Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi Nazarov
    replied
    La duba anterioara,schimburi in Romanica,inclusiv reprezentanta,maxim 25 000,dar si manca uleiul.Primul litru il puneam pana in 15 000...Doar oloi de Mertz cumparat din tara....DAR, nici nu trageam platforma dubla dupa mine cu atatea tone...2,5-2,7 tone platforma incarcata,atat era la ea...
    Am mers pe principiul ca daca neamtul a schimbat la 50 de mii sa merg si eu mai departe asa...Am curaj sa pariez, ca in varianta duba fara remorca,mai vedea multi km fara probleme...parerea mea....
    Concluzia emisiunii, e ca va fi prima masina personala, la care o sa vad meleonul in bord !La banii astia, cat are garantie...alergam !Apropo, toti prietenii m-au intrebat legat de garantia fara limita de km: bai,astia stiu cu cine stau de vorba?? Nu de alta, dar daca fac media ultimilor ani si imi pun mintea cu ea, plus daca nu imi da colegul Levi cartonas rosu , ar iesi cam 750 000 km in 3 ani......Sunt pregatiti olandezii sa o joace pe asta?? Sanatosi sa fim sa ne vedem la sfarsit la vestiare... Stima.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Probabil e corect schimbul din moment ce a rezistat atat.
    La ce o folosesti tu calculele trebuie facute in mentalitate de contabil, nu de pasionat auto.
    La duba anterioara cum faceai schimburile? Mai des?
    PArerea mea e ca e bine pana la urma, a adus mai mult decat a papat.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Restul pistoanelor ok,blocul ok,tot ce s-a intamplat pe pistonul respectiv a durat exact aproximativ 10 tkm cat am mers de la aparitia consumului de ulei.De mentionat ca pana an acel moment nu am avut nici o problema si consumul de ulei de la schimb la schimb (nu zic intervalul sa nu ma bateti ) era de maxim 1 litru !
    Bun, acum de dragul discutiei si vorba moldoveanului, "pi banii miei, mii nu-mi comanda nimini si sa fac" hai sa precizam un lucru....
    Aceasta masina,din prima zi pana la varsta de 620 tkm cand am pus stop in fata blocului a schimbat uleiul doar la.........50 000 de km(cinci zeci ! ) dupa asyst si doar in aceeasi reprezentanta Mercedes in Germania!Daca in primii 365 tkm a plimbat doar genti si portofele de piele, la mine a carat marfa,1500 kg media pe masina si 3000 kg remorca incarcata dupa ea.Plus, din octombrie anul trecut, remorca incarcata de 4,5-5 tone dupa ea.Talpa nu a vazut, ca eu port 40 la picior , doar 90-100 km/h desi toata lumea credea ca astea in V zboara pe sosele..
    Acum pe cine sa dau vina??Pe marca, pe ulei, pe piese sau pe acel tzacanit dintre scaun si volan??Cred ca putin din toate....
    Sa va spun ca cei din Olanda au ramas trazniti cand au vazut 620 tkm in bord???De ce, am intrebat???Ptr ca absolut toate motoarele reconditionate de ei de pe Sprintere aveau 60, 80, maxim 120 tkm !!!Am vazut fisele service ca altfel nu-i credeam eu.. Cum??Simplu , zic ei....Masina cu 2 tone pe ea ,materiale de constructii si remorca 4-5 tone cu un excavator de cele mai multe ori sau mini buldo.....Apoi...140-150 km/h pe autobanda......In Germania si Olanda !!Asta e reteta sa pui in cap un asemenea motor....
    Acum la sugestia lor si la frica mea dupa o asemenea cheltuiala,cred ca o sa ma limitez pe la 30 000 de km cu un schimb de ulei.....
    Am primit si ultimile poze in aceasta seara.. Maine ar fi gata, asa ca luni de dimineata o sa fiu la ei sa fiu sigur ca nu mai apar surprize.... Stima.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Sa inteleg ca restul de pistoane nu erau ovalizate si le segmentezi doar?
    iar asta s a dus de la mersul cu segmentii praf?
    Blocul a supravietuit?
    Bafta cu reparatia si sa recuperezi gaura usor.
    ​​​​​​

    Leave a comment:


  • Lucian_kel
    replied
    Foarte frumos povestit, parcă am fost prezent de la început și acum am depănat amintiri. Și...poți să fluieri in biserică în continuare, bani să ai că soluții să scapi sunt. Drumuri bune să ai.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Usor usor scade fiabilitatea , dar ar trebui sa ne bucuram avem led ,”hey mercedes “ , condus autonom , noxe mici .......si preturi din ce in ce mai mari , la piese , la manopera .

    Repar-o , pune agregatul la treaba sa scoti cheltuiala si la ““export” “.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    TITLU :
    S-o stricat caruta !!

    INTRODUCERE:
    Care?Aia mare si neagra! Nu pot zice neagra si urata ca nu e..
    Km:620 000
    Utilizare: duminica dimineata l-a biserica si maxim 2 parastase vegetariene pe an !Daca a vazut-o cineva tragand saptamanal o remorca de 4,5-5 tone dupa ea din Belgia pana in Galati,e doar o parere A tras si din Romania de multe ori
    Simptome: 5 litri de ulei papati pe ultima mie de km !!Filtru de particule full.....stop joc !!
    De retinut:motorul torcea absolut normal,fara nici un zgomot in plus !Te ungea la suflet.....si la motor dupa cum avem sa constat..

    DESFASURARE:
    In drum prin Germanica,fiind pe la mijlocul intervalului service, aproximativ 20 000 dupa schimbul de ulei (de retinut,in toti km ei de viata a vazut ulei doar la reprezentanta Mercedes din Gunzburg, Germania !! ) ma trezesc cu becul aprins in bord si mesaj sa verific nivelul de ulei !Nu ma sperii si ma gandesc direct la senzorul de nivel, lucru patit la fosta...Verific joja si vad ca e pe minim, fiind noapte mai merg 2-300 de km.Dimineata,cumparat preventiv (zic eu ) 2 litri, pun in motor si...ajung cu nivelul la maxim !Plec mai departe incepand sa ma gandesc la calitate proasta ulei,epurator gaze,etc....
    Surpriza emisiunii:dupa 250-300 km,mesaj in bord sa adaug ulei !!!!!!Din acest moment au inceput telefoanele....si rugaciunile cu promisiuni ferme de inrolare in corul bisericii,bonus lumanari colaci,coliva... Cei de la reprezentanta Galati, ma sfatuiesc sa incerc totusi un epurator gaze,lucru la care ma gandeam si eu avand in vedere ca si la fosta am patit acelasi lucru.Doar ca atunci fusesem cuminte si D-zeu a tinut cu mine....
    Sa revenim la uleiul nostru...Cumparat alti 2 litri,facut nivel maxim si plecat.....Aproximativ 550-600 de km,verificat,ulei 2-3 mm peste minim dar fara mesaj in bord.Pus inca 1 litru,mers 1000 de km,verificat ulei in bord,2-3 mm peste minim dar fara mesaj in bord !Plecat mai departe,800 de km in Romanica,ajuns la Galati si cand credeam ca am scapat..mesaj in bord !!Asta era noaptea la 10 cand am ajuns !
    Dimineata au inceput cautarile epuratorului si am aflat o noua magarie,marca piata de consum !Epurator euro 4, compus din 2 piese, cot metalic 80 lei + epurator fizic plastic 160 lei,pe stoc !
    Epurator euro 5, corp metalic (bine Mertzule ) plus furtun cauciuc capsat pe el si lung pana in admisia de la turbina.....620 lei livrare doar la comanda 3-5 zile !!!! WAAAAAATTTTTT?????
    Cum timpul de stationare in Galati,intre doua curse e in cel mai fericit caz,de pe o zi pe alta, plus amagit de faptul ca a crescut simtitor distanta parcursa in intervalul pierderii de ulei, a trebuit sa bag in drive si sa o tai o fuga...pana in Belgia ! De mentionat pana in Belgia ,pe 2700 de km am pus 1-1,5 litri ulei !Intre timp am dat comanda si de epurator...
    Retur din Belgia,alti 2 litri de ulei pana in Galati, montat epuratorul nou si programata in drum sa schimb uleiul la Buzau plus o vizita de curtoazie pe la colegul mastermario sa facem ceva analize....
    Sa recapitulam:2000 de km dupa primul semnal, inca o cursa de 6000 de km plus un drum pana la Buzau de 130 km fac un total de 8130 de km.In tot acest timp masina a mancat ceva ulei,aproximativ 8-9 litri dar filtru de particule nu a fost afectat deloc !Nu am avut bec aprins in bord, fum alb la pornire si nu am auzit motorul sa intre mai des in regenerare !Abia la Buzau,dimineata la pornire a scos cateva secunde fum alb-albastrui dar fara bec de motor aprins !Am schimbat uleiul, verificat jos la turbina sau pierderi, cerut parerea mecanicului care a admis ca ar putea fi epuratorul si am plecat la Bucuresti....Pe drum,ceck engine aprins si motor limitat....La diagnoza,filtrul imbacsit mult,in rest nik.....Regenerat si plecat la drum.....Aproape de Arad, dupa 600 km, spulberate toate visurile:mesaj in bord de verificat uleiul si nivelul pe joja minim.De aici pana acasa,pe 1000 de km am pus 5 litri de ulei !!
    Am incercat o diagnoza la service in Gunzburg dar singura explicatie a lor ptr dpf full (a fost singura eroare gasita) a sunat asa: 620 tkm,de ce ma mai intrebi?? Rezolvare,intreb eu.....Da,simplu zice...EXPORT!Adica mai pe romaneste, vinde-o ca e gata !Am plecat de acolo si in 20 de km s-a aprins becul iar si abia am ajuns acasa.....Din acel moment am inteles ca am fluierat in biserica si ca pe fruntea mea scrie mai mare decat export-ul celor de la reprezentanta....MOTORSCHADEN !
    INTREBARI:
    Motorul merge ceas,fara zgomote suspecte,turbina e ok fara joc in ax iar in cazul in care era de vina nu ar fi mai mers atatia km,pierderi de ulei nu sunt, ce sa fie,ce sa fie??Segmenti cel mai probabil....asa a si fost,pistonul 6....
    REZOLVARE:
    Am ales ca si rezolvare mai departe, o firma din Olanda, care are ca obiect de activitate, vechi de 30 de ani, reconditionare de motoare de Mercedes doar V6, Ferrari,Lamborghini si Land Rover.Avantaj,garantie timp de 3 ani fara limita de km !!Cost 3180 euro....
    Alte variante:motor sh, fara garantie 6000-6500 euro plus ca era chel fara accesorii, cumparat de aici din Germania sau varianta de masina cumparata din Anglia cumparata cu 3500-500 lire plus bataia de cap sa le duci pe ambele in Romania si sa faci transplantul.....
    Problema motorului meu o vedeti in poze,mai exact acel piston la care au cedat segmentii si de unde a inceput balciul....
    Luni urmeaza sa ridic masina de la ei si sa ma bucur de ea sper..
    PUNCTUL CULMINANT:
    A, ca tot scria un coleg ca e bine sa postam si costurile ptr a afla cat mai multa lume ce inseamna sa tii asemenea lighioane la usa , sa inchei si eu nota de plata...Inlocuit turbina,injectoare (ambele trimise la verificat si nu corespundeau), pompa de inalte (avea span), pompa de apa,un piston, cel ars, termostat, pompa de ulei, filtru de particule+senzori.......cost total....7009 iepuroi !!
    FINAL:
    Ramane sa ne auzim dupa primele drumuri sa vedem ce a iesit....Am o vaga banuiala ca va fi undeva prin...ianuarie , pentru ca daca ma uit in oglinda il vad pe unul care o sa bage in seara de Craciun si Revelion maxi-taxi pe relatia Romania-Belgia-Honolulu sa scoata banii cheltuiti pe reparatie... Sarbatori fericite si la multi bani !
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    preten, cunostinta, coleg cu care sa poti povesti despre asta.
    Nici nu știi câtă dreptate ai

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Corect! La care se adauga cel putin un ,preten,cunostinta ,coleg cu care sa poti povesti despre asta...............Stima.

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Originally posted by Cristi Nazarov View Post
    famelia din dotare care ...
    ... care e cea mai importantă !
    Sănătate la fiecare membru

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF