Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E240 W211 - rejuvenation in progress

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E un cazan la bani de nimic. Gen se ia cu sub 1500 se mai baga aste de baza dar cu zgarcenie, deci inca vreo mie si se trage pe el in dusmanie.
    Nu arata rau dar nici bine.

    Comment


    • Uite si pozele. Sunt numerele vechi.
      Mpack de fabrica, interior negru complet (arata rau, dar macar nu se vede jegul) nu e pus, dar fata a fost lovita.
      N-am stat sa ii fac poze, e majoritatea timpului plin de praf. Asta e ce am gasit. Foliile le-am dat jos, nu e mare lucru, phoen si solutie de geamuri.


      Intretinerea e fix strictul necesar: retur motorina, furtunuri de frana si lichid (era negru), faruri, gume, spalat temeinic (scos si spalat la furtunu) pe interior ca nu imi place sa stau in jeg, lipit cu mastic bariera de vapori, suspensii spate, rulment, urmeaza uleiul si sa ii montez scut metalic.

      Totul pe baza de ieftin pe cat posibil. LA telescoape am avut mega bafta, 200 lei perechea bilstein b6 cu tot cu arc si flanse, dar pe fata nu am bafta sa mai prind asa ceva. Am ceva chinezarii, magnum, isi fac treaba, dar nu au sportivitatea celor bilstein galbene...
      Regret ca n-am pus asa ceva pe merc, te cam rup sub 50la ora pe drumuri rele, dar peste sunt un deliciu, inghit orice groapa si masina sta fixa de zici ca mergi sticla.

      PE scurt, luat cazan ardelenesc si va ramane cazan ardelenesc! E masina de frecat zilnic, drumuri rele, bataie de joc.
      Incerc sa nu depasesc plafonul de 3mii euro, dar uite ca bate volanta, din partea mea, poata sa tot bata.

      Fata de golf 5, logan nou, e mult peste. Fata de 211 e sub mai putin capitolul manevrabilitate si zgomot redus de rulare. Bine, 211 meu e antifonat, deci e mai silentios ca e39, dar in echipare standard nu e, in special la zgomotul dinspre roti.
      Attached Files
      Last edited by Sharky; 06-09-2022, 09:00 AM.

      Comment


      • Merci. Nu faceam misto, mi-a placut mult modelul asta de bemveu. De fapt atunci cand mi-am luat W210-le, bemveu de asta am vrut initial.

        La un drum mai lung ce faci, cu care pleci?

        Comment


        • Dupa mine ochiosu are peste e39 doar spatiu interior. Stai in el ca in s class. Plus motorul 2l k care la putere e peste orice benzina bmw sub 3l.

          Din martie pana acum bmw a fost calul de bataie. Drum la mare, la Durau, la Iasi, etc. 7mii km facuti deja. Cred ca mercu n a iesit la drum lung de cand l am reparat. Si nici nu stiu cand va mai iesi, mai ales ca acu nici nu mai porneste... oi fi miscat ceva cand am umblat la bord sau poate l o fi apucat acum ceva. Ca deh....mercedes...

          Comment


          • N-am mai scris, am dibuit cazanul saptamana respectiva.
            Cred ca imobilizatorul o luase razna si-a revenit dupa ce am scos si pus bateria de cateva ori.
            Nu era problema de cheie ca am incercat cu ambele.
            Nu am gasit o solutie usoara/ieftina sa renunt la imobilizator, in ideea ca face iar figura, asta e, face parte din experienta mercedes.

            Teoretic ar mai fi pe lista: antigel, bratul care bate, intinzatorul curea si ar mai fi de terminat antifonarea in portbagaj intr-o anumita zona.
            Practic, ce poti face azi lasa pe la anu, ca poate nu mai trebuie sau poate apare ceva mai grav.
            Norocul masinii ca am schimbat uleiul inainte sa crape ambreajul ca altfel il mai lungeam cine stie cat.

            Urla ca e capota deschisa, scos senzorul, rezolvat problema, cu senzorul deconectat nu mai urla.
            Senzorul in sine nu mai statea bine in suport si capota nu il mai apasa cum trebuie. Deci de aveti problema asta asa se rezolva in mod corect.

            Masina merge bine in rest, comoda n-am ce comenta si daca o tin in garaj sa speram ca macar nu se mai strica.
            Am schimbat un injector de GPL ca nu inchidea bine, dar aia a fost treaba simpla.

            Masini vechi, e normal tot a doua zi sa fii cu cheia pe ele.
            Cred ca e cazul sa ma mai duc pe la mecanici ca de multe ori ridic capota si o inchid la loc gen, mai da-o dracului ca oricum sunt bani aruncati cu masinile astea, sa imi mai pierd si vremea???

            Dar acum ca imi face figuri BMW la pompa mai circul un pic cu el, sper ca nu multa vreme ca iar se strica.
            Pompa bmw 150lei noua si sa speram ca rezolva problema. Nu de alta dar in August expira RCA la Merc si n-am de gand sa ii mai fac alta fara motiv intemeiat.

            Comment


            • S a dus si ventilatorul de bord. Doar sa imi aduca aminte ca am mercedes nu toyota.

              Am incercat sa ii dau cateva ca la tv cu lampi. N a vrut. Asta e. Atat s a putut.
              Dupa cum am scris si s au lamurit si altii.

              Masinile astea sunt doar mancatoare de bani si timp.
              Cat deapre confort. Circulati cu una noua mai rasarita si apoi 211 vi se pare doar o barca cu design frumos.

              Sa vad cum ma scap se ea. Daca nu miba dat raspunsul. In sf de august expira rca. Se scoate din circulatie si de la impozit se duce pe camp pana o ia careva daca nu la remaaat unde le e locul!

              Comment


              • Bun. Ajuns la mare.
                cand sa pornesc azi pac alternatoru.

                Releu aveam nou. Dar tot nu merge.
                experienta mercedes...masini bune, fiabile.
                De 6 ani tot vad...

                Comment


                • Are personalitate, altfel te-ai plictisi. Important e ca ai ajuns (in siguranta).

                  Comment


                  • Am ajuns in bg.
                    trezit la 5 sa plec pe racoare ca doar nu am aeroterma plecat la 10dupa ce am pus releul original inapoi. Releul original il tineam n cutia de becuri de rezerva.
                    perii mancate. Fie tras curent ca nebuna fiind obosita fie releul neoriginal atat a tinut.

                    Sa vedem ce mai se strica pana expira asigurarea fix intr o luna.

                    Comment


                    • Procesul etapei, cred ca fiind benzina, masina automat merge mai turata cu 50%. Asadar alternatorul are cat unul de diesel la 350-450k.
                      Periile pe cel original aveau mai mult decat pe releul inlocuitor, asa ca ma astept sa mai tina inca 50-100k. Pe viitor oi lua un inlocuitor ieftin sa am in trusa de rezerva.

                      Habar nu am care e problema la ventilator, am comparat cu un ventilator nou, ambele se invart la fel de usor, la mana.
                      Poate s-a dus regulatorul. De am ocazia mocca sa probez rezolv misterul.
                      Facut loc in garaj, masina mai are inca 10 zile in circulatie anul asta pana expira asigurarea.
                      Totodata mi-am dat seama ca din Decembrie cand era 5.7 lei, n-am mai alimentat cu benzina, traiasca gazul.
                      E drept ca am facut numai 6mii km acest an, timp in care mi-a amintit de fiecare data cat de obosita e si ca n-are chef sa ma mai duca. N-am inteles eu, aia a fost problema.

                      Ma si intreb pe unde s-a ajuns piata auto. Am pus jantele de 16 de vanzare, ma suna tot felul de fomisti sa le dau la 150-200lei.
                      Pana la urma cred ca pun flexul pe ele si le duc le fier vechi, asa din principiu. De masina ce sa mai zic, inafara de 1000E nu primesc alte oferte, ce conteaza ca are de toate schimbate.
                      Nu arata ca noua, daca nu arata, restul sunt detalii. Pt mine, cand stiu cum merge a mea (cand merge) fata de cum merg altele chipurile ca noi, ma umfla rasul in ce deziluzie traiesc unii.


                      Ma uit la masini noi, logan 13mii, megane bate catre 20mii, imi si fac cruce cum sa dau atatia bani pe porcariile alea.
                      Asta e, vedem ce ne rezerva viitorul, mercedesului i se rezerva loc in garaj sau pe camp daca am nevoie de spatiu. Cine stie, poate o sa ma sune vreunu serios, nu doar labari.

                      In rest sa mearga be am ve ul si sa se oftice atotstiutorii forumului!
                      Se stiu ei care sunt.
                      Mai schimbam peisajul. Cand cazanul luat la 1300E e la fel de fiabil ca mertzanu, un lucru e clar care dinter ele e degeaba.

                      Vazut ieri un c124, frumos, interior exterior. Il lauda un prieten de-a proprietarului, confort, tot ce vrei, fiabilitate ca pe vremea aia se facea calitate, n-ai mai vazut asa ceva.
                      Mdeah, cand sa plece abia a pornit... Case closed!
                      Ca sa nu zic ca de anu trecut a ajuns la 10mii euro cu el.

                      Comment


                      • Nu mai sunt locuri pe forum la Bambeu?? Aici prin zona oricum, toate e nașpa...Întreb ptr în prieten...
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • Aici pe forum am legat niste contacte, am facut una alta concret cu ajutorul sau in ajutorul unor oameni care chiar fac ceva , nu comenteaza inutil, cum faci tu.

                          N am de ce pleca de aici.
                          daca tu atat pricepi, strict problema ta. Dar nu ma mir...

                          Comment


                          • Originally posted by Sharky View Post
                            daca tu atat pricepi, strict problema ta. Dar nu ma mir...
                            Gura păcătosului,adevăr grăiește..
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • MAsina e trasa pe tusa. Dupa 6 ani e cazul de o pauza sa speram ca permanenta de data asta.

                              DAt ultimul tur prin tara , mers relax, evident cu fereastra deschisa, nu mi-am mai batut capul cu ventilatorul avand in vedere ca asigurarea expira intr-o saptamana.
                              Mers linistit, consum bun 10% pe gaz, liniste, ma gandeam ca totusi e o masina buna, confortabila, aspectuoasa, ce pacat ar fi sa renunt la ea dupa atata munca.

                              Doar ca drumul s-a incheiat si a urmat trezirea la realitate data de elementele specifice experientei mercedes:
                              - iar nu mai merg stergatoarele decat la semnalizare dreapta sau cand apesi, eterna problema cu maneta semnalizare,
                              - cutia pare sa intre si mai greu in v1, nu m-am prin de ce
                              Si colac peste pupaza si o pana, sa nu ma plictisesc.
                              In stilul asta cum ma sui in ea ma apuca greata cand stii ca pt fiecare ora de condus petreci tot atat reparand.

                              Ziceau unii de masina de rezerva, dar la 1100 RCA (de anul asta, anul trecut 750, iar pe bmw cu 2.5 am 700) + 950 impozit + muuuuulte alte reparatii care in mod sigur vor urma, ies mai ieftin chiar si daca inchiriez ceva la nevoie cand se va strica bmwul.
                              Pt oras exista taxi.
                              Sau calculat altfel, acum cand s-au scumpit preturile, cu suma de 5mii cat am dat pe masina si 150E lunar (medie cheltuieli lunara pe astia 6 ani) sunt bani de renault megane chel, sau clio mai dotat nou.
                              Pt oras exista taxi.

                              Sarma si patentu e intretinerea corecta si se trage pana crapa apoi alta mai noua.
                              E mai ieftin si tii pasul cu pretentiile si cu standardul de confort si dotari.
                              Ca degeaba abereaza unii ca nu gasesc in masinile noi confort ca in cobra, 124 sau alte vechituri ca la ce zgomot de rulare au la 100 la ora nu mai putem vb de nici un confort. Ajunge sa mergi cu un a4 din 2008 vezi cat e ceasul.
                              Ca le plac masinile ajunse barci de la telescoape rulate 20 ani? Ca nu simti gropile si te tot leagana. Telescoapele se uzeaza si la masinile noi, si si masinile noi pot avea suspensie confort la unele modele.

                              Upgrade-urile bagatul de bani sunt pierdere inutila de timp si de bani.
                              Sa tii una dinasta prea mult e ca si cum azi ai avea azi un 124...Nostalgie si atat, ca e depasit din orice punct de vedere.

                              La a mea lista cu posibilele defecte (stiute de mine) ce pot urma sare de 3-4mii euro si e doar o chestiune de timp pana apar.
                              Adica nu m-ar mira sa cedeze ceva la motor, sa nu mai mearga din calculatoare, pompa servo, ac, caseta si multe altele care se pot strica la un 211 de 20 ani.
                              Azi merg perfect, maine crapa.
                              Ca prea multe laude circula pe aici care doar induc lumea in eroare ca masinile astea tin o viata. Daca singura pretentie e sa porneasca, atunci da, tin.


                              Nu ma intereseaza comparatii cu masini care au facut 150k fara sa schimbe nimic a caror proprietari le considera ca sunt noi ca in prima zi sau oameni care uita cat de mult au lucrat la ele.
                              Si evident nici masini "corecte", luate la suprapret in care tot bagi una alta.
                              Ca am luat-o la 5500 e mai bine, luam una la 10mii, chipurile corecta, tot nu era suficient de antifonata, si de bagat 3mii bagam sigur in chestii uzuale.
                              Iar trenul de rulare tot nu era nou, ca astea nu le schimba nimeni, ca doar e mercedes, tin suspensiile o viata. Povesti...

                              O masina veche ramane masina veche.
                              Eu unul m-am plictisit sa o conduc pe a mea, dapoi de reparat...
                              Atat se poate intretine cu 10mii euro, adica cu 6-7mii mai mult decat merita orice masina de genul asta.
                              Singurul lucru bun la masina asta e consumul. Adica nici un diesel nu e capabil de consum echivalent in bani de 6% mergand sute de km la viteza mare gen 160-180.
                              La viteze mai mici e cam echivalent cu diesel.
                              Asta datorita gpl-ului, ca de era sa merg pe benzina era chiar degeaba.

                              Valoarea de piata oricum e sub 2mii si primesc tot super oferte care nu fac nici cat am bagat pe ea intr-un an.
                              Momentan e fara asigurare, trasa pe dreapta, pana in Decembrie am timp sa ma decid daca o radiez de la impozit sau o mai folosesc anul viitor.

                              Pt cine are cap sa priceapa, masinile astea sunt doar saci fara fund daca vrei sa le tii calumea, nu cum ma lauda ceva pustan pe paginile anterioare ca e wow ce am facut.
                              Crede-ma cand privesti in ansamblu, si compari cu masini mai moderne, nu e.

                              Cazane de 2.2 de care s-a tras pe bani putini stiu si eu destule, dar sunt obosite, e drept merg, daca n-ai mari pretentii.
                              Daca n-au nici dotari nu stiu zau care le e rostul ....
                              Last edited by Sharky; 08-26-2022, 09:28 AM.

                              Comment


                              • Fara suparare dar aici cam subestimezi anumite chestii.Si hai sa o disecam putin fara dragul de a face conversatii si a aduna postari!
                                1.Zici ca te leagana ca nu stiu ce?Ai mers cu vreuna Avantgarde si suspensia sport de fabrica inainte sa spui toate sunt la fel?A mea se apropie de 350000 si nu e barca cum tot le bagi tu in aceeasi oala.Si daca vrei sa imi spui mie cate am avut pe mana , cate am probat pe strada sau reparat si nu din vorbe pot frumos insira poze de ne uitam cateva zile si nu nu o zic doar sa laud un “cazan” si nu vorbesc doar de w211 ci de multe modele de Mercedes de la vechi la modele destul de noi!
                                2.Nu e frumos si etic sa aratam cu degetul spre alti colegi de forum sau sa fim sarcastici mai ales spre cei care INTRETIN masinile corect!Forumul nu e despre patent si sarma plus ciocan iar daca , cativa fac asa ca atat e nivelul lor lasai in plata domnului.De aici din ce tot spui in ultima vreme toate Mercedesurile sunt niste c***** mai ales alea inainte de 2010 te invit sa probezi si un Viano cu 325000 km intretinut ca la carte doar la Mercedes pana sa ajunga la mine si la suspensie are arcuri si amortizoare
                                noi plus flanse schimbate de mine dar zici ca bate?Sau o fi vreo alta barca?Nu imi laud masinile dar experienta unui anumit exemplar nu denota ca toate sunt la fel iti garantez ca una putin mai veche va “duce” mai mult decat una mai noua iar de calitatea materialelor nu mai vorbim!
                                3.O masina cand o cumperi daca nu o inspectezi corect e inutil sa vii dupa sa spui toate sunt cazane si toate sunt la fel, daca nu ai la momentul respectiv capacitatea necesara cauta un specialist sa te ajute sa faci asta si dupa nu iti mai plangi in pumni.

                                Asta fiind spusa sper sa inceteze toate polemicile , forumul e despre pasiune, mesterit si experiente placute sau neplacute am intalnit aici oameni si mi-am facut prieteni foarte apropiati si asta datorita Mercedesului e despre preturi si impartasit trucuri nu despre aruncat cu pietre si raman la parerea mea data viitoare alege o masina buna ca de aia sa isi cumpere w212 facelift e6 sa ma sune pentru anulat sistem de ad blue din cauza senzorilor noX am avut cativa, asa ca o masina cand o cumperi ti-o asumi asa cum ai aleso!
                                Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF