De cateva zile m-am intors din Germania cu un E200 Kompressor W211, an 2007, Elegance ( cutie automata in 5 trepte, scaune incalzite, pilot, clima, geamuri si oglinzi heliomate, senzori parcare fata-spate, banchete rabatabile fractionar, isofix si o gramada de alte maruntisuri, dar nu le-am studiat inca pe toate , plus alternator si baterie de capacitate marite si rezervor marit de 80l - splendid la drum lung) . Am luat masina de la reprezentanta Mercedes Benz S&G, cu 73.000 km, cu 1 proprietar pe carte ( inafara de reprezentanta ), cu reviziile toate facute la ei ( la an, nu la km) , fara accident ( lucru trecut pe factura, impreuna cu km).
Masina e in conditie de showroom ( arata de parca ar avea 2-3 anisori), pe dedesubt e curata, nu are nici un punct pe caroserie, daramite rugina, revizia de ulei si filtre a fost facuta fix inainte sa mi-o dea, are curele si furtunase noi aproape peste tot impreuna cu alte elemente de mentenanta preventiva ( racorduri la senzorii de la axele cu came cu protectie la scurgere de ulei, etc, toate puse noi) , a avut schimbul de ulei facut la cutie la 60.000 km, mi-au dat si un polish si o ceara pe ea, TUV nou, arata exemplar.
Mi-au oferit in pret 8 jante de aliaj originale Mercedes cu antifurturi si cauciucuri de iarna si vara in stare buna.
Per total, am ajuns la 14100 Euro, negociat de pe la 14800. Mai erau vreo 2 din 2008 la 15000 in similare, dar cu km mai multi (90.000) si parca mai putin ingrijite si mai urate la culoare.
Am condus-o vreo 1700-1800 km pe drumul pana in tara si pot sa spun ca e de vis, merge mai bine ca orice masina noua pe care am testat-o. Cutia schimba lin si exact cum trebuie, nu se aud deloc zgomote pe la suspensie, masina se infige splendid cand o calci si consumul este foarte bun pentru gabaritul masinii si puterea motorului ( am venit Germania cam 140-150, Austra si Ungaria legal 130, Romania 70-80 inauntru, 120 afara - consum mediu total 7.9 l / 100 km, confirmat la pompa). Are cuplu foarte bun de la kompressor, in principal am efectuat cam toate depasirile din tara cu a 4-a sau a 5-a, a 3-a doar daca vrei sa auzi motorul ragand
Per total, sunt foarte multumit de masina si la ce conditie are, poate sunt optimist, dar s-ar putea sa ne astepte chiar si vreo 10 ani foarte placuti impreuna. Stiu ca a fost peste pretul pietei ( undeva pe la 12000 pt model, an si dotari de la particulari, dar fara vreo garantie de km si accident), dar au contat toate lucrurile pe care le-am enumerat in primul paragraf si conditia ei. Oricum, nu imi pasa de depreciere, avand in vedere ca vreau sa o tin pe termen lung. Ca investitii viitoare, vreau musai sa ii montez alarma si sa ii sablez oglinzile, pentru ca atrage priviri peste tot la cum luceste, chiar si la vama ma intrebau despre ea ( cand i-am zis kilometrii, mi-a spus vamesul ca n-o sa ma creada nimeni in tara, i-am zis ca nu prea imi pasa, ca n-am luat-o sa o vand).
Apropos, ca diferența de profesionalism, dealer-ul de acolo s-a purtat cu mine de parca luam un Mercedes nou, mi-a explicat fiecare amanunt si mi-a prezentat masina si istoricul ei in detaliu, desi luam una dintre cele mai ieftine masini din curtea lui. Pentru test drive, mi-a dat cheile, asigurarea si drum bun! Nu ca sictiritii care vand masini noi la dealeri de prin București.
Si cateva poze cu ea ( e chiar ea, doar e cropped din scena):


Masina e in conditie de showroom ( arata de parca ar avea 2-3 anisori), pe dedesubt e curata, nu are nici un punct pe caroserie, daramite rugina, revizia de ulei si filtre a fost facuta fix inainte sa mi-o dea, are curele si furtunase noi aproape peste tot impreuna cu alte elemente de mentenanta preventiva ( racorduri la senzorii de la axele cu came cu protectie la scurgere de ulei, etc, toate puse noi) , a avut schimbul de ulei facut la cutie la 60.000 km, mi-au dat si un polish si o ceara pe ea, TUV nou, arata exemplar.
Mi-au oferit in pret 8 jante de aliaj originale Mercedes cu antifurturi si cauciucuri de iarna si vara in stare buna.
Per total, am ajuns la 14100 Euro, negociat de pe la 14800. Mai erau vreo 2 din 2008 la 15000 in similare, dar cu km mai multi (90.000) si parca mai putin ingrijite si mai urate la culoare.
Am condus-o vreo 1700-1800 km pe drumul pana in tara si pot sa spun ca e de vis, merge mai bine ca orice masina noua pe care am testat-o. Cutia schimba lin si exact cum trebuie, nu se aud deloc zgomote pe la suspensie, masina se infige splendid cand o calci si consumul este foarte bun pentru gabaritul masinii si puterea motorului ( am venit Germania cam 140-150, Austra si Ungaria legal 130, Romania 70-80 inauntru, 120 afara - consum mediu total 7.9 l / 100 km, confirmat la pompa). Are cuplu foarte bun de la kompressor, in principal am efectuat cam toate depasirile din tara cu a 4-a sau a 5-a, a 3-a doar daca vrei sa auzi motorul ragand

Per total, sunt foarte multumit de masina si la ce conditie are, poate sunt optimist, dar s-ar putea sa ne astepte chiar si vreo 10 ani foarte placuti impreuna. Stiu ca a fost peste pretul pietei ( undeva pe la 12000 pt model, an si dotari de la particulari, dar fara vreo garantie de km si accident), dar au contat toate lucrurile pe care le-am enumerat in primul paragraf si conditia ei. Oricum, nu imi pasa de depreciere, avand in vedere ca vreau sa o tin pe termen lung. Ca investitii viitoare, vreau musai sa ii montez alarma si sa ii sablez oglinzile, pentru ca atrage priviri peste tot la cum luceste, chiar si la vama ma intrebau despre ea ( cand i-am zis kilometrii, mi-a spus vamesul ca n-o sa ma creada nimeni in tara, i-am zis ca nu prea imi pasa, ca n-am luat-o sa o vand).
Apropos, ca diferența de profesionalism, dealer-ul de acolo s-a purtat cu mine de parca luam un Mercedes nou, mi-a explicat fiecare amanunt si mi-a prezentat masina si istoricul ei in detaliu, desi luam una dintre cele mai ieftine masini din curtea lui. Pentru test drive, mi-a dat cheile, asigurarea si drum bun! Nu ca sictiritii care vand masini noi la dealeri de prin București.
Si cateva poze cu ea ( e chiar ea, doar e cropped din scena):
Comment