Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare,

    Fara intentia de a contamina prezentarea si evolutia lucrarilor dar ma gandesc ca tu si colegul Levi o puteti lamuri cu modelul asta de 126.
    Este standar masina?De cand si pana cand s-a fabricat?

    Multumesc mult.
    Attached Files

    Mercedes E200 / W211 - 2004
    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

    Comment


    • Off topic

      În cazul fericit e opera celor de la Schulz, iar dacă nu, e lucrarea unui tâmpit mort după El Camino ...
      P.S. Au fost o grămadă de boticuri care au suferit din cauza asta ...
      Attached Files
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • Mie mi s-a parut interesanta masina dar in acelasi timp ciudata.De asta am si intrebat.
        Multumesc de lamurire.

        Mercedes E200 / W211 - 2004
        Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

        Comment


        • Originally posted by Leo View Post
          Daca desfaci distribuitorul, nu-l mai faci la loc cum a fost niciodata


          Mai vedem...



          Originally posted by nstoe View Post
          "Mama lor de rusi , ce le-a dat prin cap sa faca . Sa-ti saboteze masina" .

          Feri , s-o dam pe gluma . Cred ca esti suparat .
          Succes , orice varianta ai alege ! .
          Normal ca sunt suparat, oricare dintre noi ar fi...
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Originally posted by Levi View Post
            Te cunosc fratele meu alb ! Nu rămâne pe dreapta mai mult de 2 săptămâni ...
            Daca luam in calcul zilele lucrate langa masina, nici o saptamana nu a trecut (doar doua zile sunt acasa, sambata si duminica...in rest la Cluj). Asa ca de azi iarasi sofez ... am reusit sa remediez problema.

            Cum am mentionat mai sus, cu distribuitorul a fost buba. Am reusit sa-l desfund, asta fara sa-l desfac in bucati. Am scos tota zama din rezervor, am desfacut conducta metalica de pe distribuitor, dupa care cu ajutorul unei pompe de umflat roti pe care am adaptat-o pe conducta care alimenteaza injectorul 5, am reusit sa fac ceva minunetie de a inceput sa curga zama din nou !

            Am dat o fuga la ROMPETROL si am cumparat alt ''lichid cu imbunatatiri'' ca sa nu am surprize! Ca sa fie treba facuta ca la carte, am amestecat-o cu o substanta de desfundat injectore de la Liqui Moly ''LIQUI MOLY JECTRON...FUEL INJECTION CLEANER". Dupa realimentare, am amorsat sistemul si am lasat-o asa sa stea la inmuiat o saptamana, da de isi face treaba Liqui Moly in locul meu.

            Dupa o saptamana am reusit sa ii dau cheie si norocul a fost de partea mea... motorul a pornit la sfert de cheie, asa ca de azi iarasi invart de 'covrig'!
            Attached Files
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Hm, mizerie in benzina...


              In primul rand, o mizerie "mare" n-ar fi trebuit sa treaca de filtru. Mai precis, nici un fel de mizerie n-ar trebui sa treaca de filtru...

              In al doilea rand, daca mizeria a fost "mica" si a trecut de filtru, inseamna ca filtrul tau nu este atat de "filtrant", ca sa zic asa. Adica fin. Si daca tot a trecut de filtru, trebuia sa treaca si de distribuitor. Adica asa ar fi fost normal...

              Cum insa normalul este relativ, poate era de asteptat sa se intample asa ceva. Pentru ca benzina ar fi ruseasca, masina nemteasca, proprietarul ungur, si totul s-a intamplat in Romania...



              Dragos

              Comment


              • Mizerie am gasit...am spalat un flacon/pet transparent si am dat jos benzina din rezervor, asta ca sa pot observa ce minunetie scot din rezervor. Si binenteles am obserat mici particule de mizerie...abia vizibile!

                Filtre sunt trei n total...unul in rezervor la sorb, filtrul de benzina de langa pompa si ultima...care e cea mai fina dintre toate se afla la intrarea pe tur in distributor. Am uitat sa mentionez: filtrul care se afla in distribuitor l-am schimbat cu cel de motorul donator, care era mult mai curat ca cel pe care era pe 'motor'!

                Oricum dupa miscarea asta, ma astept in continuare sa am surprize, insa pana atunci in timp ce alimentez mai adaug si aditivul Liqui Moly!


                Originally posted by Heavy D. View Post
                Cum insa normalul este relativ, poate era de asteptat sa se intample asa ceva. Pentru ca benzina ar fi ruseasca, masina nemteasca, proprietarul ungur, si totul s-a intamplat in Romania...

                Chiar daca am dubla cetatenie, NU ma consider ungur (eventual sunt de etnie maghiara...findca ungurii staiii dincolo de granita)...ci roman, caci am buletin roman... si ma mandresc cu ea .
                Last edited by mer_se280; 10-26-2014, 08:08 AM.
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Buna ziua !


                  Hai sa zicem ca filtrul din tanc este mai grosier, dar celelalte doua ar fi trebuit sa retina mizeria in cauza. Poate ar trebui sa cauti si un filtru din distribuitor nou, pentru orice eventualitate.

                  Sper doar sa fi fost mizerie si nu altceva, ca nici aditivul ala de curatat injectoare nu cred ca e o solutie pe termen lung. Si din cand in cand cate o forja mai serioasa sigur nu-i strica masinii...



                  Dragos

                  Comment


                  • Azi am forjat-o un pic, dupa un drum de 250 km totul functioneza bine, exact ca inainte sa apara problema.

                    Din cand in cand ii mai 'dau in gura', insa acu asa a fost sa fie...sper sa nu am surprize in viitor!
                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • ''Ladies and Gentlemen'', in sfarsit am reusit sa pun mana pe 'una' dintre nebuniile mele, pe care le caut de foarte mult timp. Este vorba despre priza suportului pentru steag care vine montata pe aripa fata.

                      Acu continui vanatoarea pentru inca o priza, dupa care ne concentram asupra suportilor, care va fi foarte greu de gasit. Daca nu atunci ramane sa caut un strungar bun care sa aiba rabdare de 'nebuniile' mele ...





                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Asta va fi montată în mod obligatoriu abia după ce faci tinichigeria și o vopsești ! Ai înțeles ?!?!
                        Lord W126 500SE -> 2.5D
                        Lady W123 230C -> 240D
                        W124 -> 200D
                        W208 CLK200 -> 2.0

                        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                        Comment


                        • Yes Boss !
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • In ultimul timp tot mai putin timp am de BVL, insa tot mai gasesc cate-o piesa de care o sa am nevoie in viitorul apropiat. Este vorba despre conducta metalica de unde isi va lua zama Webasto-ul...

                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Feri, ți-am mai zis undeva: știu că ești perfecționist, dar în cazul acesta nu are rost să te complici ! Nu are rost să tragi conducta din spate, când poți face treaba asta foarte ușor făcând ramificația aia în compartimentul motor, cu un teu făcut artizanal ... dar tu știi ...
                              Lord W126 500SE -> 2.5D
                              Lady W123 230C -> 240D
                              W124 -> 200D
                              W208 CLK200 -> 2.0

                              W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                              Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                              Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                              Comment


                              • Imi place sa ma complic ...
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF