Am avut zilele trecute un f10 pe mana.
Dotat bine la ce mă interesează. Scaune confort, cele care se indoaie spatarul de la mijloc. F rar gasesc scaune mai comode ca in 211 meu.
Am cele cu memorii si cu perne in ele. La f10 erau mai bune
Motor biturbo n47 f silentios din cabina pt un diesel.
E cam la fel de barca ca mercu meu, poate un pic mai inchegat. Dar fiind o masina cu uzura nu stiu cum se comporta cu un sede amortizoare noi.
Antifonare, eu cu multa munca depusa am reusit sa ajung la nivel de f10. Le am testat in toate felurile, f10 e o masina f antifonata, e la nivel de 221 poate chiar peste.
Un 211 nu il poti antifona la acelasi nivel decat cu multa munca si sa stii ce sa faci. Degeaba il duci la expertii care iti baga o tona de bitum in masina. Sunt tot felul de trucuri ce trebuie stiute.
212 facelift presupun ca e mai usor de izolat, fiind deja mai silențios, dar oricum e net inferior unui f10 la acest capitol.
Si la cat costa ...
O sa zica lumea ca nu se poate.
Cand il vad pe asta luat la 9500 si mai vad cate un w211, unele și nonfacelift pus la acelasi pret, ma intreb pe ce lume traieste ala care ar da atat pe un 211?
Ca de cerut fiecare cere cat nu face.
Pe scurt. Nu va pierdeti vremea cu tot felul de upgrade uri inutile. Iei generatia următoare si gata.
Carpeli rapide, reparatii pe termen scurt si vandut cat de repede.
Altfel intrati in lumea paralela a cunoscatorilor in care toate vechiturile is de cea mai buna calitate si poata auto s a dus de acolo doar in jos.
Mai incerc in continuare sa vand.
Pana acum 2 fomisti de n aveau bani si unul care stia ce e aia Mercedes dar cauta masina noua la 1500e.
Dotat bine la ce mă interesează. Scaune confort, cele care se indoaie spatarul de la mijloc. F rar gasesc scaune mai comode ca in 211 meu.
Am cele cu memorii si cu perne in ele. La f10 erau mai bune
Motor biturbo n47 f silentios din cabina pt un diesel.
E cam la fel de barca ca mercu meu, poate un pic mai inchegat. Dar fiind o masina cu uzura nu stiu cum se comporta cu un sede amortizoare noi.
Antifonare, eu cu multa munca depusa am reusit sa ajung la nivel de f10. Le am testat in toate felurile, f10 e o masina f antifonata, e la nivel de 221 poate chiar peste.
Un 211 nu il poti antifona la acelasi nivel decat cu multa munca si sa stii ce sa faci. Degeaba il duci la expertii care iti baga o tona de bitum in masina. Sunt tot felul de trucuri ce trebuie stiute.
212 facelift presupun ca e mai usor de izolat, fiind deja mai silențios, dar oricum e net inferior unui f10 la acest capitol.
Si la cat costa ...
O sa zica lumea ca nu se poate.
Cand il vad pe asta luat la 9500 si mai vad cate un w211, unele și nonfacelift pus la acelasi pret, ma intreb pe ce lume traieste ala care ar da atat pe un 211?
Ca de cerut fiecare cere cat nu face.
Pe scurt. Nu va pierdeti vremea cu tot felul de upgrade uri inutile. Iei generatia următoare si gata.
Carpeli rapide, reparatii pe termen scurt si vandut cat de repede.
Altfel intrati in lumea paralela a cunoscatorilor in care toate vechiturile is de cea mai buna calitate si poata auto s a dus de acolo doar in jos.

Mai incerc in continuare sa vand.
Pana acum 2 fomisti de n aveau bani si unul care stia ce e aia Mercedes dar cauta masina noua la 1500e.


Comment