Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 E200 Kompressor Mopf

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sã o stãpâniți sãnãtos și fãrã evenimente! Rar gasim mașini in starea de nou. Este superba!

    Comment


    • #47
      Multumesc de urari! Cauta pe google gebrauchtwagen mercedes benz.
      Sau vezi daca merge linkul:


      Aici iti alegi tipul de masina si mai departe parametrii ( pret, motorizare, carburant, rulaj etc.) Nu trebuie neaparat sa stii germana, ca e destul de intuitiv sau unde nu intelegi exact dai cu google translate.

      Asa am gasit-o. Unele reprezentante mai pun anuntul si pe mobile.de, altele nu. Pretul este totusi peste cel al pietei, depinde si de km, dar se mai poate negocia si in functie de daca soliciti garantie de 1 an la ei ( obligatorie daca o vand in Germania ) sau nu sau daca gasesti hibe de ordin estetic sau uzura ( mai greu, ca deobicei schimba ei tot ce nu e in ordine inainte sa o vanda).

      Poti sa suni inainte si sa intrebi toate detaliile despre masina ( nr. de proprietari anteriori, cauciucuri/roti vara/iarna, detalii gen daca a fost schimbat uleiul la cutia de viteze etc. ) Daca faci o rezervare ferma sa vii sa o vezi - nu costa nimic - si o confirmi cu o zi-doua inainte cel mai probabil vei gasi masina spalata/aranjata ( eventual polish ) si cu revizia facuta. Spor!

      Masina 100% perfecta nu vei gasi, totusi anii isi spun cuvantul chiar daca ai lua-o cu 0 km, ceva-ceva tot o sa mai bagi in ea de-a lungul timpului, dar stii ca iei ceva intretinut, cu istoric complet, fara revizii sarite si nu iei vreo teapa la rulaj sau vreo masina busita anterior si revopsita la cine stie ce calitate.
      Last edited by dkmg; 08-15-2017, 12:23 PM.

      Comment


      • #48
        Dar proprietarul autohausu-lui era german??? Și cât de serioși ti-au pãrut aceștia, aici ma refer in special dacã ti au lãsat impresia ca ai fãcut ceva "mânãrii" la mașina sau doar ti-au dat o mașina corecta și fãrã alte prostelii precum samsarii romani/turci etc

        Comment


        • #49
          Nu era autohaus, ci reprezentanta Mercedes care vinde masini noi, deci clar nemti. Dupa cum ti-am dat si in link. Asta era la sectiunea rulate , data la buy-back pt ceva nou de proprietarul ei.
          Pe langa ca au fost transparenti, m-au lasat sa verific masina si s-o conduc cat vreau, mi-au dat-o si f bine aranjata, cu revizia facuta, cu 8 jante de aliaj si cauciucuri bune vara / iarna etc. Si au insistat mult pe istoricul ei complet la reprezentanta si pe faptul ca il cunosteau pe proprietarul ei anterior.

          Comment


          • #50
            ODO 90.000 km

            Am avut o sambata mai libera asa ca detaliez niste treburi de mentenanta de care m-am ocupat. In primul rand, curgea ulei pe la unul din senzorii de la axele cu came. I-am schimbat pereche ( Pierburg , 120 lei bucata ), am curatat totul pe acolo, inclusiv contactele cu spray de contacte, desi am adaptoarele montate care nu lasa uleiul sa mearga mai departe pe cabluri.
            Multumesc colegului XBG pentru sfaturi si indrumari

            Mai am o scurgere mica ( se vede in poze la sfarsit ) pe la un senzor Hall de la axa cu came de evacuare , dar acolo e doar o garnitura de 3 lei care pare ca a cedat - va urma. Am gasit garnitura Bosch, cod A0229972548 , problema e ca e cam greu de gasit.

            De cand am luat masina, am observat ca am un miros neplacut cand pornesc clima fara A/C , am facut si o igienizare, dar mirosul a revenit. In plus, faceau si condens foarte usor geamurile cand stateam fara A/C, parea ca baga umezeala de undeva. Vorbisem si cu alti colegi la ultima intalnire , multi pareau sa aiba problema. Azi am decis sa verific filtrul de habitaclu si vedeti in poze ce am gasit dedesubt: mal, pamant si frunze adunate aparent de ani intregi.
            Pare a fi o problema de proiectare, scurgerea prin aripa este un pic mai inalta decat planul caroseriei in partea dinspre pasager si se aduna acolo " de toate " . Cu un bidon de apa de 5 L , niste solutie de curatat geamuri si niste Igienol pentru dezinfectare am purces la treaba si dupa 2 ore .. las pozele sa vorbeasca de la sine.
            Mirosul a disparut complet de la ventilatie, voi pune si un filtru nou cu carbon activ si voi face inca o igienizare cu ozon. De retinut ca macar o data pe an ar trebui curatat acolo.

            La bord, plasticul care inconjoara ceasurile avea un mic scartait. Am confectionat dintr-o invelitoare cu care mi-a venit un colet pentru o folie de telefon 2 bucati dreptunghiulare pe care le-am inserat pe la colturi si am capatat liniste totala la interior. Daca mai are cineva problema, pare o solutie buna.

            Ce m-a suprins placut:
            In locul in care a stat pamant umed ani intregi, dupa curatare - nici cel mai mic punct de rugina. Protectie anticoroziva impecabila.
            Majoritatea cablurilor si furtunelor de care m-am atins par ca sunt confectionate din materiale bune, au elasticitate ca noi, nu pare ca ramai cu nimic in mana rupt in bucati cand umbli pe acolo.


            Va urma:
            - schimbata garnitura la senzorul 3 care curge - probabil o s-o fac eu

            Din categoria mentenanta preventiva:
            - verificata distributia si variatorii de la axele cu came - daca totul pare ok si nimic nu e intins , o sa schimb totusi intinzatorul preventiv, sa nu dea rateuri, daca ceva e naspa: lant + intinzator ( este kit de la Febi la vreo 500 lei tot parca ). Patine n-are rost, alea n-am prea vazut sa se uzeze si de lant balansor n-am auzit picat la motorul asta. In principiu, nu ma astept la surprize neplacute la rulajul asta, verificarea cred ca o sa ma incumet sa o fac eu sambata viitoare ( imi trebuie si garnituri pentru capacul de valve ), restul service.

            - schimb de ulei si filtre : sincer, uleiul Mercedes Benz din Romania e piswasser fata de cu ce a venit din Germania. Trebuie gasit un inlocuitor, dupa 7000 km cu el nu-mi place nici cum arata nici cum miroase nici cum curge. Oare Liqui Moly pe specificatii ( 229.3 5W40 ) sa fie mai bun? Ca macar e made in Germany.. poate ma incumet sa fac eu si treaba asta, imi trebuie un cric crocodil si doua capre, daca imi trece cheful, service. Dar per total mi-ar placea sa capat independenta sa-mi fac singur reviziile, ca m-a prins cheful de surubarit.

            - schimb de de antigel / lichid de frana / ulei de diferential / ulei de kompressor

            - schimbat cele 3 furtune de ventilatie carter ( unul deasupra kompressorului si 2 dedesubt cu valva PCV ) . Is foarte aproape de motor si nu prea au o viata usoara, dar aici o sa las un mecanic sa se ocupe, nu ma incumet ca e o operatie de anvergura.

            Ce s-ar putea sa lasam pe la anul / s-ar putea sa nu

            - ulei cutie de viteze ( flush complet cu masina de recirculat ca sa schimbe si uleiul din convertizor+ filtre )

            - verificat flexdiscurile de la cardan la ambele capete.

            Ce sigur intra la anul:
            - curatat interior cu abur si injectie - extractie
            - tratament exterior cu polish + ceara protectie
            - terosonare pe dedesubt.

            Si cu toate pasarile de pe creierul meu insiruite, atasez si cateva poze before and after de la ce am lucrat azi:
            Attached Files
            Last edited by dkmg; 10-21-2017, 19:29 PM.

            Comment


            • #51
              Flex disc nu cred ca e cazul la tine. Ai vazut a meu cum arata si se tinea f bine.
              Sa tragi cu surubelnita de el, sa vezi cat de adanci sunt crapaturile, daca sunt.
              Asa ca daca a tau nu arata macar la fel de urat nici nu te gandi sa il schimbi!

              Nu cunosc cum e 271, dar nu e cam repede pt intinzator?
              Din cate stiu intinzatorul tau e cu clicket, nu scapa inapoi.
              Doar nu e dacie sa ii faci distributia la 100mii.
              Fierul nu imbatraneste, cine stie cu ce contrafacere il schimbi.

              Ulei diferential? La nici 100mii?
              Uleiul poti sa il aspiri.

              La treaba cu filtrul de habitaclu m-ai pus pe ganduri, dar ultima oara cand m-am uitat era relativ curat. E drept nu am dat bateria auxiliara laoparte.
              Grija cu mesteritul ca e boala grea!

              Comment


              • #52
                Ok, atunci pauza la flexdiscuri, multam pt sfaturi.

                In legatura cu M271, daca te uiti un pic pe forumurile din afara ( nemti, UK, Sua, Rusia ) te cam sperii cate sunt cu probleme la distributie. Si multi la kilometraje derizorii, pana in 150.000 km.

                In acelasi timp, sunt si care nu s-au atins de ea niciodata si merg bine-mersi ( vezi si la noi pe forum si nu numai ).
                S-ar putea ca schimburile de ulei dese ( aprox. 10.000 km ) sa ajute mult la viata lunga a distributiei, dar s-ar putea sa nu fie singurul factor. In acelasi timp, imi cam sta pe creier macar sa vad in ce stare sunt lantul si pinioanele..

                Da, stiu, deja m-a cam prins surubareala.. "Noroc" ca nu am timp pe cat as vrea.
                Last edited by dkmg; 10-23-2017, 12:33 PM.

                Comment


                • #53
                  Completare:
                  Flex disc din spate in opinia mea nu merita decat daca masina e veche si f rulata si discul chiar da semne.
                  Nu e ca la amortizoare unde le schimbi in pereche. Nici macar manopera unuia nu e conditionata de celalalt, iar manopera in sine e f simpla.
                  In spate de se rupe nu se intampla nimic grav, nu are ce lovi in jur.
                  Si pana sa se rupa apar crapaturile, alea progreseaza, incet, apar vibratii, iti da semne din timp. Ma indoiesc ca se rupe din senin, mai ales cand tu ai automata care nu bruscheaza la schimbari.
                  Plus in spate are o viata mai buna, diferentialul e bine fixat, spre deosebire de motor/cutie, care se mai zbate in suporti sin indoaie discul.
                  La mine se vad clar diferentele intre fata si spate, spatele e mai putin crapat.

                  Iei un selfie stick, tragi niste poze cand duci masina sa o incalti de iarna.
                  Eventual legi o oglinda de selfie stick sa vezi mai bine cu ochii tai crapaturile.
                  Ai pozele mele ca referinta, plus cei 5 ani/100kkm+ in plus care servesc drept dovada ca nu se duce prea repede!
                  Repet, eu preventiv l-am schimbat, dar toata lumea spunea ca asta mai duce vreme buna!

                  Daca ajungi pe un elevator, insista la mecanic sa iti dea jos scuturile termice dintre esapament si rulmentul intermediar.
                  Se dau jos f usor si rapid (niste suruburi si apoi gliseaza). Arunci un ochi si acolo, doar ca sa dormi mai bine noaptea.
                  Al meu desi e vechi, e perfect centrat si intreg. Sigur a tau e la fel.

                  La lant clar te uiti, ca e simplu si nu costa.

                  Ca idee, eu tot timpul am in telefon lucrurile care nu le-am facut.
                  Daca e sa ajung pe langa vreo rampa, mecanic(inafara de schimbat lichid frane si reglat directie nu am dat pe la mecanic) scot telefonul si ma uit ce se mai poate face daca tot e masina in pozitie.

                  Comment


                  • #54
                    Uleiul la diferential se schimba o data la 10 ani indiferent de numarul de kilometrii. Oricum intra 1 litru (cel putin la mine asa a intrat). Diferentialul are 2 suruburi unul de golire si celalalt de umplere. Eu sunt adeptul golirii pe la buson ca sa curga tot decat metoda aspiratiei uleiului.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #55
                      94.000 km si mai urmeaza cativa, prin primavara cred ca batem suta.
                      Tocmai m-am intors dintr-o tura lunga prin tara: Tg Jiu, Hunedoara, Sibiu, am urcat si Transalpina pana la Obarsia Lotrului, am reusit sa ajung ieri si la Curtea de Arges.

                      Pe la 91.000 s-au facut urmatoarele:
                      Schimbat ulei motor cu Liqui Moly 0W40 229.3 Synthoil bidon mov
                      Schimbat filtre + filtru polen cu carbon activ Knecht. Mirosul nu a mai revenit dupa ce am curatat, nu a mai fost necesara igienizarea.
                      Schimbat cele 3 furtunase + valva PCV + ce a mai fost pe acolo ( curatat clapeta de acceleratie, garnituri noi etc ). Nu erau inca distruse, dar nu pareau sa mai aiba viata lunga.
                      Schimbat rola de ghidaj curea de accesorii
                      S-a ridicat capacul de valve, s-au inspectat lantul si variatorii, totul este in stare foarte buna, lantul e perfect strans, nu poate fi ridicat, variatorii nu prezinta semne de uzura.
                      Schimbat ulei diferential spate ( original Mercedes).
                      Schimbat antigel
                      Schimbat garnitura de 5 lei bosch la senzorul hall de la axa cu came de evacuare ca avea o mica scurgere - A0229972548

                      Observatii dupa 3000/3500 km de la operatiunile de mai sus:
                      - masina porneste mai usor ( la sfert )
                      - relanti perfect stabil la rece ( inainte varia fff usor)
                      - 'brrrr' la pornire la rece mai am doar dupa ce sta masina peste 12 ore, daca e pornita de mai multe ori intr-o zi nu mai face deloc.
                      - motor mai silentios
                      - merge de rupe.

                      Vedem cum se comporta uleiul nou dupa vreo 7000 km, atunci am vazut un declin considerabil la uleiul original Mercedes Benz ( motor mai zgomotos, ' brrrr ' la fiecare pornire chiar daca masina a stat cateva minute, ulei aparent diluat, foarte subtire ).

                      Chiar daca am trecut de la 5W40 la 0W40 , nu am observat consum de ulei.

                      Urmeaza si schimb de ulei la cutia de viteze, dar mi-a fost greu sa dau de colegul Marian ( Popeye ) , probabil are o perioada mai aglomerata, voi incerca la inceput de 2018.

                      Sarbatori fericite!
                      Last edited by dkmg; 12-17-2017, 16:20 PM.

                      Comment


                      • #56
                        Felicitari pentru modul cum intretii masina!


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #57
                          Am avut de la cine sa iau exemplu.

                          Comment


                          • #58
                            [emoji16]


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • #59
                              La multi ani!
                              95500 km
                              Si niste poze inainte si dupa o binemeritata baie. Se vad si jantele de iarna cu care a venit.
                              Urmeaza cand imi fac timp si o demontare si gresare a ventilatorului de habitaclu, mai scoate cate un ciripit cand e rece afara si bag cald inauntru.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #60
                                Poti inregistra ciripitul?
                                Si eu am ceva enervant, cateodata.
                                Is curios daca se rezolva.

                                De uns l-am uns o data cand am schimbat filtrele de polen din interior.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF