Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da. Am mers cu a lui Rov. Iar acum am suspensia sport, teoretic, nu oe, bilstein dupa cod. Lipsessc barile sport, dar bara nu are legatura cu apasatul fata spate ci doar lateral.
    e o chestie de gust. Dar da 90 la suta dintre mașinile de pe drum sunt obosite. N am zis ca a ta e ca n o cunosc. Dar m as mira ca telescoapele sa fie ca noi la rulajul ala.

    pe langa ce am pe e39 cu susp sport e mai moale. Plusuri si minusuri, ma refer doar ca feeling.
    a mea e printre cele mai rigide 211 cu care am mers. Daaar am spus ca multe probate personal erau cam barci fata de ce am eu.
    In rest avantgarde nu inseamna neaparat sport sau standard. Exista destule avantgarde cu confort. Suspensia e un optional.

    Legat de antifonare, am primit raspuns ca domne oare ce masina neintretinuta ai luat ca zici ca e zgomot in ea, ca el la 240 nu aude nici un zgomot. Mda, ce sa zic.. control orl in acel caz.
    De parca zgomotul de rulare are legatura cu intretinerea.
    rotile de 17 sunt acum pe un audi a4 2008. Pe ala nu suna asa tare ca la mine. De era vb de un a8 înțelegeam, dar pana si un a4 are rotile mai bine izolate.
    E bine, e rau?

    ideea e urmatoarea, masinile evolueaza, poti tine un ochios sau o cobra ca noi, bravo tie, dar nu poti vb de confort mai bun cand pe autostrada iti vajaie si huruie toate. Un exemplu.
    sau nu poti compara un 124 cu un 211. Al doilea e mai evoluat, mai rafinat, in mod obiectiv.

    Pe mine nu ma interesează pasiuni sau sa ridic in slavi marca. Spun ce experienta am eu si ma mai uit in jur la alte masini.
    De curiozitate, cati bani ai dat pe upgrade uri ca sa il faci "amg"?
    nu de alta dar in 2019 2020 un e55 era pe net intre 14 si 20k. de il mai faceai pe al tau airmatic se mai dureau niste bani
    Mai pui si sutele de ore de manopera si e55 era mai ieftin.

    In rest respectul se castiga. Eu am scris aici tot ce am facut, ce suma am bagat. Mi s a spus ca sunt zgarcit, ca nu ii dau intretinere corecta, ca imi bat joc.
    pt mine orice masina ar trebui sa aiba un buget limita. 10k in 100kkm si 6 ani eu zic ca e muuult peste orice limita decentei. Am incercat. Atat s a putut.
    oare cat trebuia sa bag? Cat pt unul nou?
    ce imi pare rau e ca n am bagat patentu si sarma in a mea. Aia vroiam sa spun. Trageam de ea 3 4 ani si o dadeam pt ceva mai nou. Strictul necesar cred ca era maxim 2mii euro.
    Mai citesc si altii pe aici, sa vada si ei cum sta treaba. Desi forumu pare cam mort...

    Last edited by Sharky; 08-29-2022, 08:20 AM.

    Comment


    • N am mai apucat sa scriu.

      Masina a fost inspectata de Cristi. Dar omul avea dreptate. Masina nu e rea ,dar important e sa o lasi in boii ei. Km nu aberant de multi ca bratele fata erau originale. Schimbatoru are joc normal.
      Repari cand se strica, upgrade uri si altele sunt pierdere de vreme. Daca merge las o domne asa.

      In rest nu ma interesează ce experienta ai tu. Am scris ce experienta am si eu. Ce, crezi ca am mințit cand lavo intalnire de pasionati a venit unul cu un c124 care abia a plecat? Sau ca il laudau altii ca domne asta e miez noi cu 211 avem rable?
      sincer n am fost convins deloc... dar n am zis nimic legat de asta ca era omul de fata. Si imi spusese ca a ajuns deja la 10mii cu el si inca mici figuri la abs si alte mărunțișuri. Ca isi face damblaua cu masina de weekend da, dar nu de daily.
      Mai e si unu pasionat de are mai multe coupe uri. Faine, nu gluma, un vecin are 124 300d, arata beton a muncit mult pe el, dar n am ce compara cu 211 le meu. Plus pana a ajuns in starea aia a fost mult de munca.
      Tot cam asa o sa fie 211 peste 10 15 ani fata de astea noi. Si pana atunci cine stie cata atentie cere, daca ii dai...
      asadar xea mai buna metoda pt mine era sa ignor orice problema, repar doar strictul necesar.

      Nu vad ce e jignitor in a spune adevarul.
      Pt mine am ajuns la limita, anul trecut am pierdut vremea sa o antifonez ca ziceam domne, uite cate am facut le-am facut pe toate.
      Gresit, la o masina de 20 ani tot timpul e ceva de facut. MAcar sa mai schimb si peisajul, mai schimb bubele asteia cu bubele alteia.
      Last edited by Sharky; 08-29-2022, 08:38 AM.

      Comment


      • Eu nu am specificat absolut nicaieri faptul ca w211 ar fi antifonat bine sau chestii de gen pentru ca e diferenta de la cer la pamant intre w212 si w211 la capitoul asta insa sa primesti si raspunsul la intrebarile tale nu au fost sute de ore de manopera iar preturi avem asa : 250€ ceasuri amg plus alarma si plafoniera, interior (scaune complete, tuburi vaccum, cablaje si finalele amg originale de e55 si fete de usi )1300€ plus transportul, distronic tot sistemul 300€ cu piesele mele la schimb, al doilea set de jante cu et diferit fata spate 300€.Daca vrei inca mai am transferurile de bani facute catre Mihai si le pot face publice oricand fara probleme.Ti se par o enormitate sumele?Eu masina o folosesc daily si la naveta si e si pe gpl ceea ce a ajutat la
        recuperarea tuturor investiilor.Deci?
        In plus am mai schimbat si eu cate o bucsa cate un pivot , arcurile spate da nimic consistent si absolut totul public.Da eu nu pun in clacul niciodata ulei filtre pentru ca asta e la mintea gainii ca trebuiesc schimbate si uite recent am
        schimbat sondele lambada amandoua 160€ bosch cele oem tot bosch sunt ti se par investitii astronomice tinand cont ca o masina daca vrei sa ruleze impecabil ii oferi ce trebuie la timp fara alte obiectii si da uite am mai cumparat multivalva de la antigel de sub parbriz pentru clima spate alta mega investitie de 50€ piesa oem.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • Pai na. La mine multi valva era schimbata deja si bateria mica si sbc. Motiv pt care am luat masina.

          Sondele de dinainte bosch eu am prins cu 200lei la reducere. Am schimbat una dar de fapt ub injector gpl era de vina.
          preturile sunt bune, nu zic nu dar eu cand trag linie sunt la 1800euro media pe an cu tot ce am bagat de la ulei la ultimu surub, coala antifonare sau cauciuc sau manopera cand a fost la mecanic.
          eu te cred cat ai dat nu trebuie dovezi.
          eu am un excel in care sunt toate.
          mie mi se par cam mari costurile pt masina asta.
          Nu imi iau de la gura dar asta nu inseamna ca e ieftin.
          plus valoarea de piata tot jos ramane.

          antifonarea ma cam oftica am zis ia sa incerc daca sunt pasionat de mesterit. Si crede ma m am bagat all in la ce am facut. Apoi pe baza experientei acumukate am constatat ca usile sunt de fapt ok, podeaua merita doar si oalele roti.

          din pacate rezultatele sunt sub asteptari cand compar cu 212, f30 sau altele mai noi.

          poate daca as mai face si alte modificari dar e cu poate, nu e cu sigur, asa ca lasa.
          si prin sticla tot intra zgomot ca nu e dubla.

          Pe scurt m am saturat sa carpesc. E mai simplu sa iau alta. Mai noua.
          plus vezi surprizele, se tot aduna. E masina de 20ani.
          Cat ii dai atata mananca. Vezi anul asta. Pac ambreaj, la asta ma asteptam, deci nu se pune, dar ventilator, alternator, maneta semnalizare. Adica tot timpul e ceva de facut. Din pacate.

          oricum asta e topicul masinii mele si cum vad eu lucrurile, nu toti trebuie sa fie de acord cu mine.

          Momentan prinde bine o mica pauza.

          Comment


          • Pai nu sunt toate cazane si iti zic clar ca e deajuns sa intri pe site-uri de vanzari auto din Italia sa vezi ce pret are un w211 intretinut si cu dotari de asta iti spun ca a mea daca as vrea sa o vand lejer as lua 8000€ pe ea si nu am avut doar o oferta de gen pana acu pentru ea.W211 e55 amg am vazut si eu la 13000 euro era una la un moment dat in tara si una la 14000€ a fost aici dar masini total neintretinute si care ar fi trebuit cheltuiti foarte multi bani sa le scoti la adevar.In plus eu mai fac si mentenanta preventiva asta ajuta in a avea surprize neplacute.Si acum sa iti spun si de ce prefer w211 pentru ca din octombrie devine vehicul istoric implineste 20 ani deci e scutita de Bollo (impozit) care in mod normal e 339€ pentru ea iar asigurarea platesc dupa ceva derizoriu vreo 150-170€ anual de la 400€~ circa una standard.Asa ca prefer sa o intretin si sa ma bucur de ea tinand cont ca mi-am
            pus absolut toate dotarile de care eu sau membrii familiei mele ne-am putea bucura.Nu are insonorizare de s-class poate o sa ma ocup si de asta dar nu pretind asa ceva.Nu e barca o folosesc daily si nu merg si nu am mers niciodata ca un monegut cu ea drept dovada ca dupa ce am aduso iar din Romania media de consum e de ~11,5 %
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • Am facut si eu destula mentenanta preventiva, reglaje de unghiuri si asa mai departe. Ams cris ce si cum deja pana acum. Doar cum crezi ca am bagat medie de 1800e pe an in ea?

              Dar nu ma pot apuca sa schimb tot. Maine poate crapa servo, ac, imobilizator cheie si asa mai departe. Are ce cadea.

              Acu nu stiu m a dus un om cu e270 170k luat de nou si cam legana. Clk 200k la 160k era si el cam barca dar asta era confort ca a meu initial. Joc in schimbator tot atat avea ca a mea. Pe la 200k telescoapele spate erau cu scursuri si duse bine.
              ​astea erau masini luate de noi de oameni cu bani. Pielea nappa la clk la 100k era praf, mi a dat omul poze.

              Eu te cred ca in Italia cere si poate vine unu sa ofere. Aici si de an pus la 1500e primesc schimburi cu golf 4 sau cu passat ruginit 2006 dar sa mai pun eu diferenta. Degeaba cer...

              De vrei sa antifonezi sa nu asculți de montatorii de materiale. Fa prima data podeaua si tunelul median.
              si sub bancheta. Apoi mai vezi tu daca mai merita restu. De izolant termic nu ai nevoie ca are deja masina. Sa nu faci peostia sa pui ca in spate strici nivelul podelei si o sa simti ca nocheta nu mai e dreapta cand calci pe ea. Foile de bitum ajung. Si nu e nevoie de ceva mega gros.

              Daca inca te mananca da jos fata de usa si astupa gaura tehnica eventual niste petece pe tabla in zona de sub bandou ca sa nu mai sune a gol cand ciocanesti de dinafara. Dar aia e doar de moft si strict pt ciocanit.
              Toata treaba o face gaura tehnica astupata.
              dar chiar si asa ce intra prin sticla e mai galagios ca ce intra prin usa.

              Apoi oalele telescoape spate merita.

              repet lasa montatorii de materiale ca aia monteaza la norma nu stau ei sa analizeze ce merita si ce nu.
              am vazut usi blindate pe interior si pe fata de usa pe interior la un audi vechi.
              Cred ca s a ingreunat usa ca naiba.
              Si pun pariu ca de te urci intr un audi nou e mult mai liniste ca in masina aia antifonata cu hei rupu.

              pe altii am vazut ca au blocat aerisirele din portbagaj.
              Am incercat asta, rezultatul era ca nu piteam inchide usa decat trantita sau cu geamul deschis.


              Iar astea erau sfaturi de la oameni care monteaza de ani buni. Probabil sfaturi de cum sa antifonezi un logan...
              Antifonatul e stiinta, nu doreleala.

              De aia mai bine iei o masina de lux gata facuta cum trebuie.
              normal ca nu toate sunt cazane. A mea dupa 10mii bagati tot cazan o consider si sfatuiesc pe roicine ma intreaba ca fie ia una la bani de nimic, trage pe ea pana crapa, fie sa ia ceva mai nou daca vrea lux.
              cel nou e mai usor de vandut.
              Last edited by Sharky; 08-29-2022, 14:48 PM.

              Comment


              • Daca ai urmarit de cand am lucrat la Sprinter stiu foarte bine cu ce se mananca antifonatul si acolo tot folie bitumoasa am folosit inca mai am pe stoc ceva metri patrati si nu am consultat montatori sunt lucrari care le fac singur iar daca mie imi spune unul sa infund o gaura de aerisire il trimit la plimbare ca toate sunt facute cu un rol.
                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                Comment


                • Sprinter e sprinter, 211 e 211.
                  eu dau sfaturi ca am facut am scris ce nu are rost si ce are.
                  ca e Mercedes nu logan, deci nu merita sa insisti unde fabrica a facut deja bine.
                  oricum de te uiti la un a8 un s sau ceva modern nu au atatea materiale cum toarna meseriasu roman, si totusi e liniste in ele.
                  aia e stiinta adevarata.

                  Comment


                  • Tocmai ca am desfacut si S…Si am vazut cam , cum e facuta si insonorizarea si restul.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • Baga poze. Sunt curios ce a pus la roti.
                      Eu ziceam ca am probat pe a meu si ti am zis ce merita si ce nu.
                      acu na. N am nimic impotriva daca tu vrei sa lucrezi degeaba sa te convingi.

                      Ah, alta faza ce merita la usi, mai ales spate. Mastic intre barile de ranforsare si tabla. Cateva puncte si nu mai suna a gol tabla de sub bandou.

                      In rest, poti sa pui ca in s, nu v a fi la fel.


                      Inteleg ca e forum mercedes si e plin de fani.
                      DAr parerea mea e fix cum spui tu, nu toate masinile sunt cazane. Exact ca in bancul cu nu toate blondele sunt proaste.
                      Fie s-a bagat o caruta de bani in ele, fie noroc.

                      Ce sa zica omul care a luat CLK nou 1.8k si la 120kkm a sarit lantu? Tot el e de vina presupun.
                      Adica n-ajunge sa tai 70k pe o masina si sa o duci la reprezentanta. N-a ales masina corecta presupun.
                      Posibil sa fie si piata pt Romania formata din rebuturi, cine stie.
                      Iti pot da datele lui in privat.

                      Am inteles ca asta e ideea pe aici, "utilizatorul tot timpul de vina".
                      Masinile astea tin o viata, nu se strica niciodata, sunt noi ca in prima zi.
                      In opinia mea asta se intampla doar cu un mare noroc. Sunt masini de 20 ani, cer atentie.
                      Ca norocu nu ruginesc ca 210-le ca ala e dezastru.

                      Probabil in Italia vinzi mai bine Aici...fie dai km inapoi si o cosmetizezi sa para de 80k, fie 3-4mii maxim.
                      Personal atat as da dupa ce am vazut cu ce se manca masinile astea. Plus mai bine iau modelul urmator si nu imi bat capul cu unele probleme.
                      Faci distributia si aia e.

                      Plus o dati cu intretinerea, la cate n-am schimbat eu preventiv sau ca sa stiu ca am masina buna, umplu excel-ul.
                      DAr aia e, tot timpul e piesa n+1 care n-ai schimbat-o si asa se strica, apoi urmeaza n+2.
                      Si tot asa.
                      Azi maine spui ca de aia ca mi-am batut joc.
                      Presupun ca trebuia si eu sa merg cu telescoapele pana la 350k ca erau numa bune le-am schimbat degeaba...
                      Last edited by Sharky; 08-31-2022, 08:10 AM.

                      Comment


                      • Originally posted by Sharky View Post
                        Baga poze. Sunt curios ce a pus la roti.
                        Masinile astea tin o viata, nu se strica niciodata, sunt noi ca in prima zi.
                        In opinia mea asta se intampla doar cu un mare noroc.
                        Nu exista masina care sa te tina nici macar 200.000 km fara ceva costuri. Am luat un Passat B8 acuma din Germania, 2.0 TDI 190 de cai cu 4x4, masina din 2018, cu 150.000 km verificati, foarte faina de altfel,dar: Telescoapele spate is praf, trebuie schimbate si flansele pe fata ca fac zgomot si ceva bucse la bara stabilizatoare. 1000 de euro au intrat la prima strigare doar in revizie, anvelope, revizie haldex si 4 bujii incandescente ca 2 dadeau eroare. Bateria e pe ultima suta de metri. Si e masina din 2018. Altii au schimbat si volante deja la rulajul asta. Per total eu sunt foarte multumit, masina e in mintile ei, porneste, merge, trage.

                        Eu nu inteleg ce pretentii ai sau cat ai fost vrajit initial de marketing sau de laudele unora sa crezi ca fie ca e Logan, fie ca e Mercedes, fie ca e Maybach sau Bentley sau Rolls, exista vreuna care sa te duca fara sa bagi bani in ea dupa 100.000 km si 2-3 ani. La Golful meu 2019 luat de nou in a trebuit deja sa-i rectific discurile spate de bune ce erau, am acum 50.000 km si imi huruie compresorul de A/C de pe la 25000, merg cu el asa ca m-am obisnuit, cand crapa de tot l-oi schimba. Apropo, toate VAG MQB ( Golf 7, Passat B8 , skoda octavia etc ) folosesc niste bucse mai ciudate la bascula fata si fac ca o caruta la cocoase de camila dupa ce implineste masina vreo 2 anisori. Schimbi si face iar peste 1 an 2 sau te obisnuiesti cu asta.

                        Daca vreuna din masinile concepute prin anii 2000 inainte de criza au avut poate capabilitatea sa tot mearga fara interventii vreo 200 mii de km, timpul si imbatranirea materialelor au rapus posibilitatea asta demult. Pt cele dupa 2010, consumerismul isi spune cuvantul.

                        Tie iti pare rau ca ai luat un proiect de restaurare, eu iti zic ca 99% din w211-urile care sunt la vanzare acuma in RO sau DE sau unde vrei is deja proiecte de restaurare ( probabil procentul era pe la 80% cand ai luat-o tu pe a ta), nu exista masina care la 15-20 de ani sa n-aiba nevoie de investitii multe, nici macar una care a rulat putin. Multe din w212 is deja pe butuci si cer multi bani.

                        Daca vrei masina care nu e proiect de restaurare ia o masina de sub 4 ani pe la 50.000 km rulati si ai sanse ( dar nu bag mana-n foc ) sa mergi 100.000 km fara sa bagi bani in reparatii, doar in mentenanta ( si sa stii ca schimb de elemente de suspensie, telescoape, bucsaraie cam intra la mentenanta, nu reparatii, nu ti le acopera nici garantia dupa vreo 2 ani la majoritatea marcilor).

                        In legatura cu defectele de proiectare ca tot zici de CLK, se intampla la orice fabricant, e o loterie. Nu e normal, nu e fun cand ti se-ntampla tie, dar se intampla, vezi distributiile la BMW N47, vezi distributiile lant la VAG benzina, vezi Mercedes 1.8 M271, pana si Mazda au avut probleme cu distributiile la 2.2 diesel, apropo ca zice lumea ca de fapt japonezele is infailibile. Da, is mai rezistente, dar am avut RAV4 2020 luat de nou la care am schimbat 2 ambreiaje in garantie in primii 1500 km de cand l-am luat ( o luna de la achizitie ) si l-am dat inapoi la reprezentanta. Tatal meu are o Mazda CX5 2018 luata de noua cu 50.000 km, a schimbat pana acum in garantie motorasul de la oglinzi, pompa de benzina de la rezervor, prezoanele de la roti, un cheder care suiera la geamul soferului si per total e multumit de ea pt ca se putea mult mai rau si nu l-a lasat in drum.

                        Din pacate, masina pe care o vrei tu e o utopie chiar si daca te duci acuma in reprezentanta si iei una noua de pe raft. Tehnic, e realizabila, s-ar putea face fara probleme piesele sa reziste 400.000 km fara sa le schimbi, se faceau pe la W123. Dar economic, nu o sa mai vrea niciodata vreun producator asa ceva.
                        Last edited by dkmg; 10-24-2022, 17:00 PM.

                        Comment


                        • Pe scurt, că n am timp sa raspund acum.
                          proiect de restaurare nu prea merita. Și nici îmbunătățiri.

                          Ajutorul de pe grupuri de specialitate e slab.
                          In service îți pui mâinile în cap.
                          Mașina are niste neajunsuri. Să treci de ele trebuie să știi cum, din păcate nu ți le spune nimeni, până le afli pe pielea ta pierzi multa vreme.
                          Cel mai bine e sa tragi de ea, așa cum e cu bune și rele, câți mai puțini bani că oricum cere.

                          Prețul de vânzare oricum e spre null.

                          Normal că orice mașină cere bani.
                          Dar cel mai bine e sa o iei potrivită din prima și să ii faci vânt la timp.

                          Mesajul este pt cei deschiși la minte. Exclus cocalarii forumului.

                          Comment


                          • Patania recenta de cand am dat jantele de 16 jos sa le vand:
                            Dau si o tura scurta pe stradute, incantat, imi lipsea confortul de mercedes, liniste totala(ca e antifonat de mine, sa nu credeti ca laud 211), abia auzeam motorul, in rest nimic.
                            MA gandeam ca alti specialisti de pe aici le trancane motoru de 2.2 (de non facelift) sub capota, n-au scaunele confort si cu memorii, vajait din podea, etc.

                            F incantat, dar dintr-o data, miros intepator de sub capota, ma uit, raditorul s-a spart.
                            Genial! Masina si cand sta se strica!

                            Ce zic specialistii forumului?
                            Domne ai luat cazan, masinile astea fac milionu nu se strica.
                            Domne n-ai verificat.
                            Pai explicati-mi voi cum puteti verifica toate aceste defecte?
                            Sa fim seriosi, majoritatea verificatorilor n-au nici macar un checklist, se uita la masina, ce le trece prin cap in alea 20 minute cat sa isi faca o idee.
                            Pun acolo starul, dau o scanare si gata.

                            Masina atat tine si gata. Aia e. Are 20 ani. Azi merge perfect maine se strica ceva, repari se strica altceva, doar toate piesele si-au depasit durata de viata.
                            Asa e si cu bmw-ul dar acolo nu ii acord atentie, directie, faruri, frane, restul sunt detalii. A si luat itp pe bune, deja e parfum.

                            Cat despre vanzari in tara, e "amuzant". Jantele 16 le-am pus la vanzare la 450lei.
                            M-au bombardat in draci tot felul de fomisti sa le las la 200-300lei, cand eu la fier vechi primesc 300!
                            In final le-am dat unuia care are bani si vroia fix acel model. Inca mi-a dat 500lei pt deranjul de a le pune pe curier.
                            Si am acceptat doar ca mi-a spus ca era pasionat de MB si are 2 211 si un 221. Altfel nu ma oboseam.

                            Zilele trecute imi scrie unu pe FB ca imi stie masina de aici de pe forum dar, el nu intelege de ce variaza pretul atat.
                            De parca e treaba lui de ce variaza pretul...
                            Probabil se gandea ca a vazut-o ultima oara la 1500, ia sa ofere 800-1000E...(in sinea mea, pai banii aia se fac in mai putin de 2 saptamani...)
                            Si ce pot lua cu ei? Nici macar un taxi obosit ruginit, dar deh, omu viseaza...

                            Plin amatori de masini mocca dar cu pretentii de masina noua, desi cand la banii pe care ei ii ofera nici taxi-uri nu se mai gasesc:
                            Alte comentarii tampite la fata locului:
                            - a...domne, bara fata e lovita (asta cand o bara la culoare e max 700lei)
                            - navigatia are ecran defect, alta e 500-60, desi vorba aia, ce speri sa vezi pe ecranul ala care te cam deranjeaza noaptea?
                            - ah, motorul nu e 2.2, consuma mult si impozitul e mare (da...mai mare cu 100lei), iar consumul pe GPL la viteza mare e clar mai mic ca si cost.
                            - nu e prea ingrijita masina din cate vad (de parca stiva de facturi si piese noi sunt irelevante)
                            - de ce ai antifonat? E mercedes, am unul de 2.7 am mers cu 230 la ora si era f liniste, nu se auzea un sunet, dar e masina cu km putini. (culmea ca am mers cu masina lui...)
                            - ce ai schimbat atatea? Ah, asta e masina cu probleme... (fantezisti care cred ca daca ai mers cu o masina 100k doar cu ulei si gaz, masina aia o sa mai mearga asa pana la milion)
                            - schimburi cu golf 5, passat b6 ruginit dar sa mai pun eu diferenta
                            - bogatul care suna sa se laude majoritatea conversatiei de cati bani are el, ca are deja 2 masini scumpe si ca isi pot permite ce vor ei.
                            Le raspund scurt, pai atunci ce stai sa cersesti la telefon daca esti asa bogat? Poarta-te ca atare!
                            - duiosul: a avut un mercedes sau a avut vecinu, si el isi doreste unul, ca daca ii mai pot lasa, desi pretul la care era pus era 1500.
                            L-am refuzat politicos, si cumva a oftat ca i-am naruit visurile. Probabil se gandea ca face schimb, loganul ruginit din 2007 cu ce am eu.

                            Bine ca nu trebuie sa vand ca si profesie...
                            Un lucru e clar, daca pui la 1000E suna lumea, sare pe el, evident negociaza, proabil si la 1500E se vinde. Mai sus nu prea cred.

                            In final cred ca o tin 1-2 ani pe tusa, apoi mai vad ce si cum. In functie de durata o scot sau nu de la impozit (radiere la cerere).

                            Raspund mai incolo la restul de chestii cu care nu sunt de acord pt ca multe pur si simplu n-au sens.
                            Nu zic, fiecare cu dreptatea lui, dar sunt multe povesti care s-au repetat si acum se servesc ca adevaruri de necontestat.​
                            Last edited by Sharky; 11-14-2022, 11:34 AM.

                            Comment


                            • In ce luna o fi fabricata? Ma gandesc ca poate e printre primele W211 cand astia n-au apucat inca sa puna la punct cum trebuie furnizori calumea pt piese, stiu ca au mai fost cateva cazuri de "lemon" si prin America la primele 2002-2003-uri, la care picau toate cele de pe ele. Prin 2004 au facut un update destul de zdravan la model si pe partea de electrica.

                              Comment


                              • Iulie 2003.
                                ​​​​​​https://www.mbdecoder.com/decode/WDB2110611A323803

                                Nu cred că e treabă de lemon acu dupa aproape 20 ani. In rest clar calitatea e cum e. Nici dezastruos, nici ceva wow.

                                ​​​​​Mai spunea un prieten, pai decat să iei bmw și să il faci minimal, băgai în asta si o făceai ca nouă...
                                probabil ca o făceam ca nouă de banii aia, dar băgam 2mii ca să vând cu 2500.
                                si probabil se strica fix cum o terminam de făcut.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF