Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

w203 cdi bule de aer pe alimentare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by vegeftw View Post
    Nu gasesac sorburile alea niciunde.Azi am scos toata motorina din partea stanga si am bagat-o in dreapta. Am amorsat instalatia, masina a pornit, a mers jumatate de ora si s-a oprit. Iar aer pe instalatie. Nu stiu ce sa-i fac. In mod normal, ar fi trebuit sa mearga. AM incercat sa o amorsez iar, zici ca e gaura in furtun undeva. Trage aer mult de undeva si nu-mi dau seama de unde. Se amorseaza, merge ce merge si lesina iar. Daca era sa fie o problema pe instalatie, nu s-ar mai fi amorsat, problema e undeva in rezervor.
    Chiar nimeni sa nu stie care e de fapt problema?
    Cand ai facut proba ai pus si capacele la loc?
    Daca zice colegul Petrisoru ca pompa care muta motorina dintr-o parte in alta se foloseste de presiunea de pe retur atunci trebuie sa fie etans acolo. Poate scapa presiune pe la capace si normal ca nu se mai muta din stanga in dreapta.
    Ca sa verifici definitiv faci proba cum au spus colegii cu bidonul.

    Comment


    • #47
      Da, erau capacele puse :-)
      Am gasit pompa din partea stanga a masinii (spatele soferului) dar de la un C 2.2 diesel, evident :-), oare s-or potrivi ?

      Originally posted by petrysoru View Post
      Pai cum nu gasesti sorbul ai fost cu el in mana din moment ce ai mutat motorina din stanga in dreapta . Boasca aia rotunda ce se pronde cu inelul pe rezervor este sorbul nu e murdar ai incercat sa il cureti? Sau sar putea sa prinda aer pe furtunele de transfer cele doua din interiorul rezervorului.
      Hah, nu m-am exprimat cu trebuie. Nu l-am gasit de cumparat :-)
      Azi o desfac iar si atasez niste poze.

      Originally posted by lava View Post
      Am reusit si eu sa curat rezervorul...

      Am curatat sorbul cu 'triumf' de aragaz, a curatat toate depunerile din pompa de transfer....din pacate nu s-a imbunatatit cu nimic comportamentul masinii.

      vegeftw : Si eu am patit la fel, doar ca partea din dreapta aveam motorina (pasager) iar din stanga(sofer) nu era deloc, daca crezi ca e o problema asta fai plinul si vezi daca persista. Cand faci plinul se umple automat amandoua partile.

      Eu zic sa faci treaba romaneasca, bagi turul si returul intr-un bidon de 5L cu motorina, si vezi cum merge...daca merge inseamna ca tot ce duce de la bidon in la motor functioneaza, daca nu va merge nici asa..vei sti de unde sa cauti.

      Cel mai simplu si fara batai de cap, nu cred ca, costa mai mult de 100 de lei, mergi la o diagnoza STAR. Iti va spune exact ce ai daca s-a mai lovit de problema asta.

      Asta am sa fac si eu cu a mea, doar ca trebuie sa o duc in reprezentanta ca nu cunosc pe nimeni prin zona sa se priceapa.
      zici sa sar din schema pompele din rezervor, sa nu mai treaca prin ele motorina. Ar fi o idee numai ca trebuie prelungite furtunurile,o sa incerc azi. Va tin la curent, merci
      Last edited by Zeus; 12-04-2013, 14:27 PM. Reason: Aduna-ti ideeile si nu mai posta conscutiv.

      Comment


      • #48
        Poti sa incerci sa pui doar pe tur furtun si sa vezi daca iti mai da bule de aer pe instalatie...

        Comment


        • #49
          O sa le iau prin eliminare, prima data pun turul intr-o sticla, apoi returul. oricum, atata timp cat imi raane partea stanga a masinii plina cu motorina, e clar ca sorbul ala de retur,nu-si face treaba. Cel mai probabil, daca ii fac plinul la masina o sa mearga pana scade iar pana la o limita. Ideea e sa o fac o data pentru totdeauna.Nu a avut nimeni curiozitatea sa desfaca pompa aia de retur sa vada ce e in ea si cum functioneaza, de fapt? Acolo e o supapa, precis, care, cu ajutorul presiunii se deschide si lasa motorina sa ajunga in cealalta parte. Daca ajung sa o schimb, am sa o desfac si pun poze, poate ne lamurim impreuna

          Comment


          • #50
            Eu am intors-o pe toate partile pompa aia, dar nu am vazut nici o posibilitate de desfacut. Este toata din plastic, nu are nici o clema nimic, ii inchisa etans.
            Este vorba despre pompa din dreapta(spate pasager).

            Incearca cu bidonul sa vezi daca mai ai aer si cum merge cu bidon.

            Comment


            • #51
              Aia din dreapta nu prea are de ce sa aibe ceva in ea, e dintr-o bucata.Aia masoara doar nivelul la motorina in partea aia de rezervor. Cea din partea stanga, partea soferului, trimite motorina in partea dreapta, acolo trebuie sa fie o supapa, ceva.Aceea trebuie desfacuta. Am sa vad cum e cu bidonul. Postez noutati :-)
              Last edited by vegeftw; 12-04-2013, 23:46 PM.

              Comment


              • #52
                O intrebare: sorburile alea de la ce alt model si motorizare se potrivesc? Ma gandeam la W203, par sa fie la fel, dar nu stiu daca are vreo importanta motorizarea: 2.2, 2.7, 3.2.

                Comment


                • #53
                  Cea din stanga din cate imi amintesc nu are absolut nimic, este doar un tub de plastic cu o tija care merge pe arc cu o garnitura in capat.

                  Ar trebui sa fie la fel sorburile la toate modelele w203.

                  Comment


                  • #54
                    al meu e W209. Sunt 2 cilindri mari in fiecare rezervor cu plutitor. Cel din partea stanga are in capatul de jos un plutitor si in capatul de sus intra doua furtune, unul care e returul,vine de la pompa din fata, si un al doilea furtun care duce motorina din partea din stanga in partea dreapta a masinii, in a doua partitie a rezervorului. A fost frig zilele astea, nu m-am indurat sa desfac iar dar maine e musai sa o fac. O sa pun cateva poze sa va faceti o idee.

                    Comment


                    • #55
                      vegeftw du-o tata la Vasile la Giarmata ca o rezolva imediat!

                      Comment


                      • #56
                        Ma nu stiu, am fost o data la el si nu m-a impresionat cu nimic. Ba din contra
                        De folos e ce mi-au scris colegii aici. De rezolvat tot o rezolv, in ce mod, vad eu :-))

                        Comment


                        • #57
                          Pai nu zic sa repari la ei(nici eu nu prea sunt fan reparatii la ei),dar macar pun diagnosticul si stii ce ai de facut si vezi unde rezolvi problema mai ieftin.

                          Comment


                          • #58
                            Am desfacut azi IAR sorburile si, ca sa nu ma mai chinui atat, am luat benzina din partea stanga a masinii (in spatele soferului) unde tot timpul e plin, am pus-o in partea dreapta, ca doar de acolo trage masina motorina pentru alimentare, inchid capacele si dau la cheie. Pornesc, merge 10 minute si se opreste. Incerc iar sa amorsez, venea aer, numai aer. Nu intelegeam de ce, doar era plina cu motorina partea aia, cum poate sa vina aer?
                            Intr-un final ma pun sa desfac iar capacul de la rezervor din partea dreapta sa vad de ce am motorina si totusi trag aer. Cand scot sorbul, MOTORINA PAUZA. era in partea stanga, inapoi. Asadar, mi-am luat un bidon de 20L am fost la peco si am alimentat. Merg fara probleme.
                            Se pare ca sorbul din partea dreapta, recircula motorina,avand grija ca in ambele parti sa fie o cantitate egala de combustibil. Mai ramane de vazut care e principiul si ce s-a putut defecta, de ce doar trage motorina si nu o si da inapoi.
                            Cum rezolv problema, va dau de stire.

                            Comment


                            • #59
                              Complicata problema, noi doar dam cu presupusul ce ar putea fi. Singurul care iti poate spune exact ce are este acela ce s-a "lovit" de problema asta si a rezolvat-o.

                              Nici la reprezentanta daca mergi si nu au mai avut probleme asemanatoare nu stiu. O spun din propria experienta.

                              Comment


                              • #60
                                Am fost la reprezentanta: se inlocuiesc ambele pompe. Initialam mers sa pun o pompa electrica, asa cum are facelift-ul, insa trebuia sa fie schimbata configuratia masinii si costa undeva la 3000euro.
                                Mai ciudat e ca imi arata ca mai am doar un sfert din rezervor, partea plina nu mi-o arata.Ar trebui sa-mi arate peste 3sfert de rerzervor, jumatatea plina ochi si inca 1/4 in partea cealalta. Atata timp cat nu exista parte electrica acolo, cum poate influenta plutitorul din partea stanga a masinii cantitatea de motorina care merge in dreapta ?
                                Lava, fii sigur ca cine descopera vreo rezolvare, fara a schimba cine stie ce componente, nu o va posta aici :-)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF