Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sharky
    replied
    Nu stii tu...
    Era pt editia speciala sport, functie de reducere a greutatii. Basca rugineste rapid deci se mai reduce in timp.
    Consum mai mic, uzura mai mica...

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Sa stii ca noi nu ne batem capul aici !!!Chiar ni-l spargem...sa scoatem din el cat mai multe ideei pentru a sti cum sa ne intretinem fiarele!!Acum, fiecare cu sensibilitatea lui......oricum am inteles de la tine ca e bine sa fie bine ca sa nu fie rau !!
    Cat priveste piesele Oem si Non , daca la astea mai e cum mai e, sa va feresaca Sfantul sa alegeti piese de producator la piesele de tinichigerie!!!Luati de 1000 de ori piese Sh dar originale si nu de producator !!
    Am livrat la cineva o capota si o aripa dreapta pentru un Sprinter W903, la modul capota cu o mana si aripa cu cealalta !!Returul a fos , capota in 2 insi cu greu si aripa tot in 2 dar mai usor...
    Daca la capota se mai putea trece cu vederea ,desi diferenta de greutate era vizibila, aripa, pe un producator bun, era absolut cutie de conserva !!!Fereasca Domnul sa ai accident cu asa ceva pe masina !!Respectivul, a preferat sa opreasca aripa veche si sa o indrepte fata de cea noua !!! Stima.

    Leave a comment:


  • maxian paul
    replied
    Nu va mai bateți capul atât , chiar Mercedes Benz poate schimba in decursul timpului furnizorul pentru o anumită piesă . Același lucru valabil și pentru uleiuri unsori și altele. Important este să ai grijă de mașină.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Cateodata asa e de simplu incat pe piesa defecta pe langa codul MB mai e alt cod si cateodata chiar producatorul. o simpla cautare pe google face lumina.

    Am patit asta la bucse lemforder, la termostat, egr la ford si probabil altele care nu mi le aduc aminte.
    Dar dupa parerea mea nu e neaparat aceeasi calitate.
    Se poate intampla ca pe langa polizarea siglei sa fie cazul si de folosirea altor ingrediente.

    Timpul face lumina in general.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Problemele sunt total diferite !!!!Oem , dar nu de la reprezentanta,asta clar!!!Depinde si in ce relatie esti cu vanzatorul de la reprezentanta.. . Mie imi spunea ce producator e si codul de piesa sa il gasesc in alta parte daca e....: Dar, vorba lui Teo la Iumor....eu aveam un baiat la Mercedes..
    Un exemplu, Egr-ul....2150 pret de reprezentanta, dar e Wahler !! Care Wahler in magazin vine la 1250 cu surpriza emisiunii:cod de Mercedes pe piesa iar sigla ...polizata pentru ca nu ai voie sa vinzi cu ea pe produs !!!Dar ea a fost facuta pe aceeasi banda cu piesele originale !!Am mai postat despre asta cand am schimbat Egr-ul....

    PS: foarte posibil ca acel vanzator de la MB sa fie atat de destept incat sa nu stie ca piesele de Mercedes sunt facute tot de firme separate de piese auto... ... foarte posibil..
    Last edited by Cristi Nazarov; 12-07-2020, 17:22 PM.

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Am fost sa imi comand un filtru pentru pompa servo. Intreb la MB pe ce producator vine. Mi se spune clar si ferm, de la MB normal.
    Comand piesa si vine producator MANN. Pretul platit la MB a fost cu aprox 40-50% mai mare decat daca as fii comandat de la orice magazin.

    Asta e problema mea cu piesele "OEM". OEM e relativ si poate fi inlocuit de cele mai multe ori cu OEM de la alte magazine. Asta voiam sa spun mai devreme.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Adevarul ca toti am vrea sa folosim doar piese originale dar nu ne putem permite tot timpul . Compromisuri ca peste tot .

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Experimente am facut si e de atata vreme si km altfel nu aveam de unde sa stiu diferenta...
    Dar cand pui placute de frana originale, pe o duba de marfa care dupa aproximativ 130 000 de km arata asa ( https://www.clubmercedes.ro/forum/di...rinterul/page5 ) vezi postul #72 , ce pui apoi pe masina : piese Oem sau producator??
    Repet, decizia e de la caz la caz dar eu sigur o sa raman in partidul OEM multa vreme.. .. sau cel putin atat cat o sa fie posibil si rentabil financiar !! Si asta nu doar cu duba ci si cu turismul de acasa, care deocamdata nu face parte din familia Mercedes.. Spre rusinea mea.....

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Nu chiar, variaza de la piesa la piesa. Eu mi am gasit furtunurile de carter la pret de nimic, gen 10 lei bucata.
    originale nici n am intrebat dar sigur nu sunt atat.

    Idem sondele lambda, bosch la aproape jumatate de pret.
    Motorul merge bine gazele ies la perfectie.
    Daca vrei sa reduci costurile la maxim si ai timp de asta, merita cautate alternative.
    Atat doar sa nu te zgarcesti unde nu merita si nici sa nu alegi producatori renumiti pt piese slabe.

    Trebuie pt fiecare element sa te interesezi cat costa si cum e mai bine. Cand ai rulaj mic cum am eu imi permit chiar sa le tin la wishlist si sa le cumpar cand sunt ieftine. Ca eu tot ce schimb in general e preventiv.

    Cand duba e mijloc de productie evident ca nu iti permiti sa faci dinastea.

    Un prieten cu f30, 2700 l au costat franele la reprezentanta. Nu stiu cat putea fi din cost manopera. Dar ce sa zic, dupa 60k sunt gata placutele, la fel s au terminat si la mine. De scartait tot scartaie daca e sa le apesi usor dar fix cat trebuie si raliu oricum nu faci cu ele.
    Eu am dat vreo 160 lei pe un disc, 270 pe placute si dpmdv sunt la fel. Le am trocarit in toate felurile inclusiv in regim de curse ceea ce e mult peste ce au fost proiectata masina sa faca.

    Ce mai vrei mai mult de atat?
    Ca de e treaba de garantie aia se aplica si la piese neoriginale, dar n a fost nevoie, nici un disc nu bate, chiar daca fata e ate si spatele bosch la 100 bucata. Deja fata are 50k spatele vreo 20k, de era ceva predispozitie spre bataie/defectiune aparea pana acum.

    Dar inteleg ca tu care nu iti permiti sa tii duba in service ca atunci nu produce bani, n ai timp de experimente.
    Total de acord.
    Last edited by Sharky; 12-06-2020, 21:53 PM.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Corect...furtune,Hutchinson nu gasesti pe piata in timp ce Egr pe Wahler gasesti,debitmetru si sonde pe Bosch si altele....
    Un alt aspect,am gasit de 2 ori pret in reprezentanta la furtun apa si un reper cutie de viteze care in orice magazin era mai scump, cu 20 lei dar era..
    Bun, ideea principala e ca orice ar spune cineva piesa pe Oem e "ce trebuie" fata de cele pe producator care sunt doar o solutie de compromis...Acum, fiecare decide pentru caruta lui ce pune pe ea..Stima.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Originally posted by maxian paul View Post
    același produs de la producătorul inițial , nu de la reprezentanta care îl revinde.
    Nu tot timpul poti gasi exact aceleasi caracteristici, din pacate.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Nu de piese de reprezenta vorbesc.....Nici eu nu le cumpar de acolo atunci cand pot!Cel putin nu atunci cand le pot monta singur si nu depind de ei...furtune,placute-discuri,ulei,filtre,egr,etc...Eu vorbeam de piese de origine, nicidecum de reprezentanta Mercedes.. . Aici le cumpar de pe ebay,de pe site oficial de la Mercedes care vinde separat si la un pret mai bun decat orice reprezentanta de aici din Germania...
    Aleg reprezentanta atunci cand schimbarea unor piese depinde si de suportul tehnic,testere si restul...plus ca, pe aici prin Germania cand ai o problema la masina nu prea ai multe variante de ales in locul reprezentantei Mercedes....in Romania, existau variante.. ...

    Leave a comment:


  • maxian paul
    replied
    Știu foarte bine că tu preferi să cumperi de la reprezentanta dar eu prefer să cumpăr același produs de la producătorul inițial , nu de la reprezentanta care îl revinde. Asta unde există această variantă. Știu foarte bine cum procedează producători, am lucrat puțin timp la o reprezentanță Mercedes Benz din Romania. Eu prefer să dețin o mașină care îmi place nu pe care o pot întreține cu piese de la reprezentanta, acum fiecare cu pruncul lui de vedere

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare....
    Tu ai dreptate si gandesti bine... clar nu o sa stai acum sa comanzi becuri pe original, dar furtunul de intercooler trebui musai !!Asta, pentru ca tocmai aici vezi diferenta intre OEM si producator !!La mine asa a fost si de aceea prefer si recomand OEM !Alea de apa, stiu ca am schimbat asa ceva, nu vin decat pe Oem, nu prea am gasit producator!!Apropo, sa nu gresesc dar la multe marci futunele de presiune (intercooler,turbo) si cele de apa se gasesc in mare parte doar OEM !
    Acum , mai este un element determinant in alegerea pieselor!!Ce anume faci cu caruta !! Daca faci 5-10000 de km pe an e una, dar daca acesti km se fac in maxim...10 zile ce crezi ca ar fi mai bine sa alegi?? Stima.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Nu stiu cum e la dube si cum e gandita treaba.
    Tin minte ca spuneai ca discurile de frana OE tin mai mult decat cele "pe producator" (imi place la nebunie expresia ) ).
    PErsonal nu am reusit sa masor diferente, dar nici nu am intins testul prea mult.

    MAsina mea fiind un veritabil cazan care pana sa o iau a primit doar intretinere moldoveneasca (adica s-a reparat doar ce era musai) evident ca discurile inca originale erau mancate sub limita si nu am putut continua experimentul prea mult timp.
    Dar cat au umblat cu ceramice apoi cu aceleasi ceramice mutate pe discuri ATE tot cam la fel au mancat.
    Acu la producator pe site scrie clar ca ceramicul menajeaza discul si poate de aia.

    La anumite chestii, mai ales pe masini personale, merita sa iei ceva la pret decent.
    Sa nu uitam in pretul unui produs "pe original", "care este", intra o buna parte din adaosul producatorului de autovehicule, nu e doar calitate extra ceruta in plus.

    Si eu am pus originale unde am zis ca e risc, e.g. intinzator de lant, flansa cardan, semering fulie vibrochen, fie din cauza victimelor colaterale ce pot aparea in cazul unei defectiuni premature si care nu da semne, fie ca manopera e prea complicata ca sa risc sa o repet.

    Dar furtunuri de vacuum, de apa, bujii, fise, pompe de parbriz, telescoape, arcuri etc, nu mi se pare ca merita atata vreme cat alegi ceva de la un brand de renume, nu ce a fost mai ieftin.

    MA refer pt omu normal 10-15k-20k/an.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF