Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Am inteles...si daca nu poti scoate tot diluantul afara ?

    Sunt sigur ca si la mine e mizerie...deoarece e inchis tare la culoare sorbul acela in interior...

    Comment


    • #32
      Lasi capacele desfacute si o sa se evapore pana la urma. Poti sa tragi si cu o siringa cu furtun ce mai ramane si pe urma o sa se evapore restul.

      Comment


      • #33
        Salut, aceiasi problema am avut-o si eu cu un W203 din 2001, tot 2148 cm3 si am fost la o groaza de service-uri si nimic. Pornea foarte greu la rece, dadeam la automat pana descarcam bateria.
        Aveam bule de aer pe furtunul transparent care leaga pompa de inalte de filtru de motorina.
        Dupa multe drumuri cineva mi-a desfacut filtrul si a pus o pompa manuala cu care a amorsat instalatia si am lasat masina asa 24 de ore dupa care am observat ca picura foarte putin pe la o supapa de presiune care se afla montata cu un surub pe rampa de presiune (pun poze daca vrei).
        Am schimbat supapa cu tot cu furtun si de atunci totul e ok. Poti sa incerci si asa daca nu mai ai alte idei

        Multumesc

        Comment


        • #34
          Am zis cum am solutionat problema fara a face alte modificari . Nu trebuie sa faci ca mine. Tot ce pot sa zik ca nu e treaba de 5 minute gata am bagat diluantul lam scos usor si a pornit masina. Pe mine ma tinut o zi intraga curatarea uscarea sorbului curatarea rezervorului . Daca eu am reusit sa scot diluantul trebuie sa reusesti nu e chiar asa de greu numai trebuie sa ai grija de furtunele alea dintre pompa de transfer si sorb .

          Comment


          • #35
            Originally posted by AlexBV View Post
            Salut, aceiasi problema am avut-o si eu cu un W203 din 2001, tot 2148 cm3 si am fost la o groaza de service-uri si nimic. Pornea foarte greu la rece, dadeam la automat pana descarcam bateria.
            Aveam bule de aer pe furtunul transparent care leaga pompa de inalte de filtru de motorina.
            Dupa multe drumuri cineva mi-a desfacut filtrul si a pus o pompa manuala cu care a amorsat instalatia si am lasat masina asa 24 de ore dupa care am observat ca picura foarte putin pe la o supapa de presiune care se afla montata cu un surub pe rampa de presiune (pun poze daca vrei).
            Am schimbat supapa cu tot cu furtun si de atunci totul e ok. Poti sa incerci si asa daca nu mai ai alte idei

            Multumesc

            Poti sa imi pui o poza te rog unde picura mai exact ? Poate este pe undeva pe dedesubt si nu vad, la mine nu picura nimic la prima vedere.

            Petrysoru: Multumesc mult de sfaturi, sper sa am timp pe saptamana viitoare sa ma apuc de treaba, partea nasoala e ca mi s-a stricat compresorul si nu am cu ce sufla. O sa vad ce improvizez...Multumesc mult, sper sa reusesc ca am schimbat un injector pe treaba asta care m-a costat 16 mil, degeaba parerea mea.

            Comment


            • #36
              Originally posted by lava View Post
              Poti sa imi pui o poza te rog unde picura mai exact ? Poate este pe undeva pe dedesubt si nu vad, la mine nu picura nimic la prima vedere.

              Petrysoru: Multumesc mult de sfaturi, sper sa am timp pe saptamana viitoare sa ma apuc de treaba, partea nasoala e ca mi s-a stricat compresorul si nu am cu ce sufla. O sa vad ce improvizez...Multumesc mult, sper sa reusesc ca am schimbat un injector pe treaba asta care m-a costat 16 mil, degeaba parerea mea.
              Nu mai da banii pe alte prosti! Procedeaza cum am scris mai sus sau cum a facut petrysoru
              E infundat sorbul. Scoate capacele, scoate furtunele, sufla pe ele si scoate mizeria din rezervor si aia e. Faci cum vrei sunt banii tai... ca sa te convingi scoate furtunele de la intrare in rezervor si bagale intr o sticla cu motorina si ai sa vezi ca merge asa, deci concluzia e ca sorbul e infundat
              PS Eu am schimbat toate injectoarele, rampa, furtune tot 2000 de euro) si degeaba ca tot nu mergea. Rezervorul era infundat
              Last edited by Zeus; 09-19-2013, 19:00 PM.

              Comment


              • #37
                Ai rezolvat ceva?

                Comment


                • #38
                  Am nevoie de masina zilnic si nu am avut timp deloc sa ma apuc de treaba, sper ca in weekendul asta care urmeaza sa pot. Revin cand ma apuc de treaba cu detalii.

                  Comment


                  • #39
                    Am reusit ieri pe la ora 17 sa ma apuc de treaba. Am desfacut capacele la rezervor si apoi am suflat pe tur(la filtru). Apoi am desfacut furtunele si am suflat pe retur foarte mult timp si am tinut pompa in toate pozitiile sa iasa toata motorina.
                    Motorina a iesit...a iesit si ceva mizerie pe care am luat-o cu mana din rezervor.
                    Am avut doar 2 ore la dispozitie ca se facea noapte si nu am avut timp sa scot motorina din rezervor si sa ii dau si cu diluant, asaca i-am dat doar aer.
                    Dupa vre-o 4 km de teste cu pedala la podea a mers ca unsa si nu am mai avut probleme cu EPC`ul sau sa imi moara motorul. Care inainte mi se oprea in 50-100 metri cand acceleram maxim.
                    Acuma mai vedem cum se comporta la drum lung, depasiri etc...

                    Sper ca am scapat de problema aia.

                    Totusi, cand am scos motorina din pompa si a ramas goala...avea asa pe pereti ceva depuneri (ca namolul) cum a zis si colegul petrysoru. O sa ii bag si diluant cand o sa am timp, sper sa ma tina asa pana atunci sa mearga.

                    Multumesc de sfaturi, am rezolvat problema.

                    Comment


                    • #40
                      Am scos si eu sorbulrile din rezervor si le-am suflat cu compresorul, acum cateva luni. Problema persista. Daca fac drum lung de cateva sute de km, indicatorul din bord imi arata exact cantitatea de motorina din rezervor si nu se opreste, Daca fac drumuri scurte (mers in oras), cand ajung la 1/4 din rezervor, partea stanga a rezervorului e plina de motorina, partea dreapta uscata.
                      Problema apare si la dubele mercedes, nu doar berline.

                      Comment


                      • #41
                        Trebuie verificat sa vezi daca prinde aer pe retur . Pompa de transfer cea din stanga face transferul cu ajutorul presiunii ce vine pe retur . Daca nu prinde aer si totul e ok sar putea sa fie dusa pompa de transfer .

                        Comment


                        • #42
                          O sa schimb amandoua sorburile alea din rezervor zilele astea, probabil sambata si va spun cum a mers.
                          Last edited by Zeus; 11-26-2013, 19:35 PM.

                          Comment


                          • #43
                            Nu gasesac sorburile alea niciunde.Azi am scos toata motorina din partea stanga si am bagat-o in dreapta. Am amorsat instalatia, masina a pornit, a mers jumatate de ora si s-a oprit. Iar aer pe instalatie. Nu stiu ce sa-i fac. In mod normal, ar fi trebuit sa mearga. AM incercat sa o amorsez iar, zici ca e gaura in furtun undeva. Trage aer mult de undeva si nu-mi dau seama de unde. Se amorseaza, merge ce merge si lesina iar. Daca era sa fie o problema pe instalatie, nu s-ar mai fi amorsat, problema e undeva in rezervor.
                            Chiar nimeni sa nu stie care e de fapt problema?

                            Comment


                            • #44
                              Pai cum nu gasesti sorbul ai fost cu el in mana din moment ce ai mutat motorina din stanga in dreapta . Boasca aia rotunda ce se pronde cu inelul pe rezervor este sorbul nu e murdar ai incercat sa il cureti? Sau sar putea sa prinda aer pe furtunele de transfer cele doua din interiorul rezervorului.

                              Comment


                              • #45
                                Am reusit si eu sa curat rezervorul...

                                Am curatat sorbul cu 'triumf' de aragaz, a curatat toate depunerile din pompa de transfer....din pacate nu s-a imbunatatit cu nimic comportamentul masinii.

                                vegeftw : Si eu am patit la fel, doar ca partea din dreapta aveam motorina (pasager) iar din stanga(sofer) nu era deloc, daca crezi ca e o problema asta fai plinul si vezi daca persista. Cand faci plinul se umple automat amandoua partile.

                                Eu zic sa faci treaba romaneasca, bagi turul si returul intr-un bidon de 5L cu motorina, si vezi cum merge...daca merge inseamna ca tot ce duce de la bidon in la motor functioneaza, daca nu va merge nici asa..vei sti de unde sa cauti.

                                Cel mai simplu si fara batai de cap, nu cred ca, costa mai mult de 100 de lei, mergi la o diagnoza STAR. Iti va spune exact ce ai daca s-a mai lovit de problema asta.

                                Asta am sa fac si eu cu a mea, doar ca trebuie sa o duc in reprezentanta ca nu cunosc pe nimeni prin zona sa se priceapa.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF