Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am schimbat filtrul de motorina, cu unul MAN, celalalt era aftermarket, si am anulat incalzitorul de motorina, cred ca prindea aer si pe acolo.Acum motorina vine clara. Mai am si un senzor de presiune de pe rampadefect, poate din cauza asta e rezervorul jumatate plin(stanga) si jumatate gol(dreapta). Da eroare EPC la plecari in forta.Revin dupa ce il schimb.

    Comment


    • #92
      Am schimbat senzorul, dar acelasi rezultat. EPC visit workshop. Cred ca e pompa defecta, din cate am inteles, ea e de vina si pentru rezervorul , o parte plina si cealalta goala. Revin dupa ce o schimb...

      Comment


      • #93
        re

        maranello, ai schimbat senzorul dupa rampa cel dn partea fata? Vezi ca pe rampa in partea din spate este o valva prinsa cu 2/surubele. verific-o sa nu fie infundata/blocata.

        Comment


        • #94
          Ala din fata, nu. L-am schimbat pe cel din spate, dar rezultatul e acelasi. O sa schimb garniturile la pompa

          Comment


          • #95
            Am schimbat garniturile le pompa. Acum nu-mi mai apare "EPC visit workshop". Cred ca problema-i rezolvata. Insa aia cu rezervorul, nu stiu inca. Trebuie sa-l desfav si sa ma uit. Dar cand oi avea timp.

            Comment


            • #96
              Am si eu o problema asemanatoare la un w 203. Pe tur pana sa ajunga motorina in filtru apar bule de aer si daca o calc la podea cand trece d3 2500 rotatii imi moare motorul in mers si imi apare epc-ul in bord. Pornirea cald- rece super buna nu se dezamorseaza instalatia si ma gandesc ca sunt excluse injectoarele atata timp cat porneste bine si apar acele bule de aer pe tur. Toate acestea se intampla si cu plinul facut . Am umplut rezervorul de tot,pana a dat afara. Intrebarea mea e, mai e nevoie sa desfac filtrul din rezervor si pompita sau sa trec sa verific turul motorinei de la rezervor la filtru. Unde ceredeti ca sunt zone sensibile pe unde ar putea prinde aer?

              Comment


              • #97
                Verifica furtunele de la rezervor la pompa de inalte, turul. Eu am scapat de bule cand am inlocuit o-ringurile alea verzi de la conductele de motorina.

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF