Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    O intrebare as mai avea: daca de pe masina respectiva a fost schimbat cu totul motorul si cutia de viteze cu motor care s-a mai pus pe acest model ce-i drept, conteaza la evaluarea pt aceasta operatiune de trecere ca retromobil?
    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

    Comment


    • #17
      Pentru colegii care doresc sa se informeze :



      Procedura acordarii atestatului de vehicul istoric si a atestatului de eliberare a certificatului de originalitate pentru vehicule istorice , in dreapta sub poza .



      Vehicule istorice in evidenta RCR , cu mentiunea ca nu toate au si atestat .

      Comment


      • #18
        Ma aflu si eu in treaba si intreb: pana la urma care dintre ai nostri colegi de pe FORUM este/face parte din comisia de avizari a RCR-ului?
        Cu ani in urma, era asa, un fel de rumoare, ca sa nu zic barfa, cum ca RCR-ul ar fi o casta inchisa, patrunzi foarte greu acolo si conducerea de la Bucuresti era foarte greu abordabila, asta in ceea ce priveste si intrebarile, inca nerostite, ale unor colegi care ar cocheta cu ideea trecerii ca vehicul istoric a unor marci de autoturisme care au fost extrem de populare, gen VW Kafer, /8-ul si de ce nu? R8 si R12-le indigenizate la noi. Nu m-as fi bagat in seama singur vis-a-vis de un renume nu tocmai bun al RCR-ului, daca in ultimii ani nu ar fi fost exemple de colegi de-ai nostri, Forumisti, din afara Bucurestiului care, desi detin MB-uri din anii 60-70, au precizat faptul ca accederea in gratiile Retromobil Club Romania li s-a parut greu de realizat. Avem cazul unui coleg din Cluj, cu un W110 sau W111, fosta masina de reprezentare de la Ambasada SOFIA.
        Acum, pentru colegul NinjaV12:

        Este un W116 care poate te-ar putea interesa. Unic proprietar, vopsea originala, actele de provenienta, respectiv factura masinii in original, etc, etc. Atentie insa, in poze emblema este de 450SE, anuntul indica ca ar fi 280SE (136 Kw).
        Poate iti iese ceva.

        Comment


        • #19
          Dl. Mircea Filipciuc lucra, acum vro suta de ani..., la un vehicul ce apartinuse Maresalului Antonescu. La acea vreme RCR-ul exista, sub acelasi inalt patronaj al MS regele Mihai I, si nu cred ca acea masina, cunoscuta fiind pe unde a trecut, ar mai fi avut nevoie de atestat, putea fi trecuta just like that, in evidenta/arhiva RCR-ului. Poate totusi aflam daca avem printre noi sau nu acea persoana din RCR.

          Comment


          • #20
            dar in concluzie care sunt sansele ca un w116sel poate fi inmatriculat ca si automobil istoric? eu momentan nu prea pot sa ma deplasez pina la R.C.R datoirita faptului ca ma aflu inafara tarii.
            am sa urmaresc in continuare aceste posturi

            Comment


            • #21
              Daca Mercedes-ul W116 va indeplini criteriile comisiei ( vezi regulamentul ) , sansele sunt de 100% .
              Citeste postul #5 .

              Comment


              • #22
                Am recitit tredul, deci, eu am motor de 3000D ,pot sa pun unul de 2000D si sa folosesc masina in continuare pana in 2015, cand as vrea sa imi pun inapoi motorul de 3000D si sa incerc ca o trec la mobile istorice? Credeti ca e vreo problema daca pentru o perioada de timp masina a circulat cu alt motor, dar nu s-au adus modificari la caroserie?

                Comment


                • #23


                  Originally posted by panzerwagen View Post
                  Ma aflu si eu in treaba si intreb: pana la urma care dintre ai nostri colegi de pe FORUM este/face parte din comisia de avizari a RCR-ului?
                  Cu ani in urma, era asa, un fel de rumoare, ca sa nu zic barfa, cum ca RCR-ul ar fi o casta inchisa, patrunzi foarte greu acolo si conducerea de la Bucuresti era foarte greu abordabila, asta in ceea ce priveste si intrebarile, inca nerostite, ale unor colegi care ar cocheta cu ideea trecerii ca vehicul istoric a unor marci de autoturisme care au fost extrem de populare, gen VW Kafer, /8-ul si de ce nu? R8 si R12-le indigenizate la noi. Nu m-as fi bagat in seama singur vis-a-vis de un renume nu tocmai bun al RCR-ului, daca in ultimii ani nu ar fi fost exemple de colegi de-ai nostri, Forumisti, din afara Bucurestiului care, desi detin MB-uri din anii 60-70, au precizat faptul ca accederea in gratiile Retromobil Club Romania li s-a parut greu de realizat. Avem cazul unui coleg din Cluj, cu un W110 sau W111, fosta masina de reprezentare de la Ambasada SOFIA.
                  Acum, pentru colegul NinjaV12:

                  Este un W116 care poate te-ar putea interesa. Unic proprietar, vopsea originala, actele de provenienta, respectiv factura masinii in original, etc, etc. Atentie insa, in poze emblema este de 450SE, anuntul indica ca ar fi 280SE (136 Kw).
                  Poate iti iese ceva.
                  Multzam fain de link, chiar ma intereseaza....swi arata super masina, si nu e chiar asa departe
                  Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nstoe View Post
                    Daca Mercedes-ul W116 va indeplini criteriile comisiei ( vezi regulamentul ) , sansele sunt de 100% .
                    Citeste postul #5 .
                    Da, am citit, si se pare ca, mai ales daca ai motorul original acasa, la fel precum instalatia audio originala, mai ales un motor ce s-a mai pus pe caroseria respectiva nu ar afecta cu nimic acordarea statutului....
                    Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

                    Comment


                    • #25
                      Cine doreste , poate participa sau viziona :

                      Comment


                      • #26
                        Salut,
                        O instalatie de gpl moderna afecteaza masina pentru acordarea statutului de retromobil ?

                        Comment


                        • #27
                          Bine ai venit in comunitatea oldtimer / youngtimer ! .

                          GPL este acceptat de retromobil , numai daca Mercedes-ul a fost echipat din fabrica .

                          Din cele trei modele preferate de tine , numai W115 si W116 indeplinesc varsta pentru inscriere la retromobil . W123 mai asteapta 2,5 ani .

                          Comment


                          • #28
                            Echipat din fabrica strict masina cu serialul x sau daca au axistat oferite de-a lungul generatiei. Iar pentru 123 nu e este o problema cu cei 2,5 ani. Oricum nu ma grabesc, anul viitor am in proiect construirea unei case asa ca nic cu banii nu arunc . Ce vreau neaparat sa particip la intaniri cu masini oldies, chiar si altele, sa le vad simt, etc si sa vedem de unde vine dragostea mare

                            Comment


                            • #29
                              Mda, numai la noi se pot gandi aberatii marca Retromobil...de pilda in Germania din momentul cand autovehiculul a implinit varsta de 30 ani te duci cu ea la TUV si ei confirma aceasta stare, pe urma se reinmatriculeaza agregatul adaugandu-i-se un "H" la sfarsitul combinatiei de litere si cifre; deci nu se asteapta 30 de ani de la incetarea fabricarii seriei respective; cel mai bun exemplu w126 care s-a fabricat intre 1979-1995 parca...deci in opinia depasita a Retromobil trebuie sa asteptam pana prin 2025 ca sa fie declarat istoric acest model

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by barbarosa View Post
                                Mda, numai la noi se pot gandi aberatii marca Retromobil...de pilda in Germania din momentul cand autovehiculul a implinit varsta de 30 ani te duci cu ea la TUV si ei confirma aceasta stare, pe urma se reinmatriculeaza agregatul adaugandu-i-se un "H" la sfarsitul combinatiei de litere si cifre; deci nu se asteapta 30 de ani de la incetarea fabricarii seriei respective; cel mai bun exemplu w126 care s-a fabricat intre 1979-1995 parca...deci in opinia depasita a Retromobil trebuie sa asteptam pana prin 2025 ca sa fie declarat istoric acest model
                                Dupa aproape 15 ani de activitatea sustinuta si peste 200 de evenimente organizate gratie "aberatiilor marca Retromobil" marca Mercedes este cea mai atestata in Romania cu peste 130 de exemplare. Mare parte din aceste masini au fost importate. Legile nu sunt facute de Retromobil Club Romania. RAR a avut in vedere evitarea unui presupus import de rable sub umbrela "vehicul istoric". Acum ca au trecut aproape 8 ani de la prima masina atestata si s-a convins (sper) toata lumea ca atestarea e o chestiune serioasa si nu o portita exista sanse sa se treaca de la 30 de la iesirea din fabricatie a modelului (mai exact a subvariantei) la 30 de ani vechime. Nu ca as spera vreodata ca in Romania sa recunoasca si sa aprecieze prea multi munca unor pasionati, voluntara si nerenumerata, dar totusi cred ca un dram de respect ar trebui sa existe. Si cand vom trece la 30 de ani vechime vor fi alti nemultumiti care vor spune ca in Italia sunt 20 si tot asa. Gusturile nu se discuta insa exista zeci de modele Mercedes care se pot importa si inmatricula ca vehicul istoric, asa ca nu cred ca e cazul sa ne plangem . Numeroase variante din seria seria W126 se vor putea atesta incepand cu ianuarie 2015 deci postarea de mai sus nu e numai jignitoare ci si incorecta. Uneori tacerea e de aur.
                                Last edited by AUTOMOBILIA; 10-04-2012, 14:19 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF