Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cum sa iti inmatriculezi masina ca oldtimer?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Forumurile sunt pline de cunoscatori ai adevarului suprem, care in schimb nici nu au habar cand a fost fabricat un amarat de W126. Poate sa le explice domnul automobilia, printre altele si presedinte al RCR, pina oboseste, ca oricum nu va rezolva nimic...forumul ramane forum iar cine activeaza va discuta eternele discutii fara un rezultat palpabil si concret. Iar domnul automobilia poate sa specifice exact daca exista vreun membru al forumului posesor de vehicul atestat. Si mai poate confirma si daca cel ce, in vremurile de glorie, intretinea atmosfera pe aici are Mercedesuri atestate de catre Retromobil, cite si cite altele, pe linga Mercedes. Banuiesc ca nu e secret de stat.

    Comment


    • #32
      Uite pe mine personal nu ma intereseaza nici cine intretinea atmosfera pe aici, nici cate masini are atestate de Retromobil. Forumurile sunt proprietati private, guvernate de reguli proprii. Daca domnul presedinte al RCR, colegul automobilia, incearca sa explice ceva cuiva de pe acest forum, inseamna ca merita. Nu vad rostul postului tau. Nimeni nu e cunoscatorul adevarului absolut, de aceea purtam aceasta discutie acum. O seara buna!
      Last edited by cutaresku; 10-07-2012, 21:41 PM.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #33
        Originally posted by barbarosa View Post
        Mda, numai la noi se pot gandi aberatii marca Retromobil...de pilda in Germania din momentul cand autovehiculul a implinit varsta de 30 ani te duci cu ea la TUV si ei confirma aceasta stare, pe urma se reinmatriculeaza agregatul adaugandu-i-se un "H" la sfarsitul combinatiei de litere si cifre; deci nu se asteapta 30 de ani de la incetarea fabricarii seriei respective; cel mai bun exemplu w126 care s-a fabricat intre 1979-1995 parca...deci in opinia depasita a Retromobil trebuie sa asteptam pana prin 2025 ca sa fie declarat istoric acest model
        Doar ca, exact cum precizeaza si domnul Automobilia , RAR-ul decide , nu RCR.
        RAR dicteaza tot ce tine de masini in Romania.Si , intr-un fel , inteleg decizia lor , de a fi controalele mai aspre , si 30 de ani de la iesirea din fabricatie , deoarece , altfel , probabil ar fi plina tara de gunoaie de masini inscrise in RCR.Macar astfel se pastreaza o limita a bunului simt si al decentei in ceea ce inseamna oldtimer.Aia e , suntem romani , si daca legea era ceva mai blanda , saream toti calu.Asta meritam.
        Exact ca si taxa de inmatriculare , este o mafie pe fata , dar totusi limiteaza toate gunoaiele sa nu apara in tara.Cu taxa de inmatriculare mai fortezi oamenii sa ia masini relativ mai noi , si mai intregi , ca nu iti convine sa dai cateva mii pe taxa si sa iei un ciuruc.
        La noi , fara taxa de inmatriculare aveam 70% din masini , putregaiuri de 200 de eur din germania.

        Comment


        • #34
          Problema cu decenta ar trebui s-o rezolve si cei de la R.A.R.; ei sunt cei care acrediteaza statiile de itp si ar trebui sa-i traga la raspundere pe cei pe care-i coordoneaza; ma refer la modul in care inca se mai obtin vize itp pe ochi frumosi (popular=atentie). Sunt ferm convins ca daca acesti zei de la R.A.R. ar trasa o regula de la care nimeni nu s-ar mai abate, atunci altfel vor sta lucrurile.
          P.S. imi cer scuze daca am suparat pe cineva

          Comment


          • #35
            Ca urmare a unei discutii din alt topic deschis de mine dar care are mai multa legatura cu subiectul de aici, imi expun parerea aici cam cum ar trebui dupa mine sa arate o masina istorica in stare perfecta, adic in starea in care toata lumea si-ar dori sa o vada:
            -In primul rand trebuie gasit cel mai ingrijit model, asta poate presupune la o masina de la o marca serioasa sau model reusit, daca a fost si ingrijita cat de cat, sa nu aiba rugina, sa aiba practic toate componentele chiar si cele mai mici plasticutzuri, si totul sa fie original pe aceasta.
            -consumabilele care cuprind: gume, uleiuri si lichide, filtre, unele semeringuri care daca a stat o vreme de mai mult de 2 ani sigur s-au uscat si vor curge in curand, becuri arse daca sunt, furtune de frana si racire, tubulatura de aer de la admisie daca e cauciuc pt ca sigur e coapta, toate astea ar trebui inlocuite cu piese noi indiferent cat costa pt ca, oricum nu-s chiar ca la un model ultim sau penultim de scumpe. Bateria si gumele nu ar trebui sa fie neaparat originale, dar gumele sa fie cele din carte iar bateria originala de marca respectivei masini.
            -deasemenea trebuiesc verificate TOATE piesele masinii sa fie in cea mai perfecta stare de functionare iar ce trebuie schimbat sa se schimbe ori cu original nou ori cu original second in stare foarte buna.
            -interiorul ar trebui protejat cu niste huse din material de panza sau din ceva organic prin care sa respire materialul din care sunt facute scaunele si banchetele
            -vopseaua aplicata eventual daca cea veche mai lasa de dorit trebuie sa fie dupa cod, originala si aplicata profesionist si la fel si izolarea anticoroziune.
            -astfel daca e in starea aceasta, actele masinii nu ar constitui o problema sa fie in regula foarte usor si ieftin.
            Normal ca in astfel de conditii realizarea unui proiect retromobil mai ales la marca aceasta, Mercedes-Benz(sau Daimler-Benz daca e foarte veche masina) te-ar duce in niste bani de masina de noua de la marca aceasta, si anume cam 20-30miiE cu totul de la cumparare pana la omologare cu actele in regula, desi cu putin noroc s-ar putea si sa nu depasesti 10miiE in cazul ca gasesti piese originale sh...
            Nu o sa cumpar masina noua in veci atata timp cat ne mai mintiti cu poluarea motoarelor termice...pai atunci faceti masini electrice ieftine, si nu mai veniti cu povesti pt pesti ca nu merita sau nu tin sau blah blah ca de aia ies scumpe!!!

            Comment


            • #36
              Salut!
              Multumesc pentru acest topic care mi-a lamurit foarte multe intrebari!
              Am o draguta care as dori sa devina oldtimer.
              Am sa scriu modelul mai jos cu rugamintea sa imi spuna si mie daca poate cineva care va fi anul in care pot apela la RCR sa o inscriu si sa obtin atestatul!
              124130 300 D 2996 80 109 01/1985-12/1989 Anzeigen
              300 D 2996 83 113 01/1989-12/1993
              Mentionesz ca eu am prima motorizare!
              Deci intrebarea: Se tine cont de model si motorizare sau doar de model?
              Multumesc.

              Comment


              • #37
                Se tine cont de model(w124) cand s-a incetat productia lui.

                Comment


                • #38
                  Salutare.. Off nu am observat mai devreme acest subiect.As fi avut multe de spus in legatura cu ce se aude pe la Cluj in legatura cu RCR. As fi avut si eu de rezolvat o masina ca sa fie trecut in carte :masina istorica!E foarte urata problema si am renuntat!Am 2 observatii: nu mi se pare corect ca aceasta problema sa fie rezolvata doar in Bucuresti....! Nu este normal acest aspect pentru ca de exemplu unul din Stuttgart(unde sta muma" Mercedesului )nu este obligat sa mearga tocmai la Berlin sa obtina atestat de masina istorica, epoca ,oldtimer... ce o fi!
                  A doua chestie si rugam pe distinsul domn "Automobilia" sa raspunda: de ce nu exista si la noi acele numere: cu H adica Historisches Fahrzeug in Germania sau un exemplu de mai aproape OT echivalent pt Old Timer din Ungaria? Ca tam-tam ,pretentii ,rupere in figuri si alte patanii sunt destule de care au suferit unii care au mers pana in capitala sa obtina atestat de la RCR.

                  Comment


                  • #39
                    Salutare.. Off nu am observat mai devreme acest subiect.As fi avut multe de spus in legatura cu ce se aude pe la Cluj in legatura cu RCR. As fi avut si eu de rezolvat o masina ca sa fie trecut in carte :masina istorica!E foarte urata problema si am renuntat!Am 2 observatii: nu mi se pare corect ca aceasta problema sa fie rezolvata doar in Bucuresti....! Nu este normal acest aspect pentru ca de exemplu unul din Stuttgart(unde sta muma" Mercedesului )nu este obligat sa mearga tocmai la Berlin sa obtina atestat de masina istorica, epoca ,oldtimer... ce o fi!
                    A doua chestie si rugam pe distinsul domn "Automobilia" sa raspunda: de ce nu exista si la noi acele numere: cu H adica Historisches Fahrzeug in Germania sau un exemplu de mai aproape OT echivalent pt Old Timer din Ungaria? Ca tam-tam ,pretentii ,rupere in figuri si alte patanii sunt destule de care au suferit unii care au mers pana in capitala sa obtina atestat de la RCR.

                    Comment


                    • #40
                      Pana la urma este un lucru bun ca cineva s-a gandit in Romania sa faca asa ceva, nu mai conteaza unde se afla sediul etc! Este adevarat ca ar trebuis a se organizeze macar in orasele mai mari mai ales unde exista comunitati de masini retro..gen Sibiu, Brasov...etc!Nu mi se pare corect insa faptul ca masina trebuie sa fie"tipla"!Indiferent daca are 30 de ani sau 90!Eu as acorda acest atestat de oldtimer oricarei masini in stare de functionare (cu ITP valabil) , originala din toate punctele de vedere adik fara improvizatii "romanisme" etc.!

                      Comment


                      • #41
                        Deoarece restaurarea unui automobil mai vechi de 30 de ani , pentru a primi atestat de vehicul istoric , este destul de costisitoare , din dorinta de a se evita surprize extrem de neplacute , ar fi bine ca propietarii respectivelor masini sa se informeze direct de la sursa , adica de la Retromobil Romania .

                        Exista telefon si Email .

                        Se vor primi raspunsuri la zi despre cum trebuie sa arate un vehicul supus examinarii comisiei tehnice de atestare . Deasemeni , se va afla un lucru dorit de foarte multi colegi si anume daca sunt permise modificari tehnice sau includerea de accesorii ce nu au intrat in componenta vehicului original .

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by bulletsq View Post
                          Pana la urma este un lucru bun ca cineva s-a gandit in Romania sa faca asa ceva, nu mai conteaza unde se afla sediul etc! Este adevarat ca ar trebuis a se organizeze macar in orasele mai mari mai ales unde exista comunitati de masini retro..gen Sibiu, Brasov...etc!Nu mi se pare corect insa faptul ca masina trebuie sa fie"tipla"!Indiferent daca are 30 de ani sau 90!Eu as acorda acest atestat de oldtimer oricarei masini in stare de functionare (cu ITP valabil) , originala din toate punctele de vedere adik fara improvizatii "romanisme" etc.!
                          Dap, de acord cu faptul ca masina dece sa fie chiar in stare ca noua(cel mai iritant este casetofonul original trebe sa chiar fie?!), ideea daca trece de RAR, ar trebui sa fie de ajuns. Adica ori cum, evident sa fie originala, cu piese originale nu cum a spus colegul, cu interventii dubioase.
                          Ca nimeni nu cred ca se duce la retromobil cu o rabla. De si....marog. Evident, is prea stricte pe aici si cu pretentii comparat cu conditiile generale ale masinilor noastre care circula pe drum. In germania poti obtine numere "H"(Historic) mult mai usor, si masina nu trebe sa fie iesit din productie de 30 de ani, ci trebe sa aiba insusi 30 de ani. Acolo cobrele deja au numere "H" Si chiar gasesti ceva decent pentru 2000-3000euro (w123 200d) care cred ca ar fii ok cu foarte putine retusuri ca candidat retromobil.
                          Scz de offf. Dar acuma trebe cumparate cobrele Ca de la anul' ne intalnim la retromobil
                          Last edited by Hirig888; 04-04-2014, 13:57 PM.
                          "The wife should always be "legally" younger than the car"
                          W124 200D
                          W123 240D
                          Prezentare W124
                          Prezentare W123

                          Comment


                          • #43
                            Oameni buni, eu am o intrebare: Dupa ce ti-ai inmatriculat botul de cal sau cobra ca vehicul itoric, ceea ce evident inseamna un vehicul cat mai aproape de original, daca ii shimbi jantele, ii pui o folie sau ii schimbi motorul, sau interiorul, ii pui un AC sau alte optiuni, iti pierzi certificatul de inmatriculare?
                            Daca da in ce conditii? Adica te opreste militia si te ia la intrebari asupra elementelor de pe masina sau abia la urmatorul ITP ai probleme?
                            Hai sa zicem ca aia cu motorul e mai evidenta dar la restul ce pot sa faca astia?
                            Pana la urma daca tot restarurez o masina de ce sa nu circul cu ea toata ziua? M-as baga si eu la o cobra coupe sau ceva si as folosi-o zilnic dar cu mici..."upgrade-uri".
                            Ce parere aveti?
                            E220 cdi W210, 2001

                            E320 W210, 1997
                            C180 W202, 1994
                            W123 200D, 1978 cu inima de W124


                            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                            Comment


                            • #44
                              Asta cu foliile poate,dar cu dotarile nu cred ca are politia ceva(de unde sa stie ei dotarile masinii ,ca doar nu iti cer vin sa-l decodeze).Nici la itp nu ai probleme,cred ca doar la revanzare pentru noul proprietar.

                              Comment


                              • #45
                                Am gasit pe un alt topic tot aici pe forum (multumesc colegului nstoe) urmatoarea informatie: daca pe acel model s-a montat o anumita optiune din fabrica atunci faptul ca pe masina ta adaugi acea optiune cu piese OEM (vezi de exemplu AC) nu este o problema la retromobil.
                                Deci una e bifata.
                                Ce m-ar mai interesa pe mine este aia cu jantele, schimbare motor samd, si daca incadrarea ca automobil istoric se poate pierde, cand se intampla asta? La ITP sau pe strada daca te opreste RAR sau garcea.
                                Dau urmatorul exemplu...un clean tuning, doar jante poate flanse la roti si arcurile mai sus sau mai jos. Un motor mai nou sau cutie pot cauza probleme? Acelasi lucru cu interiorul retapitat de exemplu. Pana la urma nu e asa mare lucru sa schimbi arcurile si rotile o data la 2 ani pt ITP...motorul insa e alta poveste.
                                E220 cdi W210, 2001

                                E320 W210, 1997
                                C180 W202, 1994
                                W123 200D, 1978 cu inima de W124


                                Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF