Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Primiti cu...Sprinterul ?!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • b97dmt
    replied
    Ceva de genu’ .

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Saru" mana ptr informatii....la astea mari e....Mercedes Benz...atata tot !
    O sa dau scaunul jos sa vad exact ce am colo si comandam.....daca juri pe cravata ta de pionier ca e doar plug in ..ogor.. deja am prins curaj...
    Car priveste Emagul....e departe rau...noi ne pierdem timpul cu Ebay-ul pe aici...dar traiti-ar netul Nea Tugerberg.. pe Ebay daca te uiti de mai mult de 2-3 ori dupa un produs..deja creste pretul simtitor....Da, traim intr-o lume libera, nu??
    Oricum astept o oferta si de la reprezentanta sa vedem...pana acum, de aproape 3 ani de cand ma duc la ei, au fost super baieti....discount la piese 10-15 %, masina la schimb, gratuit fara macar sa bag combustibil, avand in vedere ca fac 2 x 35 km pana acasa si inapoi, programare oricand am avut nevoie, chiar si in aceeasi zi daca a fost necesar, mai zii ceva... Stima.

    Asa ceva, cu bornele patrate avem??

    ​​​​​​https://www.ebay.de/itm/Stutzbatteri....c100008.m2219
    Last edited by Cristi Nazarov; 11-04-2020, 22:49 PM.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    La astea mici sa stii ca bateria originala
    mare este tot Varta.

    Alea originale pt Start/Stop sunt FIAMM . Gasesti si pe emag.

    Eu merg cu una ( la start/stop )de motoreta de vreo 3 ani , Varta . Cea originala a tinut 5 ani - era Fiamm.

    La reprez pretul era triplu vs asta aftermarket (200 lei ).

    Fara tester , doar data jos cea veche si montata aia noua .

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Dubla postare... Una o stergem......
    Last edited by Cristi Nazarov; 11-04-2020, 20:30 PM.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare...azi am mai rezolvat cateva dileme.. nu mari, dar enervante....
    Intradevar, garnitura de la turbo, cea neagra e ce trebuie....cea portocalie cumparata de mine nu era pentru masina mea...acum motorul se aude altfel si a disparut acel zgomot de burlan....
    Am schimbat uleiul la cutie, cu 10 000 de km mai devreme, deoarece nu stiam exact istoricul masinii si am zis sa nu risc....cu aceasta ocazie am primit si istoricul ei cu 2 revizii la 60 si 119000 in reprezentanta , restul..made in Bordura Srl
    Am identificat si problema lui Eco si Colission prevent assyst, nefunctionale = bateria mica trebuie schimbata !! Am inteles ca trebuie demontat scaunul soferului pentru schimbare.La capitolul acesta as avea 2 intrebari pentru cunoscatori:
    -dupa inlocuire trebuie zeama de Star pentru activare,codare ceva in sistem?
    -stie cineva codul acestei baterii pentru a putea sapa pe Ebay sa vad daca o gasesc mai ieftin?In mod normal as vrea pe original, dar daca se justifica, pot "inghiti" si o Varta,Bosch ceva
    Am sa cer si celor de la reprezentanta o informare despre costuri, deoarece azi cand am luat masina era tarziu si tipul de la piese nu mai era acolo ca sa imi dea detaliile...
    In weekend am schimbat si uleiul, dupa 32000 de km, blat 229.52 si spre surprinderea mea acesta, era negru in general, dar pus pe deget era destul de limpede si nu acel negru taciune cum arata multe uleiuri pe motoarele diesel.Aleg sa fac aceasta operatiune in "regie proprie" din 2 motive :calitate/costuri ! In reprezentanta as primi ulei butoi, 229.51 la 320 euro cu filtru si manopera versus Ebay (distribuitor de piese si uleiuri Mercedes din Germania), ulei 229.52 la bidon de 1 litru +filtru , 100 +15 euro !! Primeaza faptul ca pun un ulei cu norma superioara fata de cel la butoi.O fi bine sau rau, vedem la sfarsitul emisiunii
    Stima.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Multumesc!!!! Bun de stiut!!Stima.

    Leave a comment:


  • soryn94
    replied
    Am cautat acum, pentru ca nu mai stiam exact.
    Pentru furtunul cu cod 906 528 22 24 iti trebuie o garnitura 0000940051.

    Mai pun si codurile vechi cu garnitura echivalenta.
    Coduri furtun vechi 906 528 02 24 si 906 528 15 24 au nevoie de o garnitura 0179970445.

    Este si o informare din partea Mercedes pentru aceasta garnitura. Ei spun ca trebuie schimbata de fiecare data cand se umbla la ea. Personal mi se pare aberant, ma uit atent sa nu fie rupta sau sa aiba altceva si o refolosesc. Si mare atentie cand se schimba filtrul de aer, sa desfaceti colierul din partea cu debitmetrul de aer si sa lasati furtunul liber. Ei spun ca daca te joci cu cutia filtrului avand furtunul conectat in ambele parti poti deranja garnitura....

    Leave a comment:


  • soryn94
    replied
    Cristi, vezi ca sunt 2 modele de garnituri. Cea portocalie este pentru modelul mai vechi. Tu ai facelift, unde au schimbat codul de la furtunul din cutia filtrului de aer pana-n turbina si implicit garnitura. Cauta o reprezentanta mai rasarita si cumpara garnitura neagra.

    Vezi sa nu ai surprize, partea de compresor a turbinei poate sa o aspire.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salutare...
    Ieri am mai rezolvat o problema pe care as vrea sa o explic aici, dar , avand in vedere cat trafic mai e prin zona...posibil sa fiu singurul interesat.....
    Saptamana trecuta am curata Egr-ul datorita faptului ca masina "sughita" intre 1400-1800 ture, iar pe un tester de 2 lei dadea ceva legat de clapeta de acceleratie....Dar, de retinut, becul de motor nu era aprins in bord !!!!
    A mers cateva zile, dar avem impresia atat in mers cat si acustic ca trage aer printr-un burlan gaurit....mai mult avea o vibratie, ca mai aveam putin si sudam filtru de aer de caroserie..
    Vineri, surpriza, a inceput iar sughitul iar vibratia pe accelerare era mai profunda, plus cateva secunde de ulei ars,gaze de motor....aceeasi eroare de clapeta !Becul de motor, stins !
    Avand in vedere ca Egr-ul era "incalzit" a durat 10 minute sa il dau jos si sa il gasesc iar afumat...l-am curatat.....dar am sapat mai adanc......
    Surpriza emisiunii: furtunul de admisie aer in turbina, cu garnitura noua,,,,,se sprijinea in cot de turbina !!!!!!Adica, efectiv statea sprijinit de ea, nu era prins absolut deloc !!!!Daca nu eram eu cel care a pus garnitura noua cu 2 saptamani in urma, care a strans colierul pana la capat....as fi injurat toti mecanicii din lume !!!Curios e, ca garnitura noua, desi e pe cod si e originala, e ceva mai subtire de cea veche !!Aia veche neagra, asta noua portocalie.....si daca ar fi de Ml,Glk sau orice alt model de motor V6, ma gandesc ca turbina e la fel, asa ca ar trebui sa se potriveasca...
    Concluzia e, ca acea garnitura poate provoca multe necazuri, fara sa aprinda becul de motor in bord !! Stima.

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Bun...hai sa ne organizam putin ca iese o varza de toamna !!Pentru a putea afla mai multe informatii despre problemele tale, intra la sectiunea Sprintere si posteaza acolo ce te doare.In acest fel, vei putea primi informatii de la cei care te pot ajuta...Daca postezi, asa cum am vazut ca faci, cate o intrebare pe unde vezi tu ca se discuta despre Sprinter, nu te ajuti nici pe tine nici pe altii...Eu iti pot raspunde la anumite intrebari, dar cineva care ar avea nevoie de acele informatii nu o sa caute niciodata in prezentarea mea informatii despre volanta si turbina ta !
    Deci, putina organizare si o rezolvam.. Stima.

    PS: cablul acela izolat care duce la filtrul de aer, este borna de + pentru a da sau primi curent !

    Leave a comment:


  • C. Mihai
    replied
    Cod motor începe cu 646, deasupra la motor este izolat un cablu care duce la filtru de aer, am sa merg și pina la reprezentanta în Cluj sa vad ce spun, cum îmi dau seama dacă bate volanta? Am văzut ca e problema dacă bate rupe arborele, la relantiu în mers se aude un mornait" cum cresc viteza, turația motorului scade

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Salut, din pacate nu cunosc modelul respectiv si nu as sti exact ce sa iti spun despre el.Posibil sa mearga sau nu, posibil ca una din cele doua masini sa fi avut o "adaptare romaneasca" sau asa sa fie modelele...Incearca sa mergi la un service care se ocupa de aceste modele, cu un tester dedicat Mercedes si care pot "sapa" prin masina ta si sa iti spuna ce e mofificat, ce merge si ce ar trebui sa faci pentru ea.Evita, parerile"de parcare" si mergi doar pe diagnostic autorizat !!Altfel risti sa strici si sa cheltui mai mult !! Stima.
    PS: avand in vedere ca motorul de pe acel model e unul cu probleme stiute in timp, sa nu care cumva una din masini sa fi avut motorul schimbat complet ! Posibil....

    Leave a comment:


  • C. Mihai
    replied
    Salut Cristi Nazarov în august 2020 am achiziționat un Sprinter din Germania din parc auto model 315,110kw,150cp am făcut R. A. R nu mia spus nimeni nimic, a trecut fără probleme, lam înscris am început sa umblu cu ea... Nu mi se pare sa aibă 150 cp)) am văzut azi una în târg la Cluj cu dublu turbosuflanta tot 315 tot 150 cp, adik 110kw, a mea are în partea stânga o turbosuflanta normala fără tot corpul ala din aluminiu

    Leave a comment:


  • Cristi Nazarov
    replied
    Bateria e Agm, restul nu stiu....mai am un Collision prevent assyst..inoperative, dar am citit pe net ca pot fi multe...de la senzor murdar sau ca trebuie recalibrat pana la altele.Becul in bord se aprinde dar nu franeaza nu face nimic, plus ca ledul din bord se activeaza la o distanta..periculos de mica fata de masina din fata ...O sa urmeze un schimb de ulei la cutie si o sa le cer sa se ocupe si de cele 2 probleme....Asa e cand ai prea multi senzori pe masina
    in rest, treaba buna, consum decent 10,4 pe ultimii 18000 de km si o medie de 83 km/h.Zic eu ca e buna.
    Apoi, eterna problema cu Egr-ul la acest model , de zici ca e facut din plastilina..Simptome:sughite masina intre 1400-1800 de ture.Saptamana trecuta am facut o "romaneasca" in fata blocului si am curatat piesa care arata ca Furnalul 4 de la Galati De atunci, se uita vecinii mai cu respect la mine . Sa repari tu Mercedes in fata blocului...inseamna ca esti cineva... De la ce o fi afumat asa tare...Schmitz trebuie sa stie Saptamana asta, a rulat ca din fabrica.. Stima.

    Leave a comment:


  • b97dmt
    replied
    Musai sa fie agm .
    Si sa nu ai erori pe partea electrica.

    Leave a comment:

Working...
X
Logan | Dacia Logan |Anulare DPF