Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi Nazarov
    replied
    Concediu?? Nu...doar vizita de lucru
    Semne?? Greu de dat când ai 2 maimuțe pe cap....tu deocamdată ai doar una și tot ramai fără semnal pe la Fetești...
    Ce era cu punctul G?

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Gata concediul?

    Nu mai dai nici un semn
    Eu cand am zis ca 5G e superior 7G poate m-a luat lumea de maimutoi..

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare..dupa revizia de oloi si hartie a urmat alta prin Galati... Verificat si schimbat releu alternator, care la doar 320 000 de km avea carbuni de o semnatura inclusiv uzura pe axul colectorului...Un aspect ca si istoric, la toate masinile: an 2009 schimbat releu la 520 000 km, an 2012 schimbat releu la 410 000 km si actuala an 2014 schimbat releu la 320 000 km !! Daca imi iau 2019 umblu cu releul in buzunar? Am mai inlocuit si role de la accesori, care versus cea din 2009 a schimbat curea si accesorii la 620 000 de km !!
    Role Oem 120 lei, releu pe Valeo 150 lei, pe original se livreaza doar alternator !
    Am schimbat si cele 5 saibe de injector ramase ptr a fi sigur ca urmatorii 200-300000 de km pot merge linistit. Cu 100 lei manopera de piesa nu cu 600 de euro..
    Mai avem si un mic joc in tijele de la amortizoare fata, dar nu de speriat...urmeaza in toamna..
    Concluzie clara: cu cat mai noi cu atat mai proaste...chiar foarte proaste ca si piese !!Dupa mine, euro 5 din 2011-12 mi se pare cel mai zdravan, mai ales cu 5 g cutie !! Stima.

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Hai Doamne ajuta, sa ti faci treaba linistit

    Te astept cu cafeaua aia!

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Originally posted by b97dmt View Post
    Am intalnit si eu un caz cu filtrul de ulei Mann ...deci cred ca o sa il schimb si eu repede .

    .
    Deci asta confirma un lucru...hartie proasta pe aftermarket ! Pana la urma, pretul uneori confirma calitatea...nu e doar poveste de emblema ! Ma intreb cum or fi alde QPC,Tructeck si alte nenorociri de filtre pe care le gasesti la 7,8 euro....si lumea le cumpara !

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    Pai e bine ca te lauzi cu ulei si filtre, inseamna ca ai masina buna, de care esti multumit.
    in a mea au intrat anu asta 6mii lei ca s au terminat gumele si am zis ca de 16 m am saturat, de 18 n avem drumuri asa ca le tin degeaba in beci, deci am luat un set de 17 + gume noi.

    Inca niste piese si carpeli si iata ca s au dus niste bani.
    Alataieri s a rupt butonu de la geam.
    Mai o oferta pe autodoc sa imi fac brate sus de camber si gata am ajuns la suma asta. De ii spun sumele cuiva nu ma crede...

    si inca nu am telescoape fata cum imi place, cele puse acu 50k sunt model prea moale.

    ​​​​​

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Am intalnit si eu un caz cu filtrul de ulei Mann ...deci cred ca o sa il schimb si eu repede .

    Cu textar ma dau si eu , nu am probleme . Vad pe cutie ca scrie “ Germany - Made in Eu “ si cu stanta - made in Ro , made in China ....

    In rest oem este oem .

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare..daca tot e vremea reviziilor prin zona, hai sa ma laud si eu Revizie facuta la reprezentanta Padurea Heidenheim din Germania, dar cu absolut toate piesele Oem ! Marfa, e achizitionata de pe ebay si dupa cum se vede, provine de la diverse reprezentante Mercedes care vand si pe net. Posibil, din aceasta cauza pretul sa fie mai bun fata de cel din pravalie...Filtrul de ulei din poza,tot Oem este cel scos acum de pe masina si dupa cum se vede este perfect.Spuneam undeva ca nu mai folosesc filtru de ulei Mann, ptr ca utima data am gasit filtrul efectiv umflat ! Mai exact, toti peretii drepti care se vad in poza erau deformati, ca si cum materialul nu ar fi rezistat la presiune..cam ca o hartie mototolita.. Asa am gasit eu, nu spun ca toate or fi asa.
    Per ansamblu, fara placute de frana, toata revizia ulei-filtru-fitru aer si polen ajunge pe la 175 euro...asta in conditiile in care, doar ulei-filtru ulei si manopera in reprezentanta ma ajungeau 300-320 euro. Si asta cu ulei 229.51.Pe filtre after as mai fi economisit 35 euro..Asa ca, economia facuta am folosit-o in piese Oem.Uleiul dupa cum se vede are inclusiv stanta pe dop, asa ca daca nici asta nu o mai fi original si de incredere..nu stiu care sa fieAm schimbat si placutele de frana spate, tot Oem care de data asta am vazut ca erau marca Kolbens ! De obicei erau Textar sau Jurid, de astia chiar nu am auzit (scuze ca am uitat sa fac poze la ele, dar eram prea murdar pe maini ) Vedem cat si cum or tine..Stima.

    PS: sper sa nu supar lumea ca iar " ma laud cu un schimb de ulei si filtre"....atata so putut de data asta..
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 9 photos.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Am avut noroc relativ, sufla doar la pornire 1-2 minute, apoi probabil se astupa..Preventiv vreu si eu sa o fac sa nu mai ajung la doctor..In tara costa 100 de lei de injector, de schimbat cand nu sufla..
    Colegul Alin...vezi ca esti off topic rau de tot !! Ai incurcat discutia de pe watss app cu forumul ! Asa ca pune scrumbia la loc pana vin cu uleiul...sa avem in ce sa o facem

    Leave a comment:


  • AlinMarius
    replied
    Cred ca halatul e scump si in Romania!

    Lasa tehnologiile fitzoase bre, ca altii n-au nici incalzire in scaune.
    Pentru mai multe tutoriale, apelam la tine, cum sa schimbam filtre, ulei, saibe injectoare, motoare...

    Am plecat la invatat, am pus scrumbia la dezghetat!

    Leave a comment:


  • Sharky
    replied
    La tine de incepe sa sufle cum s-a incalzit, pana ajungi la destinatie peste mii de km, se umple de borhot.
    E ceva de lucru, asta este. O reparatie preventiva in tara n-ar merge? Sau tot atat cer?

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare.
    Daca tot am dat sfaturi de schimbat saibe la injector , s-a lipit si de mine problema...Injector 5 suflat, toata zona lui plina de smoala, rezolvat la service...Halatul a costat muuult rau...dar alte variante nu prea erau prin superba Germanie
    Cu ocazia asta, am aflat si rezolvarea problemei legate de senzorul de unghi mort din oglinzi: calculatorul ptr aceasta functie kaputt !! Cost 450 euro plus 50 manopera de schimbat...Am zis ca se poate si fara aceasta functie, o perioada..
    Cat priveste saibele de injector, mai am doar 2 neschimbate, pe cilindru 1 si 2, adica floare la ureche...Asa ca, imi insusesc criticile ca "ma pricep doar la ulei si filtre" si o sa ma pregatesc sa trec acest test...Cat inca sunt intregi si nu au suflat, teoretic operatiunea ar trebui sa fie relativ simpla...Vom vedea si vom posta.. La banii dati pe o singura saiba..ma risc sa ma apuc singur ca dau faliment.. Stima.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salut...banuiesc ca in Romania ai avut de asteptat...
    Tehnic nu stiu sa raspund care e diferenta. Practic, cel gri este mai ieftin, cel galben este ultimul aparut pe piata...A venit cu varianta de "noul model"....O explicatie o fi de au schimbat bidonul si l-au scos pe cel galben...Nu cred sa fie doar marketing...
    Tehnic, pot eplica diferenta dintre 229.51 si 229.52 , cel din urma fiind mult mai rezistent, se consuma mai putin de la schimb la schimb si isi pastreaza o limpezime in el si dupa 20 000 de km ! Stima.

    Leave a comment:


  • soryn94
    replied
    Salut!
    De curiozitate, care este diferenta intre uleiul 229.52 la bidonul galben vs cel gri?
    Ultimul schimb l-am facut cu 229.52 la bidon gri de 5 litri si am avut de asteptat cam 2 sapt. dupa el(parca-i aur). Asta la un magazin de piese in care am incredere.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Tocmai ca aveti clienti...ar trebui educati sa dea 1 leu in plus pe uleiul din motor..e doar parerea mea...eu, nu am incredere in uleiul din butoi...nici aici in Germania.De aceea am ales varianta sa il cumpar si sa il schimb eu in regie proprie dar sa vad si rezultate. Si dupa cum am mai scris mai sus..se vad! Am eu pasarica asta cu uleiul la butoi si de aceea nu ma impac cu el !

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF