Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Am depasit 104.000 km, proaspat intors din concediu in Lefkada si cred ca ii uram pa-pa! compresorului de A/C , care a decis pe drum sa huruie asa de urat si sa ia si din putere la masina ca am mers mai mult cu geamurile deschise si clima oprita pe unde s-a putut, asa cum circula toti grecii de altfel, dar nu prea as face-o pe termen lung. Rece baga in continuare, dar masina era lesinata rau cu clima pornita si la sunet parca aveam 2 motoare, nu unul. Cum dadeam OFF la clima, cum isi revenea.

    Problema 1 e ca n-as prea avea chef sa decartez considerabil pentru unul nou ( am gasit cam 18 milioane cel mai ieftin aftermarket NRF ) cand sunt sigur ca se poate schimba un rulment pe dinauntru de catre cineva care se pricepe si sa iasa boboc.
    Problema 2, legata de cea de mai sus, e: cine oare se pricepe ? ca majoritatea inclusiv reprezentante is doar schimbatori de ansambluri, dar asa Lego stiu sa fac si eu.. vreo recomandare prin Bucuresti / Suceava?

    In alta ordine de idei, combustibilul Shell de la greci de 95 n-are legatura cu nici o zeama care se vinde la noi. E drept, si pretul difera, dar masina infipta ca dupa alimentarea cu 60 l de la Shell nu am avut. Si nici consum mediu de 7,9 la viteze de autostrada.
    Last edited by dkmg; 06-11-2018, 14:15 PM.

    Comment


    • #92
      Mai bine fa ceva teste de accelerare, cronometrezi reprize gen 80-120.
      La mine clapeta de acceleratie se adapteaza la stilul de condus. Vei vedea ca daca mergi in forta/viteza multa vreme, "pedala" devine mai sport.

      Consumul bun il ai gratie autostrazii. Am patit-o de destule ori sa ma duc spre Vest si sa vad ca intru la unguri pe autostrada, media de viteza creste, consumul scade.
      Cum nu pui frana si nu iei curbe mari (Ia o curba mai stransa cu masina scoasa la liber sa vezi cata viteza pierzi), pierderile sunt mai mici. Ca sa nu zic de motor, ca lucreaza intr-o zona mai eficienta.
      Posibil ca la tine fiind motor supralimentat sa conteze un pic, dar eu pe aspirat tot aceleasi medii am de cand mi-am luat masina. (Notez orice alimentare in excel)
      Ma rog, eu merg pe GPL.

      Aici ai dovada:

      Poza a doua, consum in Ungaria, unde mai bine de o ora am stat blocat de un accident.
      Apoi am intrat in tara, consumul a crescut desi au fost doar 150km, putini raportati la total.
      Iar exemplul nu e unul singur.
      Si in mod sigur nu e gazul romanesc de vina, iar dupa ora se poate deduce ca drumul era relativ liber!

      AC-ul meu e cel original si in astia doi an nu am umblat la el, de racit raceste, dar nu am un termen de comparatie, mie imi ajunge asa cum merge.
      A tau a dat semne? Sau direct, poc?!

      Comment


      • #93
        De obicei "se duce" fulia, compresorul cedeaza doar in cazuri mai rare cand a functionat foarte mult timp cu putin ulei in instalatie.
        Eu am gasit pe un site de piese cu al tau la schimb cu 820 lei:



        Mai ai varianta sa schimbi fulia la al tau, doar daca compresorul e ok sau unul SH cu garantie, asa cum am facut eu la fosta masina fiindca voiam sa fie functional, nu m-a interesa pe termen lung.
        Stefan

        Comment


        • #94
          poi daca s-ar fi dus fulia ar mai fi mers bine cu AC off?
          Si a meu are joc, dar...mai mere.

          Comment


          • #95
            105.000 si ceva km , masina merge bine, aer baga, compresorul de huruit tot mai huruie, dar se aude doar prin oras cu muzica inchisa, in rest trage de rupe, am trecut pe benzina MOL.

            Pana atunci pusesem doar de la OMV, sunt sigur ca am nimerit ceva in combustibil. Cand a avut episodul in care era lesinata zisesem sa pun de 100 sa se mai curete ( pana atunci puneam doar de 95 ). Probabil is mai putin folosite pompele si aduna mizerie / condens, habar n-am. Pe 95 mergem de-acuma.

            La service unde au desfacut-o nu i-au dat de cap de la ce e sunetul cand pornesc A/C-ul, pentru ei nu se auzea nimic si mergea minunat, au zis initial ca e de la kompressorul de supraalimentare, i-am schimbat uleiul, nu s-a modificat nimic. Asta este, incercam altii mai breji data viitoare. Pana atunci, mai bagam ceva km.
            Attached Files

            Comment


            • #96
              Cum se verifica un compresor de Ac , zic ca merita incercat . O surubelnita lunga pusa perpendicular pe compresor , urechea pe surubelnita .
              Am avut o problema similara , bazaia compresorul de Ac , m-am dus la garantie si asa au identificat sursa zgomotului . S-a inlocuit cu totul .

              Comment


              • #97
                Sau cu stetoscopul auto, costa 30 de lei. [emoji16]


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #98
                  Am gasit la capatul Bucurestiului un service unde si reconditioneaza compresoare de AC ( schimba rulmentii vechi cu rulmenti la aceeasi cota cu presa ) . Weekendul asta are un drum Bucuresti - Vatra Dornei si retur, saptamana viitoare pe miercuri intra la operat. Va anunt ce rezolv.

                  Comment


                  • #99
                    In Iasi la service Microtop in Bucium este un baiat Gabi, reconditioneaza compresoare AC - daca ai drum prin Targul Iesilor Nu am nr de tel.
                    Stefan

                    Comment


                    • Mda, am fost, au desfacut, se pare ca au avut dreptate baietii de la primul service, e kompressorul de supraalimentare. Compresorul de A/C nu are nimic, e perfect, Eatonul huruie tare, face urat si scos de pe masina. Incerc sa gasesc in Germania unul SH, la noi n-am prea vazut sa reconditioneze.

                      Comment


                      • Pune poze cu el. Palele din kompressor aveau urma de frecare pe ele? Uleiul era cat trebuie sau l-a "papat"?


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment



                        • Daca e codul care iti trebuie provine de pe un SLK rasturnat cu 60000 km reali.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • Asta e. Ai PM.
                            Attached Files

                            Comment


                            • @ Crazyady , kompressorul e inapoi pe masina, merg cu el asa pana il schimb, avea 100 ml de ulei in el, i-am scos si am bagat 120 ml de ulei curat, dar nu s-a rezolvat nimic.

                              Comment


                              • oare-s rulmentii sau compresorul in sine? Urata treaba. Probabvil de aia nu iti tragea, ca nu facea treaba.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF