Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 500SEC S-Klasse BVLgari-ul nr2

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 'Vin Aug 23, 2019'


    O garnitura noua pentru portbagaj, cel vechi a fost "molestat" de fostul proprietar din motive ca si-a incuieat cheiea in portbagaj si ca urmare a recusrs la solutii "neortodoxe" ...

    Garnitura OEM cu codul A12675900198


    rear lid.png

    WP_20190823_002.jpg

    A 12675900198.jpg

    A12675900198.jpg
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      ''Sâm Mai 25, 2019''

      Un ''nou'' set de galerie ''free-flowing'' dedicat pentru M117 ECE 300PS , pentru o evacuare mai buna a gazelor...

      300 PS ECE.jpg

      Galeria stock...

      M117.jpg

      Galeria ''free-flowing'' care permite o creste mai mare a puterii...
      M117 ECE 300 PS.png



      'Vin Aug 30, 2019 '


      In sfarsit, am primit cele doua tevi vare vin dupa galerii, ca sa fie setul complet, findca si acestea difera fata de evacurea stock...
      getImage.png

      dr. A1264908719 si st. A1264907219

      WP_20190830_005.jpg

      A1264907219.jpg

      A1264908719.jpg
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Cand ai timp sa le montezi pe toate?

        Comment


        • Pfff, buna intrebare . Momentan inca mai adun pe piese, necesita multa atentie pana pornim la drum.


          ''Lun Sep 02, 2019"



          Originally posted by mer_se280 View Post
          Jantele AMG OZ Racing
          DSC09258_zpsoafkjde5.JPG

          Am reusit sa fac rost de doua "Prüfbericht" - raport de inspectie pentru jantele AMG. Unul este pentru jante si celalalt pentru anvelope...
          WP_20190902_001.jpg

          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Originally posted by mer_se280 View Post
            Urmeaza alte maruntisuri, discuri frana...

            Au sosit discurile de frana fata/spate. Discuri 'Sport' cu ventilatie, un upgrade insa am o presimtire ca viata lor nu va fi una indelungata fate de cele OEM. Oricum am sa notez km din bord ca sa vad cat o sa reziste cele aftermarket!

            Discurile pentru fata...


            TA Technix EVOBS2048.jpg
            WP_20190918_009.jpg

            Discurile pentru spate...
            TA Technix w126.jpg


            Un set de fise noi BERU 0300.890.463 ZEF 463 ca sa fie aprinderea ok.
            WP_20190918_003.jpg
            ZEF 463.jpg
            WP_20190918_006.jpg

            Va trebui sa dau jos capacul de la tacheti cand schimb simeringurile la supape, asa ca am comandat si doua garnituri pentru ele... A1160161421 si A1160161321
            A1160161421.jpg
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Originally posted by mer_se280 View Post
              'Vin Apr 26, 2019'


              Amortizor directie STABILUS 363952...
              STABILUS 363952.jpg

              '' Sâm Sep 21, 2019''


              Am comandat si bara de directie cu codul A1264600905, care vine legat de amortizorul de mai sus...
              A1264600905.jpg

              Update...

              De mult timp incerc sa cumpar doua elemente de reparatie, binecunoscutele pasaje din portbagaj in spatele rotilor cu codurile A1266300160 stanga si A1266300260 pe partea dreapta (piesa cu nr 8 din imaginea de mai jos). M-am interesat in DE si cica piesele nu se mai fabrica. Raman sanse sa gasim pe lagere, ramase undeva ascunse pe raft pline cu praf. Sansele sunt egale cu la un joc la loto la 6/49. In 2013 daca retin bine aminte cautam pentru 280SE, am reusit sa gasesc pe partea dreapta, insa m-am tras pe cur din cauza pretului, care era in jur de 450 RON /bucata.

              O sa reiau cautarile pentru ambele repere A1266300160 stanga si A1266300260 dreapta, sper sa fie cu noroc.

              B63045000017.921021.png
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment



              • Originally posted by mer_se280 View Post
                Urmeaza sa studiez problema in detaliu...de data asta gluma se ingroasa fata de injectia mecanica K-Jetronic.
                Originally posted by mer_se280 View Post
                Am studiat un pic problema. Cica ar fi problema in actuator relanti cu codul A 0001411625 . In interiorul actuatorului se afla o membrana din cauciuc, care are cu siguranta fisuri si ca urmare nu perminte o etansare corecta si asa rezultand o turatie mai mare de 1100-1200rpm. Este o problema comuna la acest model de actuator!

                Nu exista chit de reparatie, doar schimbat nou/SH. Unul nou in DE costa in jur de 1100€

                Ramane sa mai studiez problema ca sa scap mai ieftin

                ''Mar Oct 15, 2019''
                Am revenit, ne apucam de treaba. Sper sa avansez de data asta. In prima faza am sa incerc sa remediez problema cu un alt actuator SH...sper sa am nocorc. Revin cu detalii ...
                A 0001411625.jpg
                WP_20191011_003.jpg

                WP_20191011_004.jpg
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • ''Mie Oct 16, 2019''

                  ...
                  Inca odata mii de multumiri pentru colegul Poul pentru ajutorul acordat

                  IMG-20191012-WA0003.jpg
                  IMG-20191012-WA0004.jpg
                  Dupa ce am montat 'noul' actuator relanti, i-am dat cheie. Porneste, turatia urca pana aprox. 1500 rpm, insa la revenire tot nu scade sub 1100-1200rpm, asa ca nu am reusit sa-i dau de cap.

                  Cu ambele actuatoare se compoarta la fel, adica turatia nu scade sub 1100 rpm. Nu am stat mult pe ganduri si am sacrificat una dintre actuatoare ca sa depistez problema cu gandul ca membrana are probleme, fisuri, crapaturi etc etc.

                  Dupa ce am decapsat piesa, surpriza . Pe componentele din interiorul actuatorului am gasit depuneri insa nicidecum probleme la garnitura care se afla in interiorul actuatorului!

                  Dupa curatarea componentelor am reasamblat si am facut inca o proba. Din pacate nici de data asta nu am reusit sa rezolv mare lucru. Am verificat tensiunea in instalatia electrica, 4,7V dupa aprox. 20 sec. dupa ce pornesc motorul, deci valorile sunt normale, insa turatia nu scade!

                  A 0001411625.jpg
                  WP_20191011_005.jpg
                  WP_20191011_007.jpg
                  WP_20191011_009.jpg
                  WP_20191011_011.jpg
                  WP_20191011_022.jpg
                  WP_20191011_024.jpg
                  WP_20191011_025.jpg

                  Am reluat cautarile pe net ca sa depistez din ce cauza nu inchide actuatorul. Cica actuatorul ar fi decalibrat, posibil vechime, uzura etc. In partea de sus al actuatorului la "IN" se afla o camasa prin care culiseaza tija de care este prins membrana. Cu ajutorul acestei camasi se poate recalibra actuatorul. Cu mai multe incercari am reusit sa rezolvam problema relantiului . La pornirea la rece acul urca pana la 1500 rpm, iar dupa 15sec turatia revine la 700-800rpm.

                  Pentru prima oara cu relantiul normal!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • ''Joi Oct 17, 2019''

                    A doua zi cu teste. Motorul porneste bine, turatia scade la valori normale insa am observat ca temperatura apei a urcat semnificativ.
                    IMG-20191012-WA0013.jpg
                    IMG-20191012-WA0018.jpg
                    IMG-20191012-WA0019.jpg
                    Am desfacut busonul la vasul de expansiune, a inceput sa fasaie dupa care a refulat lichidul de racire din recipient...teromstatul blocat . Bine ca am comandat termostat nou, insa iarasi ghinion . Termostatul comandat are codul A1162000215 si este pentru prima serie W126 (v8), asa ca o sa fiu nevoit sa comand un nou termostat cu codul A1162000315.

                    A1162000215.jpg

                    A1162000315.jpg
                    IMG-20191012-WA0028.jpg

                    Ca sa pot continua testele am desfintat termostatul, l-am lasat pe direct. Dupa cateva ture temperatura iarasi urca, chit ca termostatul este scos...upppsss, . Dupa ce urca temperatura peste limit admisa, incepe sa scoata un fum albicios cu miros intepator pe toba de esapament...suspect garnitura de chiulasa , mai fac ceva teste si aflu verdictul.

                    wp_ss_20191016_0001.png
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Ai ulei in vasul de expansiune? Daca da, atunci e cam sigur garnitura de chiulasa. Daca e dusa vreuna din garnituri, trebuie sa bolboroseasca apa in vasul de expansiune, teoretic
                      Fumul alb e de la aburii de apa.

                      Bine ca i-ai dat de cap la relanti, asta e treaba buna de stiut cu calibratul. Tot mai greu gasesti informatii de genul, mai ales la masini mai vechi.

                      Comment


                      • In vasul de expansiune apar ceva bule, pete de ulei nu am observat. In ceea ce priveste condensul, nu as crede ca despre condens ar fi vorba. Condensul dupa anumit timp dispare, insa in cazul meu nu prea. La relantiu nu se observa deloc, insa daca o accelerez atunci apare imediat si binenteles mirosul intepator a fumului. Stiu fenomenul de la celalalt W126 280SE, fumul dens si alb la pornire, mai ales cand vine sezonul rece, insa nicidecum mirosul pe care l-am constatat la SEC.


                        "Lun Oct 28, 2019"

                        Verdict final: problema cu garnitura de chiulasa . Urmeaza sa comand garnituri noi, si alte piese de care o sa am nevoie la aceasta interventie, binenteles chiulasa/le vor trebui verficate ca sa nu apara probleme ulterior.

                        IMG-20191012-WA0030.jpg

                        IMG-20191012-WA0031.jpg
                        IMG-20191012-WA0015.jpg
                        IMG-20191012-WA0041.jpg
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • ''Mar Oct 29, 2019''

                          Pana la rezolvarea problemei cu chiulasa ne ocupam cu alte probleme. In prima faza am scos toate injectoarele pentru a putea fi duse la verificat. Daca rezultatul dupa verificare va fi negativ atunci o sa comand injectoare noi, insa in prima faza am sa incerc sa le salvez daca se poate.

                          Pe cateva injectoare am constatat depuneri de calamina...

                          WP_20191012_003.jpg

                          Daca masina tot sta, am sa ne ocupam si cu etrierii fata/spate. Vor fi duse la sablat dupa care revopsite cu vopsea dedicata care rezista la temperaturi ridicate, ca ulterior la reasamblare sa folosim kiturile de reparatie deja comandate pentru ele.

                          In legatura cu piesele comandate pentru etrieri fata...iarasi am dat-o in bara, mai exact pinii pe care culiseaza placutele de frana nu se potrivesc, mai exact sunt mai subtiri decat cel actual, pe langa asta nici kiturile de rparatie(piston)nu se potrivesc. Dupa putina cercetare reiese ca piesele se potrivesc pe etrieri ATE iar ale mele de pe masina sunt facute de BENDIX. Vina imi apartine in totalitate findca nu am verificat ce etrieri am pe masina, asa ca o sa fiu nevoit sa comand altele in locul lor.

                          WP_20191013_005.jpg

                          WP_20191013_001.jpg

                          WP_20191013_002.jpg
                          WP_20191013_008.jpg
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Salutare. Majoritatea W126/C126-urilor de seria 2 au fost echipate cu etriere fata Bendix 57mm. Din poze garniturile tale par a fi ce trebuie (tip Bendix) dar se pare ca cineva a schimbat pistonasele originale cu altele de tip Ate. Iti spune asta cineva care reconditioneaza de mult timp astfel de etriere.
                            In concluzie nu vei putea monta tablitele de protectie termica tip Bendix pe pistonasele tip Ate. Eu recomand sa schimbi si pistonasele cu ce trebuie (Bendix).
                            Se gasesc la kit cu tot cu garnituri aftermarket. La fel si kitul de accesorii.
                            Last edited by Leo; 11-06-2019, 13:31 PM.
                            W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                            W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                            W 124 `93 E250 D ex 300 D


                            - Bond - James Bond.
                            - `Dullah - Abdullah.

                            Comment


                            • Da Laurentiu, ai dreptate! Insa eu nu am avut de unde sa stiu ca fostul proprietar a comandat piese de reparatie de la ATE '57 care se potrivesc perfect si pe Bendix si asa a aparut eroarea. Ulterior dupa ce m-am documentat bine am vazut care e diferenta intre pistoane ATE si Bendix, insa nu este nici o problema, comandam alte kituri noi pentru toate 4 etriere.

                              Ia zi Leo, ce producator aftermarket recomanzi?
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Recomand Frenkit - Spania pentru ca au seturile cele mai complete. Codul pentru kit complet cu pistoane este 257946, iar pentru piston Bendix separat este P573101.
                                Cod accesorii etrier fata 13.0460-0197.2 (identic Ate sau Bendix)
                                Cod accesorii etrier spate 13.0460-0912.2 (pt. tip Bendix doar)
                                Spor!
                                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                                - Bond - James Bond.
                                - `Dullah - Abdullah.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF