Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Subwoofer OE sau aftermarket W211 sedan facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Cu ala esti in God mode...
    Faina jucarie, nu stiam la cat le-ai taiat, credeam ca e o taiere generica intre usa si subwoofer gen 60-100Hz, ceea ce ar fi fost prea de tot.

    N-am idee ce medie folosesti, dar la cum arata din poze nu cred ca e facuta pt fr asa joase si puteri mari. Ai ceva cod, foaie de catalog?
    Dupa ochi pare sa aiba o camera de compresie minuscula in spate, alora nu le place sa te apropii de rezonanta, chiuie ca un clopot.

    Am patit-o de multe ori ca la putere sa isi schimbe timbrul un difuzor si doar o mica taiere cu jumate de octava mai sus sa faca minuni.
    Ca in rest cu impedanta vazuta de difuzor nu poti avea probleme, tu avand filtru activ. Dar la filtre pasive mi-a luat ceva pana sa ma prind ce se intampla...

    Comment


    • #92
      Spuneam in postarile trecute ca dif.conectate la canalul dreapta fata,cu volumul maxim la anumite frecvente scoteau un pocnet foarte urat,am probat alt amp.HK si face la fel.Am inversat canalele stanga cu dreapta si pocnetul s-a mutat pe stanga deci nu sunt probleme de cablaj sau difuzoare.Probabil e un bug sau coincidenta e ca sunt defecte amandoua.Pocnetul se auzea de la 90% din volum in sus.Tot pomenesc de volum maxim deoarece chiar si la ultima rotire a butonului de volum sunetul se simtea clar cum creste.
      Partea buna este ca desi folosesc intrari de nivel inalt nu mai aud absolut nici un pocnet.Sunt surprins de semnalul aparent curat ce amp.OEM il livreaza la volum maxim.Cu volumul full se aude foarte clar si nu mai e nici un pocnet pe canalul dreapta fata.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


      • #93
        Cand am cumparat midrange-urile aveam altceva in cap,nu stiam ca o sa inceapa sa imi placa atat de mult si o sa ajung atat de departe.Oricum la puterea livrata de amp.HK de fabrica imperecheate cu o pereche de tweetere bune fac ca sistemul sa sune mult mult mai bine.
        Acum cu noua amplificare sigur sunt o solutie provizorie pt.ca o sa optez pt.niste midrange si tweetere cu adevarat high-end ceva de super calitate ca sa nu am dupa aia remuscari ca se putea si mai bine.Problema este ca asemenea difuzoare sunt cam greu de gasit la noi in tara,nu prea sunt variante,mai ales modele care sa aiba si o grila frumoasa.Cred ca o sa mizez pe Audiofrog GB25 si GB10 deoarece au niste grile superbe ce ofera diverse solutii de montare,partea proasta e achizitionarea lor greoaie.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 6 photos.

        Comment


        • #94
          Zilele astea rascolind netul am dat si de ceva variante mai avantajoase din punct de vedere financiar cum ar fi Audison sau Hertz ambele fiind din aceiasi familie Hertz-urile orientate mai spre SPL iau celelalte mai in spre SQ. Am vazut pe net numeroase proiecte cu Audison AV3.0 montate in locul difozoarelor Bang&Olufsen de pe Audi si Mercedes sau pe Range Rover in locul celor de pe sistemul Meridian. In ciuda grilelor mai putin pe gustul meu cred ca Audision-urile ma vor satisface,la ce proiect am eu cred ca sunt super decente pt.o auditie corecta. M-am gandit mai mult si nu cred ca merita sa dau in jur de 800€ pe Audiofrog etc.in conditiile in care nu ma intrec cu nimeni,nu sunt la concurs. Avantajul e pretul incomparabil mai mic cat si faptul ca le pot avea chiar a doua zi.
          Last edited by ioonak88; 04-21-2020, 15:10 PM.

          Comment


          • #95
            In general timbrul nu il poti recunoaste nici dupa nume, nici dupa grafice, nici dupa firma sau ce zic altii pe net decat partial.
            E kinder cu surprize... Dupa ce l-ai luat te chinui sa il integrezi in sistem dpdv tonal si in final tragi o concluzie despre unde ai ajuns.

            Dar la ce grafic are broscoiul ala e cam simplu sa il pui la nivel.
            Pacat ca nu ti-au dat niste diagrame polare, dar fiind asa mic probabil pana la un 3-4 k are un raspuns polar decent.
            Pare un difuzor linistit in zona de interes, din grafic

            Ma gandesc ca ar conta daca il pui sa bata in parbriz, mai ales daca e mai departe. La 2k ai o lungime de unda 17cm sincer nu stiu ce va iesi. Ca o unda va veni direct, alta reflectata, dar asta e situatia in masina. Iar orice diferenta de 8cm intre ele va provoca un gol iar una de 4cm.
            MA rog, comb filtering pe scurt, dar de asta fara sa masori nu iti dai seama.

            Pe de alta parte sa dai 800E pe niste difuzoare mi se pare mult tinand cont de costurile joase de productie.
            Nu uita ca scrie pe ele "meid in ciaina" deci macar de ar fi si pretul mai "ciaina".


            La audison de asta zici?
            https://www.audison.eu/wp-content/up...tech_sheet.pdf ?
            Ar parea ok. asa dupa grafic merge taiat la 3-4k, dar evident un test e mai elocvent.
            Nici nu spune in tabela la ce unghi e masurat raspunsul off axis dar se vede clar de unde isi pierde dispersia cum e de asteptat.

            LEgat de alinierea difuzoarelor, nu stiu practic ce se poate aplica.
            Adica tu vrei sa pui o medie sub parbriz, ai difuzorul original jos in usa si tweeterul sus.
            Cum le aliniezi? care e planul zero si care planul de masina?

            O varianta pe 3 cai ar fi posibila? Gen sa pui un simplu woofer in usa, care doar sa faca tranzitia de la subbas la medie.
            Ca mediile alea la cum arata sub 300 nu par sa mearga, iar wooferul de sub scaun nu stiu cat de bine urca.
            Dar asta tu stii ca tu testezi.


            Nu inteleg treaba cu pocnetul si semnalul. Inainte luai semnal de pe linie si acu iei de pe difuzoare?.
            Din ce am vazut la playerul original masinii mele are limiter integrat.
            Poti sa ii dai de pe aux cat semnal vrei si sa invart de rotita, iesirea nu va distorsiona.
            Poate ca pe iesirea de linie nu are limitare?

            Vorba unui coleg de aici, ma bag ca un roman adevarat, eu ma pricep si am o parerea despre toate. )

            Comment


            • #96
              Treaba cu pocnetul e in urmatorul fel: sistemul HK de fabrica la volum ridicat pe canalul dreapta fata nu elibera semnal curat in sensul ca uneori la anumite frecvente sau tot timpul pe unele melodii foarte bine cunoscute auzeam in boxe mici pocnituri(daca nu esti atent sau nu cunosti bine melodia respectiva nu iti dai seama sau crezi ca asa e ea,chestia asta se intampla indiferent de sursa,cd,bluetooth sau usb).Am inversat din mufa iesirea canalelor stanga-dreapta de la amplificator si pocnetul s-a mutat in stanga.Am inlocuit amp.si aceiasi problema deci ori e defect de fabrica ori sunt amandoua defecte.
              In Audison am intrat cu semnal de la amp.OEM de la iesirile pt.canalele stanga-dreapta fata iar stanga-dreapta fata sunt acum amplificate de Audison si pocniturile au disparut.
               

              Comment


              • #97
                Nu inteleg la ce te referi prin planul 0 si planul de masina,nu am asa multe cunostinte tehnice in acest domeniu dar zi de zi bag la cap ce fur din stanga si din dreapta.
                Ideea mea e ca wooferele de sub scaune sa lucreze in zona de sub bass urcand pana la intersectarea cu midbassurile de 6.5" din portiere. Zona de intersectare va fi in functie de cat de jos o sa poate lucra midbass-urile.Iar intersectarea intre midbas si midrange va fi indeva intre 250 si 300 hz. Va fi o placere sa stau izolat
                 

                Comment


                • #98
                  Ziceai de aliniere temporala cu cateva posturi in urma. Sau poate am inteles eu gresit.
                  E vorba de niste intarzieri ce se aplica voit pe niste difuzoare ca sa le "mute" mai in spate sa fie aliniate ca amplasament cu cele din spate.
                  Ideea e simpla, sunetul merge cu 340m/s, daca media e mai in spate cu 10cm, sa zicem vei adauga o intarziere proportionala cu distanta.

                  Dar rezultatul nu ai cum sa il masori urechiometric dar e bine sa il masori pt verificare, ca nu tot timpul distanta care ti se pare corecta, e si cea reala.

                  PE vechiul calculator am o tona de documentatii, cand ajung pe la el facem cumva sa ajunga la tine.
                  E mai mult pt home audio, dar principiile de acolo se aplica peste tot.

                  Eu m-am uitat la omul care explica pe link-urile anterioare una alta.
                  Omul ala se vede ca stie mult mai multe decat zice in clip-uri. Faza e ca e un domeniu f complex si sunt multe de invatat si de deprins din practica.
                  Last edited by Sharky; 04-21-2020, 21:55 PM.

                  Comment


                  • #99
                    Aaaa la time aligniament te referi. Avand in vedere ca vreau ca stage-ul sa fie cat mai sus cum e si corect de altfel cred ca o sa pornesc de la pozitia difuzoarelor de pe bord care nu vin chiar sub parbriz ci imediat deasupra gurilor de ventilatie. Tweeterele lasate in locul de fabrica o sa fie aproape de midrange.
                    Am in vedere si instalarea midrange-urilor in partea de sus a portierelor asta daca imi permite spatiul.In cazul asta situatia se complica si am nevoie automat si de 1 difuzor central care sa fie la fel cu celelalte 2.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Tehnic parbrizul ala te incurca.
                      De pui peste grila problema e ca ai unda directa de la medie in ureche si unda din medie - parbriz ureche.
                      Sticla e reflexiva in totalitate. Asta va genera combfiltering.
                      Tehnic nu e o solutie ok.
                      https://www.dpamicrophones.com/mic-u...ow-to-avoid-it

                      Cum o sa se auda intr-adevar e o buna intrebare. S-ar putea sa nu simti, dar inginereste nu e ok.

                      La 4kHz ai o lungime de unda de 9cm, deci ar fi bine sa fii macar la jumatate de prima reflexie.
                      Dar efectiv nu ai cum sa pui difuzorul la 4cm de parbriz.
                      Mai jos de 4kHz lungimea creste deci e din ce in ce mai bine, iar mai sus de 4k nu merita sa mergi cu media ca sigur duce tweeterul cu brio.
                      Hai sa zicem ca tweeterul ar duce in jos pana in 2.5-3k, atunci ar mai merge.

                      Cumva ar trebui sa nu o lasi sa bata deodata in parbriz si un urechea ta.
                      DAr habar nu am cum poti face asta la nivel de amator si fara sa masori. Si sa pui niste ghiduri de unda cere multa experienta si mult timp pierdut ca sa scoti sunetul intact din medie sa il didirectionezi spre tine sau in parbriz si de acolo sa vina spre tine.
                      Dar asta deja e solutie SF, n-are rost sa dezbatem.

                      Tweeterul ala intr-adevar e bine sa il pui langa medie.

                      O metoda deloc estetica ar fi sa pui media pe o colivite agatata de usa masinii, fix langa tweeter, care sa iti bata direct inspre tine.
                      In felul asta nu ai problema vreunei unde reflexii inspre parbriz, dar cumva trebuie sa lasi cale libera tweeterulu sau sa il scoti deasupra.
                      Treaba asta cumva pusa si pe consola centrala, dar....repet, estetic nu stiu cum faci sa si arate bine.
                      Is curios media aia care o ai cat urca, pt ca daca e capabila sa urce mult ai putea sa o imperechezi cu un tweeter de dimensiuni reduse. Ca alea ce coboara la 2-3k numai mici n-au cum sa fie...
                      Alea ce le are 211 standard mai jos de 3.5k nu se duc, nici n-au cum fizic, prea mici..
                      Last edited by Sharky; 04-22-2020, 20:57 PM.

                      Comment


                      • Referitor la reglaje nu imi fac nici cea mai mica problema. Dupa ce ma satur eu de jucat probabil cad si restrictiile de circulatie si merg la baietii agreati de dealerul de la care am cumparat tot,care au scule special dedicate pt.asa ceva.
                        Referitor si la reflexiile din parbriz la 85W/canal cat vor fi amplificate nu cred ca vor fi atat de negative reflexiile. In momentul de fata midrange-urile de la JBL sunt alimentate cu mai mult decat dublu si simt ceva reflexii doar daca le apropii de parbriz,cum reduc putin volumul nu mai simt nici o diferenta daca difu e langa parbriz sau departe de el. Da...daca era vorba de volum mai mare reflexiile chiar erau un cosmar.

                        Comment


                        • Fii atent la link-ul trimis, reflexiile si compunerile distructive sunt una, reverberatia e alta.
                          Raspunsul in frecventa tot afectat ramane, indiferenta daca dai sau nu tare.

                          Comment


                          • Intr-un final am reusit sa intru in setarile sculei si sa o dezghet.Pot sa spun ca sunt super multumit,chiar nu ma asteptam sa aiba atata putere avand in vedere cat e de mic.Practic rup difuzoarele din portiere daca ma dau la el. Va dura ceva pana o sa ii invat toate secretele,sa stiu ce face fiecare filtru in parte etc. Partea buna este ca pot salva pe PC fel de fel de setap-uri pe care le pot incarca ulterior si compara.
                            Despre subwooferul de sub scaunul dreapta nu pot sa spun altceva decat WOW,randamentul e extraordinar.Chiar nu imi imaginam ca e posibil ca doar cu unul din woofere sistemul sa aiba asa o dinamica.Bassul efectiv loveste in scaunul soferului desi wooferul e in partea opusa. Datorita bassului de sub scaune exact cum mi-am propus pot urca foarte sus volumul difurilor din portiere deoarece nu sunt chinuite cu joasele.Fata de HK bate mult mult mai tare si nu se aude pic de bazait de la difuzor ori tabla sau plastic care sa vibreze lucru foarte usor de depistat deoarece amp.ul are optiunea de a asculta fiecare canal in parte.
                            You do not have permission to view this gallery.
                            This gallery has 1 photos.

                            Comment


                            • M-am apucat de cea mai pretentioasa etapa din proiect,montarea midrange-urilor pe plansa de bord. Demontatul plansei e floare la ureche,nu dureaza mai mult de 20 minute dar mult timp,masuratori si atentie mi-a luat pana am dat gaurile in plansa si pana am decupat din piele pt.a face loc grilei.
                              Dupa parerea mea zic ca arata foarte bine,la cum se integreaza diful si grila cu bordul poti chiar zice ca e de fabrica. Urmeaza cablarea si wooferul de sub scaun sofer.
                              You do not have permission to view this gallery.
                              This gallery has 4 photos.

                              Comment


                              • In sfarsit !!!
                                You do not have permission to view this gallery.
                                This gallery has 1 photos.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF