad cum se comparta si fiindca imi place cum se aude nu le-am mai dat jos.Cam in pozitia aia sunt montate midrange-urile si la Audi,Porsche deci nu ar fi chiar rau dar nu imi place cum se integreaza ca aspect mai deloc.
      In foto am puse cateva proiecte facute ca la carte pe CLS si W212,zici ca sunt de fabrica. Din pacate asa difuzoare in Romania nu gasesc nicaieri plus ca sunt si foarte scumpe.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.
      Last edited by ioonak88; 01-19-2020, 23:34 PM.

      Comment


      • #63
        Salut,
        a trecut ceva timp de la ultim update,ai mai facut ceva schimbari?

        Comment


        • #64
          Salutare. Inca de la ultima postare nefiind sigur 100% de pozitia finala a difuzoarelor m-am mai tot jucat cu ele mutandu-le de colo colo prin masina pana am descoperit ca de departe cel mai bine se aude cu ele montate pe plansa de bord. Le-am pus provizoriu,dupa cum se vede si in foto si am umblat asa cu ele vreo 2 saptamani
          Last edited by ioonak88; 04-03-2020, 00:23 AM.

          Comment


          • #65
            Revin maine ca m-am enervat,site-ul a luat-o razna. Imi apar doar cateva cuvinte din ce am postat si nici poza incarcata nu apare. Am vrut sa sterg tot si sa postez din nou dar nu am gasit cum,cred ca nu se poate.

            Comment


            • #66
              In aceste saptamani m-am convins ferm ca asta e de departe pozitia cea mai buna. Sound stage-ul e demential in comparatie cu ce am avut pana acum.Toata actiunea e sus, exact ce trebuie,nu exista termen de comparatie cu OEM-ul. Pana nu asculti altceva mai bun nu iti imaginezi ca sistemele pe 2 cai au un gol serios intre bas si inalte. Desi micile difuzoare coboara doar pana la 500hz,completand golul mai sus mentionat combinat cu pozitia in care sunt instalate fac sa se simta mult mai putin ca basul vine din spate. Cu logic 7 pornit acum prezenta difuzoarelor surround din spate e mult redusa,se aud fix cand e nevoie.Asta e una din problemele Logic 7 de pe W211 fata fiind saraca in medii spatele e prea prezent.Pot spune ca rezultatul e super avand in vedere simplitatea proiectului. Doua tweetere de calitate completate cu aceste mici midrange-uri si situatia se schimba radical. Pentru mai multa putere trebuie un amplificator cu DSP incorporat gen Audison F8.9bit si intri in alta liga. Oricum amplificarea de fabrica zic eu ca multumeste peste 90% din ascultatori. Pe cei ce vor sa crape geamurile e imposibil,ei nu au treaba cu mediile si inaltele,doar bas si bas.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • #67
                Geamuri nu crapi nici la DB drag, dapoi cu scule normale...
                Buna observatia cu ssitemele pe 2 cai puse in portiere. Pana nu asculti ceva de calitate e greu sa apreciezi.
                La cum suna 211 paleste in fata unor boxe mesterite pe baza de repede cu difuzoare ok in buget de 2mii lei.
                Evident facute de cineva care stie sa proiecteze/masoare niste filtre, nu cumparate din magazin.
                Dar boxele de casa stau intr-un mediu mult mai comod, fata de haosul din masina.

                Ai ceva metode de amplasare in plansa? E cam dificil acest pas.
                Ai cu ce sa masori? Is curios ce iese.
                Last edited by Sharky; 04-03-2020, 11:35 AM.

                Comment


                • #68
                  Sharky sigur ai inteles aluzia cu crapatul geamurilor dar nu te-ai putut abtine
                  Last edited by ioonak88; 04-03-2020, 20:13 PM.

                  Comment


                  • #69
                    Metode am mai multe,acum ca s-a mai incalzit urmeaza sa dau plansa de bord jos si pt.inceput voi monta difuzoarele fara nici o grila deoarece zic eu portocaliul lor da foarte bine cu negrul bordului. Dupa aceea daca va arata a tiganie cumpar alta plansa de bord si voi incerca sa construiesc sau adaptez cumva niste grile care sa se integreze ca si cum ar fi de fabrica.
                    Foarte mult m-am documentat de la cineva din UK (Pssound pe facebook si youtube)care are prezentate si explicate in detaliu zeci de proiecte. De la el am aflat ca reflexia parbrizului poate fi folosita si in avantaj.Inclinatia parbrizului si a plansei de bord creând acest avantaj si la W211.
                    Nu inteleg ce insisti atat cu filtrele,care in afara de faptul ca filtreaza frecventa optima parametrilor difuzorului sau la nevoie scade volumul nu mai ajuta la nimic. Degeaba faci si pui filtre daca nu ai difuri. Referitor la masura nu am idee cu ce sa masor si nici nu prea sunt interesat. Cel mai bun aparat de masura e urechea.
                    HK de pe W221 e minciuna pe langa ce am eu acum.Are volum si bas putin mai mare dar sound stage-ul si calitate e foarte departe. W212 e si mai departe. La fel si Bose de pe A8 2008 e si mai inferior dar e normal fiind un sistem pe 2 cai.

                    Comment


                    • #70
                      Filtrele fac diferenta intre o boxa si o cutie cu difuzoare, ma rog, in cazul asta o masina cu difuzoare. Fie el filtre pasive, sau active, de 5$ sau de 500.
                      DE la o boxa simpla pe 2 cai pe casa pana la o instalatie cu multe boxe in cazul unui concert. Aia fac ce spui tu, si cateodata lucrul poate fi greu.
                      Restul e tamplarie, iar difuzoarele le ai de-a gata si doar n-o sa te apuci sa le modifici.
                      Practic aici treaba e facuta deja, s-o fi chinuit producatorul sa le faca liniare, sa omoare orice urma de sunet murdar din ele stiind ca probabil nu va s-a nimeni sa tunda vreun varf din filtru.
                      Si ce iti da cu o mana, iti ia cu alta, cel putin in casa, sunt niste difuzoare care pe liber guitza si chiuie ca porcu la taiere, dar cand e sa faci un filtru bine mestesugit, suna intr-un mare fel...mult peste altele blegite in mod voit care sunt cam ...moarte.

                      reflexia parbrizului e sabie cu doua taisuri.
                      Parbrizul si plansa e si ea destul de reflexiva si tare ma tem ca s-ar putea sa ai niste compuneri ciudate daca tai prea sus din filtru evident.
                      Google "comb filtering".
                      Plus nu stii ce directivitate are calota aia.
                      Poate ai o serie/model/marca si se gaseste pe undeva o diagrama polara.
                      As crede ca de pe la 2-3k incepe sa devina directionala, asa din ochi pare aiba vreo 2".
                      Ce stiu eu ce se intampla cand sub 2k merge omnidirectional si peste incepe sa bata doar in sus, se reflecta in parbriz si o parte de-a dracului se reflecta inapoi spre plansa?
                      Ala il poti rezolva cu ceva ghid de unda, dar va intra in campul vizual ca sa nu zic ca nu e ceva usor de experimentat.

                      Tweeterul unde il amplasezi? Tot prin zona? Ca ar mai conta si aia, dar ramane problema directionalitatii.


                      Mai multe nu pot sa iti spun pt ca nu am experienta deloc cu auto, comparativ cu boxe care le asculti in casa in mediu tratat pe cat posibil ce e intr-o masina e un haos total dpdv tehnic.
                      Oricum sunt destule probleme de rezolvat, mai bine zis de atenuat cat sa devina irelevante. Probabil ca sunt si prea pretentios.


                      MA bucur ca te pasioneaza domeniul, si eu am facut destule, sau am reparat dupa altii, e drept ca nu in ultimii 4 ani.
                      DAr in general se incepe de la o baza mai tehnica solida si dupa ce ai acumulat experienta si corelezi urechea cu realitatea atunci mai merge sa sari peste unele etape.
                      E un domeniu cat se poate de tehnic.
                      Sa te avanti din prima dupa ureche e doar invartit in jurul cozii, te duce pana un anumit nivel dar de acolo nu poti urca fara niste comparatii obiective.
                      Iar urechea e cel mai prost instrument de masura, ce suna cumva azi, maine cand esti in alta dispozitie suna altfel. Mai schimbi si melodia, iar iti schimbi parerea.
                      Cu timpul prinzi unele deprinderi cum sa identifici anumite greseli tehnice doar din ureche, dar asta pt ca le-ai corectat inainte dupa o masuratoare si ti-ai cam dat seama de cum suna cand cele doua difuzoare nu se cearta intre ele ci lucreaza fiecare in treaba lui iar in zona de trecere se imbina armonios.

                      Imi aminteste de o faza de mai demult la un prieten intr-un studio radio adusese unu o boxa mesterit care urla din toti bojocii de iti gaurea urechile in zona de medii inalte.
                      El: domne, are vana, suna bine,
                      eu: ce sa zic, sa zicem ca suna, dar e galagie.
                      I-am taiat bine avantul ala care il avea pe medii, mult peste linie, sunetul devenise cam tern si nu ma mir dupa ce ne-a torpilat minute bune.

                      El: - Domne ai stricat boxa, nu mai suna bine, pune-o cum a fost, ca asa nu are vana, nu canta.
                      Eu: - Domne, eu zic ca asa e bine, masoara mult mai corect si nu mai gaureste urechea, dar nu mai bine vezi cum suna fata de martin-urile alea din colt care de fiecare data le-ai laudat?

                      Punem martinurile, stupefaxie maxima, si alea sunau tern si plictisitor comparativ cu boxa lui modificata.
                      Senzatie de-a dreptul normala dupa ce ai fost torpilat cu peste 110dB cu varfuri fix in zona de medii-inalte unde e mai agresiv sunetul.
                      Martinurile alea care omul de fiecare data le asculta si se crucea cat de bine pot suna niste boxe...
                      Ce sa mai zici?

                      De esti curios si de partea mai tehnica sa faci un setup de masura ieftin e posibil cat sa corectezi greselile grosolane. De acolo, munca si experienta si la final da, gusturi...
                      Cam atunci iti dai seama ca ai un sunet echilibrat cand dai 1-2dB plus intr-o zona si tii dai seama, ca domne, e prea mult. Cand boxa e departe de a fi gata, cateodata dai si 6dB si ti se pare ca suna mai bine, mai interesant chiar ))
                      Gen ca si cand nu mai iese ciorba, hai sa mai bagam 2-3 ardei iuti si niste piper sa ii dam gust.

                      Oricum e un domeniu f interesant.
                      Last edited by Sharky; 04-03-2020, 22:52 PM.

                      Comment


                      • #71
                        Eu am invatat un lucru cat timp am facut car audio, respectiv, cel mai bun setup este cel ce-ti place tie cel mai mult. E totul foarte subiectiv.

                        Comment


                        • #72
                          Am uitat sa spun ca mai am o nebunie in cap: wofere de BMW sub scaune. Din ce am observat principala problema e spatiul limitat pe inaltime respectiv tubul de la ventilatie picioare pasager spate care trebuie ingustat cu 30-40%. Urmeaza sa fac niste masuraturi sa vad daca incap,sau mi le scot din cap
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 4 photos.

                          Comment


                          • #73
                            Of of bugurile astea ma omoara. Scriu o poezie cat Luceafarul si intr-un final imi apar cateva propozitii.

                            Locul de montare este in locul incercuit din foto de mai sus trebuind facut un mic decupaj in laterala pragului pe zona colorata cu negru,acolo fiind zona unde incinta se pupa cu pragul.Fiind structura de rezistenta,pragul ma gandesc ca este cat de cat etans si are volum suficient incat sa dea randamentul ce il da un astfel de wofer pe BMW.

                            Comment


                            • #74
                              Am montat woferul pe partea dreapta si i-am gasit loc la limita. Datorita spatiului limitat am optat pt.niste wofere HK de pe un BMW F30. Pot sa spun ca tehnologia da roade si pe W211. Avand in vedere ca l-am alimantat de la una din cele 2 iesiri dedicate subwooferului OEM,adica 70W din totalul de 140W si in ciuda faptului ca difuzorul nou montat are 20cm fata de 25 cel OEM si impedanta de 8ohmi fata de 2ohmi cat are OEM-ul si nu in ultimul rand ca e doar unul singur,randamentul e peste asteptari suna destul incat sa echilibreze bine sunetul. Cu voferul ne pus la locul lui nu se simte absolut nimic,cum il lipesc la gaura data in prag si devine incinta inchisa incepe sa isi faca simtita prezenta.
                              Fiind la jumatate din putere si impedanta mai mare basul nu e mai tare dar e incomparabil mai placut,mai cum ar trebui sa fie. Sunt sigur ca dupa ce voi instala si celalalt wofer nivelul basului va fi in echilibru perfect cu restul sistemului sau chiar va bubui mai tare decat OEM-ul. Ma gandesc ca,daca voi schimba difuzoarele cu unele pe 2 sau 4 ohmi basul va fi si mai puternic,dar nu intentionez deocamdata deoarece dupa ce termin cu toate difuzoarele ma gandesc sa trec pe alta amplificare.
                              E super sa ai tot basul in fata,sa il simti cum bate in scaun,sa ai senzatia ca vine din bord si mai ales la volum ridicat sa nu auzi cateodata bazaieli datorate suprasolicitarii mecanice a subwoferului,sau a placajului de deasupra sa si ce o mai fi acolo. Mai un punct forte este faptul ca la volum maxim de afara nu se mai aude atat de tare ca inainte

                              Comment


                              • #75
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF