Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Subwoofer OE sau aftermarket W211 sedan facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    In proportie de 95% am terminat cu woferul din dreapta. Mi-a mai ramas de modificat tubul de la climatizare pt.picioare pasager si de decupat un colt din capacul de deasupra ce se suprapune cu woferul. A iesit foarte bine,in afara de ce am amintit mai sus totul arata ca de fabrica,zici ca e BMW
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


    • #77
      Of of iar face figuri site-ul.
      Interesant e efectul ce il ia sunetul,modul in care se propaga si anume basul se simte doar de pe scaunul soferului.
      De pe scaunul din dreapta nu i se simte aproape deloc prezenta se aude doar ce scot difurile din portiere. Probabil din cauza asta atat Mercedesurile mai noi cu tehnologia front bass cat si BMW-urile cu sonorizarea de baza au difuzor de joase doar in dreapta.

      Comment


      • #78
        asta se aude cand basul nu este asezat si calibrat corespunzator. unul din motivele pentru care nu sunt in favoarea aftermarketurilor este ca e greu ca naiba sa faci un bas de calitate - iti trebuie musai DSP, asezat in locul in care se aude bine si nu unde ai loc, etc, etc. cam 99% din basurile aftermarket nu se aud cum trebuie- bubuie si cam atit - nu se integreaza cu sunetul de la celelate difuri, nu sunt lineare, nu sunt acoperite toate locurile din masina, nu sunt clare, etc
        Cel de pe Mercedes - Harman Kardon - pe mine m-a uimit - pina la 30 Hz se aude aproape ca unul hi-fi de +1000 Eur din casa care ii cat jumatate de portbagaj - clar, nu bubuie, nu se simte ca exista (cam asta ar trebuie sa faca un bass- sa augumenteze muzica nu sa-ti bubuie) - si asta din cauza ca-i calibrat si pozitionat perfect in masina
        Evident sub 30 hz nu mai poate duce - cum nu pot nici cele din casa care nu au macar jumate de metru cub
        Overall daca este de ales intr-un sistem Hi-Fi cu care vine masina (ex: Harman Kardon, B&W, B&O- nu Bose ca nu-i Hi-Fi) si cele aftermarket - in 99% din cazuri cele de pe masina se aud mai bine - pentru ca sunt calibrate si pozitionate perfect pentru masina - iar la muzica calibrarea si pozitionare este 70% din muzica - puterea si calitatea materialelor conteaza mai putin. Cele aftermarket care se aud mai bine din pacate coste foarte mult - mii de euro - si foarte multa munca - ca trebui gasite difuzoare care se aud bine in volumul ciudat din masina si cu toate reflexiile existente, izolata masina in accordanta cu rezonantele difuzoarelor, DSP-uri peste DSP-uri, etc, etc
        Asa ca, cu parere de rau iti spun - sa nu te astepti sa se auda la fel de clar si uniform ca unul gen HK stock de pe masina (da, poate sa bubuie mai tare ca unul stock dar nu inseamna ca se aude mai bine - decit daca te hotarasti sa mai iti iei un DSP si sa cauti locul perfect al basului in masina.
        Din pacate aceasta lectie am invatat-o pe pielea mea dupa ce am bagat citeva zeci de mii de lei in chestii aftermarket (Focal)
        Last edited by gombosc; 04-15-2020, 17:08 PM.

        Comment


        • #79
          Dar, cred ca este important sa adaug, fiecare om aude putin diferit muzica - si aici intervine marea dilema cu muzica - ascultat vs masurat - daca iti place cum se aude nu mai conteaza nimic altceva
          Asa ca felicitari pentru efortul depus si rezultate!

          Comment


          • #80
            In primul rand vreau sa spun ca,ca si pasionat am ascultat atent ceva sisteme de referinta cum ar fi B&O varianta de top de pe ultimul A8,B&O de pe ML sau B&O de pe X6 si nu e nici unul ceva extraterestru,restul HK sau Bose nemeritand enumerate si de asta spun ca stiu ce am pe masina in momentul de fata.
            Dupa ce montez si wooferul de sub scaunul soferului garantat basul se va simti la fel de pe toate locurile,chiar si cu amplificarea OEM calitatea va fi incomparabil peste ce scoate HK de fabrica care pe unele melodii are un bass de toata rusinea de zici ca subul e bagat intr-un butoi.In prezent cu un singur woofer alimentat cu doar 70W din 140W ascultat de pe locurile din stanga basul nu se aude mai tare decat cu HK-ul original(nici nu e nevoie)deoarece difurile sunt la 8ohmi dar acopera tot spatiul din fata pana in spate,se simte la fel oricum as regla scaunul si e incomparabil mai calitativ,mult mai apropiat de cum suna un sistem de camera,nemaifiind atat de umflat.Si nu in ultimul rand acum e mult mai liniar in sensul ca reglat la +5 sau 6 basul se aude bine la orice volum,inainte la volum ridicat trebuia sa il cobor la 4(altfel ziceam ca am doua butoaie in spate nu unul) iar la volum mic era inexistent si trebuia urcat la 6. Nici nu mai vreau sa aud de subwoofer-ul de fabrica,e bataie de joc fata de cum se prezinta noul bass.
            Probabil nu ai citit povestea de la inceput dar am pe lista un amplificator Audison AP F8.9bit cu 9 canale si DSP incorporat care am fazut pe forumuri ca e foarte laudat si e montat inclusiv pe auto cu B&O care multi multi zic ca e o porcarie pt.pretul sau.
            Last edited by ioonak88; 04-15-2020, 23:11 PM.

            Comment


            • #81
              Subwooferul HK pe care il lauzi tu,e bun doar la facut zgomot,calitatea e praf.
              Referitor la locul perfect pt.un bass de om normal chiar nu exista loc mai bun pt.woofere decat sub scaunele fata ca la BMW sau ca la Mercedesurile de dupa 2013 sub pedalier respectiv picioare pasager.Asta am vazut si in grafice pe net,in care aceste pozitii acopera cel mai bine interiorul masinii.
              Subwooferul la luneta e de departe cea mai proasta solutie intr-o masina,ofera cele mai multe dezavantaje: fiind in aer liber basul e slab calitativ si volumul e variabil in functie de incarcarea portbagajului,sunt multe vibratii ce scot sunete false,necesita multa putere,nu umple tot interiorul masinii si nu in ultimul rand necesita bass mult si in portierele din fata pt.a nu se simti ca vine din spate.

              Comment


              • #82
                nu te-ai gindit sa bagi niste mid range-uri in scrumierele din usa spate?

                Comment


                • #83
                  Nu vad sensul sa pui ceva in scrumierele din spate daca principalii ascultatori stau in spate.

                  PErsonal am mari dubii ca un subwoofer pus pe o polita care nu vibreaza nu umple spatiu.
                  Pana la urma subwooferul il folosesti la subbas, nu are ce cauta la 200Hz ca sa devina directional. In zona in care mere un subwofer sigur isi face teraba bine.
                  IAr spatiul prea mare nu il deranjeaza absolut deloc atata vreme cat difuzorul e facut pt asemenea aplicatie.
                  Daca pui un difuzor destinat reflexului evident ca pus pe panou rezultatul e de toata jena. Dar un difuzor corect va merge ok.

                  Comment


                  • #84
                    In proportie de 99% din timp in spate nu am pe nimeni,asa ca nu merita efortul.E clar ca e lipsa pe spate de medii si mai ales de inalte. Inaltele le pot imbunatati cat de cat cu hertz-urile ce le-am avut puse prima data pe fata. Basul la luneta normal ca umple si el spatiul dar nu asa bine precum in celelalte variante.Daca era atat de bun ca randament nu renuntau constructorii la aceasta varianta.De exemplu la masina mea basul il simteam cel mai bine cu scaunul dat cat mai in fata,cum il dadeam mult in spate scadea,la fel si de pe locurile din spate se simtea mai putin decat in fata si cel mai enervant era ca difuzoarele din fata nu il completau cum trebuie in sensul ca pe muzica lipsita de medii basul il simteam cum vine din spate.
                    Astept sa imi soseasca amplificatorul de la Audison si sa im revina cheful sa instalez si celalalt woofer.
                    Last edited by ioonak88; 04-16-2020, 12:21 PM.

                    Comment


                    • #85
                      Da, inteleg acum ce zici, te referi la bas, nu la subbas.
                      Ma miram un pic ca la mine subwooferul standard pare ca face treaba buna, dar evident, in zona in care lucreaza un subwoofer.
                      O sa masor de curiozitate zona in care lucreaza.

                      La greu proiect te-ai bagat...

                      Comment


                      • #86
                        Nu e greu deloc atat timp cat te apuci de ceva ce iti place,asa ca timpul trebuie consumat.
                        Tinta mea e simpla...sa fac de rusine B&W,B&O si Burmester de pe modelele noi. Desigur asta va fi posibil dupa ce voi trece pe niste tweetere si midrange-uri high-end probabil Audiofrog GB10 tweetere si midrange GB25 care pot coborî pana 250hz.
                        Vineri am primit amplificatorul si plin de curiozitate Sambata pe fuga m-am apucat sa il montez pt.proba.Din pacate m-am impotmolit destul de repede din cauza softului care pe calculatorul meu nu se instaleaza cum trebuie desi in descriere arata ca functioneaza si pe Windows7 mie imi da eroare,am descarcat softul si de pe site-ul oficial cu gandul ca poate e mai nou decat cel primit pe cd dar nimic.Asta e...cu atatea telefoane si tv-uri smart calculatorul fiind nefolosit a ramas acelasi de multi ani.
                        Fara setari gen gain,frecvente iesire,numar canale etc.nu am reusit sa obtin semnal full range de pe nici un canal deoarece amp.vine setat initial cu iesire pe 3 canale pt.fata si eu pe masina cablajul pt.3 cai de lene inca nu l-am tras.
                        Last edited by ioonak88; 04-19-2020, 22:34 PM.

                        Comment


                        • #87
                          Dupa ce desigur mi-am pierdut timpul si varsat nervii pe calculator consultand manualul online am vazut ca pe langa posibilitatea creierii de diverse configuratii cu ajutorul PC-ului,amp-ul vine si cu 7 configuratii prestabilite selectabile de la un comutator.Mi-am selectat configuratia dorita si cu semnal de la iesirea pt.dif.fata cu boxele fata legate la canalele 1-2 si 3-4 in punte a functionat fara a face setari prin usb.Se aude mult mai tare decat OEM-ul dar fiindca semnalul luat de la iesirea pt.dif.fata nu e full range joasele erau inexistente.Daca inainte ma tineam ca volumul scos de subwoofer e un pic prea mare fata de volumul celorlalte difuzoare acum nu il mai aud aproape deloc,doar ii simt vibratiile,e acoperit aproape total desi difuzoarele din portiere nu primesc bass aproape deloc.
                          Stiind ca scula are posibilitatea de a insuma intrarile i-am dat semnal si de la iesirile pt.subwoofer si situatia s-a schimbat au aparut ceva joase dar tot nu coboara suficient din cauza ca frecventa e prea sus taiata din setari.Chiar fara a putea regla gainul,frecvente de iesire etc.pot spune ca diferenta de putere fata de OEM e foarte mare,acum tremura si oglinda retrovizoare desi basul e anemic,e ca de la un televizor..Am conectat si subwooferul de sub scaun pe canalele 7-8 legate in punte dar fiindca amp.are reglata frecventa de iesire foarte sus si faptul ca difuzorul e la impedanta de 8ohmi si in cazul asta puterea este insuficienta isi face putin simtita prezenta. Am probat si sub.OEM si tot nu il aud,mediile il fac aproape absent.
                          Midrange-urile de pe bord ramase legate in paralel cu midbas-ul si tweeter-ul fiind foarte sensibile,la volum ridicat intrec peste masura celelalte difuzoare si astfel sunetul devine prea ascutit,prea multe s-uri si ț-uri etc( vor neaparat amplificare separata).Ei bine mai un factor ce da senzatia asta e si lipsa mare a joaselor in raport cu volumul. Se aud atat de tare incat efectiv ai senzatia ca iti intra in urechi,e chiar deranjant.La cat sunt de mici e nemaipomenit cat de tare pot suna.
                          Last edited by ioonak88; 04-20-2020, 01:43 AM.

                          Comment


                          • #88
                            Si Hristos a inviat !!!

                            Comment


                            • #89
                              Pai na, ce te asteptai? Vezi unde bateam cu filtrele?

                              Mediile nu cumva guitza de la prea multa putere in zona de jos?
                              Merg asa puse direct?
                              la atatea canale oare nu le poti filtra activ?
                              Eventual renunti la canalele spate care le deservesti cu alt amplificator, mai ieftin.
                              Pana la urma la atatia bani bagati ce te mai costa un microfon de masura. Ca un laptop ma gandesc ca sigur ai.
                              Te ar ajuta sa vezi mai bine realitatea.

                              Nu te descuraja, ce ai ales e un proiect dificil dpdv tehnic.
                              De il duci la capat experienta castigata e de nepretuit.

                              Sarbatori fericite tuturor, in izolare si sa trecem cu bine peste etapa asta dificila!

                              Comment


                              • #90
                                Sharky ceva ti-a scapat de nu ai inteles in totalitate la ce m-am referit mai sus.Amplificatorul are mai multe tipuri de filtre active pe fiecare din cele 9 canale.Dar din cauza nenorocitului meu de laptop nu m-am putut conecta la el pt.setari deoarece e o incompatibilitate intre Windows-ul PC-ului si softul interfetei. Si fiind in Sambata Mare nu am mai apelat la cunostinte etc.pt.a face rost de alt PC.stii cum e fiecare are fisiere personale pe el etc.si imi e oarecum. Asa ca din imposibilitatea de a face reglaje in acel moment,am recurs la configuratia mai sus mentionata doar pt.a afla cat de tare suna.Conform specificatiilor amp.poate scoate 260W x4 in punte. Deci la in jur de 260W/canal e normal ca micile difuzoarele sa se comporte asa. E vorba de putere prea mare nicicum de frecvente prea joase deoarece sunt alimentate prin crossover-ul dedicat care taie de la 500hz in jos.
                                Schema finala de montare va fi amplificare 3 canale active pe fata.Si anume difurile de 6.5" vor fi conectate la canalele 1-2 si 3-4 in punte pentru mai multa putere. Midrange-urile pe canalele 5 si 6 iar tweeterele pe canalele
                                7-8 astfel voi avea control total pt.fiecare dif in parte.
                                Daca da rezultate bune e posibila si configuratia cu 2 canale active pe fata,adica midrange+tweeter pe acelasi canal tweeterele ramanand a fi filtrate prin crossovere-le dedicate.Astfel ar mai ramane 2 canale disponibile putand a fi folosite pt.dif.central (daca las midrange-urile pe bord nu e nevoie de dif.central)sau pt.portiere spate ori pt.subwoofere dar ma indoiesc ca as avea putere suficienta pt.ele. In proportie de 90% cred ca o sa am nevoie de mai un amp.pt.subwoofere.
                                 

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF