Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut, acuma m-am uitat in programul de servis, si la W203 motor 2200 CDI, in rezezrvor sunt doua senzori (plutitori) care masoara cantitatea de combustibil.
    Atentie, doar la una merge firele din exterior, iar la celalat comunica inauntru in rezercor, tot prin doua fire electrice.
    Deci la tine daca nu indica cantitatea de combustibil, atunci una din ele are probleme.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #62
      Merci fain Jacob. Eu am W209 dar e acelasi sistem ca la W203. Pompa din partea Stanga a masinii (spatele soferului), nu face ce trebuie. Vorbind cu voi aici, mi-a dat de gandit partea cu plutitorul. Este foarte posibil ca, plutitorul avand probleme, sa nu lase pompa sa trimita motorina in cealalta parte, chiar daca nu e nimic electric acolo. Plutitorul nu merge schimbat ca piesa de sine statatoare, trebuie schimbat cu tot sorbul, inclusiv furtunurile
      Oricum as intoarce-o si orice as face, singura modalitate de a o face sa mearga cum trebuie, e sa inlocuiesc pompa din partea stanga.
      Am sa postez daca se rezolva.

      Comment


      • #63
        Ai incercat sa verifici furtunasele cu care comunica pompa de transfer si sorbul cele din rezervor . Unul din ele se poate scoate de la sorb celalalt e mufat la cald. Nu mai stiu sigur cel care se demufeaza de la sorb sar putea sa aiba oring si sa prinda aer pe acolo si de acolo problema . Schimbarea sorbului si a pompei nu stiu cum ai putea sa o faci din cauza mufarilor la cald a conductelor cu care comunica .

        Comment


        • #64
          Pompa functioneaza cum trebuie, problema e cu plutitorul. CRED !
          Din cauza plutitorului care nu-mi indica deloc motorina din partea aia de rezervor, este foarte posibil ca pompa sa nu functioneze cum trebuie. Daca am Motorina plin in partea dreapta 9pe unde alimentez) si gol in pasrtea stanga, pompa mi-o muta instant in partea goala,lasandu-ma fara motorina unde ar trebui sa fie mereu.

          Partea stanga de rezervor e plina ochi, cca. 35L, partea dreapta are doar 15. Pebord imi arata doar 3 liniipe indicatorul optic.Deci functineaza doar plutitorul in partea cu mai putina motorina,partea dreapta. Daca mergea si plutitorul din partea stanga, ar fi trebuit sa-mi indice 3 sferturi de rezervor ( partea plina ochi adica jumatate, plus inca ~ un sfert din partea cealalta). Asta ma face sa ma gandesc ca din cauza plutitorului care nu merge, pompa nu stie ca e plina partea aia,o vede ca si goala deci nu mai are ce trimite in cealaalta parte. Asa ar fi logic, la o pompa electrica. Stiu principiul prin care functioneaza asta mecanica, nu stiu daca ar putea avea vreo influenta plutitorul, insa toate datele la asta ma duc. oricum, rezolvarea e schimbarea pompei.
          La mine am mai scos anul trecut o data pompa, cu tot cu furtunuri. Am suflat-o cu aer comprimat, dar problemele au persistat. Merge scoasa cu atentie sa nu se rupa siguranta din capatul furtunului conectat la pompa din partea dreapta a masinii, Are o siguranta ciudata acolo, care merge desfacuta cu grija.

          Comment


          • #65
            O poza cu pompele. Sunt curios daca si la diesel si la benzinar sunt la fel.
            Attached Files
            Last edited by vegeftw; 12-14-2013, 13:56 PM.

            Comment


            • #66
              Inca 2 poze. Rog un moderator sa combine ultimele 2 posturi, daca se poate.
              Attached Files

              Comment


              • #67
                salut. am si eu o problema si ma confrunt cu ea de doua saptamani si nu i-a dat nimeni de cap.s a stricat pompa de joase, am schimbato si de atunci mi se opreste motorul la 3500de turatii si apare eroarea in bord EPC, am facut o diagnoza si a zis verificare presiunea in rampa,am schimbat chitul de garnituri la pompa de inalte ,am facut testul de injectoare,am schimbat regulator de presiunesi rampa nu mai stiu ce sa fac.va rog ajutatima cu un sfat.MS

                Pune mana si citeste regulile casei!
                Last edited by cutaresku; 01-19-2014, 16:30 PM.

                Comment


                • #68
                  am uitat sa specific tipul de masina mb c class,2200,cdi

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by vegeftw View Post
                    Pompa functioneaza cum trebuie, problema e cu plutitorul. CRED !
                    Din cauza plutitorului care nu-mi indica deloc motorina din partea aia de rezervor, este foarte posibil ca pompa sa nu functioneze cum trebuie. Daca am Motorina plin in partea dreapta 9pe unde alimentez) si gol in pasrtea stanga, pompa mi-o muta instant in partea goala,lasandu-ma fara motorina unde ar trebui sa fie mereu.

                    Partea stanga de rezervor e plina ochi, cca. 35L, partea dreapta are doar 15. Pebord imi arata doar 3 liniipe indicatorul optic.Deci functineaza doar plutitorul in partea cu mai putina motorina,partea dreapta. Daca mergea si plutitorul din partea stanga, ar fi trebuit sa-mi indice 3 sferturi de rezervor ( partea plina ochi adica jumatate, plus inca ~ un sfert din partea cealalta). Asta ma face sa ma gandesc ca din cauza plutitorului care nu merge, pompa nu stie ca e plina partea aia,o vede ca si goala deci nu mai are ce trimite in cealaalta parte. Asa ar fi logic, la o pompa electrica. Stiu principiul prin care functioneaza asta mecanica, nu stiu daca ar putea avea vreo influenta plutitorul, insa toate datele la asta ma duc. oricum, rezolvarea e schimbarea pompei.
                    La mine am mai scos anul trecut o data pompa, cu tot cu furtunuri. Am suflat-o cu aer comprimat, dar problemele au persistat. Merge scoasa cu atentie sa nu se rupa siguranta din capatul furtunului conectat la pompa din partea dreapta a masinii, Are o siguranta ciudata acolo, care merge desfacuta cu grija.
                    Nu au nici o legatura plutitoarele cu problema dvs.Ele au rolul de a misca cursorul potentiometrului care trimite indicatii cata motorina este in rezervor.Problema cu transferul motorinei dintr-o parte in alta a mai fost discutata pe forum si se pare ca se face cu ajutorul motorinei care vine pe retur.Cred ca este o problema de etanseitate la vreun colier ,pana la rezervor.In alta ordine de idei motoarele CDI care au pompa de joasa presiune pe motor ,langa cea de inalta nu au pompe electrice in rezervor. Firele care sunt la mufa sorbului sunt pentru cele 2 plutitoare.

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by padurarulucian View Post
                      salut. am si eu o problema si ma confrunt cu ea de doua saptamani si nu i-a dat nimeni de cap.s a stricat pompa de joase, am schimbato si de atunci mi se opreste motorul la 3500de turatii si apare eroarea in bord EPC, am facut o diagnoza si a zis verificare presiunea in rampa,am schimbat chitul de garnituri la pompa de inalte ,am facut testul de injectoare,am schimbat regulator de presiunesi rampa nu mai stiu ce sa fac.va rog ajutatima cu un sfat.MS
                      Daca a-ti facut testul la injectoare cu testerul cu paharute pentru retur e OK pentru ca nici mama starului nu depisteaza injectoarele cu supapele de retur defecte.Verifica presiunea din rampa la relati si la 3000 de turatii (daca la 3500 se opreste) Schimbul kitului de garnituri la pompa de inalta presiune nu duce tot timpul la repararea acesteia .Daca injectoarele sunt bune atunci cred ca e pompa de vina .Stima si bafta in rezolvarea problemei.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by merc 220 View Post
                        Daca a-ti facut testul la injectoare cu testerul cu paharute pentru retur e OK pentru ca nici mama starului nu depisteaza injectoarele cu supapele de retur defecte.Verifica presiunea din rampa la relati si la 3000 de turatii (daca la 3500 se opreste) Schimbul kitului de garnituri la pompa de inalta presiune nu duce tot timpul la repararea acesteia .Daca injectoarele sunt bune atunci cred ca e pompa de vina .Stima si bafta in rezolvarea problemei.
                        Am schimbat si kitul la pompa de inalta dar nu am rezolvat nimic am verificat si presiunea in rampa in sarcina si pe loc in sarcina imi cade la 1200 de bari sau ce sunt aia pe loc o accilerez la maxim nu se opreste.



                        Pentru ultima data, citeste regulile de postare! Nu mai da quote unui post imediat anterior.
                        Last edited by cutaresku; 01-19-2014, 17:10 PM.

                        Comment


                        • #72
                          am pus si alta pompa de inalte, problema persista. De la oringuri nu cred ca poate fi, ar fi curs motorina. Cred ca tot sorbul ala din stanga e de vina.

                          Comment


                          • #73
                            Curata sorbul,si eu trebuie sa fac aceasta operatiune,daca merg sub 20 de L imi face figuri,sa nu cumva sa mergi la vasile la giarmata,e un baiat narcis la sacalaz,cu 600 de lei iti curata rezervorul

                            Comment


                            • #74
                              Dupa atata amar de vreme, m-as fi dus cu junghiul la reprezentanta sau un service decent.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment


                              • #75
                                Probabil lumea nu are junghiuri.
                                Ce-l recomanda pe tipul de la sacalaz si de ce nu am merge la Vasile la Giarmata?
                                Din ce spun cei de la reprezentanta trebuiesc schimbate sorburile, curatarea rezervorului nu cred ca are nicio legatura cu aerul de pe instalatie
                                Sa ne spui daca iti rezolva problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF