Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • N am avut rabdare sa raspund.
    Dar asa chestii pe rand, daca tot am vreme acum.

    Daca tu spui de m271 iti spune broscuța ca motoru e tank ca tine o viata, ca pe a lui la 300k+ e ca nou.
    dupa mine masina e noua in reprezentanta. Dar nu ma bag. Daca omul o poate vinde in Italia cu 8mii bravo lui. Aici primești mesaje gen boss, nu lasi la 3mii?

    In rest mercu cu echipare sport...e ok, nu zic nu. Dar pe langa e39 cu pachet sport, e o gluma. Nu e sport e ceva confort care sta fain pe curbe, dar nu se infige ca o masina sport.
    Si atentie mare. 211 Sport e cu bari stabilizatoare de sport, discurile sport si telescoapele sport.
    E o diferenta intre sport si avantgarde cum vine standard si sport. Si sa nu aducem in discutie avantgarde cu suspensia confort care e de fapt o barca elegance lasata.
    Sport e cand ai o senzație macar de golf gti, o masina care raspunde repede. Majoritatea 211 n au nici o treaba.
    Ca poti merge agresiv? Normal. Adica pana la urma ca sofer te poti obisnui cu orice. Vorba aia prima data m an dus pe circuit cu ea barca si am scos timp mai bun ca un Corvette c6, un civic 8 type s si multi altii. Asta nu inseamna mare lucru decat că ăia habar nu aveau sa conduca.
    dupa cu ea cu unghiuri gandite si totul trecut pe sport a fost cu totul alta masina.

    211 e pur confort cu un iz de sport daca ai echipare.
    Punctul cheie e izolarea fata de drum. Absoarbe gropile, n are rost altceva ca nu e prea moale si tot timpul va fi in urma denivelărilor.

    In restu utopie de mașină caut si eu sa nu imi bat capul. sa vad ce gasesc cu km putini.
    De vechituri premium is satul.

    Adica sunt prea vechi ca sa fie premium cand un golf 7 e mai bine antifonat. Inteleg 212, 213 dar cand si un golf sau octavia 3 (exceptie motorul) ofera liniste cel putin la fel, ce sa mai zici?
    Evident ca esti peste doar ieftinaciuni gen kia sau focus 3. Dar daca si un e39 e mai bine izolat la niste aspecte la altele nu. Ce drac sa mai zic?

    ​VA rog nu incepeti aici, ca am auzit pareri gen domne ce masina ai tu ca in 211 le meu nu aud nimic.
    pt cine are urechi sa auda...diferenta e evidenta. Noroc ca am aflat ca elementu cheie e podeaua.
    si asta dupa bani si munca.

    Si in rest ca de ce scriu astea.
    e concluzia dupa 7 ani. Daca adevărul e deranjant asta e. Daca mi s a spus ca forumul e un loc de pasionați, da, total de acord.

    Dar care e problema daca spui adevarul?
    Laudele inutile nu ajuta ba chiar dezinformeaza.
    Pana una alta din lecții si experiente dinastea te formezi.

    Eu zic ca multi poti trage concluzii reale si cu adevarat utile. Altfel de nu cautam mai bine, poate eram si eu mai linistit.
    Lasam masina naibii in pace, asa barca, reparam strictul necesar, acum o puteam da linistit mai departe la 1500e.

    Acu sunt blocat cu cazanul, ma gandesc hai ca are multe facute, e printre putinele tzapene pe drum, antifonate, dotarile de confort. Hai ca e faina, pana cand iar se strica, repari si iar se strica.
    banu ca banu, dar mai e si timpul, mai e si incompetenta din service si tot asa.
    Si ca rog nu mentionati reprezentanta ca decat acolo mai bine duc masina la remat ca e mai ieftin.

    Asta e capcana Mercedes.
    Nu ca am fost vrajit sau nevrajit. E clar ca nu ma asteptam sa cheltui atat, am bagat multe care nu trebuiau, doar ca sa stiu ca am ceva calumea.
    Ma rog asa credeam.

    Ideea e ca...mortu de la groapa nu se intoarce, baba nu întinerește, din barca nu faci sport din masina prea prost antifonata pt ce se vrea nu faci Rolls.

    Cand un e39 ajuns la 3mii euro merge mai bine, ce drac sa mai zici.
    ​​​​​

    Nu se vinde se tine de cazan, ca la prețul la care viseaza unii sa o ia gen 1500e, o iau tot eu si trag de ea in bataie de joc. ca bmw ul pleaca la anul nu il tin până cere ca asta. Pana la urma e antifonata, scaunele sunt confortabile, arata lux dar deja sunt plictisit sa o conduc, dapoi sa o carpesc...

    Comment


    • Continuam minunata experienta mercedes.

      Ma duc sa o vada unu, poate o ia. S a stricat senzor abs. Ce sa mai ia...

      ventilatorul pe frig inca merge, deci probabil e treaba de regulator, ventilatorul merge f bine acum, nu e gripat.nici radiatoru nu e spart, nu stiu din ce ar fi putut iesi acel abur.

      ​mercedes si restul, de probleme.

      Unu lucru e clar, masinile astea nu merita reparate.
      De aia trag de bmw numai cu intretinere corespunzatoare.
      Se mai strica si asta dar ignor problema. In rest cand merge merge....

      Comment


      • A luat-o? Nu ne mai tine in suspans...

        Comment


        • Pai ce sa ia?
          cum e vanzarea. Daca pui la 2500 nu scrie nimeni.
          Daca pui la 1500 te bombardeaza lumea.
          Majoritatea țigani. Noroc ca le vad fata si ii ignor.

          Apoi incep pretentiile. De ce e scaunul uzat, de ce e bara lovita, ecran navi nu merge, grile ventilație defecte. Tragedie nu alta, sa mai las ca 1300 face maxim.
          Daca spun ca da, dar ambreaj nou, suspensii noi, piese de schimb la pachet, frane bune, dotari, interior gri care e rar...multe alte lucrari ce raspuns am:

          - A, domne astea nu conteaza, ca ce bagi in masina nu mai scoți.
          - pai daca nu conteaza exista taxiuri si alte masini care au bara întreaga si scaune bune. Le iei pe alea la 1000e si gata.
          Altii imi explica ca ei vin de departe si ii costa drumul. Pai le spun atunci ia una de la tine din sat si gata, ce esti fixat pe a mea?
          ​​​​ Asta is fomisti in toata regula oricum nu inteleg de ce se baga la Mercedes.

          Vezi si aici, pun o poza sa se vada ca am antifonat tavanul, nu ma laud, ma intreaba colegu Cristi ca asa e masina acum fara plafon?
          descrierea nu o citeste nimeni. Absolut nimeni nu gândește, numai deschide direct gura.
          macar se dau de gol, desi era oricum evident.

          Ma rog, se vede ca nu stiu sa vand si sa ma cobor la mintea omului de rand sa ii bag marfa pe gat. E unul din momentele in care constati ca traiesti intr o bula si tara in sine e formata din analfabeti.

          Am o varianta sa iau logan nou ca sa am masina de încredere si sa tin bmw de distracție.
          Asa valorific masina la rabla, si separat golesc catalizatoarele, interiorul, volan si ce se poate vinde.
          merge usor si fac vreo 2500 2700e fara efort.

          Problema e ca loganu cu revizii, rca și devalorizare pierde 1500e pe an sau 1800 de fac si casco in primii 3 ani.
          Asta e fix cat mânca mercedesul cu mofturi cu tot.
          fara mofturi, adica intretinere romaneasca si piese din dezmembrări era 1300 1400 e pe an. Ma refer la minim necesar, impozitele, asig, taxe.
          Alte masini sunt mult mai scumpe. Luate in leasing sau rate e si mai rau.

          minimul necesar e
          genul de masini de care tragi 200k si te lauzi ca e impecabila si nu ti a facut nici o problema.
          ba mai insista omul ca uite ce masina buna e ca n a schimbat nimic.
          Si de acolo poti deduce motivul vânzării...toate stau sa cada iar de o si verifici simti ca e obosita.

          oricum e penibil sa o dau la tâmpiți dinastia pe banii care ii fac in nici 2 saptamani.

          Poate sa o ia unu care sa continue proiectul dar si acolo am oferte penibile ca tehnic stiu si ei ca e buna, dar vor mocca ca sa o vopseasca si sa o faca bibelou si in final să iasa la 2 3mii.
          De parca la banii aia ai sanse sa iei ceva bun...
          Am recuplat ventilatorul acum la rece merge si pe treapta maxima, deci e clar regulatorul e dus, si la cald intra in protectie termica. La mana ventilatorul se invarte usor si nu ii scârțâie lagărele.


          Cam asta e concluzia, ca masina e la vanzare din Martie. Valoarea nu are unde sa ii mai scada de acum, o pot tine liniștit taxe 200e pe an, nu e asa rau, la anul tot cu atat se poate da.
          ​​​​​

          Ah, si pe bmw care e in stare tehnica nediscutabil mai proasta, doar ca lumea nu se prinde, am deja 2500e oferta clara!
          La astea le creste prețul fiind deja tot mai putine.
          Bine e si pachet m de fabrica nu pus de nea Vasile.





          Last edited by Sharky; 12-24-2022, 09:23 AM.

          Comment


          • Fiind ca masina e imposibil de vandut, sa o scot de la impozit nu e o optiune pt ca reinmaticularea consta in plus, plus itp la RAR, deci nu merita pt 1-2 ani.
            Cum valoarea e zero, pt ca masinile astea nu sunt cerute si cum oricum cautam o masina de tinut in bataie de joc... asta e numai buna.
            Sta pe dreapta pana cand ma satur de bmw sau pana crapa si ala.

            Dau o tura prin tara, la Radauti, la colegul Ionaak.
            Dansul si-a antifonat podeaua si oalele telescoape.
            I-am zis in mod explicit sa nu faca usile spate, a facut doar cele fata pt un proiect de SQ.
            Rezultatul evident, mare diferenta nu era, intre usa facuta si cea nefacuta.
            In schimb podeaua facuta a dat roade, intocmai ca la mine, deci teoria se reconfirma.
            Ce ramane de facut e polita spate pe acolo intra o tona de zgomot de rulare.
            Desi polita e cam imposibil de facut pt ca o etansare a ei ar strica functionarea subwooferului.
            Iar oalele telescoape merita facute, dar e doar jumatate din solutie pt ca o buna parte din zgomot intra direct prin mocheta din dreptul aerisirilor.
            ASta am constatat pe masina lui.

            De bmw e39 are rost sa mai zic ca are o polita mult mai bine izolata fonic?
            De stai in spate e incomparabil mai liniste ca in 211, inclusiv un 211 cu podeaua facuta, ca unul standard n-are sens.
            Ce sa mai zic, 211-le respectiv antifonat si cu v6le de 3L era la fel de silentos ca e39 stock!
            Cum e 211 stock fata de e39 e diferenta de la cer la pamant, de 210 n-are rost sa vb.
            Iar de comparam e60 cu 211, e60 are mai putin zgomot de vant si are motorul si mai bine izolat.
            Chiar nu are sens, vreo comparatie, la capitolul antifonare 211 e cu 2 clase mai jos.

            Acum trecem la suspensie, dansul are bilstein b12. De asta am ramas impresionat.
            MAsina sta lipita dar ramane in continuare confortabila. Nu e mai incomoda fata de echiparea sport OE.
            Spatele cam scutura un pic, fata inghite bine gropile.
            Cu astea in gand, pana la urma nu e asa rau 211 le cat timp n-ai pretentii de la el, tot o vechitura depasita e.
            Iar cand ma gandesc la cate un nonfacelift pus la 8-10mii euro, imi fac cruce...

            Dar sa revenim la coaja de mercedes:
            M-am apucat sa o echipez cu piesele care le aveam pe raft de mai bine de 2 ani.
            Furtunuri noi de antigel, luate la pret bun.
            Lucru facut cam degeaba pt ca furtunurile vechi sunt in continuare f elastice si in stare buna.
            Antigelul 325.0 mobil extra devenise acid, pH scazuse sub 7, il schimbasem in 2017, l-am schimbat si pe asta.
            Deci treaba cum scrie in manual ca antigelul tine 15 ani e poveste...

            Am terminat si eu de antifonat portbagajul, sa vedem ce iese in ideea de buget redus si fara sa ingreunez inutil.

            Reteta
            Oale:
            - folii bitum STP pe oalele spate, doar in zonele cu tabla moale
            - Niste pasla deasa luata de pe un C class break, potriveste la fix si un strat de pasla precum cea de sub bancheta in zonele in care oalele de C nu acopera
            - stratul original dublat cu inca unul luat din dezmembrari.
            - Bucati de burete asemanator cu cel de sub polita de sub luneta pusi deasupra sa mai absoarba din sunet.
            Pt cei care se ingrijoreaza ca pasla mentine umezeala ii anunt ca buretele din stratul original tine mai a dracului umezeala!

            Partea din spatele oalelor:
            - folie de bitum, pt ca bitumul de fabrica e copt si s-a desprins mult prea usor
            - spuma cauciucata deasupra taiata din zona de sub bord dintr-un w210. MAterialul este f bun. Evident cu buretele in jos.
            - Pe aripa pus bitum cat sa nu sune a gol, materialul de fabrica iar a fost prea usor de desprins, desi isi facea treaba.
            - dublat pasla cu alta din dezmembrari
            - facut o bariera de sunet din bureti precum cel de la polita si stalpii C
            - intre aerisire si mocheta am mai pus un panou taiat din mocheta cauciucata pt a redirectiona zgomotul din aerisire inapoi spre aripa.
            - mocheta captusita pe interior cu pasla, prinsa in capse in zonele libere.

            Am pus si la roata rezerva material dar e cam degeaba. Trapa de carton presat izoleaza suficient de bine.
            Probabil voi recupera acel material candva.

            Rezultatul e ca nu mai intra zgomotul de rulare asa usor. Avand in vedere ca nu am asigurare pun boxa langa roata cu zgomot alb si ascult din portbagaj pe unde intra.
            La fel si in sens invers. Am si bmw-ul ca termen de comparatie, acolo stiu clar ca spatele e mut, daca imi iese la fel si in 211 sunt multumit.
            Plus BMW are polita mult mai bine izolata, are un labirint de spuma prin care sunetul se pierde circuland din spatele banchetei pana in spate la luneta.
            La mercedes de te uiti la gaurile de aerisire vezi direct cartonul presat deasupra, iar etansarea subwooferului nu e cea mai grozava.
            Asa ca nu e de mirare ca vine zgomot dinspre polita. Dar dupa cum am scris mai sus, blindarea politei strica functionarea subwooferului.
            Va urma si aici ceva, candva dupa incep sa circul cu masina si constat ca inca mai intra.

            ABS-ul si altele le las pt la toamna si probabil in service, un lucru e clar, anul asta sta pe dreapta.

            De ce as circula cu mercedesul cat timp mai merge bmw-ul?
            Inafara de lipsa scaunelor multi contur si a memoriilor nu simt nici un dezavantaj la condus e39 fata de mercedes.
            Ma refer la condus, ca evident ca si design bmw arata ca un passat la interior.
            Dar la condus e o placere.

            I am gasit in dezmembrari niste telescoape bilstein galbene B8 si pt fata, i-am pus arcurile de mtech2.
            Pe spate aveam deja telescoapele galbene. Acum sta lipita si e f faina de condus la viteze mari de autostrada sau pe viraje.
            E o adevarata placere pe drumuri intortocheate fata de mercedes zici ca se conduce singur.
            ASa fain se infige, se apasa, te prinzi ce face, alta viata, te imbie sa conduci.
            Uiti ce e aia balans, sa astepti sa se aseze masina si alte chestii.
            Zau de nu ma simt ca intr-un golf 7 GTI. (am facut mai bine de 2mii km cu asa ceva stiu bine cum merge).

            Dezavantajele sunt cam clare, daca mergi cu viteze mici gen 30-40 pe drum rau simti toate gropile, dar odata ce iei viteza la inghite cu brio.

            Cred ca mai tin un an bmw, daca e sa crape si sa fie scump, dezmembrari si aia e.
            M-am invatat de la mercedes cum sta treaba, cu cat o arunci la gunoi mai repede cu atat e mai bine.
            Are el destule hibe, dar nu le bag in seama. Directie, frane, faruri sa fie bune restul sunt detalii.
            Un lucru e clar, cand un cazan tinut pe ieftineala merge mai bine ca un mercedes in care s-au turnat bani si multa munca cat de un logan nou, e clar care dintre masini e degeaba.

            Acu na, e drept ca mercu are 100k si multe piese schimbate cu noi si calitate, iar bmw numai 20k inca si e tinut doar cu piese cat de ieftine si in bataie de joc.
            Dar:
            - unul din ele merge bine, celalalt nu,
            - unul se vinde, celalalt nu,
            - in unul e liniste asa cum e stock, in celalalt nu.
            Nu ca 211 ar fi mega galagios, dar standardele au mai evoluat din 2000, iar daca e sa comparam 211 cu E39 sau mai ales E60, bmw-ul e mult peste la capitolul antifonare.
            Iar daca vb de facelift vb si de dotari extra gen soft close, HUD, lane assist, in rest ce are unul are si celalalt.
            Ca e60 are un design naspa cred ca e singurul dezavantaj.

            Experienta dupa condus destule masini.
            Tot stau sa ma gandesc ce e39 as fi putut avea la banii care au intrat in Mercedes, doar ma enervez.
            Ma rog, putea fi mai rau, sa fi ales vreun ochios...dar la cum ruginesc am stiut clar de ce nu ma ating de asa ceva.


            PS rog bagatorii de seama sa se abtina, forumul e unul public, iar o parere mai echilibrata nu strica.
            Inteleg ca pt unii​ desginul e totul, dar zgomotul de rulare eu il aud cu urechile, nu cu ochii, dar tinuta de drum eu unul o evaluez conducand masina nu uitandu-ma la ea.

            Poze cu antiifonarea:
            Attached Files
            Last edited by Sharky; 04-20-2023, 12:56 PM.

            Comment


            • Eu sincer sunt satul sa vad ce preturi se cer pe toate cotetzurile astea noi cu motoare de 2 bani. Mi se pare ca a scazut constant calitatea masinilor si in ziua de azi sunt tot mai mult cu componente de unica folosinta. Ziceai de Dacia, au niste motoare de te doare mintea , de 0,9 sau 1l. Eu sunt de parere ca mai bine tragi de fiarele tale si iti faci treaba cu ele.

              Detin si o skoda aproape de noua si la 50k km am deja probleme la caseta de directie. Masina ta o repari cu cateva sute de ron, atat ca nu stii ce surprize te mai asteapta. La orice cotetz nou esti obligat sa il duci la reprezentanta unde schimba pur si simplu componente, nu mai se repara mare lucru. Orice revizie costa minim 1500-2000 ron.

              Am 203 din 2011 si inca ma duce peste tot. Ca nu e antifonat cum trebuie sau nu are tinuta de drum comparabila cu masinile actuale e alta treaba. Vad ca esti un pic suparat pe al tau, eu sunt de parere ca vechiturile noastre sunt facute sa tina mai mult decat troacele astea noi. Ca mai scartzaie sau cloncane una alta, e alta treaba.

              Comment


              • Următorii doi trei an trag de ele asa e planul ba de una ba de alta. Nu de alta dar oricum alta opțiune n am. La vanzare doar peste tâmpiți dau care fie n au bani fie au pretenții de mașină noua dar tot 1000e vor sa dea ca domne ala e prețul pieței.

                ținuta de drum o faci cu telescoape si arcuri bine alese, rigida e usor sa o faci dar daca nu rămâne confortabilă e degeaba. Kitul Bilstein galben e chiar ok dar costa. Ieftinaciunile chipurile sport sunt degeaba unele sunt chiar periculoase.

                M am gandit la logan nou dar e prea coteț masina.
                Restul sunt prea scumpe pt cat sunt de urate ca sa schimb azi.
                Ce e e enervant e ca daca îl folosești zilnic fix când iti trebuie atunci se strică.
                In timp ce altii trag de renaulturi si n au nici o hiba majora.
                Iar la 5 6 ani le schimbi sa isi bata capul următorul.

                Or fi ieftine alea noastre dar te mai lasa in drum ca deja sunt prea bătrâne, poate cadea orice.
                In rest stai tu liniștit ca nebunia s a terminat in 2021 de atunci doar pe ieftineala...greu am prins cum sta treaba aveam si eu avioane in cap ca o fac racheta.

                Atât ca acum am bmw si trag de ăsta o vreme ca are valoare buna de revânzare si ignor aproape orice problema neesențială.

                Comment


                • Important e sa nu te lase in drum. Sa se intample asta, e mai putin probabil, mai ales daca ai schimbat furtune sau alte consumabile imbatranite.
                  Al tau e si aspirat, nu ai turbine sau alte minuni. Ai mai multa incredere in el

                  Mie o singura data mi s-a blocat compresorul si a patinat cureaua de a iesit fum de sub capota. Am taiat cureaua si am mers asa la service.

                  Comment


                  • Asta am zis si eu. Dar tot o poti pati.
                    adica imobilizatorul, cheia, rafiatorul de crapa la coturile de plastic.

                    Are ce sa se strice. Dar deocamdată anul asta sta pe tușă, poate si la anul asa ca ....

                    Comment


                    • Deja de un an sta cazanul si mai sta pana la sfarsit de an.
                      I-am mai dat niste porniri odata la 3-4 luni sa nu intepeneasca. Baterii incarcate si puse in frig la conservat.
                      Ma mai uit asa cum stai la volan si in scaunele multicontour, la design interior, intr-adevar e alta viata fata de e39.
                      Dar atat! Oricum nu ii duc lipsa.

                      Mai ales recent ca am fost cu un prieten cu e270, la cat zgomot de fond am auzit din spate desi gumele erau de vara de 16 michelin.
                      Darmite de ar fi avut niste gume late de 18...
                      Stiti cum e, de la rau (211) la mai bine (e39) nu prea simti diferenta de zgomot, invers instant te deranjeaza.
                      Ce anume?
                      Zgomotul ala de pare vant din geamuri e de fapt din podea si portbagaj, iar motorul se aude mai tare la viteze mici, in special de pe scaunul soferului.

                      De barca ce sa mai zic, toate-s barci fata de e39 le meu sau un 211 echipat cu suspensie b12.
                      De ochios ce sa mai vb de antifonare, dar ma rog...
                      Am auzit explicatia, am prins eu doar modele naspa, neintretinute si de aia.
                      Mdeah. Baiul e ca si alea mult prea laudate ca intretinute tot asa sunt. Si oricum in acceptiunea "cunoscatorilor" daca arata bine e intretinuta.
                      Pana te urci in ea si vezi ca trage dreapta, balangane ca ultima barca, zgomot etc.

                      Ma rog, sa revenim la cazan:
                      Valoarea de vanzare fix zero, apar oameni cu pretentii de zici ca iau masini noi si in final vor sa o las la 1000-1500E.
                      In general incerc sa ii dibuiesc sa le inchid telefonul, dar mai scapa cate unu care se da serios dar la fata locului incepe cu dume de 2 lei.
                      Plus mai sunt retardatii care intreaba: frate, dar ce ai schimbat atatea? ASta e masina cu probleme...

                      Pe unii care au refuzat masina ii stiu. Mentalitate gen: 2mii euro e prea mult, trebuie vopsita, schimbate barile.
                      Si-au luat mai rele, 210, ba vopsite prost, ba fara catalizator, ba cu multe probleme tehnice.
                      Ca deh, "esteticu conteaza ca tehnicu se rezolva" sau "daca arata bine inseamna ca e intretinuta".
                      Li se pareau a mea la 2000 2500 scumpa?
                      Nu e problema, 210-le alea achizitionate, unul la 3mii altul la 4200, instant au papat bani si inca mai au de bagat destule.
                      Tehnic nu incape comparatie cu ce am eu. Le reamintesc cu fiecare ocazie ca deja au sarit de dublul pretului si inca au probleme care a mea le are rezolvate definitiv.
                      Aia ieftina de am avut-o pt cateva saptamani: 900E achizitia, pana a pus la punct a facut gpl sa mearga 3600!
                      Si tot praf la suspensie, tot fara catalizator si multe alte hibe. De antifonari sau dotari n-are rost sa vb.

                      Nu stau in aia 2500 euro care ii cer, dar ma bucur de necazul altuia.
                      Mai ales cand stiu ca oamenii aia nu prea au bani de aruncat, dar na, si-o merita.
                      Au vrut sac fara fund? Aia au gasit!
                      Dar arata masina bine! Ca oricum altceva decat sa te uiti la ea nu e buna cand compari cu masini adevarate.


                      Dar sa mai vb si de chestii bune:
                      Dupa o alta intalnire cu colegul Ionaak si discutii si experimente de antifonare am mai constatat niste lucruri pe 211 lui:
                      Merita pusa mocheta pe carenaje spate si astupat grilele de pe carenaj roti spate spre toba. Prin grilele alea se transmite sunetul printre toba si caroserie pana la grilele din portbagaj.
                      Acum e diferenta mare de la ultima vizita, desi doar atat a schimbat la masina. Asta era piesa finala a puzzle-ului.

                      Nici mie nu mi-a venit sa cred diferenta chiar daca omul are roti de 18 late de 285.
                      Am pus inclusiv gumele mele pe masina lui, gume care le stiam de galagioase si...surpriza, liniste!
                      Efectiv zici ca esti in S, cu mici diferente inca, dar orice mofturos n-are ce comenta.

                      Am mai comparat 211 lui direct cu un 212 FL. 211 L-a bagat sub radical. (Cele doua din poze)
                      Inca de la 40 la ora 212 e mai zgomotos, in special dinspre podea, portbagajul in schimb e bine izolat.
                      Efectiv stai pe scaun si auzi cum vine zgomot din spate dintre scaune, din directia podea. PT urechea neexperimentata ai zice ca vine dinspre geamuri.
                      Autostrada fiind aproape am putut testa fara probleme prea mari inclusiv viteze de 150 la ora pe perioade lungi.

                      Probabil au izolat asa mai prost ca sa nu faca concurenta S-ului, dar 212 a iesit clar inferior din aceasta comparatie cu 211 antifonat.
                      Pt cine e amator eu as recomanda scoaterea scaunelor, a mochetei si blindat partea de sub scaune pana in spate. Nu e o lucrare laborioasa, nu prea ai ce strica, pt 300-400lei cat costa materialele diferenta va fi mare.
                      Portbagajul pare bine izolat la 212 fata de 211. Si cat am bagat mana dupa mocheta pe oale, sunt blindate mai bine ca la 211.

                      Masina mea e antifonata dupa acceasi reteta, ca am stat mult la povesti cu ce am facut fiecare. Atat ca au am blindat si portbagajul suplimentar asa cum e relatat in posturle anterioare.
                      Ramane sa continui partea cu carenajele. Dar momentan la testul cu boxa cu zgomot langa masina se simte imbunatatirea.
                      Din portbagaj nu mai bine sunetul de afara direct prin capitonaj cum era inainte.

                      Sa vedem cand continuam.
                      Nu cred ca ii dau drumul pana la sfarsit de an.
                      Inafara de impozit n-a mancat un leu (furtunurile, antigelul, material de antifonare le aveam deja), deci e un an bun.
                      Dar sa nu zic hop inca...Sa nu uitam ca inelul de abs s-a stricat stand in parcare.

                      Bmw chiar merge fara probleme, dar nu stau nici eu sa le caut.
                      Frane, directie, faruri si ulei e singura intretinere corecta la masinile astea. (prin astea ma refer la tot felul de rable de 20 ani)
                      Cand crapa modelul urmator si gata. ASta e mentalitatea.
                      Se schimba doar ce e obligatoriu sau doar ce e prea ieftin ca sa iti mai pui probleme.

                      Am parcurs deja 30mii km cu bmw-ul in fix un an si jumatate.
                      Anul asta am bagat in el 4mii lei din motiv ca a fost nevoie de cauciucuri si doua perechi am pus noi, in rest uzuale, ulei, fitre, antigel.
                      Astea cumulate fac 2500.
                      Restul mi-am mai facut si eu damblaua ca am pus telescoape B8 si pe puntea fata, un balast de xenon si alte maruntisuri, SH bineinteles, no-i fi nebun sa dau bani pe piese noi ca la Mercedes.
                      Care e diferenta? Mai niciuna, infara de pretul mult mai bun.
                      Stiu ca unii o sa strambe din nas ca domne cum sa pui telescoape SH.
                      F simplu, asa cum sta lipit de drum e39-le cu B8-urile astea SH nu sta nici un 211 de pe aici.

                      Nu se baga bani in coji vechi, ca tot nu se compara cu modelele mai noi, ca valoare tot zero raman si de stricat tot se strica indiferent cati bani bagi in ele.
                      Intotdeauna o sa mai fie ceva de facut sau ceva care asteapta sa se strice.
                      Orice ban salvat e un ban castigat pt urmatoarea masina care fiind mai noua va fi mai buna.
                      Modele fiabile tot se gasesc.
                      SA vedem bmw-ul cat tine, dupa ce crapa preia iar Mercedesul stafeta de data asta doar pe intretinere CORECTA pana crapa de tot.​
                      Attached Files

                      Comment


                      • E39 a plecat. S-a gasit cumparator la 2500E.
                        Evident incepuse si el cu hibe: centralizata facea figuri, telecomanda cheie, flansa cardan era crapata, discurile incepusera sa vibreze, multe stateau sa cada.
                        Dar cand am vazut banii n-am mai stat pe ganduri.
                        ASta ca sa nu ziceti ca-s ipocrit. Fac ce am zis, doar intretinere cu adevarat corecta si vanduta in maxim 1-2 ani.
                        Imi pare rau dupa ea, dar mai bine sa imi para rau ca am ramas fara decat sa imi para rau dupa banii bagati si timpul pierdut cum e cu mercedesul.

                        Am fost extrem de incantat de fiecare data cand am condus bmw-ul. Tinuta de drum, antifonare buna (fata de 211 standard, nu antifonat cum e a meu), sunet placut de motor (525d).
                        Ultima tura a fost o excursie de 3 saptamani Bosnia, Muntenegru, Albania. N-am ridicat o data capota si cand am ajuns acasa antigelul si uleiul erau cum le lasasem.
                        Consumul mediu (conform tabelului din excel) de cand am masina a fost 6.3%, pe toti acesti 36mii km parcursi.
                        Am scos si 4.3% ca minim pe un drum Cluj-Bucuresti la consum. Deci daca vrei poti sa scoti consum bun cu un diesel in 6 cilindri.
                        Celor cu diesel v6 pe 211 le spun doar condoleante, ca stiu ca majoritatea sunt problematice la consum.

                        Cat l-am tinut a fost doar cu intretinere corecta si viziune pe termen scurt, 2 ani maxim.
                        Totusi a mancat si el niste bani fiind vechi.
                        Atentie mare a fost o masina luata doar pe baza unui pret f bun, e fara rugina si motorul e in conditie excelenta, in rest cazan.

                        De stat clar stateau multe sa cada, de aceea si pastrarea masinii a fost pe termen scurt.
                        Pot sa zic ca am pierdut cam 800-1300E cu ea, in functie de cum calculez.
                        800E fiind consumabile noi care le-am facut cadou: furtunuri schimbate preventiv, gume noi de vara (rulaj 5mii km), o pereche noi de iarna.
                        Restul fiind reparatii, carpeli, modificari plus uzuale, cauciucuri, curea, role, antigel, etc etc.

                        Ar iesi o medie de cel mult 700E pe an, nu e ceva rau, oricum mai bine ca la mercedes.
                        Unele mofturi gen suspensia bilstein SH nu m-a obligat nimeni sa o iau sau sa ii pun scut metalic, boxe hifi care in final nu le-am mai montat.
                        Dar macar nu a facut probleme sa ma lase in drum, doar pompa din rezervor a cedat, dar langa casa, am turnat mai multa motorina cu canistra si a pornit, apoi 100lei alta SH.
                        In rest nu e nici vina masinii ca i-am dat pe circuit pana a crapat galeria evacuare.
                        Sau ca am agatat racordurile flexibile in ceva pietre.

                        Ca suma 800E-1300E sunt banii pierduti in urma tranzactiei. Din pacate am vandut-o cu gume noi de vara.
                        Asa ca tot asta zic, asta e intretinerea corecta pt aceste masini cat sa te poti bucura de ele.
                        In Mercedes am pus doar piese de calitate, am schimbat preventiv o groaza de lucruri am bagat o suma mult mai mare, are mult mai multe chestii facute.
                        Rezultatul e ca lumea tot de gratis il vrea, masina tot un 211 invechit este, si ok, nu se mai strica alea, se strica multe altele.

                        Per total extrem de multumit de bmw, cum se conduce, ce senzatie iti da.
                        Asta ma intereseaza pe mine, nu o barca bibelou sa admir ca pielea de pe volan e nu stiu cum.
                        La fel cum 211 iti da senzatia de lux, e39 iti da senzatia ca esti alt om la volan, nici nu mai bagi in seama aspectul interior, te lasi cuprins de condus.

                        Singurul regret e ca trebuia sa aloc un buget mai mare la achizitie sa iau alta in stare ceva mai buna ca sa am mai putin de lucru.
                        Adica 1300E a fost asa de experiment, hai ca o iau, dar mai bine scoteam 2500-3mii ca sa fie ceva mai intretinut, puneam suspensia sport si aia e.
                        La fel cum la fel de bine era daca in loc de 211 alegeam e39 in urma cu multi ani, dar da-i romanului mintea de pe urma.

                        La 211 daca nu il pot vinde, am remontat butelia, data jos in urma antifonarii, am tras niste frane zdravene prin parcare sa mai curat discurile.
                        Urmeaza ITP si sa o duc in service sa ii faca inelul abs spate ca eu nu ma mai murdaresc pe maini.
                        Cat m-am urcat la volan, e asa cu dus si intors.
                        Nu ai cum sa compari luxul din 211 cu ce are bmw in gama aia, dar tot la bmw imi sta gandul la tinuta de drum, pozitia la volan, antifonarea etc.

                        La 211 sanse sa prind un kit b12 sh sunt zero, sa iau unul nou n-are sens, cum e, asa e, merge si asa.
                        Adica sa un credeti ca sta rau, sta bine pt un 211, mai ales ca are pe ea arcurile OE sport si telescoapele de pe echiparea sport.
                        Dar nu ai ce compara cu un kit bilstein b12. Am vazut la Ionaak cum merge un 211 cu kitul b12 si intrebarea mea e de ce nu a pus Mercedes asa ceva din fabrica?
                        Ramane in continuare comod si sta lipit de sosea, iti da incredere.

                        Maine sa vedem de iau itp-ul ultima data ieseau gazele fara probleme.
                        Deocamdata scaunul pasager s-a stricat, nu mai misca din memorii deloc.
                        Noroc ca nu e scaunul sofer si pot ignora problema.
                        Are rost sa mai explic care dintre masini e degeaba? Eu unul zic ca e clar. Daca as lua 2mii pe mertzan l-as da fara sa clipesc.
                        Ceva imi spune ca o sa regret pana si faptul ca nu l-am vandut cu 1300E cand am avut ocazia.
                        Ii lasam o bomba cu ceas pe undeva sa ii crape la om motorul, macar sa nu se bucure altul de munca mea inutila (pt mine).

                        Sa speram doar ca o sa il pot folosi asa cu minim de cheltuieli cat sa mai trag ceva de pe el asa ca masina de tinut in bataie de joc.
                        In ideea sa nu am in istoric doar reparatii majore in fiecare an si apoi direct remat ca ar fi penibil.


                        Poze cu mercu dupa ce ia ITP-ul si il spal.​
                        Attached Files

                        Comment


                        • Gata si ITP totul bun.
                          Dar credeti ca atat a fost? Credeti ca o masina care lunar face cate o figura mica sau mare acu se cuminteste?
                          S-a dus calculatorul de la scaunul pasager. Noroc ca nu e cel de la sofer. Scos mufa din el sa nu imi faca vreo surpriza ca imi goleste bateria sau ia foc si aia e.
                          Tot ce sper acum e sa pot trage macar inca un an cu intretinere aproape zero.
                          Nu de alta dar ar fi penibil sa bag 1800E in medie pe an si in final sa o arunc la gunoi.
                          Dar hei...experienta Mercedes.

                          Mai ramane sa fac senzorul de la ABS planetara stanga. Din pacate sunt obligat sa il fac, tine de siguranta mea.
                          Stie masina cum sa ceara bani si cand nu vrei sa ii dai, din pacate.

                          In rest, antifonarea din portbagaj chiar functioneaza. Inca nu am montat carenajele spate ca urma sa le mochetez, candva...
                          Chiar si fara ele e mult mai liniste in masina nu mai vine zgomot de rulare de la roti.
                          Problema la 211 e ca aceste carenaje fiind gaurite spre toba intra zgomotul spre spate catre grilele de aerisire din portbagaj.
                          Acum cu noile straturi si labirint facut total dezordonat din piese recuperate isi fac treaba cu brio in a bloca zgomotul!
                          Reteta o aveti in pozele de mai sus, pt cine vrea sa isi piarda vremea cu 211, macar sa il antifoneze cum se cade si apoi sa abereze despre ce confort ofera.
                          Ca la cat de galagios e standard se face de ras si fata de un golf de la 7 in sus.
                          Nu are sens sa spuneti ca asa era pe vremea aia, ca e39 si e60 ii dau lectii la acest capitol.

                          Celor care sunt deranjati de aceste randuri sa faca bine sa mai scoata in capul in lume si sa accepte realitatea.
                          Si eu am crezut multe din povestile care umbla in lumea mercedes, pana cand te mai uiti in jur si incepi sa te oftici... ​
                          Last edited by Sharky; 10-12-2023, 14:35 PM.

                          Comment


                          • Mergand prin oras la un moment dat pe la vreo 10 seara am ramas in drum.
                            Motorul s-a oprit dintr-o data si ventilatorul extern se ambala tot mai tare si mai tare. Noroc ca am recunoscut simptomele de cand am umblat la sigurante si fix cea de la ECU motor se rupsese.
                            Am deschis panoul din stanga bordului si am descoperit multa coroziune si oxid alb la contactele sigurantelor.
                            Am bazait siguranta de ecu pana si-a dat drumul masina iar apoi acasa am curatat temeinic toate contactele.
                            Probabil cum masina a stat iarna trecuta a facut cam mult condens.

                            Cu aceasta ocazia s-a rezolvat si scaunul pasager, nu se alimenta.


                            Am continuat antifonarea. Mochetat carenajele spate.
                            Mochetarea lor nu e degeaba chiar daca portbagajul e antifonat.
                            Se reduce mult zgomotul de fasait de vant care probabil intra prin sticla geamurilor nu doar prin portbagaj.
                            Pe bancheta zgomotul de rulare este mic si la viteze mari gen 160.
                            Adica de vorbesti normal ti se pare ca vorbesti deja cam tare.

                            Apoi am mochetat si caranaj fata la sofer care s-a simtit si mai tare datorita faptului ca gumele fata sunt mai galagioase.
                            Pe langa mocheta am pus si burete precum cel de sub polita de sub luneta. Buretele e invelit in plastic pt a nu sta umed direct pe lonjeron.
                            Am vazut ca multe masini au in zona aia burete, deci sigur nu e pus degeaba.

                            In rest cam multe am facut degeaba cu antifonarea asta dar asa e can nu ai pe cine intreba sau cine sa iti faca o evaluare chiar si contra cost.
                            Ce ateliere am gasit sa se ocupe de asa ceva au inceptu cu povesti: domne fa usile, fa portbagaul, si alte sfaturi din care mi-am dat seama ca vorbeau din povesti si nu-s in stare sa faca o evaluare exacta a situatiei.
                            Un lucru e clar ca tavanul si usile le-am facut degeaba, sunt ok asa cum sunt de fabrica. Altele au fost elemetele cheie.

                            Singurul dezavantaj e ca odata cu zgomotul de rulare a disparut si sunetul de tobe, partea placuta.
                            Acum doar motorul urla de sub capota intra zgomotul pe la coloana directie si pe la pedale.
                            Nu de alta dar de la pasager se aude ca vine din stanga, de la sofer se aude ca vine din fata totodata intensitatea perceputa e mai mare.
                            Nu e un zgomot frumos, ca de v6 care se tureaza, e un vajait de tip de nea gica care a ridicat capota la dacie si ambaleaza motorul.

                            La viteza mare nu deranjeaza, dar daca pornesti de pe loc mai in tromba urla deranjant de tare pt cat de liniste s-a facut in restul masinii.


                            Oricum sa compar acum un 211 cu un 212 FL sau 211 standard evident am iesit mult in fata lor.

                            Farurile sunt praf la lentile, voi cauta o solutie cat de ieftina, nu de bani dar din principiu, macar unul sa il schimb.

                            Abs inca nu l am rezolvat din lipsa timp a mecanicilor. Va urma candva. Poate scap doar cu senzorul schimbat.
                            Vorba aia am condus un opel fara abs 7 ani, ma descurc si cu asta o vreme, pana vine iarna mai e.

                            M-am mai reobisnuit asa cu ideea de barca, acu antifonata e chiar faina, adica dupa atata munca si cu suspensii sport da as putea zice ca e un inlocuitor bun pt E60 mai ales ca interiorul e mult mai frumos. Dar standard nu m-as lega la cap cu unul.

                            Sa vedem cat mai tine pana la urmatorul defect.

                            ​​​​
                            Attached Files

                            Comment


                            • Ce pot sa-ti zic ca fost posesor de Golf 7.5 2019 si actual Passat B8 2019 e ca te ​ in ele masini de generatie noua. "Aparenta" insonorizare se face prin artificii de noise cancelling si anumite proiectari, am desfacut toate usile la passat ( inlocuiam trimurile standard cu plastic de fabrica imitatie de lemn, deh, fost posesor de Mercedes... ) si plasticul de la usa portbagaj ( e variant ) si oala roata de rezerva: nu ai NIMIC ca insonorizant, e doar tabla chioara si subtire peste tot. Am insonorizat eu toate tablele cu STP bomb aero si abia acum l-am adus la nivelul la care suna cand se inchidea o usa de W211 sau la nivelul la care se auzea cand trecea alta masina pe langa tine. La GOLF auzeai toata suspensia cum lucra, pe piatra cubica intra intr-o rezonanta cum nu am mai auzit la nicio alta masina, parca era lightsaber-ul din star wars sub masina, bucsele de la bascula scartaiau la 50.000 km, luata de noua.
                              Astea noi au tabla MULT mai subtire si mai prost tratata, nu mai zic ca apare rugina imediat la orice ciobitura de piatra pe caroserie. N-am facut plafonul cu insonorizant ( nici n-am rabdare sa-l fac) cand ploua parca ploua pe tabla de 0.4mm de pe magazie fata de W211 unde abia auzeai ploaia.
                              Or fi fost diferente facelift vs prefacelift, dar iti zic ca orice masina de volum ( si iesite acuma de pe banda si cu pretentii de premium gen Mazda ) pe care am condus-o pana acum nu se compara cu W211-le ce l-am avut ca insonorizare, nu mai zic de zgomot motor.

                              Alte diferente distractive: Echilibrare motor, tampoane hidraulice la mercedes, la VAG stau doar pe tampoane de cauciuc si iarna cand e rece faci cercuri in paharul cu apa si simti vibratiile cu tampoane noi OE. Nu mai zic de chedere la Passat / Golf, is niste jucarii fata de ce avea Mercedes si deja is uzate / cu rupturi la 4 anisori.. DSG-ul nici nu se compara la finete cu hidramata, dar aici is diferente constructive. Noile sisteme de A/C sunt o jucarie, pierd refrigerant toate intr-o veselie, in cativa ani ai freonul la jumate si abia sufla racoros vara. etc.

                              La varsta W211-lor, or sa fie oale si ulcele toate astea noi, la un moment dat imi scadea antigelul de la Passat si nu stiam pe unde scapa, i-am dat un tuning italian si am vazut ca stropea pe langa pompa de apa. Intr-adevar, a cedat pompa de apa la 168.000 km si am inteles ca eu am prins-o bine, la toate cedeaza programat. I-am schimbat toata distributia la reprezentanta, intreb: cat e garantata distributia? " Cat cea originala, dar nu va tine pompa de apa atat". Si cu asta am zis ce aveam de zis.
                              Nu zic, se poate si mai rau, la ce societate de consum avem, e bun si Passatul asta fata de ce povesti horror am auzit, plus ca acuma l-am facut cat de cat pe gustul meu si-mi convine ca e mare la interior are 4motion si nu mai stau sa pun lanturi la munte iarna. Dar.. drumuri bune si sper sa ne reauzim cu W211 pe forum cat de curand!
                              Last edited by dkmg; 11-03-2023, 12:25 PM.

                              Comment


                              • Golf 7.5 gti am avut si eu in probe.
                                e drept ca ploaie nu am prins, deci nu ma pronunt, dar cu gume de 18 era relativ liniste in el.
                                si fiind gti nu m am dus cu el moșnegește. Restul de cazuri asa o fi cum spui.

                                Intre 211 si 211 fl mare diferență la insonorizare nu e.
                                Atat urechiometric cat si constructiv.
                                Ambele scapa zgomot prin podea spre spate si portbagaj. Dar da, e gandit sa scape asa, zgomotul e de banda larga gen white noise si creaza o ambianta relativ plăcută care ineaca alte zgomote.
                                E f important acest aspect si anume ca zgomotul ce vine din spate sa fie egal cu cel din fata. Schimba total perceptia, totul pare mai liniștit.
                                Totusi la viteza mare si cu roti mai zgomotoase e mai nasol incepe sa devina deranjant.
                                iar motorul nu e suficient de izolat dinspre capota si tot pe acolo intra zgomot de rulare.

                                Aici vezi diferența fata de e60 sau chiar e39 care sunt imune la tipul de roti folosit si a caror motor mormaie ca un urs nu rage ca un magar sunet de nea gica care a ridicat capota la dacie si tureaza.
                                Ma rog mici detalii dar se aduna, le observi pe parcursul evoluției in antifonare.

                                ​​
                                Usile asa e cum spui si la e39 suna a tabla goala dar nu intra atat zgomot prin ele. Pana la urma si la 211 sau la 220 daca ciocanesti sub nivelul bandoului suna a tabla de acoperis, am vazut destule.

                                legat de insonorizare in sine lasa povestile ce le vezi pe net la tot felul de specialiști.
                                Majoritatea sunt montatori nu evaluatori.
                                Dansii iti iau banii pt o lucrare nu pt un rezultat.

                                Singurul mod in care o scoti la capat cu ei e sa tapetezi toata masina, dar in mod sigur 3 sferturi din suprafete le vei face degeaba, ba chiar vei rata niste elemente cheie care nu se rezolva asa simplu.

                                ​​​​​​Optimizarea e un proces laborios. mi e ciuda ca mi am ingreunat usile conform instrucțiunilor specialiștilor. Sau ca mi am pierdut vremea cu tavanul. Dar odata pus nu il mai dau jos.
                                am vazut si pe net, blindat in spatele banchetei, blindat pe stalpii b si c, blindat inclusiv fetele de usi.
                                imi si fac cruce cate din alea sunt puse degeaba.
                                Nu contest ca la unele coji ar merita, dar nu tot ce zboară se mananca.

                                Ia sa vezi ce liniste e la mine in spate si nu am tone de material pus precum pun specialistii. Bașca m am si deșteptat si am pus cat se mult din material fonoabsorbant tip burete recuperat de pe masini la bani de nimic. Usor si f eficient, pe masurate nu pe povesti.
                                Ca de puneam stp tip burete, i am uitat numele, ajungeam la niste costuri de vb singur.

                                Problema e ca munca asta de cercetare e grea. Si cu efecte definitive. Ca doar nu ma apuc acu sa iau cu șpaclu tot ce am pus extra.

                                Crezi ca a zis un specialist treaba cu mocheta pe carenaje sau cu zgomotul care intra prin grilele din carenaj si apoi prin grilele din portbagaj?
                                Nici vorba nene. Ca n a pus nimeni mana pe 211 si nici macar nu isi bate capul.

                                Si daca a pus a facut si el la norma pune nene materiale, hai repede ca mai stau inca alte 3 masini la rand.
                                Evident ca sunt niste puncte comune la care orice masina merita sa le faci, dar cat sa obtii un rezultat bun mai e de lucru mult. De exemplu la 211 de incepi cu usile iti pierzi vremea.

                                Oricum de te pasioneaza asta la 211 ma poti contacta si iti explic.

                                Sau decat sa lucrezi atât poti alege alta masina mai bine izolata gen s class sau bmw e60, audi a6, etc.
                                Evident ca de pui tu mana si stii ce faci le cam depășești pe cele din urma, dar e mult de lucru si mult de cercetat.

                                In rest legat de comparație cu alte masini, da, nu as vinde 211 la 1500e ca sa iau in logan, mazda 3, focus sau alte jucării, mai ales la preturile de acum.
                                de aia mai trag de 211 de data asta cu întreținere cu adevărat corecta.
                                Asta cu verificat fiecare surub schimbat preventiv orice e pierdere de vreme.
                                Timpul și banii sunt mai importanti.
                                Last edited by Sharky; 11-09-2023, 10:11 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF