Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cer oferte ambreaj manopere de la 400 la 900 plus tva. Unii chiar stiu sa ceara preturi de Cluj...

    Dl Tavi specialist in Mercedes spunea sa nu fac rulmentul ca el cat a lucrat a schimbat doar cativa rulmenti. El dupa simtome spune ca a sarit placa de la lic fiind ajunsa la capatul cursei de autoreglare.
    daca n am pierdut lichid si nici zeama nu o sa gasesc rulmentul e bun.

    Alta surpriza formula din excel. Nu sunt 4100 euro reparatii erau de fapt 4800 ca ratasem niste linii.
    iar stricul absolut necesar e 1609 nu 800.
    reparatii adica separat de cei 3800 consumabile.

    Sac fara fund. Si degeaba spui ca acu e buna. Niciodata nu e. E de aceeasi incredere ca bmw ul luat cu 1300e. Faci cate vrei, cade piesa n+1 pe care n ai apucat.
    mai sunt destule ce pot sa cada: caseta, contactul, bcm, sbc, cardan, inele abs spate, rulmenti, ac, ventulatoare, radiatoare, faruri, bord, demaror si muuuulte altele.

    le pui si pe alea si esti la buget de ce masina vrea sufletul tau.

    Doamne fereste de asa masini. Se face ambreajul cu buget redus si pleaca la urmatoru fraier. Sa vedem care cat ofera pana cand expira asigurarea in August.

    Mai ramane colegu Cristi sa spuna ca se aia ca n am repart la reprezentanta sau ca is zgarcit.
    pfff bine era de eram mai zgarcit... ca inafara de aspect si design interior si scaune comode e cam degeaba.
    Dar ma si gandesc ce penibil ar fi fost de nu antifonam sa umblu cu zgomot de gume in timp ce in e39le echipat cu gume de iarna luat la bani marunti sa fie liniste. Dar deh. Pt cunoscatori.

    Comment


    • Ca esti zgarcit...o recunosti singur!
      Mai urat e , zic eu, ca dupa ce te-ai "insurat" cu Mis Liceu sa vii sa o acuzi ca e naspa...si mai mult ca si mama e "cur..ba"! Cunosc multi moldoveni, baieti de treaba Iar acum sa ne spui ca...tocilara clasei e mai buna!!
      Nu e frumos! In rest, banii tai, faci ce vrei cu ei...
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • Pai ii vad si eu pe aici. N am zis ca nu exista. Nu e cazul pt masina asta, a fost cazanu tipic romanesc de la cazanagiu tipic. Ca e cazan moldovenesc e o jntamplare putea fi la fel de bine clujean, stiu si eu destule.

        Reparat doar cand e musai restu tras de el. Stia omu ce stia.
        tin minte ca ma intreba daca am mai avut mercedes. Nu avusesem, dar era clar ca nici el...
        era plina masina de red flaguri dar asa e cand te manca...

        bunavointa am avut, se vede asta, dar destul ca ajungem la bani de s class in stilul asta.
        Si el il vreau bun, functional, ca nou, dar sa ii mai dam pace...
        noroc ca a picat la fix bmw ul.

        As deschide topic separat cu el. Dar clar nu am de gand sa fac atatea...

        Recunosc si ca gusturike evoluează.
        sa imi iau asa ceva a doua oara no way.
        Si sa mi l dea cineva cu garantie.
        Treaba merge inaninte, mașinile evolueaza.
        Last edited by Sharky; 04-02-2022, 15:34 PM.

        Comment


        • Nu mai pot edita.
          sunt si mofturos. Doar cateva 211 am vazut sa imi placa si am vazut multe. Si nu ma interesează ca e volanu ca nou. Sau altele.
          de aud 4 cilindri diesel deja nu imi suna bine, de tras stiu ca nu trage, daca mai e si barca iar...
          plus trucurile suspensiei care nu le stie nimeni rezolva. Toti sunt montatori si calculatorosti dar nimeni nu stie ce face doar regleaza cum zice aparatu.

          Vreau dotari dotari misca scaunele din memorii sa nu intepenesc la drum lung, vreau sa traga in caz ca dobitocul pe care il depasesc dupa ce lua curba cu 30 la ora cum a prins drept accelereaza in draci.
          Vreau liniste nu sa ma chinui sa aleg gume care nu fac zgomot, vreau masina sa fie izolata suficient mai ales daca se vrea premium.

          Si parca n as vrea sa stau intr o masina cate daca unul mi o face dauna asigurarea sa imi dea 2 mii pe ea desi eu am bagat 15k in total.
          plus nici sa imi pierd o groaza de vreme sa o fac sa stea pe drum sau sa fie liniste in ea.

          Cam de aici e fail ul mare...
          asta e. speram la mai bine cu viitoarea.

          clar ca nu raman la e39 ca masina principala.
          Dar ar are chestii care un 211 nu le are asa incat sa nu ma deranjeze designul de logan cand stau in el. Asta a fost si targetul masina sub 2mii euro care sa imi faca placere sa o conduc sa imi taie greata de la a mea.

          Vedem pe viitor ce aleg si cui pasez pe asta pana nu se strica iar.
          Last edited by Sharky; 04-02-2022, 15:53 PM.

          Comment


          • Eu inteleg un lucru...tu vrei sa faci din cacao bici si sa sune a Stradivarius! Plus ca, la banii aia, 2 lei, sa mai vina si cu intretinere gratis pe viata!!
            Nu am avut 211...dar, as renunta cu placere la 212, masina in care eu nu imi gasesc locul la volan, ptr un 211 in care am urcat si imi place...tot! Ca mai trebuie si intretinuta? Aia e clar! Cum si cat? Ala e raspunsul la ce iti ofera apoi! Dureri de cap sau liniste si placere! Acum, am citit o gramada de comentarii de la oameni super multumiti de 211 incat, imi e greu sa cred ca modelul e asa cum il prezinti tu! Doar ca, parerea mea, aici ajungem la punctul la care ne impungem noi de obicei: pretul de achizitie!!
            Cand eu spun ca un model in mod normal costa xxxxxx euro, ptr ca suma ceruta se reflecta in banii bagati in intretinerea lui, tu vii si spui ca merge si cu 2 lei achizitia ca nu se justifica pretul cerut !! Aici cred ca e spilul problemei!! Putin dai, putin primesti!
            Bun, nu te duce acum in extreme ca mai sunt si cazuri de scump si prost...total de acord...dar per ansamblu,putin dai,putin primesti!
            Parerea mea !

            PS: te sun cand ajung in Cluj sa bem o bere??
            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

            Comment


            • Obligatoriu ma suni!
              Preferabil din timp. Numărul in mesaj privat.

              Eu comentez strict de 211 indiferent ca iei nou sau taxi antifonarea e aceeasi. De ai gume zgomotoase se vor auzi.
              Nu e singurul 211 care l am vazut condus analizat.

              Motoare decente la impozit 2 2, nu imi place, 2.6 e aspirat trage doar turat ca motoreta si 1.8k care trage la fel in ture dar are cuplu jos, doar ca 4 cil sunet naspa.
              525d asta e la impozit ca 2 2 dar din alta liga.

              Suspensia, inafara de masina lui Rov tot ce am condus 211 sunt baaaarci. aia e. Pernele sunt faine ca le poti intari dar devin cam incomode pe sport 2 iar pe sport 1 tot te lanseaza un pic. De exemplu a mea cu telescoapele bilstein pt sport nu ma lanseaza deloc.
              faza e ca de o compari cu un i20 nou mai sincer suspensia care o are ieftinaxiunea aia e mai comoda la gropi dar e f agila. Acu si greutatea are un cuvant de spus, dar totusi.

              O tot da lumea cu confortul. Suspensia sport nu e asa incomoda. In schimb e comoda le curbe la viteza cu barca elwgance imi transpira mainile pe volan ca sa nu fac balans.
              asta si delay ul enervant intre volan si masina.
              Asta l am reOlvat cu arcuri mai tari dar apoi trebuiau si pe spate mai tari ca sa fie pereche sa nu sara masina desincronizat. Plus amortuzoare mai tari pe revenire. Asa ca da i pace si o las ca de fabrica.
              e39 face asta si inghite gropile ca un campion.
              are arcurile mai tari si amortizoarle mai mult pe revenire.

              Uzura schimbator e prezenta la orice pe generatia asta. Am vazut clk luat de nou la 160k. Tot asa joc a facut. Focusu la 200k e mega precis, passatu la 400k iar e peste. Face joc bucsa aia de plastic si deja da o experienta neplacuta.
              acu daca tu iti asumi 300e sau cat e la o masina de 200k ca sa faca ca una din gama ieftina e ok.
              pe mine ma deranjeaza cand stiu ca o masina din gama mai ieftina are timonerie mai buna.

              Astea sunt chestii obiective daca era 211 asa cum e observam problemele astea numai la mine.

              Pana la urma masina o iei pt ce este. Ca si comoditate pe scaun mai ales cu perne si memorii putine masini o bat. La fel si la drum lung cand drumul e rau.

              Eu scriu aici sa mai vada si altii o parere reala.
              ca de laude cu fiabilități si calitate e plin forumu....pana se mai invarte un cuzinet.
              ideea e sa tii masina din scurt si sa incerci sa rezolvi orice e scump.

              E greu sa o faci calumea si nici nu merita. Adica vrei ceva mai bun, antifonat, comod, tii banii de s.
              Sau urmatorul model nu tii 211 la infinit cum am incercat sa fac eu.

              Tragi de ea asa cum e ca e mai bine asa.

              Acu esti si tu de acord ca 15k nu e buget pt 211 pt 6 ani si 100k. Iar in rest o masina de 20 ani poate crapa oricand. Indiferent xu cat ai luat o si cat de muktumit esti de ea.
              Last edited by Sharky; 04-02-2022, 18:20 PM.

              Comment


              • Apropos, pt tine 1500e. Daca vrei 211 ca proiect. Daca ar fi scaune dinamice ai avea cele mai bine. Astea sunt doar cu perne dar nedinamice, deci nu se umfla in curbe.
                memorii bineinteles.

                Gazele ies la itp au iesit de fiecare data!

                Pt laude de 211 chele ai alte topicuri. Poti citi acolo cate vrei. Sunt cam adevarate in mare parte pe partea se comoditate.

                Pe mine efectiv nu ma lasa mana sa scot djn buzunar banii pt ambreaj. E ca si cand le as da foc cand ma gandesc in ce ii bag.
                de 2 3 ani tot asta zic, era cazuk sa ma opresc demult.

                Poate unul o ia asa. Daca nu asta e. E mai ieftin sa o dau la remat decat sa o repar si sa o dau pe 2 lei.
                Last edited by Sharky; 04-03-2022, 16:53 PM.

                Comment


                • Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                  Eu inteleg un lucru...tu vrei sa faci din cacao bici si sa sune a Stradivarius! Plus ca, la banii aia, 2 lei, sa mai vina si cu intretinere gratis pe viata!!
                  Nu am avut 211...dar, as renunta cu placere la 212, masina in care eu nu imi gasesc locul la volan, ptr un 211 in care am urcat si imi place...tot! Ca mai trebuie si intretinuta? Aia e clar! Cum si cat? Ala e raspunsul la ce iti ofera apoi! Dureri de cap sau liniste si placere! Acum, am citit o gramada de comentarii de la oameni super multumiti de 211 incat, imi e greu sa cred ca modelul e asa cum il prezinti tu! Doar ca, parerea mea, aici ajungem la punctul la care ne impungem noi de obicei: pretul de achizitie!!
                  Cand eu spun ca un model in mod normal costa xxxxxx euro, ptr ca suma ceruta se reflecta in banii bagati in intretinerea lui, tu vii si spui ca merge si cu 2 lei achizitia ca nu se justifica pretul cerut !! Aici cred ca e spilul problemei!! Putin dai, putin primesti!
                  Bun, nu te duce acum in extreme ca mai sunt si cazuri de scump si prost...total de acord...dar per ansamblu,putin dai,putin primesti!
                  Parerea mea !

                  PS: te sun cand ajung in Cluj sa bem o bere??
                  eu stiu un idiot care are 2 bucati W211 ! si am auzit ca nici nu vrea sa le vanda :-)
                  1963 Simson SR2E
                  1990 Mercedes W124 250d
                  2001 Mercedes W210 200K
                  2005 Mercedes W211 220cdi
                  2018 Suzuki Baleno

                  Comment


                  • Subscriu cu incredere nu as da w211 pe nici un alt e class din generatiile urmatoare!Tind sa cred ca am o vaga idee despre ce vorbesc.
                    Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                    Comment


                    • Ai multe masini. De aia.
                      Clar ca nu il dau pe e class mai nou. Desi nu zic nu la un e class dar pt maxim 1 an si pa!

                      In rest ce am scris eu e obiectiv.
                      Confort si estetic maxim. La restu na...
                      nu cred ca poti compara motorul 2 2 cu cel de pe ochios e200k...

                      Ps acu desfac e39 pt igiena. Cand vad cata atentie au acordat la antifonare, ma cam oftic. Nu degeaba nu se aud rotile.

                      Comment


                      • Pai eu zic ca il poti compara linistit vorbim de om646 euro 3 sau 4 e acelasi lucru eu il am pe Viano si ghici ce:injectoare originale , saibele originale, turbina de fabrica nimic atins sau desfacut la motor, sa nu uit lighioana are 2260 kg goala , dpf activ, 320000 km impecabil in mers…In motor e totul in regula parametrii functionare sunt super in regula nu o laud dar iti zic clar se pot face multi km cu o masina daca a fost avut grija de ea fara sa ingropi nu stiu cate mii de euro.E doar o parere personala si pana acu am destul de multe vazute, probate, desfacute, diagnosticate.
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • Ma refer la cum merge. Nu la fiabilitate.
                          Nici 2.2 nici 2.6 cum am eu nu se compara ca distractie cu e200 de pe ochios.
                          atat ca 2.6 benzina e mult mai rafinat.

                          Acu na. Concluzia mea e ca am bagat la bani cat pt o masina de 10 ani mai noua minim. Asta e. Poate pleaca... sa se bucure altu de ea.

                          Comment


                          • M-am tot gandit ce spuneti.
                            PE scurt: cand masina ajunsa la 15k e la fel de incredere ca una luata la 1.5k un lucru e clar. locul ei era demult la remat...


                            Pe lung:

                            Acu nu stau eu sa contest preferintele voastre, adica de exemplu nici pt mine un 124 aspirat diesel si manivele la geam e... mai bine nu zic.
                            Tot respectu pt munca depusa, cum arata, dar atat. Nici macar n-as fi curios sa ma urc in el pt o tura. Am fost cu coupe-uri 124 intretinute si...m-am lamurit.
                            Imi ajunge sa ma uit la ele.

                            Privesc doar obiectiv.
                            Am ajuns la 15k masina e la fel de incredere ca e39 care l-am luat, ambele rable vechi pot crapa oricand.

                            Mai era si pe aici un coleg cu un 210, revopsit, motor 2.5 aspirat diesel, ce mai fiabil, face milionul fara probleme, motoare pe viata, bla bla bla.
                            Dupa un an a calat motorul. Si pun pariu ca rugina ii reapare in 2-3 ani dupa revopsire.
                            Noroc ca l-a dat, pacat ca nu suficient de repede.

                            Ce atata intretinere, e mai ieftin sa iei unu mai nou si fara atatea batai de cap. SAu unul functional la 1000-1500E si schimbi ulei in rest tragi de el pana crapa.
                            100k rulati cu 4mii de obligatorii si 6mii de mofturi nu e ieftin in nici unul din cazuri.

                            Daca nu il ia nimeni asa fara ambreaj il fac eu pe baza de ieftin si trag mai departe de el, doar ulei si talpa.
                            Nu de alta dar alta varianta oricum n-am.

                            Prefer e39 ieftin cu interior de cotetz decat sa stau in merc cand ma gandesc cat a fost de lucru cu el si inca o sa mai fie.
                            Dar din pacate nu am sperante pt ca sunt sigur ca se va strica, inca sunt destule care desi azi merg, maine poate crapa.
                            Ce facem? Bagam bani pana la 20k?
                            Merg cu o masina ajunsa la 15k E care are joc in schimbator?
                            MAi dau 300E pe o timonerie noua? Ca SH fara joc nu gasesc si caut de multa vreme.
                            Nici n-ai cum cand la clk 2007 luat de nou!!! la 160k avea joc considerabil.

                            AC de crapa mai dau inca 500E pe compresor si cine stie mai ce?
                            Idem servo, dau 200E si pe aia? Am schimbat lantul, dar ghidurile? De crapa vreunu? Ce fac, ma pun sa desfac motorul?
                            Farurile au lentilele cam obosite. Inca 2-300E si aici?
                            Unde ne oprim? MAsina cere si iar cere.
                            Trebuia eu sa ma opresc demult, minimul absolut necesar, legat cu sarma si da-i mai departe, tragi pana crapa.

                            Atat s-a putut face cu banii astia!
                            De luam o masina de 20k era ca noua, se folosea 5 ani se vindea cu 12mii si eram mai ieftin ca si asta si nu schimbam un surub.
                            IAr de era din gama premium era si mai faina.
                            Asta e clar si cam incontestabil.

                            E39 i-am facut ce e urgent, am ajuns la 2300 cand trag linie, am gume, am frane, porneste f usor fara sa astept sa incalzeasca bujiile, atat.
                            Ca grad de incredere e fix ca si 211, adica ambele pot crapa numai ca te uiti la ele.
                            MAcar e39 nu a fost nevoie sa il antifonez ca au facut treaba mai buna din fabrica, cat despre pret e unul corect pt asa vechitura.
                            De mers merge incontestabil mai bine si nu trebuie sa simt schimbatorul ala cu joc cand sunt in el.

                            Oricum 211 sta afara cu bateriile scoase, mutat tot ce era util din el dincolo. 2 luni sigur nu ma mai ating de el.


                            Scriu astea ca prea multe povesti circula pe forumuri de la fani, nu sunt cei mai buni oameni de a cere parere obiectiva.

                            Si pe e39 asta atat hate mi-am luat ca vezi de suspensie ca nu tin, ca nu stiu ce, nu stiu cum. Mi-a dat omul la pachet bratele vechi ce le-a schimbat. Erau cele de fabrica, daca au tinut pana la 290k in bord cand le-a schimbat, eu zic ca e mult prea bine.
                            Un vecin a desfacut un seria 7 cu acelasi motor dar de 3L, nu de 2.5, arata motorul inauntru ca nou, distributia inca arata decent, desi masina avea 600k in bord.
                            Iar motorul l-a refacut dupa ce l-au desfacut degeaba (pt ca nu motorul batea!!! ci "volanta" aia cu dinti de o au cutiile automate) niste "mecanici" si nu au strans corect garnitura chiulasa.
                            Nu ca il laud, stiu ca poate crapa maine, dar la fel poate crapa si mercedesu.

                            Comment


                            • Eu nu ti-am vorbit din postura de pasionat sau maniac ci oarecum din experienta dupa fiecare trage propriile concluzii.Am un kilometraj destul de mare si eu cu al meu w211 ca sa pot da o parere zic ridicata pe elevator no sa vezi rugina nici pe surburi fara exagerari pot prezenta la orice ora poze are inca mare parte din suspensia si arriculatia de fabrica nu sau schimbat foarte multe si se comporta foarte bine.Legat de timonerie si joc nu imi dau cu parerea strict personal Mercedes-cutie automata si punct.Daca masina nu merita nu bagam bani in ea sa imbunatatesc si la fel tine cont ca am cel mai pacatos motor montat pe ea care toti zic mai ales si in alte tari ca , se rod variatoarele, se intinde lantul….Am postat poze unde arat ca monteaza inca distributia si variatoarele
                              de fabrica deci?(pana sa ajunga la mine a avut si istoric la Mercedes care se poate verifica).Nu poti concluziona ca toate sunt la fel pentru ca nu o spun doar eu NU sunt toate la fel!Daca o masina e intretinuta prost si batut joc de ea rezultatul e toate sunt proaste!Ca la tine a ajuns in starea in care a ajuns imi pare rau pentru tine daca e nevoie argumente mai am destule.By the way de ce crezi ca am preferat sa vand w204 si sa reaiau in mana w211 putand sami permit una mai noua?
                              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                              Comment


                              • P.s. : finaciar vorbind sa stii ca modificarile la w204 au costat mult mai mult dar cand am vanduto la fel nu am tinut cont de ele.La vechiul Sprinter la fel.
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF