Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Informatii oficiale se pot obtine numai de aici :

    http://www.retromobil.ro/procedura-d...r-istorice.php

    http://www.retromobil.ro/ce-trebuie-...e-istorice.php

    Restul sunt discutii .

    Comment


    • #47
      Originally posted by adidc View Post
      Pana la urma nu e asa mare lucru sa schimbi arcurile si rotile o data la 2 ani pt ITP...motorul insa e alta poveste.
      Eu cunosc pe cineva care se risca de schimba si motorul si transmisia o data la 2 ani pt itp...avea in talon 1.6 iar pe masina 2.5 si chiar 3.8 pe urma
      Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

      Comment


      • #48
        Salutare!
        Am o nelamurire. Imi doresc ca pe viitor sa aduc din Germania un 500 SEC 126, pe care sa-l inmatriculez imediat ca oldtimer. Se plateste timbrul de mediu pentru acest model de masina?
        In ultimul paragraf din acest link, notat cu "ATENTIE!", este mentionat:
        "Nu pot beneficia de scutirea de la plata accizei de import aplicata automobilelor cu capacitatea cilindrica mai mare de 3000 cmc"
        http://www.retromobil.ro/procedura-d...r-istorice.php

        Ce sa inteleg prin aceasta "acciza de import"?

        Comment


        • #49
          Oare nu se refera la cele aduse din state...?
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #50
            Salutare! In data de 28.02.2014 s-au anulat accizele de import pentru toate vehiculele istorice indiferentde capacitatea motorului.

            Ceea ce scrie pe site-ul Retromobil a fost valabil in perioada 1 sept 2013 - 27. febr 2014. Probabil nu a updatat nimeni... Ulterior, am gasit exact ce te intereseaza:

            ''Acciza la importul vehiculelor cu motoare peste 3000 cmc a fost anulata.

            Incepand cu data de 1 septembrie 2013 a fost introdusa o acciza de 1 eur/cmc (+tva) pentru vehiculele importate care au motoare mai mari sau egale cu 3000 cmc.

            Printr-o Ordonanta a Guvernului,
            adoptata in 28.02.2014 in urma demersurilor facute la Ministerul de
            Finante de R.C.R., O.G. publicata in monitorul Oficial nr. 151/28.02.2014, vehiculele istorice au fost exceptate de la plata accizei.
            Consiliul Director R.C.R. multumeste tuturor factorilor implicati in
            eliminarea acestei accize pe pasiune.''

            Comment


            • #51
              Originally posted by m1hai View Post

              Incepand cu data de 1 septembrie 2013 a fost introdusa o acciza de 1 eur/cmc (+tva) pentru vehiculele importate care au motoare mai mari sau egale cu 3000 cmc.
              Scuza-mi obtuzitatea, sa inteleg ca aceasta lege este "in picioare" actualmente?

              Si in traducerea mea, aceasta acciza e de fapt un fel de timbru de mediu care se achita la inmatriculare, nu?

              Comment


              • #52
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Oare nu se refera la cele aduse din state...?
                Nu cred, banuiesc ca se specifica daca era doar din state...

                Comment


                • #53
                  Originally posted by daniel_tandara View Post
                  Scuza-mi obtuzitatea, sa inteleg ca aceasta lege este "in picioare" actualmente?

                  Si in traducerea mea, aceasta acciza e de fapt un fel de timbru de mediu care se achita la inmatriculare, nu?
                  Timbrul de mediu este timbru de mediu si acciza este acciza.
                  Se platesc amandoua daca nu este vorba de masini oldtimer.
                  Aceasta acciza se plateste exact de la 3000cm cubi.
                  Daca ai motor de 3001 cm cubi, platesti 3001 euro acciza.
                  Nu furati!! STATUL detesta Concurenta!!!

                  Comment


                  • #54
                    Da, se pare ca aceasta lege a fost modificata, in favoarea neaccizarii autovehiculelor istorice cu motoare mai mari de 3000 cm cubi.
                    Aceasta acciza este prevazuta in articolul 207 litera i din codul fiscal.
                    Din data de 19.09.2014 codul fiscal a fost reactualizat si legea privind plata accizei prevede:

                    ART. 207 Sfera de aplicare

                    i) autoturisme ºi autoturisme de teren, inclusiv cele importate sau achiziþionate intracomunitar, noi sau rulate, cu codurile NC: 8703 23, 8703 24 ºi 8703 33, a cãror capacitate cilindricã este mai mare sau egalã cu 3.000 cm3, cu excepþia celor încadrate în categoria vehiculelor istorice definite conform prevederilor Ordonanþei Guvernului nr. 27/2011 privind transporturile rutiere, cu modificãrile ºi completãrile ulterioare;

                    Multumiri pentru sugestii!
                    Last edited by daniel_tandara; 03-12-2015, 15:18 PM. Reason: Adaugare

                    Comment


                    • #55
                      Directiva 2014-45-UE ! .

                      Modificarea legii privind inmatricularea vehiculelor de interes istoric :

                      http://www.mt.ro/web14/documente/act...2_09/anexa.pdf

                      Comment


                      • #56
                        Am reusit sa inscriu o masina ca vehicul istoric.
                        Procedura este urmatoarea:
                        - inainte de achizitionarea vehiculului cel mai bine este sa va consultati cu cei de la retromobil pe adresa (comisiatehnica@retromobil.ro). Ar trebui trimise niste poze cu masina (interior/exterior) si eventual cu actele masinii (talon) iar ei raspund destul de repede daca o pot atesta sau nu si eventualele lucruri care trebuie schimbate inaintea eliberarii atestatului.
                        - dupa ce se cumpara masina se trimite catre retromobil o cerere tip, pozele cerute de ei si actele masinii iar daca totul este in regula se va stabili o intalnire cu unul din membri pentru inspectia masinii (in Bucuresti vin ei unde este nevoie). Apoi se plateste o taxa de 50euro pentru masinile inmatriculate in Romania si 200 pentru cele de afara
                        - urmeaza eliberarea atestatului (se elibereaza pe 15 ale fiecarei luni)
                        - se merge la RAR, cu o programare in prealabil la numarul 0212027002 (secretariatul din Grivita). In principiu se poate alege orice data/orice ora
                        - dupa eliberarea cartii se merge la Administratia Financiara pentru fisa fiscala si inregistrarea masinii cu impozit 0
                        - apoi, daca masina este din UE trebuie mers la ANAF (avand brieful tradus) pentru eliberarea Certificatului in scop de TVA conform caruia nu se plateste TVA. Nu este nevoie ca vreo adeverinta ca nu se achita Timbrul de Mediu. Nu se plateste "Acciza de lux" pentru vehiculele importate din UE ce depasesc 3000cmc (daca masina este inmatriculata deja in Romania nu este nevoie de acest certificat)
                        - urmeaza DRPCIV cu dosarul complet ca pentru orice alta masina (asigurare, taxa inmatriculare, taxa talon, taxa numere)

                        Comment


                        • #57
                          Ce masina ai atestat ?
                          Honda.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by kay View Post
                            ce masina ai atestat ?
                            w126 500sec

                            Comment


                            • #59
                              Cat timp e valabil ITP pentru un oldtimer?

                              Comment


                              • #60
                                Va salut stimabililor.
                                Observ ca a trecut ceva timp de la ultima postare insa ideea inmatricularii unui vehicul ca fiind de epoca va ramane mereu in voga; drept urmare imi exprim nedumerirea.
                                De asemenea doresc un W126 500/560SEC sau un W140 SEC/SEL (evident V12, 6L).
                                Slabe sanse sa gasesc un asemenea exemplar in stare conforma. In consecinta, va trebui restaurat/retusat. Bineinteles ca asta necesita timp, nu vorbim de buget. Ci timp.

                                Acum, cat timp o tin in garaj pentru aceste lucrari masina practic trebuie sa fie deja inmatriculata/inregistrata.

                                Intr-un cuvant.
                                Din momentul in care masina a trecut granita eu trebuie sa o declar si implicit sa platesc taxa pentru ea. Care sare lejer de 6000Ron.
                                Exista vreo metoda sa o pot tine in garaj (fara a circula) pentru lucrari pana la obtinerea atestatului H? Ideea e ca daca Imi trebuiesc 3 ani (spre exemplu) sa lucrez la ea(timp/buget/disponibilitate piese) si trebuie sa platesc taxa pentru toata perioada asta ...3 X 6000RoN. Cam mult. Poate constitui bugetul de restaurare.

                                Vreo sansa sa inmatriculez autoturismul direct cu atestatul RCR chiar si dupa cativa ani de la import, evitand astfel taxa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF