Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare...
    Cu toata stima si respectul, pe "roti invartite" vorba unui prieten si pe aproximativ 1 milon ( m-i-l-i-o-n) si 400 de mii de km facuti pe Mercedes va pot spune ca piesele aftermarket nu au nici o legatura cu cele originale !!!
    Da, daca nu faci multi km si nu te deranjeaza ca se mai si strica in drum...ok, poti pune ce vrei pe ea !!!
    Nu exista piese after mai cu mot, exista unele care tin mai mult si altele mai putin dar nu se compara cu originalul !!Cine spune ca nu se justifica si nu se merita diferenta intre after si OEM, nu a facut niciodata aceasta comparatie si greseste grav!!
    Va pot da exemple de la furtune,role accesorii,filtre si uleiuri motor,grup,cutie,etc,etc,etc!!!
    Credeti-ma pe cuvant ca in cei 1,4 mil de km facuti cu masinile personale am vazut aceasta diferenta!!!Am incercat sa aleg de multe ori after datorita pretului dar in momentul in care am inceput sa pierd timp si bani din cauza ca trebuia sa schimb acele piese mult mai repede decat cele OEM, am renuntat definitiv!!!
    Nu vreau sa fiu inteles gresit in ceea ce o sa spun acum: CRED CA AR TREBUI SA NE CUMPARAM ACELE MASINI PE CARE PUTEM SA LE INTRETINEM CU PIESE SI SERVICE DOAR DE ORIGINE !!!!In rest, putem discuta linistit si relaxat despre orice teorema.. Stima.

    PS: colegul Paul, in cazul in care nu stii , piesele de pe Mercedes, la fel ca multe alte marci, sunt produse de firme, pe care se adauga sigla de Mercedes: Egr-ul e de la Wahler,debitmetrul e de la Bosch, plasticele sunt de la Mann+Hummel ....firma in sine face masini ambalate cu piese de la diversi furnizori....
    Last edited by Cristi Nazarov; 12-05-2020, 23:33 PM.

    Leave a comment:


  • maxian paul
    replied
    Dacă știi ce să alegi, poți cumpăra piese aftermarket mai bune calitativ decât cele de origine. La preț mai mic de cele mai multe ori. Iar după cum se vede pe furtun, este produs de Hutchinson nu de Mercedes Benz.
    Last edited by maxian paul; 12-03-2020, 13:52 PM.

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Poate ca daca furtunu era facut de o firma mai cu motz mergea mai mult. Dar na. Speculez.

    Leave a comment:


  • grizzlee
    replied
    Nici asta nu e treaba, sa stai tot timpul sa te uiti pe sub masina sa vezi daca are gaura sau nu furtunul asta.
    Cat despre oem, sunt impotriva lor. Se cer niste preturi aberante pentru niste piese de cativa centi. Da, ai alta calitate, dar nu e departe de cele aftermarket si nici nu se reflecta in pretul mare.

    Asta e punctul meu de vedere, care are masina ca "plimbatoare" personala si unde nu e asa de mare bai daca mai se opreste in drum.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare..
    Sa mai prezentam un punct slab al acestui motor :furtunul de la intercooler, cel care vine de la turbina.La absolut toate masinile am schimbat acest furtun care am observat ca undeva intre 200 si 300 000 de km cedeaza.Partea buna e ca nu pocneste in drum ci ca apar mici fisuri in el, la fel ca o intepatura de ac si apoi incepe sa umezeasca de ulei....Daca esti atent la asta, scapi de rusinea de a ramane in drum...Pretul de achizitie e in jur de 185 euro si de preferat ar fi de ales piesa pe original.La o masina, am ales varianta pe aftermarket, firma relativ buna Metzger, dar care dupa 40-50000 de km a pocnit in drum....Diferenta era ca after a costat 90 euro iar piesa OEM era atunci 220-250 euro....am zis ca fac afacere dar nu a iesit... Stima.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare...Multumesc mult pentru informatii avand in vedere cat de rare sunt prin aceasta zona !!!
    Apoi sa le luam pe rand poate te ajuta: vantul din masina !!Am mai rezolvat aceasta problema la Sprinterul W903 si e intalnita si pe anumite modele de turisme mai vechi !!
    Pe usa de la sofer cat si pe cea din dreapta erau 2 mici fante pentru scurgerea apei sau orice altceva aparea in fata de usa.Doar ca acestea sunt plasate mai jos de cheder !!Asa ca, atunci cand batea vantul din lateral, tot frigul intra pe acolo si de obicei se simtea curentul in dreptul manerului de deschidere al usii din interior !!Daca nu era vant lateral, nu se simtea asa de tare, de se simtea !!Venind frigul prin partea de sus a usii, nu te ducea gandul sa te uiti jos !! Problema se rezolva simplu, astupand pe timp de iarna acele gauri cu hartie !!!
    Fiind la reprezentanta Mercedes din Galati la o reparatie, venise cineva cu un C-Klasse din 2003 cu aceeasi problema, iar cei de acolo au vrut sa comande toate chederele de pe usa !!!!Am tras omul de mana, deoparte si i-am explicat problema.....cei din reprezentanta au ramas cu chederele pe stoc !!!
    Apoi, e clar ca toate sistemele de siguranta de pe Sprinter sunt mai brutale sau...poate nu suntem noi obisnuiti, ca soferi, cu ele !! In ce spui tu eu..ma vad pe mine, care nu concepeam masina automata ca e pentru handicapati , senzori de ploaie si lumini ca le pot aprinde si eu, etc, etc...
    Dar, e clar ca traim vremuri in care trebuie sa ne adaptam noi cu masinile care ies pe piata si nu invers !!
    Eu, mi-as fi dorit sa am line assyst , varianta cu bec si avertizare sonora cel putin, cu 2 ani in urma !!!Asta dupa ce am urmarit ulterior, pe inregistrarea camerei de bord cum eu am mers cateva minute bune valsand pe benzi si apoi am sters toata masina pe partea dreapta de parapetul de pe autostrada !!!!Asta, dupa ce eu, pana in momentul impactului cu parapetul, eram "perfect constient" ca eram treaz, dar de fapt visam !! Bun, impactul a avut ca urmarea doar stergerea din fata pana in spate a ornamentelor de platic laterale, asta ca exista un Dumnezeu ptr fiecare , doar ca dupa 5 km de acolo urma o portiune in reparatii unde parapetii lipseau !!
    Per total, eu avand in vedere ca imi cumpar gata fabricat si nu fac comenzi ca tine, o sa caut pom de iarna cu cat mai multe dotari si optiuni !!Sa fie acolo Stima.
    Last edited by Cristi Nazarov; 11-15-2020, 22:13 PM.

    Leave a comment:


  • soryn94
    replied
    Salutare!

    In legatura cu collision assist, lane assist sau alte prostioare( in momentul de fata pe Sprinter). Din cate stiu pe w906 nu sunt active, gen sa franeze automat sau sa te redreseze pe banda. Pe w907 sunt active si e durere de cap. Cel putin asa le consider eu, fiecare are o parere. Sa incepem cu asistentul de pastrare al benzi, totul e frumos daca ai o masina de politie in spate si trebuie sa mergi foarte regulamentar. In schimb, daca din neatentie ti-ai permis sa tai o linie continua( se mai intampla) si sa mai fie si cea de la axul drumului pai iti infraneaza rotile de pe o parte si te readuce pe banda + o vibratie in volan in directie in care trebuie sa redresezi masina. Problema e cum o face(poc poc, bum bum), nu faptul ca te “ salveaza”. E prea din topor, cred ca se putea face ceva mai rafinat. Dar de ce cer eu de la asa ceva rafinament, cand iarna trecuta mi-au inghetat picioarele cu tot cu clima automata a lor? Pe undeva se strecoara o adiere pe care cei de departamentul de dezovoltare vanto-dinamica nu au prevazuto. DA! Bate vantul in conserva, pardon masina( ma gandeam la sunetul motorului de 2.2).

    Asistentul de franare sau coliziune nu il am in dotarea masina, dar am aruncat o privire pe un forum strain si din ce am vazut acolo, tot asa de “ rafinat” este.

    Mai este o prostioara, dai cu spatele si daca trece ceva prin spatele masina iti pune frana automat. Nu mai stiu cum se numeste, dar vine la pachet cu camerele 360 si senzorul de unghi mort. Uneori iti pune frana aiurea si brusc.

    Sunt multe problemute si cam toate sunt legate de sistemele astea de preventie. Totusi vorbim de o duba, daca era un S atunci era o mare problema.

    Si inca una, inchiderea centralizata ) Cand m-am urcat prima data in masina si am plecat pe la 15 km/h se aude ceva urat, ca si cum ar fi cazut o bucata din masina. Ma uit in oglinda sa vad daca mi-a cazut ceva, dar nu am vazut nimic suspect. M-am prins dupa aceea de unde provenea sunetul, din portierele fata....

    Cand ma urc in masina: lane assist off, start-stop off si pot sa ma bucur de o suspensie mai buna[( comparativ cu generatiile vechi, (Multumesc Mercedes!)].

    Per total, nu arunc cu pietre in aceste sisteme, sunt bune in unele momente, dar nu o sa mai fac prostia sa iau asa ceva in stadiul beta sau fara un test drive in prima faza.

    Cristi, sper ca nu te-am plictisit sau deranjat pentru faptul ca m-am lungit cu postarea. Doar voiam sa impartasesc experienta mea cu aceste sisteme de pe un W907 si unele neajunsuri.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Atunci e clar.....e mai mult decorativa functia si...da bine la poze !! Bateria e scumpa versus aftermarket, dar eu de principiu sunt sa am piese de origine pe masina.....asa ca, nu plangem prea mult....Tva, firma, cheltuieli,deduceri plus cat munceste ea....merita o haina de firma !
    Nu as vrea sa fiu inteles gresit, dar sunt de principiu ca ar trebui sa ne cumparam masina pentru care avem bani sa o intretinem cu piese de origine !! Cand spui ca ai un Mercedes sa nu fie doar sigla de pe capota ci toata masina din bara in bara ! Pe cat putem, posibil....... Stima.

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Si eu sunt pe aici, doar am fost in concediu!!

    Sincer nici eu nu inteleg ce face Collision ala... si eu am pe w205. Scrie in optiuni " Collision Assist w. brake assist untill stop.." Asta inseamna ca trebuia sa franeze singura in caz de ceva , nu?

    Si uneori e ciudat, uneori scoate semnal sonor, uneori doar vizibil... chiar nu inteleg sistemul, poate cu Distronic are alt efect
    Mie uneori la pornire imi apare o atentionare si cu off, nu o iau in seama.. in femeie si in frana automata nu mai aveai incredere, vorba romaneasca adaptata.

    Cam scumpa bateria! Dar... Next time stii ce-ai de facut, asta daca o mai schimbi ..sau schimbi cu totul.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Das ist... ne integram din toate puctele de vedere.. Ca sa inveti ceva...trebuie sa platesti !!!Urmatoarea data...nu mai pupa ei asa ceva...schimbam singuri !!

    Vad ca numai noi am mai ramas prin zona.. Sa imi zici cand incepi maine sa iti pregatesc cafeaua

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Dupa cate reclame apar pe forum as zice ca dimpotriva e pe profit forumul .
    Cum ti-am spus Fiamm e marca .

    Da cam scumpa Jermania' , parca e mai ok la noi .

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    In cazul in care acest forum nu a intrat in insolventa sau carantina si mai sunt persoane interesate prin zona, bateria in sine cu marca si cod o gasiti in poza....
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Mda, asa e cand uiti ca nemtul e pe "ordung und disciplin" Bateria este deja schimbata, dar avand in vedere ca eu abia azi am primit factura pe mail, nu stiam....A costat 119 euro fara Tva, plus operatiuni de inlocuire,testare si verificare in total 197 euro fara Tva. Asa ca, de luni sa ma apuc sa le platesc si eu factura.... Ce sentiment, cand te duci la o reprezentanta, iti fac servicii in total de 980 euro, iei masina si pleci la treaba , apoi dupa 2 zile primesti si factura pe care in urmatoarele zile o si platesti.......Sa te tot duci la asa service...
    Doua dezamagiri totusi pentru banii cheltuiti:
    -colision prevent assyst care nu functiona din cauza bateriei mici, face exact....un bec aprins in bord la o distanta destul de mica de masina din fata !!!Nu semnal acustic, nu frana preventiva, nimic....doar un bec aprins in bord pe care trebuie sa stai sa il urmaresti cand se aprinde !!!!Cam putin....bani cheltuiti degeaba pe aceasta functie !! A, daca masina e pusa pe tempomat, nici macar acel bec din bord nu se mai aprinde !!
    -Eco Start-Stop destul de prost executat:daca franezi usor cand ajungi la o oprire, nu se activeaza!Trebuie sa franezi un pic mai tare si apoi dupa ce se activeaza si opreste motorul, trebuie sa mentii aceeasi forta pe pedala de frana cat stai oprit!!Daca slabesti 1,2 mm pedala, motorul porneste !!Asa ca, ori faci carcel la picior cat stai oprit la semafor ori motorul porneste imediat dupa ce opresti !!Probabil pe o cutie manuala e mai lejer !! Stima.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Multumesc....la noi e pe iepuroi..

    Leave a comment:


  • Levi
    replied
    Baterie ca asta, are ficioru-meu pe o Honda Rebel 125, tot Varta, la bolda cu piese moto era 100 de leuți...

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF