salutare
Eu am un W203 din 2003, am avut o problema asemanatoare, se oprea masina cand scadea motorina sub un sfert de rezervor sau cand intra pe rosu. In rezervor ai in stanga chestia aia ca un V si in dreapta sorbul daca nu ma insel nu? Ei bine acel V are un sistem de a antrena motorina din stanga ca sa o trimita in dreapta, acest sistem se bazeaza pe presiunea motorinei care vine pe retur. Motorul trage motorina din dreapta,in mod normal in dreapta trebuie sa ai motorina mult mai multa decat in stanga iar tu se pare ca ai invers. La mine a functionat prin schimbarea o-ringurilor care sunt pe furtunele de la filtru, pompa de joase, pompa de inalte, sunt vreo 5 sau 6 nu mai stiu exact cate sunt, le gasesti la mercedes si sunt niste oringuri verzi. Incearca sa le schimbi pe astea si vezi daca te rezolva.
Eu am un W203 din 2003, am avut o problema asemanatoare, se oprea masina cand scadea motorina sub un sfert de rezervor sau cand intra pe rosu. In rezervor ai in stanga chestia aia ca un V si in dreapta sorbul daca nu ma insel nu? Ei bine acel V are un sistem de a antrena motorina din stanga ca sa o trimita in dreapta, acest sistem se bazeaza pe presiunea motorinei care vine pe retur. Motorul trage motorina din dreapta,in mod normal in dreapta trebuie sa ai motorina mult mai multa decat in stanga iar tu se pare ca ai invers. La mine a functionat prin schimbarea o-ringurilor care sunt pe furtunele de la filtru, pompa de joase, pompa de inalte, sunt vreo 5 sau 6 nu mai stiu exact cate sunt, le gasesti la mercedes si sunt niste oringuri verzi. Incearca sa le schimbi pe astea si vezi daca te rezolva.
Comment