Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    salutare

    Eu am un W203 din 2003, am avut o problema asemanatoare, se oprea masina cand scadea motorina sub un sfert de rezervor sau cand intra pe rosu. In rezervor ai in stanga chestia aia ca un V si in dreapta sorbul daca nu ma insel nu? Ei bine acel V are un sistem de a antrena motorina din stanga ca sa o trimita in dreapta, acest sistem se bazeaza pe presiunea motorinei care vine pe retur. Motorul trage motorina din dreapta,in mod normal in dreapta trebuie sa ai motorina mult mai multa decat in stanga iar tu se pare ca ai invers. La mine a functionat prin schimbarea o-ringurilor care sunt pe furtunele de la filtru, pompa de joase, pompa de inalte, sunt vreo 5 sau 6 nu mai stiu exact cate sunt, le gasesti la mercedes si sunt niste oringuri verzi. Incearca sa le schimbi pe astea si vezi daca te rezolva.

    Comment


    • #77
      Incearca sa faci un experiment: leaga ce ai scos din stanga la o sursa prin care vine apa de exemplu la ghiuveta si pune un recipient sub patratelul vin varful V-ului, dai drumul incet la apa si ai sa vezi ca apa curge in recipient iar daca dai drumul mai tare la apa o sa se duca in sensul sagetilor si o sa traga si apa din recipientul care l-ai pus jos. Patratelul trebuie sa fie sub apa. Acelasi lucru se intampla si cand il ai pus pe masina iar presiunea motorinei care vine pe acolo e reglata de turatia masinii, la relatii o sa curga prin petratel iar la turatie o sa se trimita in sensul sagetilor. Sper ca am descris in asa fel incat sa intelegi. Daca e vreo problema de aer pe instalatie sau de presiune se intampla ca motorina sa ajunga in partea stanga si partea dreapta sa se goleasca si in felul acesta motorul ramane fara alimentare.
      Attached Files

      Comment


      • #78
        Problema rezolvata stimati colegi.

        Problema.
        Mercedes c200 cdi Anul 2002

        Se oprea cand ajungea la 1/4 din rezervor.

        Rezolvarea am descoperit-o in texas USA.

        4 autoturisme mercedes w203 cdi aveau aceeasi problema cu a noastra.

        Numai desfaceti rezervoarele aiurea ( sau cel putin asa recomanda mercedes bremen-fabricantul) pentru ca problema este pe fluxul de retur de la pompa de inalta, sau cum spune colegul de mai sus de la oringuri.

        Eu am inlocuit toate oringurile respective dar nu a functionat , deoarece high pressure pump(adica pompa de inalta ,care este pe motor in fata)..numai are debitul necesar pentru a muta combustibilul din partea stanga in dreapta.

        Cauzele din care poate sa apara aceasta problema este:

        Mers prea mult fara motorina....( nu am gasit explicatia momentan dar asa zice delearul mercedes usa.)

        Filtre care au un debit de trecere al combustibilului scazut...(banuiesc ca unele no name la care nimeni niciodata nu a verificat fluxul de trecere si...zice mercedes ca omoara pompa pentru ca o forteaza)

        Oring-uri care nu sunt etanse pana la pompa de inalta si zice tot mercedes ca iar o forteaza sa ridice presiunea la motorina cu tot cu aer.

        Pompele de inalta care au scurgeri pe retur timp indelungat.

        Concluzia; La mine a fost pompa de inalta care curgea pe la clasicele oring-uri verzi ...care sincer nu m-am mai deranjat sa le schimb pentru ca masina pornea perfect.

        Sper ca am fost cuiva de ajutor.

        Comment


        • #79
          Mda...aceeasi problema si la mine, w203 ,220cdi, din 2003,aer pe conducta de la filtru de motorina la pompa. 0.5cm de bula, daca pot sa zic asa... Am fost la o diagnoza cu ea, si mi-au zis ca am injectorul nr.1 blocat pe deschis, de unde si pornirea greoaie la cald. La rece porneste normal. Mi-au dat 7 (sapte) foi cu erori. 114 intotal ) . Acum ramane sa schimb si injectorul ala, ca de schimbat o ringuri si garnituri la pompa de inalte le-am facut...
          pun mai jos lista cu erori,poate ajuta pe cineva...
          Attached Files
          Last edited by maranello135; 02-17-2015, 22:51 PM.

          Comment


          • #80
            Cu atatea erori ai ramas, dupa ce ai fost la tester cu masina?
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #81
              Dupã ultimul meu post.mașinã prezinta aceleasi simptome. Se oprește la 1/2 rezervor.

              Condițiile sunt:
              Am schimbat pompa de joasa.
              Reconditionat pompa înaltã.
              Nu am scurgeri,nu sunt bule pe instalație.
              Masina porneste la sfert ,trage foarte bine,consum normal.
              Injectoare bune.

              Mai rãmâne sa schimb pompa minune din rezervor ,pentru ca ar fi ultima varianta,cred.

              Daca mai are cineva vreo idee ,sugestie sau a gãsit altcineva alt defect va sunt recunoscãtor.

              Comment


              • #82
                Nu Jacob, erorile astea le-au gasit cand au pus testerul pe masina. Le-au sters si acum sa vad cand m-oi duce data viitoare...
                Cre'ca n-o fost dusa niciodata la service sa vada ce e cu ea, fostul proprietar.

                Comment


                • #83
                  Dar stati putin, ca pana la urma motorina de pe retur (din zona motorului) trebuie sa ajunga inapoi in rezervor. Trebuie pana la urma sa se faca presiune pe undeva , ca s-o impinga inapoi in rezervor.

                  Asta in conditiile in care oamenii pe aici spun ca motorul porneste bine, implicit partea cu pornirea si Hygh Presure este in regula.
                  Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                  Comment


                  • #84
                    Buna cu totii,

                    Vis a vis de problema cu "sondele" din rezervor ( rezervoare) ....

                    As putea incepe cu un sfat, mai intai, si anume, sa nu mergeti prea mult pe rezerva, si mai ales sa nu porniti masina cand este inclinata si sa o lasati asa. Rezultatul este , dezamorsarea sistemului de alimentare.

                    Al doilea lucru , care tine de etanseitatea intreg sistemului de alimentare sunt acele O-ringu-uri de pe conductele de alimentare. Citeam undeva pe un forum MB din Anglia, ca datorita intemperiilor, ele se intaresc si isi pierd elasicitatea, astfel ca se recurge inlocuirea lor o data la doi ani ( recomandat cica ).

                    Acum, legat de problema transferului de motorina din rezervorul din spatele soferului ( rezervor A) in care se gaseste sitemul Venturi ( cautati pe youtube detalii ) , in rezervorul din dreapta (rezervor B ), ca sa fiti siguri ca ajunge motorina in B, desfaceti capacul rezervorului aferent, si porniti motorul. Pe ceas motorina trebuie sa fie cam un sfert ca sa se recunoasca fizic miscarea fluidului acolo.

                    Ca sa scoateti sorbul din B si sonda cu pompa tip Venturi din A , veti gasi pe sonda/pompa A, o conducta fixa care vine de la tur si alta conducta deconectabila prin mufa click-( care vine de la retur , trece prin Venturi si duce in sorbul din B) . Trebuie taiata conducta fixa si apoi deconectata cea de retur, apoi scoateti totul cu tot cu sorb prin gura rezervorului B . Atentie la plutitoare !

                    Eu am scos sorbul, ca sa il verific. Ca idee,nu poate fi desfacut, are inauntru un curcuit stil labirint, si sincer nu pare sa aibe nici un fel de supape sau garnituri sau site.
                    Curatirea lui ( cum a facut-o un coleg inainte) se face cu diluant, dar la mine mai sunt cateva mizerii ca niste fire de perie care efectiv nu au iesit ; a mai fost ceva depunere gen mal/smac care s-a curatat.
                    - Ca idee, plutitoarele sunt pe sina si trebuie demontate de pe suport sau de pe sorb ! -Sa aveti coliere de plastic sa prindeti firele plutitorului pe conducte cand remontati totul la loc.

                    Sonda din rezervorul A ( sau pompa Venturi): exemplifica inainte un coleg pe aici cum sa testati sistemul in apa ( si gasiti si pe youtube). Am observat ca sistemul de transfer se face cand, pe retur motorina vine cu o anumita presiune de la motor; presiunea minima necesara cand motorul functioneaza la ralanti, suficient cat sa faca transferul . Cand motorul se tureaza, transferul se face cu siguranta, viteza si presiunea motorinei pe retur crescand.

                    Dupa ce inlocuiti O-ringurile si bagati sonda cu pompa Venturi si sorbul inapoi in rezervor (procedura este la fel cu le-ati scos SI atasez poze care arata cum am prins conducta taiata la loc) , faceti un test fara capacele montate, sa vedeti ce se intampla in rezervor ( mai ales in rezervorul B ) .
                    Veti grija la O-ringul de pe tija metalica cu arc, din interiorul capacului de la rezervorul A , sa fie in stare buna. Arcul si tija metalica au rolul de a tine sonda si pompa Venturi pe pozitie in rezervor.

                    Amorsati sistemul de alimentare si puneti in plus o pompa de amorsare de Dacia Papuc Diesel . Eu am montat-o inainte de Diesel Pre Heater ca sa fiu sigur ca umple si filtrul si va ramane acolo si pe viitor, pentru orice eventualitate.
                    Motorul va porni relativ repede astfel, asa ca puteti urmari ce se petrece in rezervor.
                    - Pentru amorsarea si eliminarea totala a aerului din sistemul de alimentare, motorul trebuie mentinut turat cel putin un minut. ( o turatie moderata) .

                    -Va intereseaza sa vedeti ca procedura de transfer a motorinei sa se realizeze la ralanti !! . Daca vedeti cum sorbul din rezervorul B se umple de la retur ( vag) la turatie de ralanti , atunci e bine! Jucati-va cu turatia din cand in cand, lasati sa mearga in gol, opriti motorul o perioada si apoi repetati treaba pana cand sunteti siguri ca nu mai face probleme.

                    Ce am inteles eu, este ca in pompa de inalte, este o supapa sau o pompa secundara care baga presiune pe retur. Nu stiu sigur treaba asta , dar cica aia este responsabila in mare parte de returul motorinei in rezervor. Daca ma insel, cei care se pricep mai bine, sa ma corecteze.

                    La mine, problema dezamorsarii si a opririi motorului s-a rezolvat...in mare parte...desi cand turez motorul, tot mai circula aer, dar daca pastrez 2500 ture constant, atunci vine motorina clara. Presupun ca se datoreaza filtrului After Market (mai ieftin) .

                    Conteaza ca O-ringurile sa fie bune, furtunele de motorina sa nu fie fisurate, si in general sistemul de alimentare sa nu traga aer fals pe nicaieri. Conteaza ca si pompa pe inalte sa nu curga pe la garnituri si sa fie in stare tehnica buna, altfel recomand reconditionare sau inlocuire. Luati in calcul si pompa de joasa presiune, cea care se ocupa de aducerea motorinei din rezervor, sa fie in stare buna.

                    Daca sorbul sau conductele din rezervor, nu prezinta fisuri si se poate curata cat de cat, acesta nu trebuie inlocuit . Repet,nu pare sa aibe nici o sita mai fina inauntru sau vreo supapa care sa aibe nevoie de atentie speciala, Sorbul e pur si simplu ca o galetusa, cu labitint inauntru pentru a-si asigura motorina.

                    Pe final ( IN SFARSIT ) , daca tot aveti probleme cu dezamorsarea din cauza faptului ca motorina de pe retur nu vine cu suficienta presiune ca sa asigure functionarea pompei Venturi,exista solutia unirii celor doua rezervoare pe jos ( principiul vaselor comunicante ). Astfel, se elimina problema egalizarii nivelelor de motorina.

                    Sper ca si exemplul meu sa ajute lumea.
                    Attached Files
                    Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                    Comment


                    • #85
                      Poza cu besica de amorsare de Dacie.
                      Attached Files
                      Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                      Comment


                      • #86
                        Rezolvarea la problema cu motorina din rezervor, e schimbarea pompei din partea dreapta, unde e gol rezervorul. Cel putin la mine asa a functionat. Iar la cea cu bulele, este schimbarea oringurilor.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by vegeftw View Post
                          Rezolvarea la problema cu motorina din rezervor, e schimbarea pompei din partea dreapta, unde e gol rezervorul. Cel putin la mine asa a functionat. Iar la cea cu bulele, este schimbarea oringurilor.
                          Salut, te referi cumva la sorbul propriuzis , nu ?
                          Hitler lebt durch Mercedes-Benz

                          Comment


                          • #88
                            Da, sorbul ala. Am facut tot felul de teste, i-am schimbat tot felul de pompe si de oringuri. Pana nu am schimbat sorbul ala, nu s-a intamplat nimic. Acuma pot sa circul pana nu mai am deloc motorina in rezervor. Cred ca merge si fara combustibil acum :-)

                            Comment


                            • #89
                              Deci..wegeftv sa inyeleg ca tu ai schimbat sorbul din dreapta. Adica cel fara venturii. Eu am aceeasi problema cu a tâ. Pompa ai cumparat o noua sau din dexmembrari.merci

                              Comment


                              • #90
                                Si eu am aceeasi problema. Bule de aer pe instalatie. Dupa ce m-am strofocat sa vad ce si cum pot rezolva, am zis sa desfac cele 2 capace(pompe) din rezervor...si, surpriza. Cel din stanga(venturi) era plin ochi iar celelalt, daca avea 50 de grame pe fund. Rezervorul e curat, la fel si sorbul din dreapta. N-am reusit sa le pun la loc, dar maine daca se rezolva ceva postez aici. Trebuiesc inchise etans, capacele,deoarece sigur trebuie sa fie ceva pesiune in interior.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF