Announcement

Collapse
1 din 2 < >

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
2 din 2 < >

Regulament general ClubMercedes

Regulament

1. Reguli generale de postare
1.1. Limba română
Forumul se adresează vorbitorilor de limba română. Toate subiectele și mesajele trebuie să fie scrise în limba română și textul trebuie să fie cât mai îngrijit:
  1. Literă mare la început de propoziție. Semne de punctuație se folosesc de fiecare dată când este nevoie.
  2. Un singur spațiu după fiecare semn de punctuație (nu înainte).
  3. Fără prescurtări, cu excepția celor clasice: dvs., dl., șamd, etc. - cred că ar trebui să mai completăm lista dacă ne mai vin idei
  4. Folosirea diacriticelor nu este obligatorie, însă nu se acceptă înlocuirea lor cu alte grupuri de literă de genul sh în loc ș, tz în loc de ț sau alte combinații.

Nu se acceptă scuze pentru nerespectarea acestor reguli. Nu contează cât ești de grăbit sau cât ești de obișnuit să scrii prescurtat.

Până la urmă dorim să fim o comunitate a oamenilor posesori și/sau pasionați de Mercedes Benz, nu o adunătură de analfabeți.

Echipa de moderatori încearcă să corecteze și să editeze pe cât posibil.

1.2. Căutați înainte de a posta
Pentru a nu deschide mai multe topicuri despre aceiași problemă. Astfel toate informațiile despre o problemă vor fi mult mai ușor de găsit pe viitor într-un singur loc, și nu împrăștiată pe zeci de topicuri. Dacă ati gasit ceea ce doreați, asigurați-va ca ați parcurs tot topicul, pentru a nu pune o întrebare al cărei raspuns exista deja.
1.3. Alegeți titluri sugestive pentru subiectele nou create
În cazul în care ați respectat regula 1.2 și nu ați găsit nimic asemănător cu problema dumneavoastră, creați un topic nou cu nume cât mai sugestiv și care să descrie cât mai bine problema avută sau informația postată. Astfel veți avea mai mari șanse ca cineva să intre să vă ajute sau să stârniți interesul celorlalți.

Nu sunt recomandate și nici admise topicuri de genul: "Probleme, help!", "X probleme la mașină, ajutați-mă".
1.4. Topicuri separate pentru probleme multiple
În cazul în care aveți mai multe probleme la mașină trebuie să deschideți câte un topic/subiect nou pentru fiecare în parte (asta după ce vă asigurați că nu există deja subiecte de discuție pe aceste teme - vezi punctul 1.2). Astfel discuțiile vor fi mult mai ușor de urmărit și nu se creează o "varză" generală în răspunsuri. De asemenea, pe viitor, vor putea să posteze și alții care au una sau mai multe probleme comune și rezolvările problemelor vor fi mult mai ușor de găsit și înțeles.

Excepție de la această regulă se face pe topicurile de la bursă unde vânzarea / cumpărarea mai multor produse se recomandă a fi făcută într-un singur subiect / topic.
2. Publicitatea pe forum
2.1. Descriere
Crearea secțiunii de publicitate și permiterea postării de anunțuri este o facilitate oferită membrilor cu activitate susținută și cu minimum 50 de postari utile pentru a se ajuta între ei. Această secțiune însă nu face parte din scopul acestui forum.

Nu sunt acceptate link-uri catre nume de firme sau pagini personale, branduri, poze sau video in mesaje, cu scopul de a face reclama. Acestea pot fi permise numai in anumite cazuri si numai cu acordul administratorilor sau al moderatorilor.

Pentru a nu ne abate de la scopul inițial al acestei secțiuni, echipa de moderare/administrare are responsabilitatea de a descuraja și sancționara utilizatorii a căror înscriere pe forum a avut ca scop numai postarea de anunțuri.
2.2. Secțiunea dedicată
Forumul are definită o secțiune specială dedicată anunțurilor de vânzare/cumpărare/schimburi. Postarea unui anunț de acest gen în orice altă secțiune este interzisă.

Secțiunile unde pot fi postate anunțuri sunt:

2.3. Mențiuni obligatorii în cadrul unui anunț
Orice anunț trebuie să conțină următoarele detalii:
  1. Date de contact. Acestea pot fi număr de telefon, adresă de email, id-ul de messenger (sau orice alt instrument de chat/mesagerie instant)
  2. Preț (fie el și informativ). Pentru dezmembrări mașini complete se poate specifica prețul doar pentru anumite piese (de exemplu: prețul pentru motor complet, cutie, uși etc).
  3. Poze
  4. VIN (seria de șasiu) - unde este cazul
  5. Starea produsului: nou, second-hand, defect, funcțional, problemele care le are, etc
  6. An de fabricație, număr de kilometri - unde este cazul

De asemenea, titlul anunțului trebuie să conțină acțiunea (vând/cumpăr) cât și produsul/produsele vizate.

În cazul vânzării mai multor produse, se grupează toate într-un singur topic, urmând ca la scrierea listei să fie trecute prețurile individuale.


2.4. Actualizarea anunțurilor: UP/Bump
"UP"-ul sau "Bump"-ul este un post care nu aduce nimic nou, și are doar scopul de a readuce anunțul in actualitate. Fiecare utilizator are voie să posteze un UP o dată la 7 zile. Cele 7 zile se contorizeaza de la ultimul post al inițiatorului topicului, indiferent de natura acestui post (bump sau informații).

Excepție de la această regulă se face atunci când utilizatorul răspunde întrebărilor sau când vine cu informații importante pentru topicul respectiv:
  • Poze noi (dacă topicul nu are deja poze, sau pozele noi sunt mult mai relevante decât cele vechi) Aici am modificat puțin. Înainte era voie să postezi pozele la 24 de ore de la postarea anunțului. Eu cred că sunt binevenite oricând - dacă lipsesc sau de fiecare dată când sunt relevante (poze cu defectele sau alte lucruri care merită menționate și nu se văd în pozele postate anterior)
  • Modificări de preț (diferența trebui să fie mai mare de 10% făță de prețul vechi)
  • Alte informații utile. De exemplu: a apărut defectul X, am reparat X defect

Sunt sancționabile și UP-urile mascate (de exemplu: mai am X bucăți) sau orice alte postări inutile chiar dacă nu vin din partea inițiatorului topicului.

2.4. Vânzarea produselor cu copyright/ilegale
Pe acest forum este interzisă punerea la vânzare de produse provenite din actiuni ilegale (furturi) sau supuse legii copyright-ului sau altor legi cu caracter special aflate în vigoare (de exemplu: manuale de service, software de navigație pentru care vânzătorul nu are licență de la producător etc).

Dacă un user posedă așa ceva și vrea să îi ajute pe ceilalți utilizatori, e liber să stabilească detalii legate de livrarea acestor produse folosind alte modalități (mesagerie privată, telefon, email). Totul făcându-se pe proprie răspund, fără a aduce prejudicii forumului. Pentru vânzarea acestor produse ilegale există site-uri mult mai permisive cu normele proprietății intelectuale, vă rugăm să le folosiți pe acelea.

De asemenea, cerintele pentru codul radio se fac postand doar seria de caroserie (VIN). Sunt interzise seriie aparatelor. (S/N)

2.5. Bișnița
Este interzisă punerea în vânzare a unui produs (cumpărat de pe acest forum), la un preț mai mare decât cel cu care a fost cumpărat dacă ulterior cumpărării produsului respectiv nu i s-au adus modificări suplimentare care să justifice diferența de preț.

2.6. Comentariile
În cadrul bursei sunt interzise comentariile negative în legătură cu produsele vândute sau prețul cerut / oferit. Nimeni nu e obligat să cumpere sau să vândă la prețul stabilit. Piața liberă se reglează de la sine pe baza cererii și ofertei, altfel de comentariile sunt inutile.

2.7. Piese și autoturisme non-Mercedes
Postarea anunțurilor de vânzare/cumpărare cu produse ce nu au legătură cu Mercedes-Benz este interzisă, iar anunțurile de acest fel vor fi șterse.

2.8. Aprobarea anunțurilor
Toate anunțurile postate în secțiunea de anunțuri, va trebui aprobat de către un moderator înainte de a fi vizibil tuturor. Nu are rost să trimiteți același anunț de mai multe ori la intervale de câteva minute, deoarece doar unul din ele va fi aprobat.

În cazul în care un anunț nu este aprobat așteptați până la 24 de ore înainte de a posta încă o dată, sau încercați să luați legătura cu unul din moderatorii pentru a vedea motivul pentru care nu a fost aprobat cel inițial.

Aprobarea sau ștergerea anunțurilor noi se face pe baza respectării regulilor postate mai sus. În 90% din cazuri motivul ștergerii unui anunț este lipsa de informații obligatorii (preț, date de contact).
3. Comunitate
3.1. Bunul simț
Orice comunitate, inclusiv aceasta funcționează pe baza bunului simț și respectului reciproc al utilizatorilor. Utilizatorilor le este interzis să aducă injurii de orice fel celorlalți utilizatori.


3.2. Respectarea regulamentului și sancționări
Orice nerespectare a regulilor de mai sus poate fi sancționată în funcție de gravitatea faptei cu "avertizare" ("warning") sau chiar interzicerea accesului pe forum ("ban").

Regulamentul de mai sus reprezintă regulile principale de conduită pe care membrii trebuie să le respecte, însă pot fi sancționate orice acțiuni sau postări, care nu sunt menționate în regulament, dar care dau dovadă de lipsă de respect față de comunitate sau afectează în orice fel bunul mers al lucrurilor, prin postari succesive, identice, agresive ca frecventa, sau de natura sa creeze polemici sau dezordine.

3.3. Sesizări
Dacă sesizați abateri de la regulament, sau orice alte probleme cu unul din posturi, puteți trimite o sesizare folosind butonul de "Report"/"Raportează", aflat în partea stângă (sub avatarul utilizatorului).

De asemenea, puteți contacta unul din moderatori sau administratori, lista o puteți găsi pe pagina aceasta.

3.4. Proprietatea intelectuală
Forumul este un spatiu privat. Materialele publicate de membri, poze sau alte fișiere atașate, devin automat proprietatea intelectuală a acestui forum. Toti membrii forumului raspund personal pentru continutul propriilor mesaje postate.
Orice fel de mesaj existent poate fi sters oricand de catre administratori/moderatori daca se considera necesar, fara explicatii suplimentare.

See more
See less

Subwoofer OE sau aftermarket W211 sedan facelift

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ideea e sa folosesc locul subului OEM,eventual sa ma cobor cu el printr-un distantier max 4-5 cm in portbagaj. Si anume ideea e sa scot difuzorul de pe suportul de plastic ce va fi montat inapoi la locul lui si noul difuzor sa il montez prin suruburi din portbagaj tot cu membrana in jos ca cel OEM,asta evident dupa ce decupez din tabla politei. Difu stiu sigur ca e pe 2ohm cu 2 bobine, are 4 fire la alimentare.

    Comment


    • #32
      Dupa multe cautari esuate am optat pentru un Ground Zero GZUW 10SQX care a venit pe comanda in 10 zile. Desi adancimea de montare e mult mai mare cred ca voi reusi cu succes sa il montez in asa fel incat sa nu coboare mult in portbagaj. Pt.a-l proba,sa vad daca da sau nu rezultatul mult sperat am demontat subul OEM si subul nou l-am pus provizoriu in portbagaj urcat pe o cutie (nu ca incinta)ca sa il tin lipit de polita exact pe gaura de montare alimentat de la amplificatorul OEM. Desi eram 99% convins daca folosesc amplificarea OEM se va auzi mai incet decat cu cel original,m-am inselat,rezultatul e peste asteptari,suna la fel de tare iar ca si calitate e mult peste in conditiile in care nici nu a fost lipit 100% etans de polita. Inainte daca urcam bassul mai sus de 3 nu mai simteam nici o schimbare in bine acum pot urca pana la 10 si se simte diferenta la fiecare unitate urcata.Pana la 6 suna ok de acolo in sus bassul doar se ingroasa si nu imi place.
      Urmeaza sa apelez la ceva prieteni sa fac rost de un amplificator ca sa ii dau curent cat merita sa vad daca merita sa investesc si intr-un amplificator pe masura sau nu.

      Comment


      • #33
        Intre timp am insonorizat portierele fata si am pus folie burete pe fetele de usi in zonele unde am considerat ca ar fi necesar,lucruri care fac cea mai mare diferenta in bine de pana acum. Chiar nu imi imaginam ca o astfel de operatiune poate face atat bine. Pot spune ca si basul se simte ceva mai dinamic dar nu asta e lucrul care face cea mai mare diferenta. Inainte unele melodii pe frecvente joase mai dificil de redat nu prea imi placea cum se auzeau(crezand ca asa sunt ele inregistrate) insa acum unele sunete din aceleasi melodii au disparut complet ele nu erau altceva decat rezultatul vibratiilor tablei si fetelor de portiere. Ca sa vad diferentele dupa ce am facut usa la sofer am facut proba cu balans totul stanga fata apoi dreapta fata,pe unele melodii mai pretentioase cand schimbam pe dreapta ziceam ca e alta muzica,auzindu-se unele sunete in plus care nu aveau treaba cu melodia redata.
        Vreau sa spun ca se auzea bine si inainte neavand habar cum ar fi corect sa se auda pur si simplu crezi ca asa e muzica respectiva.

        Comment


        • #34
          S a redus din zgomotul de rulare? Vant si altele? Poti reveni cu aceste aspecte dupa ce parcurgi niste km in special extern cu viteza mare? Merci!

          Comment


          • #35
            Nu am simtit diferenta la zgomotul la rulare,nici nu am fost atent la asta. Totusi zic eu ca fonic erau destul de bine izolate si inainte. La un Logan sau altceva de genul simti diferente notabile dar la W 211 nu prea . Ca si zgomot in interior ma enerveaza la culme sunetul motorului 2.7 care chiar se aude mult mai tare fata de 2.2 sau 3.0. Chiar sunt curios daca exista vreo solutie sa izolez mai bine compartimentul motor. Am condus un S 320CDI W221 si am ramas impresionat de cat de putin simti motorul din interior. Si referitor la sonorizare fiind echipat cu cea de baza e inferioara rau fata de HK de pe W211 meu la toate capitolele.

            Comment


            • #36
              Tampoane de motor si cutie noi, in rest nu stiu ce ii poti face.
              in rest na. 6 cilindri vs 5 plus s class. Greu de egalat.

              Comment


              • #37
                De egalat nici nu ma gandeam. Ma refeream ca W211 cu motoarele in 4 si 6 cilindri sunt mai silentioase,se simt mai putin din interior. Probabil motorul meu e zgomotos in turatie mica si datorita injectoarelor ce le suspectez a fi slabe,deoarece in sarcina de la relanti pana in vreo 900 ture motorul are o tacaneala asa ca o bataie ciudata plus ca si fumega albastrui la acea turatie,cel mai mult la rece,de acolo in sus e totul normal fara fum,ulei i-am completat de la schimb la schimb cam jumatate de litru in conditiile in care am observat ceva scurgeri de undeva sub galeria de admisie si zona de la baie dar nesemnificative parerea mea deoarece nu era ulei imbibat in scut.

                Comment


                • #38
                  Am incercas sa montez difuzorul cu magnetul in sus cu ceva distantier intre el si polita pt.ca magnetul sa vina la nivelul placajului de deasupra si nu imi place deloc cum suna,e anemic rau,simt doar vibratii. Daca il montez ca in prima poza suna super bine,mai bine decat originalul,deoarece am un control mai bun al basului la volum mic in sensul ca,daca setez bassul la 7-8 noul sub intra mai tarziu decat cel OEM dar in schimb intra difuzoarele fata si se aude mult mai echilibrat ,dar nu suport sa il vad ramas asa in nici un caz.
                  Asa ca ma gandesc la varianta a 2 a. Sa construiesc o incinta din fibra ceva de genul celei din poza. Ma gandesc sa scot si mocheta laterala sa vad daca imi permite poate sa mai castig cativa litri. In fisa difuzorului e specificat un volum de minim 15 l,eu sper sa scot macar 20.
                  Attached Files
                  Last edited by ioonak88; 07-11-2019, 19:15 PM.

                  Comment


                  • #39
                    Nu rezomand integrarea cu masina. Mai bine separat, cand nu ai loc il arunci afara.
                    poti pune ceva in locul rotii de rezerva?

                    Eu as zice din ochi ca are nevoie mai degreaba de 30 40l.
                    Merge si 15 dar cu f mult eq.
                    Reflex nu stiu ce sa zic, dar si acolo e nevoie de volum.
                    Ia de pe net un winisd, fa o simulare si vezi ce iese.
                    Tine cont ca masina are un gain de vreo 12db/oct, o incinta inchisa e invers, deci un target de f3 pe la 60 ar fi decent.
                    Dar decat aia mai bine lasa l asa si fa l demontabil usor pt cand ai nevoie de loc.

                    Comment


                    • #40
                      Sa il pun intr-o incinta separata e total exclus. Ar fi cea mai mare tiganie posibila din punctul meu de vedere. La 40-50 l deja vorbim de reflex. Din ce am citit pe forumuri in mai multe astfel de situatii rezultatul a fost bun.Toti au spus ca in final suna mult mai bine decat cu OEM-ul,asa ca nu am de ce sa ma ingrijorez. Intr-un final pot schimba chiar si difuzorul daca acesta nu e recomandat pt.acest tip de incinta.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF