Am depasit 104.000 km, proaspat intors din concediu in Lefkada si cred ca ii uram pa-pa! compresorului de A/C , care a decis pe drum sa huruie asa de urat si sa ia si din putere la masina ca am mers mai mult cu geamurile deschise si clima oprita pe unde s-a putut, asa cum circula toti grecii de altfel, dar nu prea as face-o pe termen lung. Rece baga in continuare, dar masina era lesinata rau cu clima pornita si la sunet parca aveam 2 motoare, nu unul. Cum dadeam OFF la clima, cum isi revenea.
Problema 1 e ca n-as prea avea chef sa decartez considerabil pentru unul nou ( am gasit cam 18 milioane cel mai ieftin aftermarket NRF ) cand sunt sigur ca se poate schimba un rulment pe dinauntru de catre cineva care se pricepe si sa iasa boboc.
Problema 2, legata de cea de mai sus, e: cine oare se pricepe ? ca majoritatea inclusiv reprezentante is doar schimbatori de ansambluri, dar asa Lego stiu sa fac si eu.. vreo recomandare prin Bucuresti / Suceava?
In alta ordine de idei, combustibilul Shell de la greci de 95 n-are legatura cu nici o zeama care se vinde la noi. E drept, si pretul difera, dar masina infipta ca dupa alimentarea cu 60 l de la Shell nu am avut. Si nici consum mediu de 7,9 la viteze de autostrada.
Problema 1 e ca n-as prea avea chef sa decartez considerabil pentru unul nou ( am gasit cam 18 milioane cel mai ieftin aftermarket NRF ) cand sunt sigur ca se poate schimba un rulment pe dinauntru de catre cineva care se pricepe si sa iasa boboc.
Problema 2, legata de cea de mai sus, e: cine oare se pricepe ? ca majoritatea inclusiv reprezentante is doar schimbatori de ansambluri, dar asa Lego stiu sa fac si eu.. vreo recomandare prin Bucuresti / Suceava?
In alta ordine de idei, combustibilul Shell de la greci de 95 n-are legatura cu nici o zeama care se vinde la noi. E drept, si pretul difera, dar masina infipta ca dupa alimentarea cu 60 l de la Shell nu am avut. Si nici consum mediu de 7,9 la viteze de autostrada.
Comment