Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Subwoofer OE sau aftermarket W211 sedan facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • arata superb.Sau potrivit in adincime si cum suna ?

    Comment


    • Fara a anula tubul de la dezaburire geamuri usi fata nu se potrivesc. Le-am anulat,oricum de cate ori mi se abureau lateralele dirijam aerul de la grile,asa ca nu am mai nici un dezavantaj. Inca nu pot sa ma pronunt cum suna deoarece inca nu am trecut pe 3 canale active,inca am midbas,midrange si tweeter pe acelasi canal,ultimele doua fiind filtrate de crossoverele dedicate,urmeaza cablarea pt.fiecare in parte. Pot doar sa spun ca midrange-urile avand acum incinte inchise sunt mai agresive,se aud mai tare. Ca si pozitionare imi plac cum suna in sensul ca sunetul ajunge foarte bine la ascultator,spun asta deoarece cand ma apropii de ele nu simt sa se auda cu mult diferit fata de pozitia de condus.

      Comment


      • Pentru moment am ramas in acelasi stagiu deoarece nu prea am avut timp pt.continuare. Am observat ca atunci cand ascult la volum ridicat ceva mai ritmat pe bass dupa ceva timp simt un usor miros a ars. Nu stiu daca e de la difurile Infinity 60.11CS din portiere sau de la bassul de sub scaun,de la midrange-uri sunt sigur ca nu e. Lucrul asta mi se intampla frecvent,cand simt miros de obicei reduc putin volumul si incet incet mirosul dispare,au fost momente in care am lasat sa ruleze asa minute,poate ore bune si vad ca inca totul e ok.In tot acest timp nu aud paraieli,distorsiuni sau sunete de neputinta a difuzoarelor desi dau in ele cu Watti multi. In momentul de fata am midbassurile din portiere taiate de la 125hz iar subul lucreaza de la125 pana la 60 sau 70hz,nu mai retin

        Comment


        • Unii producatori specifica posibilitatea simtirii unui miros de ars la primele utilizari, pana cand rasina se "usca".
          Se intampla cam de cand au intrat standardele rohs in vigoare si folosesc alti compusi.
          Dupa ce le coci bine ar trebui sa nu mai miroasa. Sau le prajesti de tot. )
          Nu e o regula, dar se poate intampla.

          Comment


          • E posibil,nu stiu ce sa zic. Totusi au mai mult de jumatate de an de cand sunt montate,poate rodajul facut cu amplificatorul de fabrica nu a fost de ajuns si acum fiind miscate mult mai tare fac asa. La subwooferul de sub scaun nu cred ca poate fi vorba de rodaj deoarece e SH.
            Oricum avand in vedere ca nu pot folosi toata puterea amp.ului din cauza ca Infinity-uile din usi nu fac fata,ma gandesc sa trec pe niste midbassi mai puternici. Hertzurile Mille Legend 1650.3 imi fac serios cu ochiul. Dupa specificatii au 120W RMS in comparatie cu 90W RMS cat au ale mele. In prezent le am taiate la 120hz si amplificate cam la 70% din ce poate amplificatorul si se misca de uneori imi e mila de ele

            Comment


            • You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Am montat si celalalt subwoofer,a fost ceva mai minutios decat in dreapta dar intr-un final mi-a iesit. Neavand timp de reconfigurat amplificatorul am conectat wooferul la acelasi canal cu cel din dreapta. E mult mai bine cu amandoua,acustica s-a echilibrat in sensul ca se aude bine de pe orice loc din masina iar volumul a urcat simtitor. Cu reglajele neschimbate acum trebuie sa cobor bassul din meniu cel putin 3-4 trepte pentru ca sunetul sa fie echilibrat,sa nu fie atat de mare diferenta dintre bass si restul. Ca si dinamica e foarte bine,se simt bine bataile. Imi place mult ca de afara bassul nu isi face simtita prezenta,nu se aude nici 20% din ce e in interior,asta e super fain. Sistemul OEM cu bassul la luneta se auzea mult mai tare de afara. Nu pot sa spun decat ca sunt foarte foarte multumit,mai ales avand in vedere ca toata treaba cu bassul ma costat doar ceva munca,dureri de spate si 400lei,o petarda de subwoofer HK de W211 e chiar si mai scumpa.
                Referitor la mirosul de ars la volum ridicat cred ca nu e altceva decat praful din interiorul pragurilor ramas de cand am facut decupajele pt.incastrarea incintelor,care atunci cand difuzoarele lucreaza intens este pus in miscare. Desi de la bun inceput am insistat cu aspiratorul se pare ca nu a fost de ajuns.

                Comment


                • Salutare. Revenim cu noutati deoarece am trecut prin ceva peripetii.
                  Mirosul de ars venea de la subwoofere si nu era altceva decat clipping(curent continuu). Wooferele HK de BMW fiind la 8ohm am fost nevoit sa urc gainul pana in clipping ca amplificatorul sa elibereze mai multa putere. In tot acest timp subwooferele au rezistat bine,desi au fost agresate nu gluma,amplificatorul la fel,nu a intrat in protectie niciodata. Problema s-a agravat cand am schimbat subwooferele cu cele de la Earthquake Sound SWS-8X. Dupa montarea celui din dreapta la nici 2 minute de utilizare si la nici 70% din limitele sale diful a inceput sa se infierbante f.tare si sa miroase mult mai tare decat inainte,s-a infierbantat si amp.a intrat in protectie si s-a oprit automat. Noul sub.fiind la 4ohm tragea mai mult curent decat cel la 8 si astfel din cauza curentului continuu eliberat de amp.se incalzea. Am corectat gainul si problema oarecum s-a ameliorat,amp.nu a mai intrat in protectie si wooferele doar se mai incalzeau. A doua problema a fost clipirea luminiilor de la plafoniera chiar si cu motorul pornit. Midbasii de la Infinity din usile fata fiind la 2ohm nu glumeau,trageau curent din amp.la fel si noile subwoofere fiind la 4ohm,ambele conectate in paralel pe 1 canal(din lipsa timp pt.reconfigurarea amp.ce dureaza cel putin 40minute) aveau impedanta finala 2 ohm,din nou amp.solicitat.
                  Intre timp am schimbat midbasii din usile fata cu Hertz Mille Legend 1650.3 ce sunt la 4ohm,difuzoare date naibii de bune. Am reconfigurat amp.si conectat subwooferele pe canale separate. Rezultatul:luminile nu mai clipesc,subwooferele agresate la maxim cat poate amplificatorul doar ce se incalzesc foarte putin,lucru ce cred ca e normal si rezultatul e super,peste orice auto cu sistem audio de fabrica cu pretentii.
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 7 photos.
                  Last edited by ioonak88; 06-28-2020, 11:24 AM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF