Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ai avut noroc. Clk ul de care ziceam a crapat la 120k variator ramas fara dinti.
    acu daca te tii de intretinerea standard la reprezentanta si ramai fara distributie....ce sa mai zic. macar de era vreo samsareala si nu era luat de nou. Dar dupa ce dai mukte zeci de mii ce mai conteza inca 3 pt o reparatie de motor...

    Asta e. Ori se vinde ori se repara gaura tot ramane. Sa o fac bucati poate vreo mie si un pic maxim. Deci nici asta nu e vreo varianta.

    211 nu are rugina. Aia e clar. N are a mea de România dapoi a ta de Italia...
    Last edited by Sharky; 04-06-2022, 13:39 PM.

    Comment


    • Eu tot acolo ajung: pretul de achizitie al junghiului!!!!! De acolo e tot caimacul!!
      Cand cumperi cu 3 lei, clar masina aia o sa fie sac fara fund deoarece a fost lasata sa ajunga acolo!! Da cand cumperi cu 10 lei ( pret la care tu zici mereu ca sunt nebuni aia care il cer) e foarte clar ca acolo au fost bagati bani in intretinere, a fost utilizata corespunzator si nu in bataie de jos si de aceea omul cere pret pe ea!
      Uite, eu am o propunere: e pe forum sectiunea cu "ce alte masini mai avem". Pune si fa acolo un topic despre noua achizitie si vedem peste un an ce mai spui...am vaga parere ca totusi...alta marca o sa fie mult mai buna ca Bmw-ul si Merc-ul...
      E clar ca poti merge in masini de 1000-1500 de euro, ca te poti folosi de ele cu bune si rele....Am luat din Frankfurt un Ford Mondeo din 1996, 1,8 i cu 223000 km care a costat acolo 450 euro(patru sute cincizeci) si drumul pana in Bulgaria si inmatricularea a fost 500 euro! Am schimbat un rulment ambreiaj si un ulei cu filtru pe la 240-250 000 si in rest pana la 280 000 de km, facuti in Romania nu am ridicat capota! Si vb de Mondeo Ghia cu absolut toate dotarile functionale ! (incalzire scaune,trapa,climatronic,etc)
      Bun, asta a fost un eveniment din viata, dar nu as putea veni acum sa judec marca Ford de bine sau rau !Si nici sa spun ca toate pisicile sunt negre!
      Concluzia: ieftin si bun nu exista!! Hai sa ne cumparam ce putem intretine si nu ce ...vrem !! Iar daca o facem, sa ne recunoastem greseala nu sa dam vina pe arbitru !!
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • O pot intretine. Ideea e ca nu mai are rost.
        prea mult pt ce ofera in schimb.
        pretul aka e doar piese de as fi pus si manopera era dezastru...
        asta e. E drept ca si gusturile mele s au schimbat si m am plictisit de ea.

        acu am de lucru cu bmw ul inca o saptamana. Apoi trag de el cum ai tras de mondeo.

        Eu ziceam de al meu. Dar am mai vazut 211 destule pe viu.
        inafara de 2 faine restu mai degraba merita sa tragi de ele pana crapa sa nu schimbi nimic.
        bărci, stai sa alegi gumele cu atentie ca sa nu huruie in cabina, multe sunt cam chele si cu interior negru arata si urat. Acu ce sa mai zici.
        multa bafta sa nu se strice. Restu detalii.

        Bmw ul l am luat de cazan. De distractie. Nu ca inlocuitor. Nu ma asteptam de la merc sa ma lase acu. Dar de nu era ambreaju clar era altceva. Sigur asteapta la cotitura.
        Last edited by Sharky; 04-06-2022, 14:52 PM.

        Comment


        • Referitor la variatoare la w211 am avut noroc sa zicem, la w204-le nevestii sa fi fost un alt noroc?Luata la 94000 vanduta la 185000 zero probleme de distributie sau lant intins?Mai pun si cumnatul cu w212 cgi ca avut el un pitic pe creier sa le schimbe preventiv aiurea (eu iam zis clar bani aruncati pe geam).
          Referitor la culoarea negru la interior da poate fi morocanos uite de aia ma simt mai fericit ca interiorul montat de pe e55 AMG e spre gri da foarte bine.Eu ce sa mai zic acu ca am de demontat scaune fata ca sa schimb caculatorul de incalzire scaune a fost gresit ca na te bazezi pe prieteni, pompa de la scaune si aia gresita…Mai continui?Nu mi le asum vreau comfort platesc.
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • Hai mai pe scurt. Un prieten a luat f30, tras de el 6 ani a iesit mai ieftin. Masina arata ca noua nu a schimbat nimic a vandut o, urmatoarea.
            eu am schimbat o droaie, am antifonat ca sa nu aud gumele, suspensie de barca, si in final de vreau sa vand o dau pe gratis si evident mai cere in continuare bani ca are 20 ani imediat.
            bine ca n am dat banii pe aspect...

            Eu la asta ma refer.
            ca iti tin variatoarele? Bravo tie, eu spun si cealaltă parte a povestii. Nu ambreaju a pus capac ci ca nu sta bine pe drum, ca e prea mult de lucru si ca intr una crapa cate ceva. Si m am cam plictisit mai ales la banii astia.
            o fi faina dar ajunge, mai ales cand vezi ca o masina la 1300e+ciubuc sta mai bine pe drum.

            ma pot gandi si eu ca poate de ii pun un kit b12 si cate si mai cate. Da i pace. Nu trebuia facut nimic din prima. Doar cheie si ulei. De bate ceva pana nu se vede la itp se ignora.
            Greu am invatat asta. De aia un brat imi bate de 2 ani si piesa inca pe dulap e. Itp trecut cu brio.
            De trage dreapta tii de volan si asa mai departe. Cand se aduna prea multe, urmatoarea. Ca si de o faci tot nu o compari cu o masina noua si nici valoarea nu ii creste.
            zau de nu eram mai multumit.

            Ma refer la chestii reale, nu la nostalgii. Adica obiectiv antifonare, farurile cum bat, motorul cum merge cat consuma, norma de poluare si fiabilitatea unei mașini de 20ani.
            Last edited by Sharky; 04-07-2022, 06:44 AM.

            Comment


            • Eu cred ca te si alinti putin…

              Comment


              • Nu doar eu... fiecare o tine pe a lui.
                gen pretul achizitie.
                9000e e420 2008 perrne distornic, cred ca e aproape full mai putin perdele, poanoramic, geamuri duble astea lipsesc. Restu are tot ce are 211. Inclusiv pachetul sport. Cred ca maj tare de atat doar e55.

                Arata ca nou are omu deja cu el 80k cu el in 4 ani. Cheie si atat. Maruntisuri. Si mi se fluturau in alte parti cheliciuni de 2.2 la pret dublu ca is masini corecte. Pai nu se compara aia cu 4 2 sub nici o forma. Si de diferebta de bani repari si ai masina.

                eu asta comentez. Legat de a mea e clar ca atat m a dus pe mine capul la momentul respectiv...
                Nu merita mai mult de 3mii....dar ce stiam pe atunci.
                sau nu merita facuta.
                Am mai vazut cazane de genul cand am cautat bmw ul oameni care cer sj cer...


                Ca si bmw asta. Compromisul optim pt mine tehnic bun estetic semi cazan (zgarieturu)dar fara rugina si la linie.
                Pai am vazut mai praf la 2500e, iar asta l am luat la jumate si nu se compara. Unii doar cer si cer pe niste cotețe vai de steaua lor pe ideea ca in germania unu dinasta e nu stiu cat.

                Multi spun ca n are cum ca nu gasesti ca poate un 520d in banii aia.
                nu nene, cauti scautt cauți pana cand ajungi sa respingi cazanele in max 2 minute.
                apoi iar mai cauti pana pica unu bun, negociezi si dai banu cand iese ceva bun.

                Acu, mintea românului de pe urma.


                Am pus pe spate la e39 bilstein b6. E rigid acu ca si mercu cu sport de fabrica. Poate de luam un kit dinasta eram mai multumit. Cine stie.
                ca de mai bine de 2 ani ma scutura mercu de m am obisnuit dar efectiv numai cu varianta sport il simt decent.

                Comment


                • Originally posted by Sharky View Post
                  Mi se spunea ca nu stiu eu la ce m-am bagat cu e39.
                  Trebuia vandut inca de cand l-am luat, dar mintea romanului de pe urma....
                  Welcome to the club, nu e niciodata prea tarziu, la concluziile tale am ajuns si eu repejor dupa kompressor si, urmand distributia, l-am mirosit ca o ia pe panta asta si cred ca e asa cu orice Mercedes. Din diferenta de consum si punand 1500 de euro pe an pt intretinere, eu mi-am acoperit deja cat am dat in plus pt Golful nou care l-am luat dupa ( in 2019 ) si pe care acum il vand cam cu 1000 de euro mai putin decat cu cat l-am luat la cum s-a sucit piata auto.

                  Daaaar.. inca mi-e dor de ea si de cum se aseza la drum lung cateodata , n-o sa ai asta niciodata cu i20 sau ce ai mai enumerat.
                  Nu iei w211 SH ca alegere rationala financiar. Nu iei Mercedes ( nou sau SH ) ca alegere rationala financiar. Nu is facute pt asta.
                  Last edited by dkmg; 05-19-2022, 12:44 PM.

                  Comment


                  • Originally posted by broscutza2001 View Post
                    Referitor la variatoare la w211 am avut noroc sa zicem, la w204-le nevestii sa fi fost un alt noroc?Luata la 94000 vanduta la 185000 zero probleme de distributie sau lant intins?Mai pun si cumnatul cu w212 cgi ca avut el un pitic pe creier sa le schimbe preventiv aiurea (eu iam zis clar bani aruncati pe geam).

                    Nu is plimbate doar in Romania sa faci kickdown la fiecare tir /adormit pe DN si sa dai soc la distributie intr-una. Eu cred ca asta le salveaza in strainatate si le omoara la noi. Pe autostrada sau la mers preponderent constant nu e asa mare uzura.
                    Last edited by dkmg; 05-19-2022, 12:52 PM.

                    Comment


                    • Nici vorba, era doar proasta calitate a pieselor folosite, lucru neacoperit de garantie.
                      De la reparatie au trecut mai multi km decat pana la reparatie!
                      Iar cine are acum masina e surubar ca mine (cunosc ambii proprietari bine!) si a desfacut preventiv.
                      Totul e ok, lantul perfect intins, pinioane intregi.

                      Ideea e sa nu bagi 1500E pe an ca mine, bagi strictu necesar si lasi masina sa se duca dracului ca are balta destul peste.

                      Vrei antifonare mai buna? S class, seria 5, etc.
                      Vrei suspensie sport calumea pt o masina asa mare? Seria 5!
                      Masina o lasi in boii ei cum e, amani orice reparatie cat de mult.

                      In i20 n-o sa ai scaunele, n-o sa ai aspectul, dar cum se aseaza pe drum e peste mercedes. Stiu bine ce zic ca doar le-am condus pe ambele!
                      Absoarbe bine gropile ca un elegance, dar nu se inclina si reactioneaza intarziat ca o barca. Plus fiind scurt e mult mai fasnet, dar asta e alta poveste.
                      De o compari cu un 210 sau un 124, n-ai ce compara din nici un punct de vedere, doar nostalgic.
                      Iar comparatia cu i20 e voita! Fiind o masina ieftina. ASa bine a evoluat tehnologia!
                      Ca nu ai antifonare? Nu e mare lucru sa antifonezi o podea din fata pana in portbagaj. Si vei avea susprinza ca rezultatul va fi mai bun ca la 211 de fabrica.

                      Vechituri, ce mai, la 2-3mii euro e ok, mai mult ce rost are sa dai, ca tot vechi sunt, tot se strica. Si valoarea de revanzare e zero.
                      ORicum la revanzare conteaza doar un lucru, km si aspectul. Tehnic poate sa fie obosita bine, da fie nu se prinde, fie nu intereseaza pe nimeni. Sa nu bata, sa nu fumege.
                      Pana acum pe ea stricata doar oferte pana in 1000E am primit.

                      Am gasit o carpeala pe baza de ieftin pt ambreaj, se rezolva si se trage in continuare de ea ca si cazan de serviciu.
                      Ca masina de 1000E cautam si eu sa o frec, dar pana la urma ramane asta.
                      Last edited by Sharky; 05-19-2022, 13:35 PM.

                      Comment



                      • Reparat masina kit luk cu rulment 2mii lei cu totu din moment ce am primit pe ea doar oferte penibile gen 1000E.
                        Eu cel mai ieftin am gasit 1200lei kitu asta cu rulment, deci m-o cam fript oamenii astia, dar era cea mai ieftina oferta cu factura si garantie.
                        Altu vroia sa ma arda cu 3500 lei, ca deh, preturi de Cj.
                        Kitu original tot luk era, volanta tot luk, cu stelutza pe ea.
                        Dupa cod volanta compatibila cu ce am eu e LUK si e cam 2mii lei.
                        Deci nu e asa tragic.

                        Volanta nu are joc, zona libera e cam de 2 dinti, cand rotesti spre al 3-lea simti clar arcu, deci e buna.
                        Oricum si de era rea doar n-oi fi nebun sa o schimb.

                        Discu s-a uzat pana au zburat ferodourile de pe el ca norocu pe partea cu placa si nu cu volanta.

                        M-am urcat in mertzan, macar nu mai aud motoru de tir cum e la bmw 525d cu soft arabesc + fum cand o calci tare.
                        Sa vedem ce se strica mai departe. DEocamdata am constatat ca am niste urechi esapament rupte iar senzorul capota deschisa s-a defectat si masina urla ca are capota deschisa, iar carcasa catalizatoarelor e fisurata.
                        Era de asteptat cu masina asta, dupa orice reparatie apar alte hibe noi.
                        Pt esapament mi-oi exersa (anti)talentul de sudor ca n-am ce pierde.

                        Suportul de cutie lemforder e inca in stare f buna, comparat cu poza facuta cand l-am montat in 2017, acu ~90k.
                        Deci bine ca am dat 60lei pe el si nu 240 pe unul original.
                        20220524_110855.jpg

                        Am de schimbat furtunuri si antigel, daca tot le am pe raft, intr-o zi cand m-oi plictisi dar sa speram ca nu m-oi plictisi degraba.
                        In rest se ignora orice problema neeentiala asa cum trebuie de fapt facut cu o masina dinasta.


                        La bmw mai am de inlocuit 2 brate pe spate si un rulment.
                        O papat si ala o mie euro, dar nu mai fac aceeasi greseala ca la mercedes, doar strictul absolut necesar ca e masina de tras in bataie de joc.
                        MAsinile astea se iau si se trage pe ele pana crapa si se ia urmatoarea.
                        Asta e Intretinerea cu adevarat corecta!
                        Altfel constati ca si in cazul ca bagi 10mii euro si tot nu merg cum iti place si tot mai cer. Evident bani aruncati, in timpul ala puteai lua una mai noua si ii faceai vant in timp util.

                        PS, nu mai tot spuneti intretinere, intretinere e ulei, o bujie, role, ambreajul, etc. Restul sunt reparatii care sunt necesare de buna ce e masina. Si cum toate sunt niste coji vechi e normal ca toata ziua sa fii cu cheia pe ea, sau daca nu a fost altul inainte cu cheia pe ea. Cine stie cate mai pica de acum inainte.
                        Attached Files

                        Comment


                        • Mai în gluma,mai în serios....sper sa nu bea mulți apa după tine!
                          Altfel o sa ne fie frica, sa mergem pe strada, sa nu dea ala cu cazanul peste noi!!
                          Doar atât, zic.....
                          Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                          Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                          Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                          SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                          https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                          Comment


                          • Aia e cireasa de pe tort. Ai o masina cu conducte verificate de frana, furtunuri noi, bucsaraie schimbata, tot ce mai e, invartit de unghiuri pana nu mai subvireaza, 10mii euroi si multa munca.

                            Apoi ce ti se spune...masina e dezastru...sper sa nu se intalneasca careva pe drum cu mine.
                            deh...fara piese originale si service autorizat nu se poate domne...


                            Deliciu...experti de forum, mecanici de tastatura...

                            In serios...itp se face la statii autorizate, nu pe forum, iar masina mea l a luat tot timpul pe bune.
                            Last edited by Sharky; 05-27-2022, 20:44 PM.

                            Comment


                            • Am desfacut si plansa bord ca aveam niste scartaituri sub ea plus era un pic stramba la airbag, plus suspectam ca o clapeta de aer nu merge.
                              Am curatat, am indreptat-o deja de vreo 2 saptamani, dar cum am bmw nu mai am nervi sa ma urc in mercedes, cine stie ce se mai strica si ce figuri mai face. asa ca sta degeaba macar stiu ca n-are ce sa se strice. Candva oi pune plansa la loc, dar de fiecare data cand ma gandesc cu ce imi pierd iar vremea imi caut altceva de facut.

                              Bineinteles ocazional tot mai face figuri la relanti, pe gaz, baga check-engine, nu stiu si nu mai ntereseaza de ce, cai n sarcina merge perfect. Cand va face intr-una ma ocup.

                              I-am rezolvat rulmentu la bmw, alinierea rotilor spate, e cu totul alta viata acu, iar cheltuiala a fost minima, 170 rulmentu, 100 reglaj spate directie. 240 brate, dar care nu le-am mai montat, cele originale fiind in stare f buna. E si asta plin de hibe, dar chiar nu-s curios de ele, frane, directie, faruri, motor, e brici, restul sunt mofturi si chiar nu ma intereseza.
                              Attached Files
                              Last edited by Sharky; 06-07-2022, 18:23 PM.

                              Comment


                              • Eu vreau sa vad poze si cu bemveul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF