Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tu va trebui să-i mai pui încă un alternator, la câți consumatori ai deja, și la câți ai în cap să-i mai pui. Știu că ai alternator mare, dar ajungi să mai pui unul, cum erau pe W126-urile poliției germane ...
    Lord W126 500SE -> 2.5D
    Lady W123 230C -> 240D
    W124 -> 200D
    W208 CLK200 -> 2.0

    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

    Comment


    • Originally posted by Levi View Post
      Tu va trebui sã-i mai pui încã un alternator, la câți consumatori ai deja, și la câți ai în cap sã-i mai pui. Știu cã ai alternator mare, dar ajungi sã mai pui unul, cum erau pe W126-urile poliției germane ...

      Cooorrect...... Oricum daca e nevoie, atunci o sa pun inca una!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Originally posted by mer_se280 View Post
        Un mic Update...optiunile care au fost adaugate ulterior...

        221 left front seat, electrically adjustable
        222 right front seat, electrically adjustable
        286 luggage pocket on front seat backrests (с 01.01.1962)
        466 central locking system (? 01.04.1970 ?? 31.10.1993) .....(era )
        470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS) from 01.06.1978 to 31.10.1993...am toata instalatia, necesita montare
        506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
        543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
        570 folding armrest front
        586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)....este montat...necesita schimbat O ringuri, schimbat uleiul din compresor si umplut cu freon
        600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)...am toata instalatia, necesita montare
        611 courtesy lamps for front and rear doors
        630 ECE - WARNING TRIANGLE
        640 15-hole light alloy rims
        682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
        873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
        877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)



        Optiunile pe care le vanez...

        240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
        440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)....am o parte din instalatie
        731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
        441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN....am cumparat coloana, se afla inca in Budapesta
        540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW from 01.05.1985
        947 pennant holder and pennant staff, on the left (? 01.04.1964)
        948 pennant holder and pennant staff, on the right (? 01.04.1964)

        Intre timp sa mai bifam una alta...


        221 left front seat, electrically adjustable
        222 right front seat, electrically adjustable
        286 luggage pocket on front seat backrests (с 01.01.1962)
        466 central locking system (? 01.04.1970 ?? 31.10.1993) .....(era )
        470 ANTI-LOCK BRAKING SYSTEM (ABS) from 01.06.1978 to 31.10.1993...am toata instalatia, necesita montare
        441 ADJUSTABLE STEERING COLUMN
        506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right) (l.h.d.) (с 01.10.1983 по 31.03.1989)
        543 sun visor with vanity mirror, illuminated, left and right (с 01.11.1978)
        570 folding armrest front
        586 Behr air conditioner, and electric window lifters (front and rear doors) (с 01.04.1970)....este montat...necesita schimbat O ringuri, schimbat uleiul din compresor si umplut cu freon
        600 headlamp wiper/washer (с 01.08.1971)...am toata instalatia, necesita montare
        611 courtesy lamps for front and rear doors
        630 ECE - WARNING TRIANGLE
        640 15-hole light alloy rims
        682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
        731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
        873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
        877 reading lamp in the rear (с 01.11.1963)


        Optiunile pe care le vanez in continuare...

        240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
        440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)....am o parte din instalatie
        540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW from 01.05.1985
        947 pennant holder and pennant staff, on the left (? 01.04.1964)
        948 pennant holder and pennant staff, on the right (? 01.04.1964)
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • De mult timp ma batea gandul sa pun alarma la masina. Asa ca a venit randul sa ma ocup de treaba asta. Inca nu am reusit sa gasesc o alarma OEM, asa ca m-am orientat dupa ceva aftermarket.

          Nu am cautat mult, findca un prieten a dezmembrat o masina pe care a montat o alarma noua, pe care nu a apucat sa-l foloseasca mult si am pus eu mana pe ea. Este vorba despre alarma MAAT 675 (este in ''rudenie'' cu binecunoscutele alarme VIPER...colegul Radu asa mi-a spus), la care mi-a placut telecomanda, care este... una mica, clasica cu doua butoane...fara atatea fite, displayuri si n'zeci de mii de functii!

          In timpul montarii am dat de cateva probleme pe care am reusit sa le remediez cu ajutorul colegilor RaduW126 si Poul...multumesc si prin aceasta cale pentru ajutorul acordat!

          Azi si m-am apucat de treaba dar din pacate nu am reusit sa-l termin findca vremea urata nu m-a lasat ! Instalatia l-am montat deja in habitaclu, firele cositorite, ca sa nu am surprize, ulterior toate firele izolate cu banda din panza TESA. A ramas sa alimentez instalatia la curent, sa re' verific toate legaturile si daca totul e ok apas butonul ARM !









          Testez instalatia...



          Continuam dupa ce trece ploaia...
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • Originally posted by mer_se280 View Post
            telecomanda este una mica, clasica cu doua butoane ... fara n'zeci de mii de functii
            Dar funcţia de blocare a uşilor ştie s-o execute ? Adică, vei putea "încuia" maşina din telecomandă ?
            Lord W126 500SE -> 2.5D
            Lady W123 230C -> 240D
            W124 -> 200D
            W208 CLK200 -> 2.0

            W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
            Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
            Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

            Comment


            • Da, stie si blocarea usilor din telecomanda

              Comment


              • Da, pot inchide usile si din telecomanda! Ma referea ca nu are 3 - 4 butoane si display cum au modelele noi!

                Azi am reusit sa termin cu alarma. Am cositorit restul firelor care nu am apucat sa le fac ieri, releele si una dintre sigurante le-am pus sub tabloul de sigurante, senzorul de soc l-am montat pe capota motor...locul cel mai vulnerabil, impotriva hotilor de steme!

                Maine revin cu poze...
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Am ramas dator cu ceva poza...








                  In final am reusit sa iluminez simbolurile in jurul comutatorului pentru lumini...

                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • In cazul in care alarma nu are nici un efect.....
                    Attached Files
                    Mercedes-Benz W124 200D

                    Comment


                    • Originally posted by Cartinescu View Post
                      In cazul in care alarma nu are nici un efect.....

                      Eu il montez...il folosesti tu la caz de nevoie?
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Eu nu as fi montat senzorul sub capota din motive de caldura exagerata pt bietul senzor, era mai protejat in habitaclu.

                        Comment


                        • Originally posted by gmihai24 View Post
                          Eu nu as fi montat senzorul sub capota din motive de caldura exagerata pt bietul senzor, era mai protejat in habitaclu.

                          Te referi la caldura degajata de motor?
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Da colegu, stiam ca temperatura de lucru variaza intre -30 si +60..70 de grade. Eu unul nu prea ii vad viata lunga acolo sub capota.In plus, vara, cred ca se va dezlipi.
                            Bafta si km fara reparatii.

                            Comment


                            • Originally posted by gmihai24 View Post
                              Da colegu, stiam ca temperatura de lucru variaza intre -30 si +60..70 de grade. Eu unul nu prea ii vad viata lunga acolo sub capota.In plus, vara, cred ca se va dezlipi.
                              Bafta si km fara reparatii.
                              Senzorul nu se afla exact in compartimentul motor...mai exact la inchiderea capotei, senzorul este chiar langa tabloul de sigurante...care la randul lui este protejat de un 'scut' si ferit de caldura degajata de motor!


                              Stai linistit ca si eu m-am gandit la asta...altfel nu l-as fi pus acolo!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Originally posted by mer_se280 View Post
                                Urmeaza butucii de la clante (fata), portbagaj.


                                Dupa schimbarea cantactului, am montat clantele insa butucul de la portbagaj doar azi am reusit sa-l montez. Insa am fost nevoit sa modific iarasi ''cateii'' din butuci de la torpedou si cutia cu rulou.

                                Asa ca de azi circulam cu o singura cheie ...










                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF