Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chestie mai veche care n-am postat=o.
    Distributia greutatii, fata, spate, masurata in ambele sensuri.

    Si poza cu noul atelier de reparat actualele si viitoarele cazane, ciobaneli auto si ce o sa imi mai treaca prin cap.
    MAi e destul de lucru aici, dar unde e placerea ca de la o sedinta pe skype sa treci direct in atelier sa mai montezi niste prize. :

    Cautati elementul surpriza (primit cadou) din poza 3.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


    • Am pus si telescoapele la cazan.
      Am reetansat mai bine barile de prindere ale rezervorului, ca se pare ca intrase ceva mizerie pe acolo in portbagaj.
      Nimic seminificativ, dar nu imi place ideea. Facut niste garnituri custom si gata.
      In rest la gaura de aerisire de dupa mocheta din portbagaj, partea dreapta aveam cam mult praf pt pretentiile mele.
      Pus un filtru de hota peste gaura, alta viata, solutie provizorie care probabil va ramane definitiva.

      Am schimbat si filtru de benzina, cel din rezervor, destul de usor: se scoate afara, se desface colierul, se rasuceste corpul pt a-l desface de la mijloc.
      Apoi se pune noul cartus. Operatiunea facuta de mecanic, eu doar i-am pregatit frontul de lucru si am scot bancheta.
      Nu e nevoie sa scoti si pompa, furtunurile si alte povesti de pe net.
      Atentie doar sa dati mocheta si spatarul banchetei laoparte sa nu cumva sa le imbibati in benzina. Si sa depresurizati rampa de benzina inainte, altfel improasca.
      Pregatiti o carpa sau un castron mare pt ca in momentul in care desfaceti carcasa filtrului curge ceva benzina.
      Filtrul are 240k (in bord, dar nu cred ca e departe de realitate) dar mai mergea.

      Telescoapele spate bilstein sunt bune, dar spre sport.
      Sta lipita, nu ca inainte cand se comprimau arcurile si o aruncau in sus sau se lasa pe spate in accelerari.
      Pe de alta parte constati cat sunt de proaste drumurile patriei.
      Masina e plina acum de vibratii odata ce iei viteza, iar cand e sa iei un hop pe autostrada la 140 te scutura bine.
      Curios ca prin oras sau la viteze mici e confortabila. Ca ai roti de 16 sau 18, tot aia e. Telescopul da tonul.

      Acu am constatat ca telescoapele fata sunt prea moi, fiind din alta serie, sachs da echivalent pt codul A2113239200 care e avantgarde standard iar ce am pus eu pe spate bilstein e dat ca echivalent atat pt standard cat si pt sport.
      De vechime nu se pune problema pt ca fata are abia 50k, fiind luate de noi si tot cam la fel mergeau.
      Adica balansau prea usor pe franare sau bruscare de volan.
      Am condus masina colegului ROV si a lui se simte ca e mai tzeapana de fata.
      Deci candva intaresc fata saaaau, caut telescoape mai moi pe spate, ajunge anul asta sa ma decid ce fac pe viitor.

      Un lucru e clar, lumea degeaba insista cu gume de 16 vs 18 la confort, confortu e dat de amortizoare, nici cu gume de 18 nu m-a scuturat cum ma scutura acum. )
      Absorb gumele mici imperfectiuni, dar alea-s fleacuri fata de un hop care il iei la viteza il simti orice roti ai avea.
      Cat am avut telescoapele confort originale, si obosite 200k cu 18 pluteam ca pe valuri asta si daca stateam pe bancheta si conducea altcineva!

      Tura de inaugurare prin tara daca tot nu putem calatori inafara: Oltenia, mers in Novaci sa vad un cazan oltenesc w210 fara rugina (se pare ca exista asa ceva) si sa stau de povesti cu un prieten, Craiova, jos la Dunare, trecut cazanele si inapoi acasa.
      Si ITP luat cu brio, doar farurile erau reglate un pic prea sus. Gaze perfecte.

      MAine pe circuit...
      Deci lichid de frana nou, lichidul desi avea 1 an era deja vizibil mai inchis la culoare, rotile pe 18 si camber maxim pe fata ca sa nu uzeze exteriorul, pe spate n-am ce face.
      Franele fata mai au 7mm, sa speram ca ajung, daca nu le schimb acolo.
      Discurile in 50k vad ca au scazut aproape 2mm, deci mai au inca 1mm pana la limita.
      Attached Files

      Comment


      • Care o fi elementu’ surpriza ? Pt mine toate alea ( ciocan , aparat de sudura etc)sunt surprinzatoare .

        Faci ce faci si tot la circuit esti .
        Asfalt curat si grija mare la timp .

        Comment


        • O duci la reis. Frumos. Sa ne dai si noua poze.

          Comment


          • Locul meu de joaca e departe de cum ar trebui sa fie. Mai e mult de lucru, dar deocamdata ajunge.
            Vezi poza normala, a treia, cea cu raftul, e un element surpriza acolo, care e pe tematica forumului.

            Pun poze maine, azi is cam rupt, important e ca n-am dat-o de gard, n-am spart nimic, si uleiul nu a depasit 120C dupa 2 ture de forja.
            NEavand placute de curse le-am ars pe astea, dar de fiecare data frana a fost frana! Schimbat acolo placutele, de data asta cu STAR si dezactivat SBC, aerisire suplimentara si da-i mai departe.

            Cu 18 si cu caderea fata pusa la maxim e altceva, atat ca se inclina bine fiind inca pe arcuri moi, pacat ca spatele nu calca corect si guma are uzura pronuntata pe margine si pe perete.
            Nu sunt pilot, dar simt clar anumite limitari.

            DAr na, ce sa zic, fata de alti amatori cu masini mult mai puternice si facute pt asa ceva, gen M2, megane RS, polo GTI, STI sa scot cateva secunde mai mult sau chiar mai putin fata de unii, nu e chiar asa de rau avand in vedere ca masina mea e din totul alt film.

            Masina asta e numai buna, cand scapa, scapa usor, frana e frana, nu se joaca, curba o ia cu intarziere, dar macar nu te lasa sa faci tampenii gen sa tragi prea tare si brusc de volan si sa o invarti.
            Important e ca pana acum n-am dat-o de gard, n-am ars nimic, doar uzura normala, gume si placute si cam 0.5L de ulei.
            Altii din pacate n-au fost norocosi, unul cu un TVR 350 l-a dat de gard, nu tare, dar m-a durut sufletul cand l-am vazut cum scotea abur ca locomotiva.

            Comment


            • Vad ca nu ai renuntat sa te joci la ea. Cand intru pe forum, mai rar de ceva timp, mereu iti caut thread-ul sa citesc.Sport la mesterit!

              Comment


              • Ce sa renunt pana la urma, hibele si cam ce era de facut, s-a facut, inafara de estetic, e destul de buna.
                Alte faruri/lentile/sticle ar mai trebui candva, dar nu e graba, ca ma astept sa se mai strice una alta, asa ca n-are rost sa imi consum energia degeaba.
                Important e ca nu mai e cazan moldovenesc...dpdv tehnic.

                Clar ca urmeaza pe viitor alta masina, dar inca nu stiu ce sa imi iau.

                Comment


                • De 5 ani de cand am cazanul si ~70k, ce sa zic, tehnic e aproape gata.
                  Mai am printre astea nasoale canelurile de la cardan, farurile, deja se vede ca-s obosite lentilele.
                  De bibilit ar mai fi, schimbatorul e cu joc, deh calitate mercedes.
                  Si pana sa comentati ca nu e masina de la neamtz, ca nu e intretinuta, ca are de fapt 500k si alte texte "clasice", am condus clk de 160k, luat de NOU si tot asa facuse joc.
                  Passatu in schimb e din alta liga la 400k si schimbatorul e mult mai precis. De focus 2 ce sa mai zic...
                  De e sa le compar pe astea cu un alt w211 FL manual cu 350k, ai zice ca passatu e ca nou...
                  Bila neagra aici.

                  Cu suspensia ma mai gandesc, dar momentan as zice ca ar avea nevoie de arcuri mai tari si telescoape mai spre sport pt fata, altfel e prea barca.
                  Spatele e ce trebuie, s-a mai inmuiat, e un pic enervant pe asfalt valurit, dar in rest sta pe drum bine fata de ce barca aveam inainte.
                  Poate arcurile mai tari se vor impaca mai bine cu gumele de 245 si nu le vor uza asa mult pe exterior in viraje luate la limita.
                  Nu ma dau zilnic pe circuit, in general conduc normal, chiar daca mai repede, dar pur si simplu nu pot concepe sa n-am aderenta din cauza ca e barca sau in curbe sa trebuiasca sa fiu atent cu volanul ca sa nu faca balans.

                  Schimbat ulei de data asta mai de calitate in speranta ca il voi schimba tot la 16k. Ravenol 5w40 VST, niste cleme de la scut (8lei noi din reprezentanta), pus la loc caderea si gumele de 16.
                  Placutele mai au 2-3mm, deci probabil mai tin pana in toamna. Am pregatite niste jurid white dust cand va fi vremea.
                  Discul fata are 26.5mm dupa 50k, minimul este 25mm, deci mai merge mult si bine.
                  Tineti cont ca e disc ATE care a vazut 3 sesiuni de curse (fara exagerari, dar clar mult peste orice utilizare normala) si care a mancat 2 perechi de placute pana acum eu zic ca e ok.
                  Un set de placute semi-metalice s-a dus aproape integral in 2 zile cumulate.
                  Deci nu-s asa rele nici astea ne-originale, nu ramai fara frana, nu se uzeaza pana la coltul blocului si nici nu se ovalizeaza la prima balta.
                  Pe spate inca nu pot masura vreo uzura dupa 20k, nici placutele nu arata prea uzate fata de cum au fost noi, iar pe circuit uzura lor a fost zero.
                  Dupa tura de racire in parcare fata era trecuta de 300C, spatele era tot timpul sub 200, deci e clar de ce s-au pastrat.
                  Sa pui dicuri ventilate sau mai mari pe spate e total inutil daca umbli cu masina goala, treaba e lamurita, nu degeaba au ales din fabrica disc plin.

                  Altfel arata acum masina curata, in spate, ca am tras o curatenie temeinica, mocheta, pasla de antifonare si elementele decorative, dupa ce am stropit un pic cu benzina.

                  SA vedem cand oi avea chef si timp de estetica...


                  LEgat de poze:
                  - Filtru de ulei, dupa 8mii km si o cursa de 150km in care a baut 50L de benzina.
                  - Unghiul rotilor fata necesar ca sa am o uzura decenta si ca la viteza sa nu se duca masina direct spre gard.
                  Chiar asa se vede de afara, nu e distorsionata poza.
                  M-a avertizat colegul Rov cu privire sa nu o intorc de spate, dar mercedesul asa progresiv fuge si una doua isi revine cand corectezi ca trebuie sa fii in ultimul hal de prost sa il invarti.
                  Plus si de tii mortis, intra ESP-ul si te scoate din rahat. Bila rosie pt asta.
                  - Gumele spate, se vede ca santurile nu mai merg pana la margine.
                  Aveau vreo 3-4mm la margine, acu...slick. Asta ar trebui rezolvate, ca nu e normal la o cadere de -2 sa am asa uzura.
                  Poate asta contribuie la fugitul progresiv si usor de controlat, cine stie, vom afla.
                  Attached Files

                  Comment


                  • filmare trimisa de un prieten care statea in dreapta, din pacate facebook a taiat mult din calitate.

                    Comment


                    • Acum imi dau seama ca e manuala...desi ai mai scris pe aici, nu am percutat.

                      Nu-ti iei si tu un mertan cu altfel de schimbator?

                      Comment


                      • La cate am avut de facut ca sa mearga masina cum trebuie, fix automata imi mai lipsea...

                        Comment


                        • Originally posted by Sharky View Post
                          La cate am avut de facut ca sa mearga masina cum trebuie, fix automata imi mai lipsea...
                          Asta e asa...sa iti cauti ceva de care sa te legi...

                          Nu sunt mai cunoscator ca tine in ale mecanicii si chiar daca as fi fost, gusturile si preferintele oricum nu se discuta insa afirmatia ta ma face sa cred ca nu ai avut (a ta personala, nu de munca sau altceva) o masina automata? Inainte sa am prima masina automata, cand ceream pareri in stanga si in dreapta, numai pareri negative auzeam, cu privire la cutiile de viteza automate, insa apoi mi-am dat seama ca majoritatea veneau din partea celor care nu au avut niciodata automata sau au avut cazane pe roti cu cutii automate care bineinteles ca functionau in aceeasi nota.

                          De stricat se poate strica orice, si noi ne stricam mai devreme sau mai tarziu.

                          No offence dar Mercedes fara cutie automata...nu prea mi se pare Mercedes. Ca un SUV fara 4x4...parca nu e complet.
                          Poate manuala doar pe clasa A, alea mai vechi, care oricum nu prea au nicio treaba cu Mercedesul in general.

                          In fine, strict parerea mea, nu incerc sa conving pe nimeni de nimic.

                          Comment


                          • Stii cum e, pe opel stiam schimba vitezele fara ambreaj, doar din sincronizare, iar masina era fara turometru, plus retrogradare cu heel-toe fara sa zgudui masina.
                            Cand am cumparat masina eram de parere ca automatele sunt pt femei sau pt cei (multi) care nu sunt in stare sa conduca manuala corect, mai bine automata.
                            Te-ai straduit sa capeti o deprindere, nu prea iti vine sa renunti.

                            Depinde cat de pasionat esti de masina si de condus, daca e doar mers de la A la B...ASta era una din motivatiile alegerii.

                            Cat despre probleme, gasesti pe forum, gasesti si la baietii cu care ne intalnim sa admiram dotarile inutile, sa aiba probleme gen nu mai schimba cum ar trebui, are o vibratie, oare de la ce e?
                            Sigur ma bagam si la cutie sa vad cum sta treaba, vezi si tu din ce am scris ca pe masina asta s-a cam tras. Iti dai seama ca daca un om a umblat cu ea cu 4 ani cu parbrizu spart si slefuit, oare in ce stare s-ar fi aflat automata? (nu ma intreba de ce am luat-o ca nici eu nu stiu acum).

                            In rest masina asta pana recent n-a fost Mercedes oricum, acum incepe sa fie...nu o automata o face.



                            Oricum in stilul asta putem spune multe, gen 2.2 e de taxi nu e de mercedes, dupa ce 5 ani ai auzit doar zgomot de v6 cand auzi 4 cilindri te intrebi daca nu esti cumva in Logan, de diesel nu mai zic ca primul gand e sa opresti motorul ca vibreaza ca si cand ar merge in 3.
                            Deja o dam in fabulatii si mistouri fara rost.
                            Last edited by Sharky; 04-12-2021, 23:13 PM.

                            Comment


                            • Eu nu am facut misto, chiar deloc. Nu imi sta in fire.

                              In timp ce aveam automata, am mai avut si manuale pe 4x4 de ex pt ca voiam ceva cat mai ieftin de intretinut si chiar acum vreo 2-3 ani visam la o masina “sport”, manuala, decapotabila, pe care sa o tin in paralel cu “automata”. Doar ca nu s-a mai legat.
                              Clar sunt cazuri cand dintr-un motiv sau altul cauti/ajungi sa iti iei manuala dar nu la asta ma refeream aici. Ma refer strict la faptul ca automata imbunatateste confortul (sau ar trebui sa o faca). Daca gusturile nu se discuta, discutia legata de automata vs confort este clar in favoarea automatei, nu vad cum ar putea sa fie altfel.
                              La masinile noi, automata e mereu (chiar nu stiu daca sunt si exceptii) mai scumpa, dar cand imi iau sh mai bine imi caut una fara clima (doar cu A/C) sau “navigatie” sau fara alte tampenii inutile dar cu automata.
                              Am vrut Mercedes pt confort si calitate si da, stiu ca C-ul nu e cel mai relevant exemplu in directia asta dar totusi.

                              In alta ordine de idei, 5g-tronicul din cate stiu eu e apreciat ca fiind una dintre cele mai fiabile cutii automate. Eu am decis sa ma “risc” cand am plecat in Germania sa imi cumpar masina si nu regret niciun moment ca am luat automata.

                              Din nou, e opinia mea. Poate ma insel amarnic dar totusi nu cred ca ma pot insela chiar atat de mult...mai sunt altii care cred ca mine

                              Comment


                              • N-a zis nimeni de confort ca e clara treaba.
                                Dar sa stii ca nici asta manuala nu e rea, la drum lung peste 70 ii dau a 6-a si rareori retrogradez, doar la depasiri cand ma grabesc. De la 130 in sus am 3mii ture deci conform graficului am 100cai. Deja nu mai e nevoie de retrogradare.
                                Oras nu prea fac cu masina.

                                Hibe tot ai, cand e sa le cauti, 1500lei un flush si tot asa. Las ca destule am avut de facut pana sa imi placa, iti dai seama ca automata pana nu o intorceam pe toate partile nu ma potoleam.
                                Asa, n-am fost in pericol.

                                Vedem peste multi ani la urmatoarea masina, ca in asta prea multa munca si bani au intrat ca sa o schimb.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF