Da. Am mers cu a lui Rov. Iar acum am suspensia sport, teoretic, nu oe, bilstein dupa cod. Lipsessc barile sport, dar bara nu are legatura cu apasatul fata spate ci doar lateral.
e o chestie de gust. Dar da 90 la suta dintre mașinile de pe drum sunt obosite. N am zis ca a ta e ca n o cunosc. Dar m as mira ca telescoapele sa fie ca noi la rulajul ala.
pe langa ce am pe e39 cu susp sport e mai moale. Plusuri si minusuri, ma refer doar ca feeling.
a mea e printre cele mai rigide 211 cu care am mers. Daaar am spus ca multe probate personal erau cam barci fata de ce am eu.
In rest avantgarde nu inseamna neaparat sport sau standard. Exista destule avantgarde cu confort. Suspensia e un optional.
Legat de antifonare, am primit raspuns ca domne oare ce masina neintretinuta ai luat ca zici ca e zgomot in ea, ca el la 240 nu aude nici un zgomot. Mda, ce sa zic.. control orl in acel caz.
De parca zgomotul de rulare are legatura cu intretinerea.
rotile de 17 sunt acum pe un audi a4 2008. Pe ala nu suna asa tare ca la mine. De era vb de un a8 înțelegeam, dar pana si un a4 are rotile mai bine izolate.
E bine, e rau?
ideea e urmatoarea, masinile evolueaza, poti tine un ochios sau o cobra ca noi, bravo tie, dar nu poti vb de confort mai bun cand pe autostrada iti vajaie si huruie toate. Un exemplu.
sau nu poti compara un 124 cu un 211. Al doilea e mai evoluat, mai rafinat, in mod obiectiv.
Pe mine nu ma interesează pasiuni sau sa ridic in slavi marca. Spun ce experienta am eu si ma mai uit in jur la alte masini.
De curiozitate, cati bani ai dat pe upgrade uri ca sa il faci "amg"?
nu de alta dar in 2019 2020 un e55 era pe net intre 14 si 20k.
de il mai faceai pe al tau airmatic se mai dureau niste bani
Mai pui si sutele de ore de manopera si e55 era mai ieftin.
In rest respectul se castiga. Eu am scris aici tot ce am facut, ce suma am bagat. Mi s a spus ca sunt zgarcit, ca nu ii dau intretinere corecta, ca imi bat joc.
pt mine orice masina ar trebui sa aiba un buget limita. 10k in 100kkm si 6 ani eu zic ca e muuult peste orice limita decentei. Am incercat. Atat s a putut.
oare cat trebuia sa bag? Cat pt unul nou?
ce imi pare rau e ca n am bagat patentu si sarma in a mea. Aia vroiam sa spun. Trageam de ea 3 4 ani si o dadeam pt ceva mai nou. Strictul necesar cred ca era maxim 2mii euro.
Mai citesc si altii pe aici, sa vada si ei cum sta treaba. Desi forumu pare cam mort...
e o chestie de gust. Dar da 90 la suta dintre mașinile de pe drum sunt obosite. N am zis ca a ta e ca n o cunosc. Dar m as mira ca telescoapele sa fie ca noi la rulajul ala.
pe langa ce am pe e39 cu susp sport e mai moale. Plusuri si minusuri, ma refer doar ca feeling.
a mea e printre cele mai rigide 211 cu care am mers. Daaar am spus ca multe probate personal erau cam barci fata de ce am eu.
In rest avantgarde nu inseamna neaparat sport sau standard. Exista destule avantgarde cu confort. Suspensia e un optional.
Legat de antifonare, am primit raspuns ca domne oare ce masina neintretinuta ai luat ca zici ca e zgomot in ea, ca el la 240 nu aude nici un zgomot. Mda, ce sa zic.. control orl in acel caz.
De parca zgomotul de rulare are legatura cu intretinerea.
rotile de 17 sunt acum pe un audi a4 2008. Pe ala nu suna asa tare ca la mine. De era vb de un a8 înțelegeam, dar pana si un a4 are rotile mai bine izolate.
E bine, e rau?
ideea e urmatoarea, masinile evolueaza, poti tine un ochios sau o cobra ca noi, bravo tie, dar nu poti vb de confort mai bun cand pe autostrada iti vajaie si huruie toate. Un exemplu.
sau nu poti compara un 124 cu un 211. Al doilea e mai evoluat, mai rafinat, in mod obiectiv.
Pe mine nu ma interesează pasiuni sau sa ridic in slavi marca. Spun ce experienta am eu si ma mai uit in jur la alte masini.

De curiozitate, cati bani ai dat pe upgrade uri ca sa il faci "amg"?
nu de alta dar in 2019 2020 un e55 era pe net intre 14 si 20k.

Mai pui si sutele de ore de manopera si e55 era mai ieftin.
In rest respectul se castiga. Eu am scris aici tot ce am facut, ce suma am bagat. Mi s a spus ca sunt zgarcit, ca nu ii dau intretinere corecta, ca imi bat joc.
pt mine orice masina ar trebui sa aiba un buget limita. 10k in 100kkm si 6 ani eu zic ca e muuult peste orice limita decentei. Am incercat. Atat s a putut.
oare cat trebuia sa bag? Cat pt unul nou?

ce imi pare rau e ca n am bagat patentu si sarma in a mea. Aia vroiam sa spun. Trageam de ea 3 4 ani si o dadeam pt ceva mai nou. Strictul necesar cred ca era maxim 2mii euro.
Mai citesc si altii pe aici, sa vada si ei cum sta treaba. Desi forumu pare cam mort...

Comment