Am terminat ieri de mochetat si carenajul dreapta fata.
Curatat carenajul bine, degresat, pus substrat de mocheta si mocheta cu peri mai lungi si substrat de cauciuc. Mult prenandez, nituri cu saibe late si capse.
Nu pot sa zic decat wow.
Nu ma așteptam sa fie asa efect mare.
Facusem stanga si ceva am remarcat o diferență dar nu mi am dat seama ca ce mai ramasese venea din dreapta fata.
Stiti cum e cu zgomotele astea, invaluie masina, se transmit care pe unde. Unul sa iti scape si strica tot zenul.
Tot ce a mai ramas de adus la linie e motorul care vine pe la pedalier. La viteza mare e ok, dar la porniri de pe loc e prea zgomotos. Ma rog. Discutabil.
singurul neajuns sunt tobele. Au amuțit si la v6 era frumos sa le auzi.
Gumele fata sunt iarna continental, cam zgomotoase, mai rele ca michelin alpin. Dar le am cam inchis gura cu mocheta.
Cavitatea din aripa are material fono absorbant, tot ce trebuie avut grija e sa nu atinga fierul, ca aripa e aluminiu.
Nu stiu cat de multe face materialul pus pe spate dar din moment ce faceliftul are pe spate sigur ajuta la ceva.
Oricum stiu ca in procesul meu de antifonare multe sunt puse in plus dar acum nu mai stau sa le dau jos.
Dar ajungem la aceeasi concluzie, poate mai bine una de-a gata, ca pana cercetezi ce trebuie facut pierzi f multa vreme si bani facand chestii care nu sii au rostu.
In cazul meu tavanul, polita sub luneta spate, usile si podeaua de la roata de rezerva sunt clar facute degeaba. Dar asa e cand te iei dupa toti expertii care sunt de fapt niste montatori si atat.
Astept sa vad cum pot prinde un s class pt o comparatie. un 212 FL e sub fara doar si poate, E60 la fel, desi la E60 ai de lcuru doar cu partea din fata, spatele si podeaua e ok. Si asta apropos de montatori, credeti ca n-am vazut pe net poze cu E60 cu portbagaj blindat de bitum? Plin nene, e degeaba, normal ca e, dar clar ca e mai simplu sa pui acolo decat in alte locuri. Banu oricum il iei.
Curatat carenajul bine, degresat, pus substrat de mocheta si mocheta cu peri mai lungi si substrat de cauciuc. Mult prenandez, nituri cu saibe late si capse.
Nu pot sa zic decat wow.

Nu ma așteptam sa fie asa efect mare.
Facusem stanga si ceva am remarcat o diferență dar nu mi am dat seama ca ce mai ramasese venea din dreapta fata.
Stiti cum e cu zgomotele astea, invaluie masina, se transmit care pe unde. Unul sa iti scape si strica tot zenul.
Tot ce a mai ramas de adus la linie e motorul care vine pe la pedalier. La viteza mare e ok, dar la porniri de pe loc e prea zgomotos. Ma rog. Discutabil.
singurul neajuns sunt tobele. Au amuțit si la v6 era frumos sa le auzi.
Gumele fata sunt iarna continental, cam zgomotoase, mai rele ca michelin alpin. Dar le am cam inchis gura cu mocheta.

Cavitatea din aripa are material fono absorbant, tot ce trebuie avut grija e sa nu atinga fierul, ca aripa e aluminiu.
Nu stiu cat de multe face materialul pus pe spate dar din moment ce faceliftul are pe spate sigur ajuta la ceva.
Oricum stiu ca in procesul meu de antifonare multe sunt puse in plus dar acum nu mai stau sa le dau jos.
Dar ajungem la aceeasi concluzie, poate mai bine una de-a gata, ca pana cercetezi ce trebuie facut pierzi f multa vreme si bani facand chestii care nu sii au rostu.
In cazul meu tavanul, polita sub luneta spate, usile si podeaua de la roata de rezerva sunt clar facute degeaba. Dar asa e cand te iei dupa toti expertii care sunt de fapt niste montatori si atat.
Astept sa vad cum pot prinde un s class pt o comparatie. un 212 FL e sub fara doar si poate, E60 la fel, desi la E60 ai de lcuru doar cu partea din fata, spatele si podeaua e ok. Si asta apropos de montatori, credeti ca n-am vazut pe net poze cu E60 cu portbagaj blindat de bitum? Plin nene, e degeaba, normal ca e, dar clar ca e mai simplu sa pui acolo decat in alte locuri. Banu oricum il iei.

Comment