Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un W124 mai rar. 400E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by mer_se280 View Post
    Buna alegere ... nu ca restul nu ar fi ...
    Am scapat anul trecut in iunie un w126 coupe.

    Au mai aparut poze pe forum cu masina aia: C AT 500.
    Culoare aurie, motor 3.6 AMG. Stare aproape de impecabila.

    Pretul initial pornise de la 12.000, iar dupa jumate de an coborise pana la 8.000. Am intarziat cu o zi. De cand s-a vandut, nu am mai vazut-o pe strazi.

    Comment


    • #17
      Originally posted by grizzlee View Post
      Si eu sunt interesat de un model mai vechi SL450 sau un E400 cum ai tu. Cum se comporta motorul V8 pe caroseria actuala? Ce probleme sunt la motorul in cauza?
      Am gasit mai multe modele, doar ca nr de km e destul mare.

      E inmatriculata pe Moldova acum?
      Felicitari pentru achizitie, e splendida motorizarea.
      Multumesc!
      Masina mea e inmatriculata in Moldova. A fost adusa inca in 2002. La noi exista limita de varsta de 10 ani

      Despre motor am auzit in general lucruri bune. Ar fi unul din motoarele facute bine.
      Din probleme: se invechesc si se coc cablurile, ceea ce provoaca supraincalzirea motorului. Nu stiu cat ar costa schimbatul lor, caci la mine au fost schimbate pana a o cumpara.
      Desi, cand am cumparat-o, am incercat sa o conduc ca oamenii prin oras, adica sa respect limitele de viteza. Cand mergeam cu 70kmh si motorul tot era in relantii ( pe la 700-800 rpm) evident ca a inceput sa creasca temperatura. Am pornit soba la maxim si asa am ajuns acasa. Dupa asta am mers doar pe distante scurte cu ea.
      Un aspect vesel: cand apesi acceleratia sa o turezi un pic, caroseria incepe sa se clatine.

      Oricum, asa motoare s-au pus si pe caroseria W140 si pe W210. Cu cilindree mai mare s-au pus si pe R129.

      Uite aici niste link-uri:

      Comment


      • #18
        Originally posted by grizzlee View Post
        Si eu sunt interesat de un model mai vechi SL450 sau un E400 cum ai tu. Cum se comporta motorul V8 pe caroseria actuala? Ce probleme sunt la motorul in cauza?
        Am gasit mai multe modele, doar ca nr de km e destul mare.

        E inmatriculata pe Moldova acum?
        Felicitari pentru achizitie, e splendida motorizarea.
        La ce ar trebui sa atragi atentia, e cutia de viteze.
        La un moment dat, incepe sa intre greu in R, apoi nu mai intra deloc. Vine reparatia.
        La mine intra in R, dar trebuie sa astept cateva secunde, semn ca va trebui sa ma gandesc la reparatia ei in viitor.
        Pe acest model s-au pus 2 tipuri de cutii de viteze.
        Una, care s-a facut exclusiv pentru modelul dat.
        Si alta, care s-a pus si pe W140. Din ce am auzit, transplatul de pe W140 e posibil.

        Alte aspecte:
        - caroseria din exterior e identica cu celelalte w124 (exceptie 500 E), dar cu mici diferente sub capota. Numarul VIN nu e in pozitie orizontala, ci verticala. Acumulatorul e mutat in portbagaj. Ce tine de suspensie, frine, amortizoare, am inteles ca e identic cu celelalte ( adica motorizarea de 3000).

        Un tip din Germania, care are un 500 E, relata pe youtube ca la el de 2 ori i s-au rupt arcurile din fata, din cauza greutatii motorului. Aici atentie.

        Cam atit pot spune.

        300-350k km nu cred ca sunt o problema pentru acest model, daca a fost intretinut bine.
        Pe mobile, cam toate au peste 250k km.
        Spor la cautat!

        Comment


        • #19
          Originally posted by vht_md View Post
          Culoare aurie, motor 3.6 AMG


          Oare asa sa fie?! Nu as crede... W126 SEC au avut motorizari incepand de la 3,8 si pana la 5,6 !


          De 3,6 si mai ales sa fie si AMG nu am auzit!
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #20
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Oare asa sa fie?! Nu as crede... W126 SEC au avut motorizari incepand de la 3,8 si pana la 5,6 !


            De 3,6 si mai ales sa fie si AMG nu am auzit!
            Ba da, ba da.

            Eu doar nu am spus ca era motorul lui din fabrica...

            Fostii proprietari ii facuse un transplant si i-au pus un
            M104 3.6 AMG de 209 KW care a stat pe caroseria W202.
            Insa erau dispusi sa dea si vechiul motor de 5.6.


            Se pare ca oamenilor mai tare le placea sa asculte muzica din boxe decat cea a motorului... dar fiecare cu gusturile lui.

            Iar in privinta la W124, iata ce am mai gasit pe youtube:

            Comment


            • #21
              Superb utilajul din clip, dar intre noi fie vorba nu ti-ai dori sa vezi imaginea asta pe viu, eventual printr-o padure din R.Moldova, pentru ca nu te-ai astepta sa te primeasca cineva cu ...paine si sare.... .Stima.
              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

              Comment


              • #22
                Originally posted by Cristi Nazarov View Post
                Superb utilajul din clip, dar intre noi fie vorba nu ti-ai dori sa vezi imaginea asta pe viu, eventual printr-o padure din R.Moldova, pentru ca nu te-ai astepta sa te primeasca cineva cu ...paine si sare.... .Stima.
                In ziua de azi, haiducii s-au mutat din padure in parlament, sau la Iasi (ex. Vanea Pisatel).
                Alta e problema drumurilor: imi vine a plange cand vad masina aia cum merge prin toate gropile de pe drum.

                La mine pe cupeu sta suspensie sport si incep sa ma doara dintii si spatele dupa o zi de mers cu ea prin Moldova...
                Iar cand altii imi spun sa-mi schimb jantele din 15 pe 16 sau 17, incerc sa-i refuz politicos.

                Intre timp, inca un video cu 400 E:

                Comment


                • #23
                  Revin cu poze:

                  scaunele pana la ... si dupa.
                  Attached Files
                  Last edited by vht_md; 05-14-2015, 08:43 AM.

                  Comment


                  • #25
                    Da muncesti la ea,felicitari !!Inseamna ca masina a ajuns pe maini bune.
                    Cat priveste drumurile de acolo, le stiu ca le frecventez destul de des pe la Cahul, unde mi-am facut ceva neamuri .Stima.
                    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                    Comment


                    • #26
                      Seara buna tuturor!
                      Au trecut aproape 2 luni de la ultima mea actualizare despre masina.
                      Aproape in tot acest timp masina a stat in service.
                      Din pacate, a stat mai mult decat s-a lucrat la ea. Din cauza raritatii pieselor si a timpului necesar pentru livrarea lor la comanda.

                      Ce a fost schimbat si facut:
                      1. Partea din spate a avut ceva pete de corozie. A intervenit sudura. Ulterior, locurile sudate au fost izolate corespunzator.
                      2. Masina avea niste anvelope Nokian care erau vechi si arse de multiplele demaraje cu mult fum. In schimbul lor au venit niste anvelope Dunlop SportBluResponse. Totusi, cred ca o sa port in portbagaj o pereche de jante cu anvelope vechi

                      Atasat gasiti poze.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #27
                        3. Amortizoarele. Au fost schimbate inainte de a o cumpara. Sunt ca noi, semn ca s-a circulat foarte putin cu ele.
                        Amortizoarele sunt marca Sachs si sunt cu gaz.
                        4. Indicatorul de temperatura. Isi facea de cap si am crezut ca e de la senzor. Insa dupa ce am pus altul nou, am sesizat ca problema persista.
                        Daca lovesti usurel cu degetul de 1-2 ori pe consola, isi revine la loc si arata corect. Deci problema e undeva in contacte.
                        5. Cateva din articulatiile suspensiei fata si spate. Nu mai stiu cate au fost in total schimbate. O sa fac poza la toata cutia de piese care au fost schimbate.
                        6. toate cele 24 (12 perechi) de "silent block"-uri al suspensiei spate. Scuze, am uitat cum termenul in romana. "Lamforder"
                        7. Placutele de frana la toate 4 roti + placutele de frana pentru frana de parcare. Deasemeni, arcurile de la placute. "Ferodo"
                        8. Discurile de frana, la fel pentru toate 4 roti. "ABS" si "Simmerman"
                        9. Niste capuri de articulatii pe suspensia fata.
                        10. Bucse de la pendul al sistemului de directie. Aici tin sa-i multumesc lui Marius, care mi-a livrat piesele necesare in cel mai scurt timp.

                        Poze atasate.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #28
                          Imi mai ramane de facut:
                          1. Sa schimb furtunele de la sistemul de frinare + lichidul de frinare.
                          2. Geometria rotilor din fata.
                          3. Sa desfac consola de indicatoare si sa rezolv problema indicatorului de temperatura.

                          PS: la cutia de viteze ma mai gandesc.

                          Comment


                          • #29
                            Era sa uit:
                            4. Toba de esapament e cam gaurita. O sa vad, sau o sudez, sau o schimb toata.

                            Acuma partea placuta.

                            Dupa ce am luat-o din service, am adus-o acasa, iar seara am plecat cu ea pana la un prieten in suburbie.
                            Senzatia de la volan era urmatoarea: imi era pana in *** de toti. Mergeam linistit cu 50 kmh si savuram. E foarte placut cand conduci si stii ca ai putea sa-i lasi cu ochii in praf peste 95% din masinile din trafic...
                            Desi cutia de viteze nu mai are mult de trait ( intra greu in R; in regim kickdown nu tot timpul schimba treapta in sus), treptele le schimba atit de moale incat sesizam schimbul doar prin faptul ca turatiile cadeau.
                            In Republica Moldova, limita de viteza e de 50 kmh urban si 90kmh in afara orasului. Autostrazi nu avem.
                            2000 rpm ale acestui motor mi-au fost suficiente ca sa incalc orice limita de viteza din RM
                            Urcam un deal cu 2000 rpm si aveam 100kmh.

                            Am reusit sa fac o estimare la consum:
                            daca mergi linistit prin oras, poti scoate un consum de 15%, poate chiar mai putin.
                            Iar daca mergi ca nebunul, nu ai sa afli ce consum are. Ajungi in copac inainte sa vezi cat consuma!

                            Zilele viitoare o sa fac un video si niste poze si o sa le postez.

                            O seara placuta tuturor!

                            Comment


                            • #30
                              Welcome to the club ! Încă un nebun cu acte
                              Ai muncit la ea, nu glumă, dar din relatările tale reiese că a meritat, te-a răsplătit prin senzația inegalabilă de care numai un pasionat are parte !
                              Numai bine și spor în continuare !
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF