'Lun Mar 18, 2019'
La ultima ''vizita" tot nu am reusit sa remediez problema relantiului, care tot nu vrea sa scada de la 1100-1200rpm. Am vazut un filmulet pe net, unde un tip a desfacut(este capsat) valva de aer care regleaza relantiul, cica de acolo ar fi problema. Mai exact delungul aniilor se acumuleaza depuneri si aceasta valva nu mai inchide si nici nu functioneaza corespunzator! In ciuda faptului am incercat si cu un alt releu "Idle Speed Control Relay" cu codul 0045451032, insa nu am observat nici o schimbare, tot acelasi simptome! Chiar daca relantiul nu a coborat, am lasat-o sa se dezmorteasca un pic.
Reluam cautarile la noua vizita.
Intre timp adun piesele noi pentru directie, frane, bucseraie si alte maruntisuri.
Ahhh, era sa uit, am comandat si chederul buclucas care nu mai este livrabil pe OEM, A1268312398 ...chederul care vine la baza parbrizului...
A1268312398.png
La ultima ''vizita" tot nu am reusit sa remediez problema relantiului, care tot nu vrea sa scada de la 1100-1200rpm. Am vazut un filmulet pe net, unde un tip a desfacut(este capsat) valva de aer care regleaza relantiul, cica de acolo ar fi problema. Mai exact delungul aniilor se acumuleaza depuneri si aceasta valva nu mai inchide si nici nu functioneaza corespunzator! In ciuda faptului am incercat si cu un alt releu "Idle Speed Control Relay" cu codul 0045451032, insa nu am observat nici o schimbare, tot acelasi simptome! Chiar daca relantiul nu a coborat, am lasat-o sa se dezmorteasca un pic.
Reluam cautarile la noua vizita.
Intre timp adun piesele noi pentru directie, frane, bucseraie si alte maruntisuri.
Ahhh, era sa uit, am comandat si chederul buclucas care nu mai este livrabil pe OEM, A1268312398 ...chederul care vine la baza parbrizului...
A1268312398.png
Comment