Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut zilele trecute un f10 pe mana.
    Dotat bine la ce mă interesează. Scaune confort, cele care se indoaie spatarul de la mijloc. F rar gasesc scaune mai comode ca in 211 meu.
    Am cele cu memorii si cu perne in ele. La f10 erau mai bune

    Motor biturbo n47 f silentios din cabina pt un diesel.

    E cam la fel de barca ca mercu meu, poate un pic mai inchegat. Dar fiind o masina cu uzura nu stiu cum se comporta cu un sede amortizoare noi.

    Antifonare, eu cu multa munca depusa am reusit sa ajung la nivel de f10. Le am testat in toate felurile, f10 e o masina f antifonata, e la nivel de 221 poate chiar peste.

    Un 211 nu il poti antifona la acelasi nivel decat cu multa munca si sa stii ce sa faci. Degeaba il duci la expertii care iti baga o tona de bitum in masina. Sunt tot felul de trucuri ce trebuie stiute.
    212 facelift presupun ca e mai usor de izolat, fiind deja mai silențios, dar oricum e net inferior unui f10 la acest capitol.
    Si la cat costa ...

    O sa zica lumea ca nu se poate.
    Cand il vad pe asta luat la 9500 si mai vad cate un w211, unele și nonfacelift pus la acelasi pret, ma intreb pe ce lume traieste ala care ar da atat pe un 211?
    Ca de cerut fiecare cere cat nu face.

    Pe scurt. Nu va pierdeti vremea cu tot felul de upgrade uri inutile. Iei generatia următoare si gata.
    Carpeli rapide, reparatii pe termen scurt si vandut cat de repede.
    Altfel intrati in lumea paralela a cunoscatorilor in care toate vechiturile is de cea mai buna calitate si poata auto s a dus de acolo doar in jos.

    Mai incerc in continuare sa vand.
    Pana acum 2 fomisti de n aveau bani si unul care stia ce e aia Mercedes dar cauta masina noua la 1500e.
    Last edited by Sharky; 04-26-2025, 07:13 AM.

    Comment


    • Ce face masina? Ce sa faca, iar face figuri.
      Nu face una ca face alta.
      Da semne de rateu care se amelioreaza la cald, devine aproape insesizabil.
      Deja de 7mii km face asta, dar le ignor cu succes.

      Bujii degeaba am pus noi (din motiv de reducere, km si ani), sa vedem, poate o bobina sau o fisa.
      Sau o supapa care nu inchide.
      Bombane in evacuare si ezita cat timp e motorul rece.
      Face exact la fel si pe gaz si pe benzina deci nu de la gpl e problema.

      Ce poti sa mai zici?
      Daca am bmw si umblu cu mercedes, asa-mi trebe.

      Mai stau sa ma uit pe olx, E class-uri de la 2mii la 7mii euro.
      Ma rog, clar cele 7mii sunt din categoria fictiune, dar prost nu e ala care cere.
      Poate poate apuc si eu un 2mii.​

      Comment


      • E clar. Esapament spart pe undeva. Nefiind diesel nu lasa fum observabil, dar simt clar miros in zona primului catalizator.

        Curios e ca la cald se inchide gaura.

        Iar rateuri nu mai da. S o fi vindecat singura.

        Irelevant. Aștept mai departe.

        Pe mobile prețul unui 211 care arata intreg si e cat de cat functional e 1500 euro. Deci cam pe acolo e pretul.

        Doar povestea asta s a repetat cu 210 sau maj demult. Cu 190 urile.
        Tot la 1000e bucata se dadeau numai sa se scape de ele.
        N ai. Cum cere mai mult cand e invazie.
        Plus sunt mult mai putin apreciate fata de alte marci.

        Cunoscătorii dau din gura. Ca a lor valorează ca s ingrijite, ca s cu kituri si povesti cu pești.
        Tare s curios de le mai si vand, ca nu umbla țiriac dupa ei.

        Am destule salvate de curiozitate ce acu un an erau pe la 6 7mii, acu si au mai revenit la 4. Pana la 2 3mii mai au de scazut.
        Dar da, pt cunoscatori...

        Comment


        • Masina a plecat cu 2500E. Bani care ii fac in mai putin de o luna.
          FFF greu am gasit cumparator in astia doi ani.
          Doamne ajuta, cat m-or tine pe mine banii aia atat sa il tina si pe noul posesor masina.

          Sa tinem cont ca la ce piese am mai bagat anul asta (erau mai demult luate) au mai intrat inca 1500 lei cu totul.
          Evident a plecat cu probleme: esapamentul e pe undeva fisurat si rasufla, face asa din aprilie, efectiv n-am fost curios.

          Alt motiv de vanzare au fost evident noile taxe care ni le pregateste guvernul.
          Ar fi fost prea mult pt mine sa suport si asta si nu ma refer la bani ci la idee.

          Inapoi la bmw si gata cu prostiile.
          Nu are scaunele la fel de comode, dar se conduce mai sportiv.
          Nu are antifonare extra facuta de mine, dar tot e mai silentios ca un w211 stock.
          Nici nu platesc impozit de 2.2 sau 2.6 si sta mai bine pe drum.

          S class nu e de mine, n-am ce face cu asa balena, pt restul de clase E si C, exista BMW.
          Ca A sau seria 1 oricum nu-s de luat in seama.
          N-ai cum compara E60 cu 211, f10 cu 212 fie el si FL.
          Designul nu ma intereseaza ca masina trebuie condusa nu tinuta de bibelou, iar BMW de la e39 in sus a facut o treaba excelenta.

          Nu va mai luati dupa cunoscatorii de pe aici ca ei traiesc intr-un univers paralel cu capul in nisip ca strutul.
          Greu sa explici unuia ca in e60 la 150 la ora e liniste, dar intr-un w211 cu roti de 17 sau 18 e galagie ca la balamuc.

          Inteleg ca damblaua unuia e sa bage 8mii intr-un 124 sau sa plateasca suprapret pe un e220 chel sau un 212 care i se rupe puntea, dar chipurile face parte din intretinrea uzuala.
          Ca ii place modelul e una.
          Dar nu o sa spuna nici un cunoscator dinasta ca odata ce iei viteza, e galagie in masina.
          Sau ca scaunele sunt slabe la unele modele, gen w212 cu scaune stock.
          Ca un motor de 2.2 caraie ca la balamuc. O sa zica ca nu caraie ca ei merg subturat.

          ASa e, dar cand compari un clio, e classu caraie ca un tractor.
          Dapoi cand ii mai dai ture sau pui niste roti mai mari si incepe zgomotul de rulare.

          Alea le afli tu dupa ce iei cazanu si iti dai seama ca la pomul laudat...

          211, 124 sunt o idee buna doar la maxim 3mii euro, sa te bucuri cat mai merg si aia e.
          MAsini de proiect, proiectele astea nu se termina niciodata si cand e sa ai masina...tot n-o ai disponibila.
          Am trecut prin faza asta, mi-a luat o vreme sa ma destept.

          Astea sunt scrise pt oameni care vor o parere echilibrata.
          Cine e cu The best or nothing in cap... si ochelari de cal nu are cum sa imi inteleaga parerea sau sa accepte realitatea.​

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF