Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezultatul final...







    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Foarte frumoasa masina, se vede ca e pe maini bune. Rabdare multa pentru toate detaliile, foarte frumos.

      Comment


      • Multumesc...ma straduiesc !
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Frumos, Ferike !
          Perdeaua mai încape ?
          Lord W126 500SE -> 2.5D
          Lady W123 230C -> 240D
          W124 -> 200D
          W208 CLK200 -> 2.0

          W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
          Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
          Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

          Comment


          • Multumesc...

            ...da, incape...asa a fost proiectat
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Compresor klima m110

              Originally posted by mer_se280 View Post
              Update...

              In sfarsit am reusit sa cumpar de pe ebay un compresor clima OEM pentru motorul meu M110. Indata ce ajunge ma apuc sa fac frig in masina!

              Aici este o poza de pe ebay...



              Am schimbat suportii de la nu numerele de inmatriculare findca cele vechi si-au dat duhul din cauza spumei active de la spalatorie ...






              Daca tot dau jos tapiteria sa montez noile sertare de sub luneta, profit si am sa montez si stopul suplimentar...




              Azi au sosit garniturile OEM pentru admisie si evacuare...




              ''The show must go on...''
              Daca nu ai zis nimic pana acum eu am unul identic la mine in atelier. L-am luat pentru un proiect la care am renuntat.

              Comment


              • Care ar fi un pret pentru ea?...poate ma razgandesc s-al iau de rezerva!
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Pret compresor klima..

                  Originally posted by mer_se280 View Post
                  Care ar fi un pret pentru ea?...poate ma razgandesc s-al iau de rezerva!
                  350lei...Suna-ma daca esti interesat la 0733681473.

                  Comment


                  • Am avut un sfarsit de saptamana incarcata. A sosit si ziua mult asteptata, mai exact am schimbat cateva garnituri pe la motor...un cadou frumos pentru BVL findca azi 1 Iunie a implinit 30 de ani. De data asta nu fratele meu a fost cel care m-a ajutat, ci colegul Poul, doresc sa-i multumesc si prin aceasta cale pentru ajutor!

                    Dupa ce am desfacut motorul am ramas socat cand am vazut ce uzura avea axul cu came si binenteles nici cuzinetii nu erau straluciti, din motivul acesta au fost acele batai puternice la tacheti. Am avut noroc ca am avut celalalt motor pentru rezerva, ca altfel o beleam rau . Asa ca de pe motorul rezerva am folosit toate piesele bune ca sa iasa o treaba buna!

                    Dupa remontarea pieselor am reglat tachetii dupa carte, dupa care am dat o tura sa vedem cu se comporta masina care parea ok, insa se mai auzea un pic de bataie la tacheti care au fost reglati si pentru a doua oara la care rezultatul a fost pozitiv 100% !


                    In momentul de fata motorul toarce silentios, ce nu-mi vine sa cred dupa atata timp ascultand doar batai de tacheti. Urmeaza sa spal motorul pe interior cu o solutie de la LIQUI MOLY, dupa care shimb uleiul din nou.

                    Ahhh...cu ocazia asta am masurat si compresia in pistoane, care ar fi undeva la 11,5 bari (media), deci nici aici nu am probleme.


                    P.S. Din pacate nu am reusit sa fac poze cu operatia ...
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • Am ajutat cu cea mai mare placere!!

                      Comment


                      • Originally posted by mer_se280 View Post
                        In sfarsit am reusit sa cumpar de pe ebay un compresor clima OEM pentru motorul meu M110. Indata ce ajunge ma apuc sa fac frig in masina!

                        Aici este o poza de pe ebay...

                        Nu mai ajunge nici un compresor . Azi am primit un email de la vanzator ca cica nu mai gaseste compresorul...si asta dupa ce am castigat licitatia dupa ce am stat la veghe 4 zile si binenteles am platit si in avans...si cica nemtii sunt seriosi !
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • Felicitari!!!.Esti total ''contaminat''.Ai transformat-o din ''cenusareasa'' intr-o Lady.

                          Comment


                          • Originally posted by 4men View Post
                            din ''cenusareasa'' intr-o Lady.
                            ... prințesă DA, Lady NU ! Lady este a mea !
                            Lord W126 500SE -> 2.5D
                            Lady W123 230C -> 240D
                            W124 -> 200D
                            W208 CLK200 -> 2.0

                            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                            Comment


                            • Multumesc pentru urare...

                              Levi are dreptate...Lady este a lui...adica sa corectam...a lui Lord



                              Probleme apar in continuare. Comutatorul de siguranta de pe cutia automata (cel care impiedica pornirea motorului in R D 3 si 2) si-a dat duhul. Problema a fost ca de o vreme nu puteam porni motorul in P decat in N. Ieri insa nu am mai reusit sa pornesc nici in N. Am reusit sa primesc de la un prieten un comutator bun pe care l-am montat si functioneaza bine.

                              Tin sa cred ca un ''meserias'' (asta inainte sa ajunga masina la mine) a fortat mufa, care are o siguranta si mai mult ca sigur a rupt un nit...cum nu mai era inchisa ermetic, mizeria sa acumulat delungul timpului care a cauzat problema la pornire...



                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Bine că l-ai dovedit ! ... și de data asta ...
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF