Va salut pe toti!
Nu am mai intrat de mult timp pe forum, insa noua mea achizitie m-a adus inapoi aici.
Vorba este despre W124 400E.
Scurt istoric al variantei 400E/E420:
Model W 124 E 42
Description 124.034
Production 05.1991 / 09.1991 - 07.1993
production start-up pre-production series / standard production - end of production
Units produced a total of 22.802 (until 06.1995)
Prices until 08.1992 only available for export to North America and Japan
not available in Germany before 10.1992 10.1992: DM 92.340,00 01.1993: DM 96.312,50
Pe alte forumuri am mai gasit informatia ca peste 15.000 unitati au fost vandute in SUA.
Masina in cauza:
Din spusele vinzatorului, in Republica Moldova ar fi doar 2 400E.
Interesant cate sunt in Romania...
Masina are motor original, culoare originala, fara urme vizibile de accidente, cateva pete de rugina in portbagaj (podeaua la roata de rezerva, deasupra parbrizului care a fost schimbat).
Prima jumate de viata, masina a circulat prin Viena (mai sunt abtibilduri peste tot de la Service Centre Wien).
Prin 2002 a fost adusa in Republica Moldova. Acuma are 382 mii km la bord.
In acesti 13 ani de zile, am impresia ca interiorul nu a fost aspirat/curatat niciodata. La moment am desfacut tot interiorul pentru a-l curata. O sa postez poze cu Before and After dupa ce i-l montez la loc.
Interiorul dupa curatare se pare ca e intr-o stare destul de buna.
Din aspect mecanic: partea de suspensie si directie au fost aduse in ordine inainte de vanzare. La fel si partea electrica la motor.
Totusi nu lucreaza ventilatoarele din fata, iar atunci cand fac kickdown la acceleratie, indicatorul de temperatura la lichidul de racire o ia razna pentru 30 de s, dupa care isi revine.
Per ansamblu, sunt satisfacut de achizitie, pretul fiind bun.
Am vazut ca pe mobile.de si autoscout24 preturile pornesc de la 3600 euro pentru exemplare nu tocmai in stare buna.
Am mai gasit si cateva articole in germana in care varianta 400E e foarte apreciata si se prevede ca pretul lor va creste in viitor.
Scopul achizitiei (avind in vedere ca mai am un w124 200d si un w124 300ce): aducerea masinii la o stare cat mai buna si cat mai conforma cu originalul. Pusa la pastrat pentru vreo 7-8 ani, pana nu intra la vehicule istorice. Atunci ne mai gandim
Aici video cum suna motorul: https://www.youtube.com/watch?v=2y9ePnrF1Gs
Iar pozele le gasiti atasate.
O sa incerc sa fac update in urmatoarele zile.
Nu am mai intrat de mult timp pe forum, insa noua mea achizitie m-a adus inapoi aici.
Vorba este despre W124 400E.
Scurt istoric al variantei 400E/E420:
Model W 124 E 42
Description 124.034
Production 05.1991 / 09.1991 - 07.1993
production start-up pre-production series / standard production - end of production
Units produced a total of 22.802 (until 06.1995)
Prices until 08.1992 only available for export to North America and Japan
not available in Germany before 10.1992 10.1992: DM 92.340,00 01.1993: DM 96.312,50
Pe alte forumuri am mai gasit informatia ca peste 15.000 unitati au fost vandute in SUA.
Masina in cauza:
Din spusele vinzatorului, in Republica Moldova ar fi doar 2 400E.
Interesant cate sunt in Romania...
Masina are motor original, culoare originala, fara urme vizibile de accidente, cateva pete de rugina in portbagaj (podeaua la roata de rezerva, deasupra parbrizului care a fost schimbat).
Prima jumate de viata, masina a circulat prin Viena (mai sunt abtibilduri peste tot de la Service Centre Wien).
Prin 2002 a fost adusa in Republica Moldova. Acuma are 382 mii km la bord.
In acesti 13 ani de zile, am impresia ca interiorul nu a fost aspirat/curatat niciodata. La moment am desfacut tot interiorul pentru a-l curata. O sa postez poze cu Before and After dupa ce i-l montez la loc.
Interiorul dupa curatare se pare ca e intr-o stare destul de buna.
Din aspect mecanic: partea de suspensie si directie au fost aduse in ordine inainte de vanzare. La fel si partea electrica la motor.
Totusi nu lucreaza ventilatoarele din fata, iar atunci cand fac kickdown la acceleratie, indicatorul de temperatura la lichidul de racire o ia razna pentru 30 de s, dupa care isi revine.
Per ansamblu, sunt satisfacut de achizitie, pretul fiind bun.
Am vazut ca pe mobile.de si autoscout24 preturile pornesc de la 3600 euro pentru exemplare nu tocmai in stare buna.
Am mai gasit si cateva articole in germana in care varianta 400E e foarte apreciata si se prevede ca pretul lor va creste in viitor.
Scopul achizitiei (avind in vedere ca mai am un w124 200d si un w124 300ce): aducerea masinii la o stare cat mai buna si cat mai conforma cu originalul. Pusa la pastrat pentru vreo 7-8 ani, pana nu intra la vehicule istorice. Atunci ne mai gandim

Aici video cum suna motorul: https://www.youtube.com/watch?v=2y9ePnrF1Gs
Iar pozele le gasiti atasate.
O sa incerc sa fac update in urmatoarele zile.
Comment