Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un W124 mai rar. 400E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    de 100 de ori BRAVO!!! O intrebare : ce model/marime sunt jantele de pe coupe ? Sunt superbe!
    Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
    https://w124-coupe.com

    Comment


    • #47
      Originally posted by Heavy D. View Post
      Buna ziua !

      Nu cred ca e cazul la tine de o pompa suplimentara de apa, dar marirea radiatorului motorului si separarea de cel al cutiei sigur vor fi benefice. Vezi mai jos ce am facut eu pe un W124 cu OM601, incepand cu postul 250.



      Dragos
      Dle. "nu sunteti sanatos"! Asta in sensul bun al cuvintului, referitor la modificarile facute in acel benz din link.

      M-am tot uitat pe-acolo, dar nu am gasit (sau mai bine zis nu am avut rabdare sa gasesc) de la ce a aparut necesitatea de a schimba radiatorul la acel OM601. Tot OM601 am si eu (acel visiniu din poza), la care nu am nicio problema cu racirea. Fie vara, fie iarna, ambuteiaj sau autostrada, temperatura nu ridica mai sus de norme. Iarna pe traseu poate chiar sa coboare sub 80*C.
      Dar oricum, la fel ca si sfatul lui Ford_V6, o sa le iau destul de serios.
      Apropo, la mine din fabrica vine radiator separat pentru cutia de viteze.
      E montat in bara fata, jos, in stinga. Atasez si o poza.
      Atunci cand o sa ma apuc de cutia de viteze (am mentionat anterior ca nu are viata lunga) o sa acord atentie si acelui radiator.

      Tin sa multumesc tuturor pentru sfaturi utile si aprecieri a masinii!
      Attached Files

      Comment


      • #48
        Originally posted by cosfru View Post
        de 100 de ori BRAVO!!! O intrebare : ce model/marime sunt jantele de pe coupe ? Sunt superbe!
        Jantele sunt de 15'. Le-am luat in 2011 (dupa ce am depasit criza cu finantele) tot de pe forum, de la colegu yitzack.
        Initial stateau pe 200D. Arata cam asa.

        Apoi, cand in 2012 am luat coupe-ul, pe el stateau niste jante identice cu cele de pe 400E. Am zis ca e neserios pe asa o masina, asa niste jante.
        Zis si facut: am mutat jantele de pe 200D pe coupe-u.
        Iar 200D are acuma jante de otel din cauza ca-s anvelopele de iarna pe ea.

        Si apropo, cand luam de la yitzack jantele, el tocmai isi luase un 124 coupe, negru, 3000 cmc, manual. Dupa o tura cu ea , in calitate de pasager, am zis ca din asta vreau.
        Si deja in 2012 cand am avut ocazia, mi-am luat coupe-ul.

        Ca sa ofer mai multe detalii despre el, ma gandesc poate ar fi cazul sa redenumesc postul.
        Attached Files

        Comment


        • #49
          AHA! Merci de raspuns! Vad ca sunt pe 16 nu pe 15.O intrebare : folosesti distantiere pentru ele sau se potrivesc asa cum sunt?
          Last edited by cosfru; 10-28-2015, 14:02 PM.
          Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
          https://w124-coupe.com

          Comment


          • #50
            Originally posted by vht_md View Post
            poate ar fi cazul sa redenumesc postul.
            Poate ar fi cazul să porneşti încă 2 topicuri şi să ne prezinţi frumos şi celelalte 2 atelaje ...
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • #51
              Da, sunt de acord cu Levi, arata frumos si celelalte utilaje. Dau bine inpreuna!
              "The wife should always be "legally" younger than the car"
              W124 200D
              W123 240D
              Prezentare W124
              Prezentare W123

              Comment


              • #52
                Deci nu sunt singurul nebun cu 3 w124 in curte iar ultimul achizitionat e ca 200d al tau,chiar si la jante . Frumoase tancurile ! Sa le stapanesti sanatos !!
                Attached Files
                Last edited by marius_oct; 10-28-2015, 19:25 PM.

                Comment


                • #53
                  Buna seara !





                  In cazul meu, nevoia de a schimba setup-ul OEM la radiator a aparut in momentul in care am vazut ca e doar unul singur pentru ambele lichide. Cum zeama dintr-o cutie automata nu are ce cauta peste 70 de grade, iar cea din motor e mai tot timpul la 90º, e clar ca pe termen lung aceasta "colaborare" va iesi in dauna cutiei. Deci au trebuit separate... Radiatoarele le-am dat in lucru telefonic la RAAL Vest din Timisoara (fagurii), bazinele laterale precum si racordurile pentru furtunele de ATF au fost executate cu masina prezenta in fata atelierului.



                  Cum am mai mentionat in topicul indicat, nimic ce incepe sau se termina cu "visco" nu are ce cauta pe masinile mele. Aceeasi modificare am facut-o si pe Firebird din aceleasi motive. In cazul Benz-ului, elicea ventilatorului era antrenata via "visco", deci a disparut si ea.



                  De atunci au trecut aproape doi ani, si inca n-a fost nevoie sa pornesc ventilatorul. Care are comanda "digitala" la buton OEM, montat in zona cu cel de avarii. Recomand tuturor acelasi mod de a trata problema incalzirii/racirii motorului/cutiei automate, mai ales ca in cazul cel mai grav, la o fisurare a conductelor de ATF in interiorul radiatorului de antigel/apa, acestea vor ajunge la un moment dat in cutie. Si cum nici o cutie automata nu functioneaza prea bine/prea mult timp cu apa sau antigel, vor aparea brusc alte directii (foarte prioritare) in care va merge bugetul...






                  Dragos

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by cosfru View Post
                    AHA! Merci de raspuns! Vad ca sunt pe 16 nu pe 15.O intrebare : folosesti distantiere pentru ele sau se potrivesc asa cum sunt?
                    cosfru, nu m-ai inteles corect. Jantele sunt de 15 inch. Anvelopele sunt Continental PremiumContact 2 195/65 R15.
                    Jantele sunt de fabricatie O.Z. (din cate imi amintesc) si pe ele stampila stravechiului an 1988. Aproape cat mine de vechi

                    Nu folosesc niciun fel de distantiere pentru ele. Prezoanele au lungime intermediara. Sunt mai lungi decat cele pentru jante de otel, dar mai scurte decat cele pentru jantele care stau pe 400E.

                    Imi place mult acest model de jante.
                    Dar cel mai mult imi plac jantele clasice cu spite.
                    Cand aveam cobra coupe, visam sa-i pun asa incaltari.
                    Insa pe un w124 nu prea se potrivesc.
                    Poate cand la batranete o sa am un 190SL, atunci sigur o sa am asa jante

                    Comment


                    • #55
                      Multumesc tare mult pentru lamuriri, m-am edificat acum! Jantele alea cu spite ...da ce sa mai zic ))Vorba ta, asteptam batranetea...
                      Doua stele si alerg dupa ele...Steluta & Stelut
                      https://w124-coupe.com

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by Heavy D. View Post
                        Buna seara !
                        In cazul meu, nevoia de a schimba setup-ul OEM la radiator a aparut in momentul in care am vazut ca e doar unul singur pentru ambele lichide. Cum zeama dintr-o cutie automata nu are ce cauta peste 70 de grade, iar cea din motor e mai tot timpul la 90º, e clar ca pe termen lung aceasta "colaborare" va iesi in dauna cutiei. Deci au trebuit separate... Radiatoarele le-am dat in lucru telefonic la RAAL Vest din Timisoara (fagurii), bazinele laterale precum si racordurile pentru furtunele de ATF au fost executate cu masina prezenta in fata atelierului.
                        Dragos
                        Multumesc, acuma m-am lamurit.

                        Apropo, la mine atit la coupe, cat si la 400, la ambele benzinare de fapt, am elice cu visco in spatele radiatorului, dar si ventilatoare in fata.
                        Desi niste baieti din service mi-au zis ca alea din fata sunt de la instalatia de AC, la coupe am observat ca elicile din fata pornesc atunci cand sunt in trafic si incepe sa creasca temperatura motorului. Deci are rol de racire motor. Mai mult sau mai putin, isi face treaba.

                        Pe 400, desi sunt 2 elice, asa si nu le-am auzit/vazut in functiune. Ar trebui sa le verific, caci inca nu am apucat.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Hirig888 View Post
                          Da, sunt de acord cu Levi, arata frumos si celelalte utilaje. Dau bine inpreuna!
                          Azi pe dupa masa o sa adun niste poze din arhiva si le prezint si pe celelalte 2

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by marius_oct View Post
                            Deci nu sunt singurul nebun cu 3 w124 in curte iar ultimul achizitionat e ca 200d al tau,chiar si la jante . Frumoase tancurile ! Sa le stapanesti sanatos !!
                            Salut Marius!
                            Da, nu esti singurul cu 3 w124 in curte
                            Threadul tau cu 200D la resuscitare i-l mai urmaresc. Pe cel cu 200E l-am vazut acuma.
                            Chiar se face multa munca la 200D. Sa ai spor!

                            Sa fiu sincer, eu ca atare imi doream un w126 SEC.
                            400-le mi-a nimerit in fata ochilor pur intamplator, dar se pare ca asa au vrut astrele :P au mai fost alti 2 cumparatori care ofereau mai mult, dar soarta i-a fost sa vina in posesia mea.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by vht_md View Post
                              ventilatoare in fata.
                              Desi niste baieti din service mi-au zis ca alea din fata sunt de la instalatia de AC, la coupe am observat ca elicile din fata pornesc atunci cand sunt in trafic si incepe sa creasca temperatura motorului. Deci are rol de racire motor. Mai mult sau mai putin, isi face treaba.
                              Pe 400, desi sunt 2 elice, asa si nu le-am auzit/vazut in functiune. Ar trebui sa le verific, caci inca nu am apucat.
                              Nu ştiu ce ventilator ai în faţă la coupe, dar cele din poza cu 400-le sunt sigur de AC şi-ţi vor pleca doar dacă AC e pornit şi senzorul de temperatură al agentului frigorific e în viaţă.
                              P.S. Dacă ai AC şi pe coupe, tare mă-ndoiesc că acel ventilator din faţă ar servi la altceva decât la AC ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • #60
                                Ventilatoarele din fata sunt comandate de un termocontact ce vine montat pe circuitul de racire. Daca scoti mufa din acel termocontact ventilatoarele pornesc si functioneaza la turatie maxima indiferent daca a/c este pornit sau nu. Asa poti verifica si ce este picat.
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF