Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 117000 si-un pic km. Gasit parbriz la pret decent, Saint Gobain ca pe original, aceeasi nuanta, pe la 700-800 lei cu tot cu montaj. Problema este ca vreau exact ca originalul, fara parasolar verde / mov / bleu / ciuning / turbo. Problema 2 este ca nimeni nu mai vrea ca mine, deci trebuie sa astept o luna jumatate pe comanda. Am mai incercat si pe la altii, nimeni n-are. Mai era doar unul in stoc la Ager azi, dar era zgariat. L-oi comanda si sper sa nu am vreun cumparator pana atunci, ca altfel raman cu un parbriz pe maini. I-l fac donatie eventual.

    Si poze cu bucuria. I-am tras si o baie si un consum de DN1, ca tot e sezon de munte, 3 oameni + bagaje, sa ne laudam cu economia

    IMG_20190206_111045.jpg
    Attached Files
    Last edited by dkmg; 02-06-2019, 11:19 AM.

    Comment


    • A mea n-a scos ever medie sub 7.7, oare sa am ceva probleme sau doar talpa mai grea?

      Cum ai mers?

      Comment


      • Dn1, 80 in localitate, 100 afara accelerat usor. Nici eu nu scot deobicei sub 8 dar nici nu o tin sub 130 in afara localitatii pe e85

        Comment


        • Depinde unde resetezi si cat mergi inainte in oras.

          Eu am facut un experiment, Bistrita-Cluj.
          Am mers cu 70-100max, cruise control, la vale o mai lasam la liber sa ia viteza, in rest v6. Aglomeratie nu era deloc.
          7.3 in conditiile in care am v6.
          In regimul asta cu 1.8 as specula ca as ajunge la 6, poate chiar sub.
          Evident, e iarna, deci fara AC.
          Daca ma duc cum imi place, e vara si uscat 9-9.5 vad in bord.

          Adi, M112 e mai vechi ca M271, asta vroiam sa zic. Ce are in el vezi cand o sa pui star-ul, sunt curios.
          Dar m-as mira sa fie mai prost controlat din moment ce e din generatie mai noua.

          dkmg, Esti sigur ca parbrizul ala transparent e o idee buna?
          Cu a meu original transparent te cam bronza soarele prin el.
          Fata de unu atermic/mov de la pilkington diferenta era mare.
          Eu mi-am luat verde, la nuanta cu geamurile laterale, dar nu se compara cu un atermic.
          Inca imi pare rau de decizie.

          Comment


          • 119.000 km. E85: Suceava - Bucuresti cu viteza medie de putin peste 80 km/h - calcata pe coada binisor, altfel nu poti scoate o medie de genul , cam 5 ore si un sfert cu totul, consum mediu de 8,4 ( 2 persoane si bagaje plin ). M-a surprins placut, pare ca vrea sa se dea bine pe langa mine. Jalnic se circula. Am protestat #sieu, dar sunt sigur ca degeaba. Educatie rutiera 0, nu se uita nimeni in oglinzile alea cand se angajeaza in depasire, mi-a aparut unul cu un E de dupa un deal pe contrasens fix in fata, l-am evitat in ultimul moment etc. etc. Tot ma gandesc ca m-am blazat de cand fac drumul asta, dar se gaseste cate un prost sa ma surprinda cu ceva nou de fiecare data.

            Am gasit la Suceava importator si montator de parbriz Saint Gobain, cu parasolar, dar gri ( mai discret si mai placut privirii ), cand l-au adus ce sa vezi, tot zgariat, l-au dat pe retur. N-am mai cerut altul ca trebuia sa ma intorc la Bucuresti. Aiurea treaba, chiar nu pot si astia sa depoziteze / transporte parbrizele astea mai ok?.. Pe stoc gasesc o gramada de noname-uri: FUYAO si alte firme pe care le-am si uitat. Pare ca astea se cauta, is vreo 500 de lei cu tot cu montaj vs Saint Gobain care ajunge la 800- 900 cu montaj. De la reprezentanta Mercedes, am primit o cotatie de peste 2000 cu tot cu montaj la Saint Gobain, dar cu sigla Mercedes pe el. Nu mi se pare ca merita, avand in vedere ca poate crapa si cel nou oricand.

            Urmeaza : revizia pe la 120000 ( i-as schimba si bujiile iar ) , cauciucuri ( nu e chiar urgenta, astea ar mai merge tarate un sezon, dar am gasit niste Hankook-uri noi de vara care par cel mai ok din testele comparative la un pret bun) si cred ca ne mai asteapta cel putin un an impreuna, ca pe anunturile de vanzare deja incep ofertele romanesti ( hala metalica / constructii / schimburi / combinatii / masaj erotic / Ford din 2009 cu 20.000 < da, 20.000!!> de km :| + diferenta etc. etc. ) si m-am cam saturat de pacalicii de la noi.
            Last edited by dkmg; 03-20-2019, 11:17 AM.

            Comment


            • Prin cel original din 2003 cam batea soarele.
              Calitate nici vorba, era zgariat in ultimul hal si spart.
              E drept ca de vina pt asta e regimul de exploatare si intretinere tipic romanesc, deci na...nu te astepti sa tina mult.
              Unul mov care il iei la 900-1000lei te pazeste mai bine de soare.
              Poate ca arata mai urat, dar e mai practic, in opinia mea.

              In rest cu condusul ce sa zic, pana nu se pun militienii pe luat carnete nu se astampara.
              Last edited by Sharky; 03-20-2019, 12:37 PM.

              Comment


              • Iau carnete, dar nu pe alea care trebuie. Stau doar la panda si la pescuit de fraieri cu viteza ca sa-si faca planul si bugetul, nici vorba de preventie sau fluidizare a traficului. Merg oricum cu statia si Waze-ul si cu ochii in 14, deci n-am avut intalniri in ultimii 5 ani. Incerc sa imi limitez si viteza la +50 km/h de limita sa raman macar cu carnetul de ceva.
                Last edited by dkmg; 03-20-2019, 12:46 PM.

                Comment


                • Pe mine m-au oprit in oras cu 87 , era destul de maricica prema' , dar m-am ales cu un avertisment! )
                  Să știi să lupți când vrei să ai.
                  Să nu regreți când pierzi sau dai

                  Comment


                  • Dupa zecile de oferte de combinatii si de 7-8000 euro, am decis ca in principiu o scot de la vanzare si rejuvenez baba pt inca vreo 3 anisori, pe urma o sa ne despartim cel mai probabil. O vand in buza lui 200.000 km cu 6-7000 euro, cat digera piata autohtona si aia e.
                    Daca baga astia obligatoriu pe masini noi recunoastere de semne de circulatie si franare automata la viteza legala, trebuie luata masina noua fix inainte, sa stiu ca trag de ea si 15 ani daca pot.

                    ODO 119500 km, masina a intrat la revizie ( ulei + filtre + bujii si mai vedem ce mai gasim, placutele spate erau cam la limita, trebuie stergatoare noi, o geometrie ca parca trage putin dreapta si alte maruntisuri). Vedem totalul la sfarsit.

                    Tocmai am primit 4 cauciucuri noi de vara Hankook dot 2019 ( 225/55/16), vor fi montate pe jantele de vara. 1660 de lei cu transport cu tot de pe anvelodrom, mi se pare ok ca pret.

                    S-a comandat parbriz Saint Gobain pe culoarea originala, fara parasolar, urmeaza montajul saptamana viitoare - 1000 lei parbrizul cu tot cu montaj ( sper sa nu ajunga si asta zgariat ).

                    Cred ca ma bag si la cutie putin, vreau sa-i schimb solenoidul de lockup de convertizor de cuplu, ca mi se pare ca face lockup putin cam brusc cand is sub 10 grade afara in primele minute, vedem daca gasim pe cineva priceput.

                    Comment


                    • filedata/fetch?id=915111&d=1554385873&type=thumb
                      Pana una alta am pe mana cateva saptamani un CX5 2.0 4x4 benzina automata, proaspat iesita din rodaj. Simpatica masina, consumuri foarte bune.
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 1 photos.
                      Last edited by dkmg; 04-04-2019, 16:00 PM.

                      Comment


                      • Cum ti se pare fata de mertzan?
                        Asta excluzand plasticul din ea si designul spartan.

                        In rest, asa e piata, nu ai cum sa ai pretentia sa iei cat ai bagat in ea, plus achizitia.
                        Mai tine-o doar o ai numai de 2 ani. Sa te mai bucuri de ea.

                        Comment


                        • E fainuta, designul exterior imi place, motorul e mai sprinten pana in 3500 rpm, peste isi mai pierde din suflu, e diferit fata de aspiratele clasice, are si sunet de diesel, oricum Mercedesul e mai rapid, dar nu am scos-o extraurban prea mult sa imi dau seama exact, va mai urma. Cutia schimba bine, dar cea mai mare diferenta e modul manual, unde raspunde instant la +/-.
                          Antifonarea e exceptionala.
                          Chichitele ( hud, ecran, camere 360,asistente) is distractive, dar se poate trai si fara (lane assist si istop le tin dezactivate, ma streseaza). Comenzile vocale la telefon is utile, volanul incalzit e fain dimineata cand e rece. N-am incercat încă asistenta de faza lunga automata, mi se pare utila.
                          ​​​Inauntru nu da senzatia de plasticos deloc, bordul si fetele de usi sunt din material moale care imita pielea, au si cusaturi, volanul e comod, multe insertii metalice/cromate, tapițeria textila da o senzatie mai ieftinache, dar per total e ok.
                          ​​​​​Negative:
                          Cu pozitia la volan nu ma omor, prefer o pozitie mai intinsa si apropiata de sol decat una verticala si ridicata, dar din pct asta de vedere o Mazda 6 ar fi mai pe gustul meu.
                          Prezoanele ruginesc ca si la Mercedes, dar am inteles ca le schimba pe garanție.
                          Un stop aburește.
                          O s-o mai conduc zilele astea, mai povestesc ce mi se pare interesant.
                          Attached Files
                          Last edited by dkmg; 04-04-2019, 18:09 PM.

                          Comment


                          • Am mers numai cu CX5-ul recent ( Mercedesul e garat, a luat o pauza, il mai tin o vreme la vanzare, desi mai mult imi fac nervi cu diversi dubiosi ), am pus vreo 4000 de km pe ea si am trecut de ceva vreme si de rodaj deci am putut s-o calc binisor. Pe extraurban, nu are puterea Mercedesului, dar nu e slaba deloc, isi trage bine greutatea si silueta de mobilier, doar ca depasirile trebuie un pic calculate, incepute mai din timp. Consumul mediu overall e 8 si inca e nouta, s-ar putea sa se mai lase ( in conditii similare, Mercedesul avea media pe la 10 ). Campulung - Suceava am scos 6,5 cu depasiri, dar mers relaxat, maxim 120. Pe DN1 Bucuresti - Ploiesti daca e liber cred ca se poate scoate 5 linistit mers legal. Am scos-o si pe teren accidentat putin, acolo chiar e distractiv, se simte cand intra 4x4 si te impinge.
                            Alte observatii:
                            - Directia e mult mai moale si comoda la drum, te oboseste mai putin, ai feedback un pic mai redus, dar per total merita compromisul.
                            - Antifonarea per total mai buna ca la Mercedes ( conteaza probabil si diferenta de varsta) , inafara de carenajele rotilor ( se aude zgomot mai mare de rulare de la anvelope ).
                            - Mi-am gasit pozitia buna in ea, renuntand putin la avantajele de SUV ( nu mai stau cocotat ) , dar e chiar o pozitie excelenta, ma dau jos foarte odihnit.
                            - Camerele video 360 sunt super, chiar e o dotare faina, ai vreun caine ceva prin parcare rapid pui pe camera si vezi ce ai in jur.
                            - Clima nu imi place ( dar nu ma omor dupa ea nici la Mercedes): are niste pozitii default , spre exemplu nu poti da spre parbriz si tine simultan, poti doar spre parbriz, doar spre tine sau combinatii predefinite ( ex. parbriz + picioare ). Totodata, mi se pare ca baga rece cam slabut, dar asta mi s-a parut tot timpul si la Mercedes ( compar cu un Focus pe care l-am avut anterior in care faceai frigider in cateva minute).
                            - Aici tine de preferinte personale, dar imi place sa-mi mai odihnesc mana stanga pe marginea superioara a fetei interioare de la usa, aici pot doar pe cotiera cu butoanele de geamuri, altfel stau prea inclinat.
                            - Motorul aduce putin a diesel ca sunet, dar e placut, sincer as fi preferat o cutie manuala, automata nu e rea, dar parca nu face tot timpul ce vreau eu sau nu m-am invatat eu pe deplin cu ea.
                            - Plasticele din interior n-or sa aiba viata lunga: tot ce e piano black e deja zgariat si se vede in soare, masina e magnet electrostatic de praf / par si altele, mi-am umplut buzunarele usilor de carpe cu care sterg la fiecare drum. Da, materialele din partea superioara is moi si cu cusaturi si fancy, dar e prea mare efortul sa o tii curata la un nivel acceptabil tot timpul.

                            Per total, vs Mercedes, o prefer, in special deoarece e mai odihnitoare la drum lung si n-am grija cand intru pe drumeaguri mai putin batute. M-am invatat sa si dezactivez start-stop-ul la fiecare pornire, rar mai uit ).
                            Last edited by dkmg; 05-27-2019, 12:30 PM.

                            Comment


                            • piata e in cadere libera.
                              Eu zic ca daca ai ocazia sa iei 8mii pe ea, o poti da linistit, ca intr-un an nu mai iei nici 6mii si de o tii degeaba e pacat.
                              Sigur mai pica altele intre timp, masina asta e sac fara fund. Daca nu iti place, scapa-te de ea.

                              Tu inca mai poti lua bani pe a ta, a mea deja daca mai valoreaza 3-4mii.
                              De e sa compar cu starea ei de acu 3 ani si cu starea ei de acum, e clar, valoarea de piata e jumate, iar starea e mult mai buna, desi hibe mai sunt destule.
                              Asa e cu masinile, eu macar nu mai renunt la ea ca e pacat sa o dau reparata la bani de nimic, acu cand am facut-o ca pt mine.
                              Last edited by Sharky; 05-28-2019, 02:12 AM.

                              Comment


                              • Piata oricum e bizara, tot felul de dubiosi, deci daca o pun la 8000 or sa vina astia sa imi ofere 5000-6000 , ca romanul nu e multumit daca nu simte ca ia o pleasca. Asa e pusa la 10.000 si-mi ofera pe banda rulanta 7-8000, tot trag speranta ca un 9000 scot. Batusem palma cu unul pe 8800, dar erau sarbatorile de Pasti si era inchis la acte, asa ca a trebuit sa amanam o saptamana dupa care nu a mai raspuns la telefon ca ultimul nesimtit, macar daca ma suna sa-mi zica ca nu-i mai trebuie. Oricum, facea credit parca sa o ia . Si mai sunt dinastia, pentru unul e prea scump sa vina la Suceava sa o vada, ca daca nu e buna? Dar nu e prea scump sa intretina un E-Classe de 12 ani.. nu mai zic de benzina cat costa, ca de fapt asta e cel mai mare cost la masina ca daca pica ceva exotic, se mai rezolva cu o dezmembrare ceva, dar intr-un an arzi usor de 2000 de euro in rezervor daca mergi. Dupa cum am zis, numai dubiosi.
                                Last edited by dkmg; 05-28-2019, 19:14 PM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF