Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Un W124 mai rar. 400E

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Oioi. 400E Incerc sa-mi imaginez ce se "petrece" la volanul bijuteriei,dar cam greu.
    Cu impozit/taxe cum sta RM pentru agregatul de 4L ?
    "The wife should always be "legally" younger than the car"
    W124 200D
    W123 240D
    Prezentare W124
    Prezentare W123

    Comment


    • #32
      Salutare tuturor!
      Nu am mai postat pe-aici de o perioada de timp, dar iata ca m-am intors.

      M-am mai ocupat de masina prin lunile iunie-august, insa de atunci nu am mai mers cu ea. Prin septembrie m-am ocupat de coupeu, caci a necesitat reparatii, iar din octombrie sunt prin bucuresti cu munca.

      Deci, ce am mai facut prin masina:
      - am scos totul din portbagaj. Am spalat totul pe-acolo. Am scos vre-o 2-3 pumni de noroi, boabe de struguri uscate, nuci, etc...
      Mochetele le-am dus in casa si le-am spalat in cada. Pozele sunt atasate.
      - am gasit timpul, cheful, dar si solutia pentru a scoate punctele de smoala de pe caroserie. Masina statuse ceva timp (la fostii proprietari) sub plopi si au cazut multe multe picaturi de smoala pe ea. Dar, dupa un pic de search pe net, am gasit metoda de a le scoate fara a face daune la vopsea. Dupa ce le-am scos, dedesubt au ramas mici denivelari la vopsea, pe care sper sa le inlatur cu un polish. Pozele sunt atasate.
      Attached Files

      Comment


      • #33
        - weekend-ul trecut, am fost pana la Sinaia, la colegul Mircea (mercedestdo), de la care am mai luat ceva piese.
        Dintre piesele luate, pentru 400 am luat chederul de la portbagaj, ca al meu era facut varza, antena cu motoras electric. Daca am timp, le montez in acest weekend, cand plec acasa.

        Cat despre condus, varsta isi mai arata capriciile.
        Dupa ce am finisat cu lucrarile pe suspensie, frine, etc,
        am decis sa merg pana la niste rude si sa o plimb prima oara pe maica-mea cu noua mea jucarie (cand i-am dat stirea ca am mai luat un w124, nu a vorbit cu mine cateva zile ). Am iesit din Chisinau si surpriza! Masina brusc a inceput sa piarda din turatii, iar apoi s-a oprit de tot. Am fost nevoit sa apelez la un evacuator si sa o aduc acasa.
        A doua zi, am inceput sa investighez cazul. Prima concluzie: i s-a descarcat acumulatorul. Apoi am descoperit ca generatorul nu mai genera curent.
        Am luat acumulatorul de pe coupe-u si am dus masina in service. Generatorul a necesitat ceva reparatii pe la puntea de redresare si alte chestii, dar in final a fost reparat. Mesterii au zis ca e in stare buna si nu e nevoie de a cauta altul.
        Dupa ce am luat masina din service, am pornit pornit spre maica-mea la munca ca totusi sa o plimb cu masina.
        Luna august, Chisinau, +40, ambuteiaje...
        dupa vreo 45 minute de stat prin ambuteiaje, temperatura la motor iar a inceput sa ridice, dupa care intr-un moment au inceput sa iasa aburi de sub capota
        radiatorul fusese sudat cu niste smoala epoxidica intr-un colt (candva), si tocmai acel loc a cedat. Am lasat masina la marginea bordurei si am venit tocmai seara dupa ea, cand nu mai era trafic si aveam rezerve de apa distilata cu mine.
        De atunci, am bagat-o in parcare si nu am mai scos-o
        o mai porneam saptamanal ca sa mai lucreze motorul un pic.
        Acuma am 2 optiuni:
        1. caut alt radiator. Un prieten mi-a spus ca s-ar putea sa aiba asa ceva prin pod la el (mai dezmembreaza si el cate-o masina)
        2. am auzit ca exista un service in Chisinau care iti desfac radiatorul bucati si i-l reconditioneaza total si i-l string la loc prin presiune. Dau si garantie de 2 sau 5 ani (nu mai tin minte).
        Sunt tentat la a doua varianta. A mai incercat cineva asa chestii?

        Cam atit la moment despre 400.

        O zi buna!

        Comment


        • #34
          Pacat ca nu poti sa te bucuri de masinutza.Odata ce i-ai pus la punct toate problemele o sa fie mult mai bine. Multe nu se mai pot strica

          Comment


          • #35
            Originally posted by vht_md View Post
            Prin septembrie m-am ocupat de coupeu, caci a necesitat reparatii
            Care coupe? Sunt curios sa il vad. Ai ceva frumos si il tii ascuns...pacat.
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • #36
              Cum să-l țină ascuns ? Are poza la avatar + album cu mașina la profil
              Lord W126 500SE -> 2.5D
              Lady W123 230C -> 240D
              W124 -> 200D
              W208 CLK200 -> 2.0

              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

              Comment


              • #37
                Pacat de radiator, doar, motorul mare, cere racire fara compromis. Cu toate astea, sper sa rezolvi toate problemele aparute !!
                "The wife should always be "legally" younger than the car"
                W124 200D
                W123 240D
                Prezentare W124
                Prezentare W123

                Comment


                • #38
                  Sistemele de racire de la Motorele M119 si M120 sunt SUBDIMENSIONATE din fabrica pentru combinatia de motor/trafic/clima din zilele noastre. Daca vrei sa ai racire fara morcov in cur in aglomeratie si la +40 de grade reteta e urmatoarea.

                  Radiator custom la Brasov cu 1-2 cm mai gros in sectiune, renunti la vascocuplaj si elice pentru un ventilator SPAL montat pe spatele radiatorului si daca vrei sa fi 100 % "on the safe side" inca o pompa de apa electrica performanta.

                  Daca ai orice dubiu vis a vis de ce am scris eu mai sus compara radiatorul de M119 cu un radiator de V8 modern... ai sa te convingi...

                  Spor la treaba.
                  1991 R129 300SL-24
                  1991 w124 300CE-24
                  1993 w202 C280
                  1978 w116 450SEL 6.9
                  1987 w201 190E 2.0
                  1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                  Comment


                  • #39
                    Ford_v6 are dreptate cu radiatorul custom, vezi topicul colegului Heavy_D (Dragos), el a facut 'miscarea' asta de mult timp, si nu are nici decum un V8 la Benz!



                    Bafta la rezolvarea problemei.
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • #40
                      Buna ziua !




                      Intr-adevar, am trecut prin fazele acestea de mult timp. Miscarea recomandata de colegul Ford_V6 am facut-o la una din masini acum vreo zece ani, la alta de vreo trei. Si in ambele situatii am rezolvat si separarea radiatorului de cutie automata de cel al motorului, ceea ce consider ca e un progres deosebit.


                      Despre pompele de apa electrice este relativ mult de discutat. Sunt aplicatii unde exista o pompa electrica dedicata pe acel motor, si va lua locul celei OEM. Pentru altele, exista pompe de apa de diverse debite, care pot fi montate in serie cu furtunul sau undeva separat, unde gasesti loc. La alte aplicatii, pompa este comandata de un ECU, etc.




                      Mai jos un link cu numele mari din acest domeniu:








                      Nu cred ca e cazul la tine de o pompa suplimentara de apa, dar marirea radiatorului motorului si separarea de cel al cutiei sigur vor fi benefice. Vezi mai jos ce am facut eu pe un W124 cu OM601, incepand cu postul 250.










                      Dragos

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Ford_V6 View Post
                        Sistemele de racire de la Motorele M119 si M120 sunt SUBDIMENSIONATE din fabrica pentru combinatia de motor/trafic/clima din zilele noastre. Daca vrei sa ai racire fara morcov in cur in aglomeratie si la +40 de grade reteta e urmatoarea.

                        Radiator custom la Brasov cu 1-2 cm mai gros in sectiune, renunti la vascocuplaj si elice pentru un ventilator SPAL montat pe spatele radiatorului si daca vrei sa fi 100 % "on the safe side" inca o pompa de apa electrica performanta.

                        Daca ai orice dubiu vis a vis de ce am scris eu mai sus compara radiatorul de M119 cu un radiator de V8 modern... ai sa te convingi...

                        Spor la treaba.
                        Interesanta optiune. Dar am ceva de lamurit:
                        1. Care ar fi pretul pentru radiator + ventilator SPAL?
                        2. Se poate face comanda fara a prezenta masina la ei?
                        Masina mea are resedinta la Chisinau si e cam departe de Brasov

                        Oricum, multumesc de sfat.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Levi View Post
                          Cum să-l țină ascuns ? Are poza la avatar + album cu mașina la profil
                          Levi, din pacate problemele financiare m-au obligat sa renunt la Cobra inca la inceputul lui 2011. De atunci, mi-au ramas doar amintirile...
                          O mai vad din cand in cand prin oras, dar e facuta praf.
                          O numeam "Christine", dupa opera lui Stephen King.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Lucian_kel View Post
                            Care coupe? Sunt curios sa il vad. Ai ceva frumos si il tii ascuns...pacat.
                            Salut Lucian!

                            Din pacate, sunt nevoit sa-l contrazic pe Levi. Cobra coupe din avatar nu mai este a mea din 2011.
                            Insa, fiind mare fan de coupe-uri, in 2012 mi-am luat un alt coupe, dar deja W124. Iar in total am 3 de W124
                            Weekend-ul trecut am fost pe-acasa si mi-am pregatit masinile pentru iernat. Le-am dus pe la spalatorie, iar apoi le-am bagat la parcare (deschisa lateral, dar cu acoperis) si am pus huse pe ele.
                            Nu am reusit sa spal diesel-ul, pe care o sa-l folosesc la iarna.

                            Si daca era timpul bun, sigur am facut si poze:
                            Poza 1,2 - 400E
                            poza 3,4 - 200D
                            poza 5,6 - 300CE
                            poza 7,8 - 400E
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Din pacate, a 8-a poza nu s-a incarcat in postul precedent.

                              Mai jos prezint si o poza de familie(de la stanga la dreapta):

                              W124 200 D, an 1993
                              W124 300 CE, an 1988
                              W124 400 E, an 1992
                              Attached Files

                              Comment


                              • #45
                                Salut, la baietii de la romradiatoare le trimiti radiatorul vechi si iti trimit inapoi altul custom dupa cum discuti cu ei. Vezi romradiatoare pe google si ia leg cu ei. Un ventilator spal e maxim 100 euro, kit racire cutie inca vreo 100-200 euro depinde de cum te descurci. Sfatul meu e sa faci ceva cu racirea altfel omori si motoru si cutia. De asemenea pentru motorul tau exista o solutie de cutie de viteze moderna cu schimbator cu padele pe volan, 5 trepte si lock up. Daca te pasioneaza ce si cum vorbim. Bafta.
                                1991 R129 300SL-24
                                1991 w124 300CE-24
                                1993 w202 C280
                                1978 w116 450SEL 6.9
                                1987 w201 190E 2.0
                                1991 Lancia Thema 8.32 Ferrari

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF