If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
Urmatoarea achizitie va fi un CD Changer Becker Silverstone BE 0980 care va functiona impreuna cu recivierul! Spre sa-l primesc cat de curand !
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Am primit CD Changer-ul Becker Silverstone BE0980 ! Urmeaza instalatia electrica (cablurile) pentru ele... si sa cante lautarii ...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
si nu doar...+ telecomanda va fi cireasa de pe tort !
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Daca avem alta "jucarie", asta nu inseamna ca neglijam BVL-ul...
Operatiune ''butuc''! Am schimbat clantele cu tot cu butuc pe partea sofer/pasager! Asa ca de acum incolo am doar o singura cheia la masnia (din pacate nu avea cheia OEM a masinii cand am cuparat masina) ma enerva ca purtam doua chei la mine!
Cu ocazia asta am sa schimb si yala de la portbagaj si am sa modific din nou pinii in butucul de la torpedou si cutia cu rulou !
Intre timp ma mancat in c.. si am vrut sa demontez garnitura care se afla intre clanta si tabla (portiera), findca clanta pe partea pasager pe care vreau sa-l montez nu are garnitura.
Garnitura este dintr-un material plastic conbinat cu ceva cauciuc, la caldura se muleaza insa la frig este casanta! Cum era mai frig afara, sa produs inevitabilul ... am reusit sa-l rup in doua ! Am comandat una noua pe OEM (aftremarket nu exista)...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
De doua zile ma confrunt cu o problema...mai exact acu doua zile, seara am ajuns acasa cu masina si cand sa parchez motorul se opreste din senin . Initial am crezut ca am ramas fara benzina (stiind ca am umblat mult cu becul aprins in bord). Ne stand pe ganduri, am luat bidonul la mana si am luat-o pe jos...directia 'PECO'.
La intoarcere am turnat benzina in rezervor si am lasat-o asa pana dimineata. Dimineata ies sa parchez masina ca un om normal (in seara respectiva nu am mai apucat din cauza problemei), si cand sa pornesc motorul...nimic . Dau la automat ca prostul dar nici un semn. Incep sa-mi pun mintea la contributie ca sa vad de unde sa incep!
In prima faza am scos bujiile ca sa le verific...acolo totul parea in regula. A urmat pompa de benzina...am desfacut turul de pe distribuitor si i-am dat curent direct la pompa de benzina ca sa vad daca vine zama din spate...hooppaa, aici ii buba. Initial am crezut ca si-a dat duhul pompa dar dupa ce am verificat-o parea in regula!
Dupa ce am verificat si pompa am ramas blocat...ne mai stiind ce sa fac. Indreptand atentia la "acumlatorul" de combustibil...mai pe romaneste captator presiune combustibil mi-a picat fisa ca poate de acolo e problema...asta dupa ce m-am consultat si cu mesterul Poul ! Acu ramane sa schimb piesa ca sa vad daca de acolo e problema.
Aici nu se termina problema. Cand m-am bagat sub masina sa verific tot ce se poate pentru a depista problema, la care a mai aparut inca doua probleme. Mai exact doua dintre furtune de combustibil sau copt, unult este de la retur si celalalt de la tur...mai exact intre damper si pompa de benzina.
Si sa vezi noroc pe capul meu...am pus mana pe furtun si l-am indoit un pic...si sa vezi ce tasnea zama din furtun ...bine ca am depistat problema in fata casei...de nu...
Piesele sunt pe drum...furtunele sunt comandate, acumlatorul de presiune...sa vad care ajunge mai repede, unul trebuie sa ajunga de la colegul Poul si celalalt de la colegul Norbert...sper ca nu ma uita !
Asa ca suntem pietoni o vreme!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Multumesc pentru ora in care am citit toata 'povestea'. M-a inveselit foarte tare. Imi place genul tau de nebunie. Succes in continuare, si noroc in gasitul optiunilor ramase. Curiozitate: Mai ai multe de cautat?
Multumesc pentru ora in care am citit toata 'povestea'. M-a inveselit foarte tare. Imi place genul tau de nebunie. Succes in continuare, si noroc in gasitul optiunilor ramase. Curiozitate: Mai ai multe de cautat?
Salutare!
Da, mai am de cautat...insa nu cred ca am sa reusesc sa pun toate optiunile...adica cine stie...!
Oricum sunt putine w126 pe care au fost montate atatea optiuni...poate am noroc si o sa fie unicata .
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Cat sta masina pe tusa, mai mesterim un pic pe ea! Am montat coloana de directie electrica, am montat si bratul/maneta de la tempomat daca tot am lucrat la coloana...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Initial am crezut ca si-a dat duhul pompa dar dupa ce am verificat-o parea in regula!
Se pare ca m-am inselat...pompa de benzina este problema, bazaie dar nu cum ar trebui , asa ca sunt nevoit sa-l schimb...
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
In sfarsit am reusit sa ii dau cheie azi! A sosit si furtunul OEM de la retur, pe care am fost nevoit sa-l schimb deoarece era copt rau de tot. Am curatat/vopsit suporturile de la pompa/filtru/acumlator de presiune...
Cu ocazia asta am reusit sa achizitionez si sa montez o aparatoare pentru pompa/filtru/acumlator de presiune, ramane sa inventez ceva pentru capac, findca initial se putea comanda dar din cate am inteles piesa nu mai este livrabila!
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
Intre timp am primit o parte dintr-o alta instalatie in scaune de la colegul Ciprian (Cipoaca), pe care ii multumesc si prin aceasta cale. Deci o sa avem incalzire in scaune si pentru pasagerii din spate !
Tot din capatate...un prieten foarte bun, mi-a trimis din SUA un cadou frumos...un set de capacele pentru ventil OEM !
Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment