Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Subwoofer OE sau aftermarket W211 sedan facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ideea e sa folosesc locul subului OEM,eventual sa ma cobor cu el printr-un distantier max 4-5 cm in portbagaj. Si anume ideea e sa scot difuzorul de pe suportul de plastic ce va fi montat inapoi la locul lui si noul difuzor sa il montez prin suruburi din portbagaj tot cu membrana in jos ca cel OEM,asta evident dupa ce decupez din tabla politei. Difu stiu sigur ca e pe 2ohm cu 2 bobine, are 4 fire la alimentare.

    Comment


    • #32
      Dupa multe cautari esuate am optat pentru un Ground Zero GZUW 10SQX care a venit pe comanda in 10 zile. Desi adancimea de montare e mult mai mare cred ca voi reusi cu succes sa il montez in asa fel incat sa nu coboare mult in portbagaj. Pt.a-l proba,sa vad daca da sau nu rezultatul mult sperat am demontat subul OEM si subul nou l-am pus provizoriu in portbagaj urcat pe o cutie (nu ca incinta)ca sa il tin lipit de polita exact pe gaura de montare alimentat de la amplificatorul OEM. Desi eram 99% convins daca folosesc amplificarea OEM se va auzi mai incet decat cu cel original,m-am inselat,rezultatul e peste asteptari,suna la fel de tare iar ca si calitate e mult peste in conditiile in care nici nu a fost lipit 100% etans de polita. Inainte daca urcam bassul mai sus de 3 nu mai simteam nici o schimbare in bine acum pot urca pana la 10 si se simte diferenta la fiecare unitate urcata.Pana la 6 suna ok de acolo in sus bassul doar se ingroasa si nu imi place.
      Urmeaza sa apelez la ceva prieteni sa fac rost de un amplificator ca sa ii dau curent cat merita sa vad daca merita sa investesc si intr-un amplificator pe masura sau nu.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


      • #33
        Intre timp am insonorizat portierele fata si am pus folie burete pe fetele de usi in zonele unde am considerat ca ar fi necesar,lucruri care fac cea mai mare diferenta in bine de pana acum. Chiar nu imi imaginam ca o astfel de operatiune poate face atat bine. Pot spune ca si basul se simte ceva mai dinamic dar nu asta e lucrul care face cea mai mare diferenta. Inainte unele melodii pe frecvente joase mai dificil de redat nu prea imi placea cum se auzeau(crezand ca asa sunt ele inregistrate) insa acum unele sunete din aceleasi melodii au disparut complet ele nu erau altceva decat rezultatul vibratiilor tablei si fetelor de portiere. Ca sa vad diferentele dupa ce am facut usa la sofer am facut proba cu balans totul stanga fata apoi dreapta fata,pe unele melodii mai pretentioase cand schimbam pe dreapta ziceam ca e alta muzica,auzindu-se unele sunete in plus care nu aveau treaba cu melodia redata.
        Vreau sa spun ca se auzea bine si inainte neavand habar cum ar fi corect sa se auda pur si simplu crezi ca asa e muzica respectiva.

        Comment


        • #34
          S a redus din zgomotul de rulare? Vant si altele? Poti reveni cu aceste aspecte dupa ce parcurgi niste km in special extern cu viteza mare? Merci!

          Comment


          • #35
            Nu am simtit diferenta la zgomotul la rulare,nici nu am fost atent la asta. Totusi zic eu ca fonic erau destul de bine izolate si inainte. La un Logan sau altceva de genul simti diferente notabile dar la W 211 nu prea . Ca si zgomot in interior ma enerveaza la culme sunetul motorului 2.7 care chiar se aude mult mai tare fata de 2.2 sau 3.0. Chiar sunt curios daca exista vreo solutie sa izolez mai bine compartimentul motor. Am condus un S 320CDI W221 si am ramas impresionat de cat de putin simti motorul din interior. Si referitor la sonorizare fiind echipat cu cea de baza e inferioara rau fata de HK de pe W211 meu la toate capitolele.

            Comment


            • #36
              Tampoane de motor si cutie noi, in rest nu stiu ce ii poti face.
              in rest na. 6 cilindri vs 5 plus s class. Greu de egalat.

              Comment


              • #37
                De egalat nici nu ma gandeam. Ma refeream ca W211 cu motoarele in 4 si 6 cilindri sunt mai silentioase,se simt mai putin din interior. Probabil motorul meu e zgomotos in turatie mica si datorita injectoarelor ce le suspectez a fi slabe,deoarece in sarcina de la relanti pana in vreo 900 ture motorul are o tacaneala asa ca o bataie ciudata plus ca si fumega albastrui la acea turatie,cel mai mult la rece,de acolo in sus e totul normal fara fum,ulei i-am completat de la schimb la schimb cam jumatate de litru in conditiile in care am observat ceva scurgeri de undeva sub galeria de admisie si zona de la baie dar nesemnificative parerea mea deoarece nu era ulei imbibat in scut.

                Comment


                • #38
                  Am incercas sa montez difuzorul cu magnetul in sus cu ceva distantier intre el si polita pt.ca magnetul sa vina la nivelul placajului de deasupra si nu imi place deloc cum suna,e anemic rau,simt doar vibratii. Daca il montez ca in prima poza suna super bine,mai bine decat originalul,deoarece am un control mai bun al basului la volum mic in sensul ca,daca setez bassul la 7-8 noul sub intra mai tarziu decat cel OEM dar in schimb intra difuzoarele fata si se aude mult mai echilibrat ,dar nu suport sa il vad ramas asa in nici un caz.
                  Asa ca ma gandesc la varianta a 2 a. Sa construiesc o incinta din fibra ceva de genul celei din poza. Ma gandesc sa scot si mocheta laterala sa vad daca imi permite poate sa mai castig cativa litri. In fisa difuzorului e specificat un volum de minim 15 l,eu sper sa scot macar 20.
                  Attached Files
                  Last edited by ioonak88; 07-11-2019, 19:15 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Nu rezomand integrarea cu masina. Mai bine separat, cand nu ai loc il arunci afara.
                    poti pune ceva in locul rotii de rezerva?

                    Eu as zice din ochi ca are nevoie mai degreaba de 30 40l.
                    Merge si 15 dar cu f mult eq.
                    Reflex nu stiu ce sa zic, dar si acolo e nevoie de volum.
                    Ia de pe net un winisd, fa o simulare si vezi ce iese.
                    Tine cont ca masina are un gain de vreo 12db/oct, o incinta inchisa e invers, deci un target de f3 pe la 60 ar fi decent.
                    Dar decat aia mai bine lasa l asa si fa l demontabil usor pt cand ai nevoie de loc.

                    Comment


                    • #40
                      Sa il pun intr-o incinta separata e total exclus. Ar fi cea mai mare tiganie posibila din punctul meu de vedere. La 40-50 l deja vorbim de reflex. Din ce am citit pe forumuri in mai multe astfel de situatii rezultatul a fost bun.Toti au spus ca in final suna mult mai bine decat cu OEM-ul,asa ca nu am de ce sa ma ingrijorez. Intr-un final pot schimba chiar si difuzorul daca acesta nu e recomandat pt.acest tip de incinta.

                      Comment


                      • #41
                        Au trecut de atunci cateva luni bune si inca incinta pt.subwoofer nu mi-e gata dar am rabdare mai ales ca dupa insonorizare cu basul OEM e ok,nu se cere mai mult,daca bag bas mai mult pt.a fi echilibrat sistemul trebuie sa amplific si restul difurilor.
                        Dupa ceva discutii cu alt posesor de W211cu sistem HK la sincerele sale recomandari am fost convins ca e loc de mai bine asa ca am optat pt. 2 seturi de difuzoare componente high-end Infinity Kappa 60.11CS despre care am citit cateva sute de pareri de bine,comandate de pe Amazon negasind in Ro deoarece nu se mai fabrica de ceva timp.Modele noi similare sunt dar la 2.5 ohm eu avand nevoie de 2 ohm. Nu le-am ascultat pe viu fiindca nu este in tara baiatul cu masina dar mi-a spus ca l-au costat aproape 1000$ acum cativa ani tot din USA si mi-a garantat ca alimentate de amplificatorul OEM suna mult mult mai detaliat,mai natural mai clar si chiar si mai tare decat cele OEM si cred ca are dreptate datorita sensibilitatii ridicate de 93db.Mai am 1 saptamana de asteptat pana ajung in posesia mea,de abia astept sa ma joc cu ele.
                        Astept sa imi vina si o interfata usb bluetooth Dension 500s BT dual cumparata cu o reducere de 250 lei fata de pretul initial cu ocazia Black Friday.

                        Comment


                        • #42
                          2.5 sau 2 ohmi tot aia e,ba chiar menajezi un pic amplificatorul. mai important e cum suna.
                          Inafara de tweetere unde impedanta e aproape plata, un woofer de 2.5 e cam tot una cu 2. Iar ala 1dB nu il simti tu oricat te scremi, mai degraba simti diferenta de sensibilitate si timbru, ca rareori gasesti 2 modele sa sune exact la fel.
                          Last edited by Sharky; 11-07-2019, 23:24 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Nu stiu de unde ai scos acel 1db in plus dar in fine.Ca si raport zgomot stiu ca +3 db inseamna dublarea sunetului. Habar nu am la ce sensibilitate sunt cotate cele OEM,dar odata ce se aud mai incet e clar ca acea diferenta cat de mica sau mare e ea conteaza.De la un anumit zgomot in sus urechea e mai greu de satisfacut percepand din ce in ce mai greu urcarea volumului,ca sa simta diferenta semnificativa ii trebuie zgomot dublu. Daca o sa fiu satisfacut de aceste difuzoare care din start zic ca o sa sune mai bine am in plan chiar perfectionarea sistemului adaugand pe fata un set suplimentar de midrange-uri tot de la Infinity sau JBL de 2"special dedicate de producator pt.upgrade la aceste dif. de la 2 la 3 cai integrate frumos mai aproape de urechi ceva gen BMW ca si pozitionare pt.ca in final a avea un sistem de acuratete gen Bang&Olufsen,Burmester...
                            Un dif de 6.5 full-range oricat de super bine ar reda mediile nu il poti compara cu un midrange de 2"- 3" sau 4" mai ales datorita pozitionarii celui de 6.5 in partea de jos a portierei lucru ce il face sa fie departe de ureche.Asa ca un set de midrange-uri montate mai aproape de urechi nu vor putea decat sa faca bine.Sunt constient ca datorita amplificatorului probabil nu voi putea obtine liniaritatea unui B&O sau Burmester etc. dar nu cred ca va fi problema in fapt daca vreau sa ascult de ex.la 60% din volum imi fac setarile incat sa fiu maxim satisfacut daca vreau volum 90% sa zicem,care e problema modific setarile bass,treble si gata. Plus ca,daca o sa folosesc ca sursa de redare telefonul prin USB sau bluetooth am parte si de egalizator cu care ma pot juca deci viitorul suna bine.
                            Last edited by ioonak88; 11-08-2019, 03:45 AM.

                            Comment


                            • #44
                              Eu n am zis sa nu iei altceva, tu sa iei ce iti renteaza mai bine si ce iti suna mai bine la ureche. Ca e masina ta si banii sunt ai tai. Eu discutam tehnic problema.

                              1db = 10 lg p1/p2. In cazul asta fix atata e .
                              Pt chestii simple e 1 pt sfert, 3 pt dublare, 10 pt inzecire.
                              teoria zice ca senzatia auditiva de dublare e la 6-10db in functie de frecventa. Senzatia la bas in piept e si aia cam relativa nu exista o cifra exacta, dar oricum pragul e mai mic.
                              Pt ureche 3dB e o dif minora pt bas e o diferenta majora.
                              Evident daca difuzorul tine pasul cu puterea.

                              Liniaritatea o faci din filtre, nu din difuzor. Exista difuzoare care pe liber suna oribil, dar odata filtrat raspunsul sunetul devine f bun. Unele din difuzoarele liniare sunt destul de moarte. Sunt linistite, nu deranjeaza dar nici nu canta, parca sunt sterse.
                              Ca in orice domeniu complex toate optiunile sunt posibile.
                              Important e sa alege ce trebuie si ce iti place si sa nu ceri imposibilul de la componente.

                              ma rog, car audio nu am stat sa ma joc, dar boxe de casa sau sonorizare mi au trecut destule prin mana, ca sa nu zic de modificari si masurari, de m am saturat.

                              Comment


                              • #45
                                Boxele la care am facut referire vin cu crossovere pt.mid si tweeter deci cred ca va fi bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF