Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am terminat ieri de mochetat si carenajul dreapta fata.
    Curatat carenajul bine, degresat, pus substrat de mocheta si mocheta cu peri mai lungi si substrat de cauciuc. Mult prenandez, nituri cu saibe late si capse.

    Nu pot sa zic decat wow.
    Nu ma așteptam sa fie asa efect mare.
    Facusem stanga si ceva am remarcat o diferență dar nu mi am dat seama ca ce mai ramasese venea din dreapta fata.
    Stiti cum e cu zgomotele astea, invaluie masina, se transmit care pe unde. Unul sa iti scape si strica tot zenul.

    Tot ce a mai ramas de adus la linie e motorul care vine pe la pedalier. La viteza mare e ok, dar la porniri de pe loc e prea zgomotos. Ma rog. Discutabil.
    singurul neajuns sunt tobele. Au amuțit si la v6 era frumos sa le auzi.

    Gumele fata sunt iarna continental, cam zgomotoase, mai rele ca michelin alpin. Dar le am cam inchis gura cu mocheta.

    Cavitatea din aripa are material fono absorbant, tot ce trebuie avut grija e sa nu atinga fierul, ca aripa e aluminiu.
    Nu stiu cat de multe face materialul pus pe spate dar din moment ce faceliftul are pe spate sigur ajuta la ceva.
    Oricum stiu ca in procesul meu de antifonare multe sunt puse in plus dar acum nu mai stau sa le dau jos.

    Dar ajungem la aceeasi concluzie, poate mai bine una de-a gata, ca pana cercetezi ce trebuie facut pierzi f multa vreme si bani facand chestii care nu sii au rostu.
    In cazul meu tavanul, polita sub luneta spate, usile si podeaua de la roata de rezerva sunt clar facute degeaba. Dar asa e cand te iei dupa toti expertii care sunt de fapt niste montatori si atat.

    Astept sa vad cum pot prinde un s class pt o comparatie. un 212 FL e sub fara doar si poate, E60 la fel, desi la E60 ai de lcuru doar cu partea din fata, spatele si podeaua e ok. Si asta apropos de montatori, credeti ca n-am vazut pe net poze cu E60 cu portbagaj blindat de bitum? Plin nene, e degeaba, normal ca e, dar clar ca e mai simplu sa pui acolo decat in alte locuri. Banu oricum il iei.
    Attached Files
    Last edited by Sharky; 11-10-2023, 09:08 AM.

    Comment


    • Am facut in weekend niste teste cu alte masini. Clio nou hibrid, e60 2004, x2 m35i. Toate cu aceeasi viteza pe acelasi asfalt. Am mai masurat si cu telefonul, dar a fost doar orientativ.
      Clar ca 211 meu a iesit cel mai bine fiind antifonat extra, adica zgomotul in masina sub 100 la ora era mai degraba influentat de cine trece prin contrasens decat de zgomotele generate de mine.
      Practic auzeam prin geamuri rotile altora mai tare decat zgomotul facut de masina mea.

      In e60 era oarecum constant zgomotul de rulare.
      Totusi la ce mica diferenta e de la o anumite viteza in sus te cam oftici. Adica daca as avea un 530 clar nu l-as mai antifona pt ca nu merita.
      Si sa nu uitam, masina mea asa cum e acum e semnificativ mai silentioasa ca un 212 FL. Dar prea mult de lucru in special de cercetat decat de executat.

      Clio a fost surpriza, a fost neasteptat de silentios pt gama lui. Cred ca e la pas cu golful si clar peste orice ochios (210) poate chiar si 211 stock.
      Era echipat cu 205 45 17 de vara Bridgestone, masina fiind noua.
      Ok, vor spune unii ca domne de bati in tabla suna a acoperis de casa, ok, asa e, dar nu asta e scopul unei masini.
      Plus daca bati in usa de e60, w220 sau e65, ghici ce, tot a tabla chioara suna, dar in masinile alea e mai liniste. Chiar si 211 suna a tabla chioara sub niveul bandoului.
      Ok la 211 suna usa ok cand se inchide, dar daca e zgomot, la ce folos?

      De x2 ce sa zic, cam zgomotos, daca nu ai roti silentioase esti pierdut. Totusi e gama mai low cost si opsibil si echiparea sport sa fie mai putin antifonata.
      Nu am idee cum sunt ultimele generatii de seria 5, dar e60 clar e peste 211 la capitolul asta.
      Iar Clio-ul nou e destul de apropiat. Si atentie, clio, adica urmatorul pas dupa Sandero.
      Deci cam asa sta treaba cu masinile premium vechi.

      Comment


      • Rezolvat maneta stergator, desfacut, lipit iar firul sper sa tina mai mult de data asta.
        Rezolvat abs-ul 200 manopera, planetara s-a desprins destul de usor.
        Senzorul ABS nu trebuia sa il scot, probabil era bun, DAR l-am rupt cand l-am scos. Inelul in schimb era praf.
        Piese Ridex (marca de casa autodoc) 50 lei senzor 35 inelul.
        Senzorul e ceva mai mic ca dimensiuni, dar merge fara probleme. Daca e ceva nu e greu sa il inlocuiesc.
        Bucsele din brate inlocuite mai demult se prezinta f bine.

        In rest cheltuielile pe anul asta 1000lei. Asta pt ca am mai vandut ce ma incurca prin garaj si avea legatura cu mertzu.
        Fara schimb ulei sau filtre ca am circulat doar 3mii km pana acum iar eu nu fac drumuri scurte cu motorul rece.
        Anul trecut a facut 7mii km si a mancat 2mii lei, asta pt ca am vandut rotile de 18 si cele de 16!
        Calculez aici balanta, ce iese cand trag linie.
        Dovada ca un Mercedes vechi si cand sta un an degeaba (3mii km facuti pana acum), vrei nu vrei, tot manca bani!
        Si mai avem o luna cine stie ce surprize apar!

        Teoretic, daca ma uit cate am facut, toate sunt la zi, masina e impecabila tehnic, are tot schimbat pe ea, tine milionul.
        Povesti de forum tata!
        Orice se poate strica a doua zi pt ca...tot o coaja de 20 ani e. Inca mai are multe chestii ce pot crapa din senin.

        Acu musteste ulei pe la capac culbutori.
        Aici e vina mea ca n-am pus garnitura originala cand am facut distributia, printre putinele locuri unde probabil merita original.
        In restul cu originale singurul rezultat ar fi fost ca pierdeam vreo 2mii euro, fara vreun efect palpabil.
        Am auzit de notiunea Mercedes de la cap la coada, inteleg, multumesc, in cazul meu cu 18-20mii pe an nu are sens dpdv financiar.
        Doar in locurile unde nu te joci gen intinzator lant, flansa cardan sau daca diferenta de pret e prea mica.

        Sa speram ca multe figuri nu mai face, speranta moare ultima.
        Deocamdata in cautare de E60 ca masina de distractie/proiect, graba nu e. Atat ca mai conduci masinile altora, iti trebuie si tie.

        Si va rog nu mai puneti placa cu n-ai verificat masina, iti plangi in pumni, injuri degeaba marca.
        N-ai cum verifica aceste defecte decat prin prisma faptului: daca masina e trecuta de 200k si 10 ani, totul e posibil, orice poate cadea oricand.
        Ce enunt eu sunt probleme comune 211. In rest am vazut si eu destule 211 care n-au avut nici o problema si apoi afi ca au schimbat destule si cand le conduci le vezi ca-s vai de ele.
        Attached Files
        Last edited by Sharky; 11-25-2023, 09:14 AM.

        Comment


        • Continuam carpelile.
          Ureche sudata la toba 30lei, garnitura dreapta capac culbutori schimbata, de data asta cu original 120lei buc vs 40 lei. Pana acum nu sunt scurgeri in zona.
          Garnitura originala e mai groasa, in rest la mana se simte ca si cea ne-originala.
          De cheie dinamometrica nu e nevoie la montaj, cu mult inainte de a ajunge la cuplul de 8Nm capacul isi aseaza picioarele distantiere pe chiulasa.
          Asa ca ala e reperul, doar nu strangeti tare ca stricati filetul.

          La capace am pus silicon victor reinz, care sper sa tina.
          Daca nu voi lua Loctitte 5970 care e siliconul recomandat de mercedes in manualele lor de service asta daca va uitati in WIS.
          Il gasiti la 50lei vs 110 originalul.
          Partea stanga (a masinii) o fac mai incolo sa vad cum tine siliconul actual.

          In rest, Lantul ok (dupa 60k), ghidurile cat le pot vedea par ok, dintii pinioanelor ok, camele nu sunt uzate.
          Totul curat desi toate schimburile au fost facute intre 15 si 20k.
          Ultima oara am umblat aici acum 60mii km in 2019.
          E drept eu nu fac drumuri scurte cu motorul rece plus am gpl care nu dilueaza uleiul precum benzina.

          Tachetii nu se dezamorseaza dupa doua zile de stat.
          Daca se pune motorul la 20 grade (din pacate am uitat in ce pozitie trebuie sa stea cama) culbutorii se pot misca usor stanga dreapta, semne ca nu sunt sub tensiune.
          In caz ca nu, mai invartiti motorul inca o tura tot pana la 20grade marcati pe fulie si verificati iar.
          Pe pozitia asta culbutorii nu au voie sa aiba joc sus jos, fata de supape, doar joc lateral (semn ca nu sunt sub tensiune).

          Cureaua neoriginala dayco schimbata la 100k rulati in astia 7 ani. E cam la sfarsitul vietii.
          Eu zic ca nu e rau raportat la cat de usor se schimba. Idem si rolele dar astea le schimbasem in primavara cand masina inca statea.

          Luat si uleiuri si filtre montaj la primavara.
          Pe scurt 2mii lei anul asta, desi masina mai mult a stat, dar tot timpul cere cate ceva, mai acumuleaza restante, etc.

          Ca ventilator clima acum folosesc un ventilator primit defect.
          L-am curatat bine, i-am pus la inmuiat lagarele in ulei pana cand se invartea f usor la mana.
          Apoi am pus de test regulatorul meu care il credeam defect si de atunci asa circul.
          Vedem la vara pe caldura daca mai intra in protectie.
          Asadar ventilatorul meu era de vina, nu regulatorul. Fiind intepenit suprasolicita regulatorul care intra in protectie in special vara.
          L-am rezolvat si pe al meu, il tin de rezerva.

          Facut un drum pana in Cracovia fara probleme de data asta.
          Cu antifonarea e alta treaba, mergand relativ incet fie din motive de inghet fie motiv de amenda, alta viata.
          La viteza mare stand in fata tot e un pic zgomotos, inca nu se compara cu un lexus.

          Am 5mii din Octombrie de cand am pus masina in functiune.
          9.1 estimare ca si consum mediu in bord (indica corect trimm-urile sunt mici).
          Pe GPL 551L in 5200km 10.5% ~5% ca si cost si inca 35L benzina consumati 0.67%, deci o medie de 5.7% ca si costuri, dar nu prea m-am grabit.
          Cu bmw eram tot acolo dar mergeam ceva mai repede. Nu-i deloc rau fata de un diesel.

          Ar mai fi farurile de facut candva.
          Ma tenta sa ii schimb semeringurile de supape cand am schimbat capacul, dar mai bine ii dau pace.
          La 300ml la o mie de km nu merita bataia de cap inca.
          Attached Files

          Comment


          • cam asa ma simt si eu cu G meu. Repar intr-una la el si cand plec pe undeva pusca cate ceva.
            Sunt masini vechi si trebuie sa ne asumam servisarea asta.

            Comment


            • Problema e ca nu te serveste atunci cand ia nevoie. Coji vechi.
              Singurul lucru care ma face sa o pastrez e ca nu dau 15mii pt un lighean nou sau 20mii pt un renault din principiu.
              Sunt ok fata de ce au fost dar nu-s curios.

              Am mai fost ca pasager in 211, mi-am dat seama ca pt asta e facut masina.
              Totul relaxat, nu auzi motorul stand in dreapta, design-ul e elegant. Dar cand incepi sa acord atentie la detalii gen antifonare, sau cand esti la volan cum se aseaza pe drum, ma rog, ok pt o limuzina de confort.
              Si cam asta zic, pai pt ce atata efort?
              8 ani (noroc ca unul jumate a cam facut pauza) atata munca, pt ce?

              A trecut iarna cu bine, 8mii km facuti, nu am observat sa se fi desprins mocheta de pe carenaje.
              Am avut pareri ca domne ca la prima apa se desprinde, ca ingheata si vine jos si alte povesti de experti care nu stiu sa tina o surubelnita in mana.
              Poate fi facut sa arate mai bine, eu apreciez doar ca e mai liniste. La drum lung chiar merita.

              Am batut clar 220 si 212FL, E60, A4 b8.5.
              Pe astea le-am evaluat direct pe A3, una dupa alta de la 60 la 140, nu exista discutii.
              ASa ca rezultate:
              E60 - diferenta e asa de mica incat pur si simplu te miri pt ce ai lucrat, mai ales cand stai in spate E60 e f bine izolat
              212 - clar mai slab ca ambele, ajunge sa mergi cu 50 la ora sa iti dai seama ca e mai galagioa
              Vine prea mult zgomot din podea, simti cum vine printre scaune. Probabil e gandit asa ca sa mascheze zgomotul care vine din fata masinii.
              A4, are podeaua bine izolata, din portbagaj vine tot zgomotul.

              Inca mai e de lucru ca sa fie la nivel cu un lexus NX300h sau cu un seria 5 g30 la viteze mari gen 140+.
              Poate niste gume silentioase ar ajuta, dar eu unul sunt multumit unde am ajuns.
              Mocheta o vazusem in actiune la colegul Ionaak, altfel nu ma apucam de experimente.

              Schimb de filtre GPL la 20k si 2 ani, unul in care masina a stat, erau curate, nici vb sa fie infundate la modul periculos.

              Fulia vibrochen conti tine din 2016 fara probleme deci de peste 100k. Nu vobleaza, nu s-a crapat cauciucul, nu da vreun semn.
              380 conti vs 1200 (din ce tin minte) originala.
              Bujiile au 60k, am desfacut una si arata ok, eu n-am de gand sa le schimb inca.

              Mai am de verificat la vara directia spate, ca n-am reglat nimic dupa ce am umblat acolo. Volanul nu s-a strambat dupa interventie decat f putin.
              Semne sa ma agate gropile sau sa tzopaie iar nu da, deci chiar daca s-a dereglat, nu e ceva periculos ce roade gumele.
              Uzuri anormale n-am observat.

              Urmeaza schimb de ulei si garnituri termoflot., dar sa se mai incalzeasca afara ca pur si simplu n-am chef.
              Ar mai fi garnitura pt celalalt capac, dar pana cand nu curge uleiul direct pe evacuare si pute, nu ma grabesc. Mai dau periodic cu carpa cand ridic capota si aia e.

              Sa zica altii ce vor, dar asta e intretinerea corecta...

              Si asa ma duc domol cu masina uleiul are viata usoara nu il mai schimb asa des.
              Nu o mai alerg ca pe vremuri ca pe langa 525d softat trage ca un cal mort ce sens mai are sa o turez degeaba.
              Consumul e mai mic in stilul asta. Am medie mare in bord de 9, pana acum era 10+ sau la cate un drum 7.x cateodata chiar sub, nu 9-10 ca inainte. Mai ok asa.
              Attached Files

              Comment


              • Masina merge mai departe, un schimb de ulei si flush liqui moly, 10k facuti pana acum de cand e iar in circulatie.
                Ocazional usoare figuri gazul, probabil alt injector e pe cale sa isi dea duhul, dar nu imi bat capul cat timp merge.
                Am rezolvat si scurgerile de ulei, nu erau de vina garniturile termoflot/carcasa filtru ulei neoriginale ci de fapt era un surub insuficient strans.
                Cu prea multe nu imi bat capul, sigur face alte figuri.
                Ar trebui sa masor directia spate, ca n-am reglat-o dupa interventia la inelul planetara. Volanul pare un pic stramb, va trebui sa rezolv cand voi avea timp.

                Si pt ca imi era dor de bmw, am luat un e90 2007 300k, 318d M47 fara dpf din fabrica si fara clapete pe admisie.
                Dotari inafara de clima si barile antiruliu sport, nimic.
                Cel mai ieftin care l-am gasit cat de cat intreg, 3300E cu roti de vara si portbagaj biciclete inclus.
                Daca se dovedeste ca are motorul bun urmeaza un upgrade la 200cai+. Momentan pe cantar are 1500kg, deci e un candidat bun ca masina sport.
                E clar mai fasnet pe curbe ca 211.

                Nu m-au interesat dotarile, doar motorizarea aceasta, pretul mic si masina sa nu fie chiar distrusa.
                Nu am vrut sa dau mai mult in aceeasi filozofie, ca tot o coaja veche de 17 ani este indiferent de cat se lauda vanzatorul ca a intretinut-o.
                Stiu ca unii sunt de alta parere, dar si alea chipurile ingritite tot coji care imediat fac 20 ani sunt, n are sens sa dau cateva mii in plus.

                Pana acum, termostat, pompa, epurator ca erau originale, antigel nou, radiator nou, broasca noua, reconditionare alternator si s-au dus 500e.
                Izolat usile ca la e39 ca intra apa in masina daca ploua.

                Revizia, frane si telescoape sunt relativ proaspat facute de om masina e in stare general buna.
                Bratele fata, inafara de bielete si capete de bara sunt cele de fabrica, lemforder, se vede ce inseamna masina rulata in Belgia nu la noi.

                Sa fac macar 5mii km cu ea sa ma asigur ca nu mananca ulei, ca motorul mai duce si alte injectoare, turbo si upgrade de putere undeva la 200+cai.
                Pt asta am luat masina, bineintes fara fum si fara modificari ilegale.

                Prea regretam eu ca am dat e39, asta va fi numai buna, ca e mai usoara cu 150kg decat w211le deci preteaza mai bine ca masina sport.
                Doar intretinere corecta, adica mai nimic din ce e scump, doar mofturi de ale mele, piese mai ieftine si tras maxim!

                Tin eu 211 pana in Octombrie cand ii expira RCA-ul, de se intampla o minune si nu se strica pana atunci...
                Apoi il trag iar pe dreapta, ca una e cand merge, dar de se strica ce fac? iar repar si tot repar? Pana cand?​
                Attached Files

                Comment


                • Fost la o intalnire nationala de 211. Nu pt masina in sine, doar ca sa fac o iesire si sa ma vad cu colegul Ionaak sa vad noile realizari la 211.
                  Dansul si-a vopsit masina in alb perlat metalizat, culoare de Designo de pe masinile noi.
                  Plus sa vad rezultatele antifonari avand in vedere ca amandoi am discutat progresul facut in directia asta de la distanta, acum am avut ocazia sa vedem live.

                  Cred ca are printre cele mai bine puse la punct 211, de la suspensie, vopsea si antifonare.
                  Plus dotari extra gen webasto, distronic si tot asa.
                  In schimb ce apreciere pe aici?
                  Ca domne ca nu te baga la ea ca nu e escavator sa o repari tu!

                  Cam asa si pe la intalnire.
                  Oameni seriosi, jos palaria, dar un pic mai neinspirati pe partea tehnica si mai mult cunoscatori in de ale esteticii si cremelor de ingrijire a pielii si cam atat.
                  Nu vreau sa sune a denigrare, nu asta e scopul meu, dar ideea e ca trebuie mai multa implicare decat "domne am dus-o la service".
                  A fost si un 211 prezentat de olteanul acordeonist youtuber.
                  Nu ca ar fi o masina rea in sine, dar ce am modificat pe a mea tot ce e standard deja imi cam pute.
                  Alte masini cu arcurile schimbate cu modelul gresit si ridicate de bot, eh, asta e.
                  Nu am nimic personal cu cineva, comentam strict masinile.

                  Dar dupa cum zicea colegu cu dubele, exista si alta liga, da asa e, dar nu e aia care o crede el.
                  Nu degeaba devizul e "knowledge is power" si nu "money is power".
                  Cand nu stii ce trebuie sa faci banii se evapora rapid fara nici un rezultat.
                  Trebuie sa iti bati capul, sa pui suflet sa iti faci masina cum vrei.


                  In rest merge cazanul. Am inlocuit un injector de GPL care il aveam in punga de piese din 2022 si de atunci il tot aman.
                  Acelasi defect ca la celelalte, se murdareste scaunul supapei de inchidere si scapa putin gaz cat sa dea peste cap motorul la relanti.
                  Fiind trecut de 100k pe gaz, era cazul sa inceapa sa cedeze. 150lei bucata nu e o avere, se schimba f usor.

                  I-am facut si directia spate de cand am umblat la inelul abs, ceva mi se pare ca un pic joaca, sau paote e doar o parere.
                  Dar din moment ce spatele acum e aliniat cum trebuie am putut deschide convergenta fata mai mult si masina tot drept sta.
                  Nu neaparat din nestiinta ci mai degraba din comoditate.
                  Pur si simplu m-am saturat sa tot fac atatea.
                  Stiu ca sunt cu toate la zi, dar sa fim seriosi, abia asteapta masina sa imi dea altceva de lucru.
                  Bratul care bate se amana iar ca expira asigurarea Octombrie si gata cu prostiile sa mai stea iar pe tusa. De vandut oricum nu iau mai mult de 1500E pe el deci nu merita sa il dau pe degeaba la vreun tampit ce imi explica ca ala e pretul pietei. De parca are sanse sa gaseasca ceva mai bun...nici macar la pret triplu.

                  Daca am alt bmw, ma bucur de el...
                  Attached Files
                  Last edited by Sharky; 07-24-2024, 18:30 PM.

                  Comment


                  • Mici hibe nu prea am avut, o diuza de gaz cu mici probleme de etansare, dar nimic grav si usor rezolvabila.
                    Stopul suplimentar l-am inlocuit cu altul nou, cel mai ieftin, inlocuit doar partea cu ledurile, simplu si usor.
                    Uleiul Mannol 10w0 gandit pt o mie de km pt clatire a facut deja 6mii.
                    Mai da-l naibii, sigur mai duce o mie doua pana cand abandonez iar masina.

                    Tras de cazan, desi mai mult am umblat cu e90.
                    Avantaje Mercedes,
                    - antifonarea doar datorita ca e facuta extra de mine, standard 211 e mai antifonat mai bine doar ca roti fata, in rest e la fel de prost.
                    - scaune mai comode, dar am gasit cu 1400lei cu tot cu drum scaune incalzite, sport si bancheta rabatabila la e90, deci rezolvat acest capitol.

                    Pe e90 n-am avut hibe mari de cand l-am pus la punct, o macara, f usor de schimbat si 3 broaste, 200 lei bucata.
                    Simplu de schimbat. Am acum de tras cabluri si activat incalzirea si reglajul lombar din scaunele noi, dar e vreme destula.

                    Ca putere, pe testate, e90 1540 kg (cantarite) cu roti de 16 122 cai e doar putin mai lent, total irelevant, ca E240 170 cai 1680kg inainte de antifonare, voi afla la ITP cate kg are acum, dupa antifonare, probabil 60kg in total in plus.
                    Ar mai fi treaba ca E-ul avea plnurile facute, e90 la jumatate, deci cam 30kg diferenta.

                    Poate intre timp am mai pierdut putere, bujiile sunt deja cam vechi, filtru aer are 60k, dar...cred ca atat poate masina.
                    Voi lua un etalon mai vechi, kia ceed 140 cai, luata de noua ajunsa la 30k, reali evident.
                    Mai demult pe benzina o depaseam f incet, pe gaz erau perfect egale. Asta va rezolva misterul.

                    Ce a fost amuzant e ca la testul cu e90 s-a lipit de noi un jogger nou si a tinut pasul pana la 150 la ora. ERam pe autostrada.
                    Ma indoiesc ca avea 1.6 hibrid de 140 cai, probabil era gpl de 100 sau benzina de 110 cai maxim, motorul de 1L turbo in 3 cilindri.
                    O sa fac test contra Sandero stepway de 100 cai GPL pt confirmare.

                    Deci vedeti, treaba merge mai departe, tehnologia evolueaza.

                    Ce sa mai zic de un E200 136 cai sau un 2.2. de 143 cai pe ochios, sau un 2.2 de 170 cai, 150 cai care pe testate sunt mai lente decat e240 meu.
                    Lumea crede despre ele ca sunt rachete, practic, vine joggeru si iti da blitz-uri!
                    De dusteru de 1.3 150 cai ce sa mai zic.

                    Cateodata contactul cu realitatea...e cum e.

                    Coji vechi si gata, le-a trecut demult vremea. Impozit mare, probleme multe, hai sa zicem scaune mai bune si pret de achizitie mai mic, daca il iei la 2-3mii cat e un pret corect.
                    Dar mai bagi inca pe atat, ca doar e o coaja veche nu masina noua si cere si tot cere.
                    Si dupa ce bagi sa nu te astepti sa vezi banii aia inapoi, valoarea de piata tot atat e sau mai mica.

                    Cineva trebuia sa o spuna si aici.
                    Dar stiu, altii au rachete, la ei in 211 e liniste si la 200 la ora, 2.2-ul lor de 136 cai trage de rupe asfaltul, le vand cu 15mii euro si valoarea le creste de la o zi la alta.
                    Sigur...ca nu.​

                    Comment


                    • Parcurs 3mii km in concediu prin Balcani, Macedonia, Serbia.
                      Fara probleme, chiar ok la mers relax, consum bun, 10% pe GPL mergand legal, fara graba.
                      Buna treaba asa antifonata, mai ales pe asfalt neted, liniste, f relaxant, alta viata.
                      20240927_153309.jpg
                      20241008_092123.jpg

                      Un an relativ cu putine probleme pt cei aproape 20k parcursi:
                      inel abs, injector gpl, garnituri capace (doar unu l-am inlocuit, celalalt l-am amanat), mochetat carenajele doar ca sa termin proiectul, stop suplimentar.
                      In rest uleiul si placute care inca nu le-am schimbat din moment ce abadonez masina, sa nu rugineasca.
                      Vrei nu vrei tot s-au dus catre 2mii lei cu tot cu schimbul de ulei si alte maruntisuri.
                      O mica problema de coroziune am constatat in galeria de admisie. Credeam ca e o diuza neetansata, de fapt undeva s-a fisurat galeria, probabil defect de turnare.
                      Astupat gaura cu mastic si gata.

                      Facut ITP inainte sa o trag pe dreapta, ca sa fie disponibila in caz de nevoie.
                      Inca n-am schimbat bratul care bate, dar data viitoare cand o scot pe drum rezolv problema ca din 2020 sta bratul pe raft. La ITP nu au comentat nimic.
                      Si ii mai dau si un flush si un ulei bun de data asta.
                      10w40-ul care era pus ca sa il tin 1-2mii l-am intins la 9mii.
                      Inca arata maro, nu e rosiatic sau negru.
                      Urmeaza si cele 12 bujii, de o mai scot in trafic, desi cred ca le mai aman o tura.


                      In rest am dat iar peste portia de tampiti incercand sa vand masina.
                      Stiti si voi oamenii ce iti explica ca ar vrea sa o ia la o mie de euro, de parca ar avea sanse sa ia altceva decat logane sau golf 4.

                      Primul, un batranel venise cu un astra G si imi explica ca nu se aude rotund motorul meu si ca telescoapele sunt duse dupa ce a facut testul de oser apasand pe capota.
                      Imi explica cum 1.6 lui suna curat a meu bombane semn ca da rateuri.
                      Ce sa ii explic la tataie ca e v6 si asa suna...El cu lectia invatata de pe vremea daciei.

                      Alt destept caruia i-am spus ca n-am chef de negocieri sa nu ne pierdem vremea, vine si incepe cu dume de doi lei ca uite banii jos ca sa ii dau masina.
                      Credea ca ma impresioneaza ca imi arata 1000E cash.
                      Pareau oameni de treaba la telefon la fata locului pierdere de vreme.
                      Comedie cand incerci sa vinzi asa ceva.

                      Asta e, masina imposibila de vandut, pus sub pom, husa pe ea si sa speram ca un an acolo ramane!
                      Inapoi in seria 3 si gata cu tampeniile.

                      Comment


                      • Pt cei care abereaza ca o asa masina e minim 7mii.
                        Eu zic ca ori ati confundat euro cu leii, ori visati la asa ceva dar in realitate nu vine nimeni sa cumpere.

                        Pe masina nu am primit la fata locului mai mult de 1500. Si pe olx la 2500 nu suna nimeni.

                        In schimb am 3mii pe bmw e90 intr o stare tehnica clar mai slaba si mai putine dotări.

                        Sunt multe povesti promovate pe aici si in grupurile de "cunoscători". realitatea e alta.
                        ​​​​​

                        Masina sta dusa in parcare am si zis ca anul asta nici nu ma duc sa vad ce face ca cine stie ce mai descopar si imi stric ziua.

                        Poate mai trag de ea la anul. Prin august sigur ii mai fac o asigurare, până atunci nu stiu.

                        ​​​​​​ tot ce pot zice de rau la e90 e ca motorul se aude mai zgomotos si scaunele nu s la fel de comode.
                        In rest nu stau eu sa imi bat capul cu multe.
                        Poate gasesc o solutie simpla sa antifonez zgomotul de la motor.

                        Merge si gata.

                        Comment


                        • Deja am facut 17k cu e90-u, din aprilie pana acum.

                          Un lucru e clar, imi lipsesc scaunele de pe 211 si antifonarea extra facuta de mine (nu de fabrica) pe 211.
                          Stock ambele sunt cam la fel, e90 e mai zgomotos dispre motor si roti fata, w211 e mai zgomotos dinspre podea.
                          Dinspre portbagaj ambele sunt la fel de zgomotoase.

                          Cu mocheta pe rotile fata la e90, pasla pusa pe oale spate as putea zice ca deja e peste un 211 stock.
                          Si sa mochetezi niste carenaje si sa pui niste material in portbagaj nu e mare lucru. In schimb la 211 trebuie sa ridici mocheta sa blindezi podeaua.
                          Asta e diferenta majora intre ele.

                          Cat despre zgomotul de la motor, depinde cu ce compari, normal ca v6 benzina e mai silentios, dar 2.2 cdi de pe NFL clar e mai galagios ca m47 de la e90!


                          Pe piata lucrurile s-au mai miscat in favoarea mea.
                          Am reusit sa obtin 2600E la fata locului, dar n-am avut chef sa o dau.
                          Nu de alta dar cum sa dau asta la 2600E cand am dat 3mii pe e90 sau am vandut e39 intr-o stare mai slaba cu 2500.

                          Evident suma a fost obtinuta greu, 2 oferte in zona asta printre multitudinea de tampiti.
                          Tot felul de negociatori care incearca sperand ca sa o las la 1500, ca ei imi fac o favoare si ma scapa de impozit.
                          Sau schimburi dubioase, gen cu passat b5 de 1.8T, a6 de 2.7 2008, insignia cu bataie motor.
                          La toate atea eu trebuia sa pun diferenta. Pe ce lume traiesc unii, nu stiu, dar ei incearca.
                          Din partea mea sa isi ia logan1, clio, kalos sau alte masini la 1500E, daca de asta au bani sau atat vor sa aloce.

                          Figuri face masina, dar masina in starea asta tehnica cam greu de gasit si la 4-5mii euro. Nu de alta dar am vazut deja destule masini si cam ce conduc altii.
                          Plus cand dai pe olx dupa un 211, ce e sub 3mii euro se vede din poze ca-s epave sau ca-s trecute de 400k.

                          De saptamana viitoare mi-o aduc la garaj. Asigurare am prins cu 1045 lei la Allianz, valabila din 20 Martie, am timp pana atunci sa termin.

                          Ii refac farurile (sticle si lentile), investighez daca nu cumva sunetul de motor intra pe langa conductele de AC si le astup mai bine.
                          Cam asta a ramas de facut din partea de antifonare. Nu e normal ca de la sofer sa auzi motorul mai tare decat la pasager.
                          Vine zgomot pe undeva pe sub volan.
                          Schimb in sfarsit bratul de aluminiu de pe dreapta, un ulei nou, toate filtrele si garnitura capac culbutori dinspre stanga masinii.

                          In rest mai am inca 1mm de uzat de pe gumele hankook de pe spate si caut alt model mai silentios ca sa pun pe fata.
                          Din fata vine mai tare zgomot prin sticla geamurilor decat dinspre spate.
                          Pare sa faca figuri un injector de gaz, dar la 100k+ pe gaz e de asteptat, doar deja am schimbat 3 din ele.​

                          Cu putin noroc va urma un an fara cheltuieli, toate piesele le am deja, luate de mult, doar oferte.

                          Comment


                          • M-am apucat de masina.
                            Farurile facute, alta viata, dar am aflat ca am un xenon ce da semne de oboseala. Are vreo 150k.

                            Curatat lentilele, oglinda se poate inspecta cu farurile montate, daca oglinda xenon e in regula, nu merita desfacut farul.
                            Lentila nu se poate matui fiind de sticla.
                            Deci nu va grabiti sa desfaceti ca mine, curatati prin capacul de vizitare si sunt mari sanse sa fiti multumit.
                            20250206_213927.jpg 20250206_230031.jpg

                            Sticlele mele vechi puteau fi polishate dar am gasit sticle mai bune, le-am polishat pe alea.
                            Reetansarea cu butil, material de antifonare ramas. Incalzit face treaba excelenta. Nu am indepartat materialul vechi. Etansarea e suficienta.

                            Daca tot am schimbat bujiile, degeaba, am masurat si compresia.
                            Compresia e buna pe toti cilindri, cel mai mic 12.5 cel mai mare 13 si un pic.
                            Screenshot_20250211_172616_Docs.jpg

                            Bujiile arata bine dupa 80k din 2019. 20250212_000823.jpg
                            In opinia mea se pot tine linistit 120k. Toate arata f bine.
                            Bujiile se murdaresc de la ulei la relanti dar se curata la mers mai alert. IN poza cu toate apar murdare dupa mult relanti cu flush, dar in poza cu o bujie e dupa ceva forja. 20250212_001851.jpg
                            Fisele toate bune, neintrerupte.

                            Sub capac totul curat, nici urma de mizerie. Deci daca schimbi uleiul la 15k si carterul nu e infundat, totul ramane curat.


                            20250211_094450.jpg 20250211_094457.jpg
                            Pt comparatie asa arata in 2018 cand am desfactu prima data.
                            Sa nu uitam ca masina a primit service autorizat pana a ajuns la mine. Autorizat sa iti ia banul...
                            Aerisire carter infundata si schimburi la 20k.​
                            Screenshot_20250211_135406_Photos.jpg

                            Le era greu sa bage o sarma preventiv sa desfunde aerisirea?
                            Deci degeaba dai bani grei ca lumea oricum nu isi da interesul. Probabil nici nu stiu, fiind obisnuiti cu 2.2 cdi.

                            Bratul schimbat in sfarsit, bratul swag avea un mic joc in pivot, dar inca f greu detectabil, doar ca boncanea pe drum pietruit.
                            Bucsa in schimb arata cam rau. Bratul Meyle HD de pe cealata parte arata ca nou. Deci nu dati banii pe prostii.

                            Daca e sa pun pretul pieselor de pe raft care le-am montat anul asta, plus ce am cumparat: ulei ieftin si 12 bujii, tot se insumeaza un 1500lei.
                            Si masina nici nu a iesit din garaj inca! Din 20 Martie incepe asigurarea, iese pe drum.

                            Asa ca oricum o iei, o masina dinasta cere si iar cere. Noroc ca fac eu manopera si ma pricep.
                            Si sa nu uitam urmeaza taxe mult mai mari!

                            Scriu si iar scriu randurile astea sa mai vada si altii, sa stie cand se baga la Mercedes.
                            Sa fim seriosi, toate sunt asa, daca le vrei bune, tona de bani, zile de lucru si plin de incompententa meseriasilor.
                            Doar ca multi nu vor sa recunoasca asta.

                            Am vazut si asta la meetingul national de 211.
                            Una-s vorbele alta e realitatea, toate erau ca iesite din fabrica, dupa povestile posesorilor.
                            Realitatea, e cum e.​
                            Last edited by Sharky; 03-07-2025, 18:15 PM.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF