Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ahhh, acu inteleg...am introdus un ac de crosetat (unul stricat) in ea pe care l-am lovit un pic sa steam mai fix si am l-am scos cu un cleste/patent...nimic special.
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • Originally posted by mer_se280 View Post
      Cu ocazia chimbarii interiorului am comandat foliile OEM care vin sub tapiseria de pe portiere...





      Salut Feri, scuza-mi deranjul, am incercat sa caut si eu pt w123 foliile respective insa nu le gasesc. La reprezentanta imi gasesc doar un insonorizant portiera insa acela se lipeste de tabla pentru a nu suna anula efectul de ecou, a intari tabla. Daca reusesti te rog sa imi dai un cod dupa care sa caut. Multumesc.
      Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

      Comment


      • Salutare din nou si aici. Dupa o lunga perioada de absenta o sa incerc si aici sa fac un rezumat (ordonat dupa data) cu evolutia lucrarilor pe care le-am efectuat de la ultima mea postare.

        "Feb 11, 2016"

        Nimic special in ultimul timp, in afara de cele doua butoane pentru geamurile spate care se afla pe consola centrala, care pur si simplu au incetat sa lumineze.

        Le-am schimbat cu unele mai ''noi'', la care becurile sunt un pic altfel fata de cele vechi. Pe langa asta am scos cele doua LED-uri (findca au inceput sa palpaie) care iluminau ceasul bord si am trecut inapoi la becuri clasice, insa de data asta in loc de 3W am pus de 5W.

        DSC09442_zpsrohlssjd.JPG

        DSC09444_zpsqrouqjjy.JPG

        DSC09445_zps6oi6ncup.JPG
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Originally posted by Lucian_kel View Post

          Salut Feri, scuza-mi deranjul, am incercat sa caut si eu pt w123 foliile respective insa nu le gasesc. La reprezentanta imi gasesc doar un insonorizant portiera insa acela se lipeste de tabla pentru a nu suna anula efectul de ecou, a intari tabla. Daca reusesti te rog sa imi dai un cod dupa care sa caut. Multumesc.

          Salut Luci si scuze pentru raspunul foarte intirziat...

          deci, codul pentru folie la modelul W123 coupe este A1237270387

          Orig-Mercedes-W123-Coupé-C123-Türfolie-innen-Fahrertür.jpg
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • "Sâm Mar 26, 2016"

            De cateva zile am inceput sa aud un huruit din partea stanga fata. Am ridicat masina ca sa rezolv problema si am constatat ca rulmentul conic (cel din exterior) si-a dat duhul. Mai exact ''cimentarea'' de pe camasa rulmentului e problema.

            Pana m-am ''trezit'', magazinele cu rulmenti si-au inchis portile, fiind zi scurta, asa ca nu ramane sa astept pana luni ca sa pot comanda...asta in caz de nu au pe stoc.

            DSC09454_zpsoorbamtv.JPG

            DSC09455_zpsjjs1p8am.JPG
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • 'Mar Mar 29, 2016'

              Au sosit urmatoarele: rulmentul nou si un set de placute noi Ate, am zis daca tot lucrez la capitolul butuc/disc/ atunci le schimb sa nu am probleme o vreme cu ele...

              WP_20160329_001_zps5rbdpwzx.JPG

              WP_20160329_003_zpsgki90uvz.JPG
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • 'Sâm Apr 02, 2016'

                Azi am avut timp sa ma ocup de probleme, am schimbat rulmentul si placutele. Dupa ce am scos plautele vechi am vazut ca au uzura de 50%, dar daca tot am cumparat cele noi am profitat cu aceasta ocazie si sper sa nu am probleme o vreme cu ele...

                IMG-20160403-WA0002_zpsdpychiqt.JPG

                IMG-20160403-WA0008_zpssnzeixil.JPG

                WP_20160402_003_zpssaspxoqi.JPG
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • "Sâm Mai 21, 2016"

                  Recent l-am pierdut pe Tata si nu prea mi-am gasit cuvintele nici in ganduri . Insa incet revenim pe ''drumul'' cel bun!

                  Dupa aproape 7 ani de cand sofez 280-ul nu m-a lasat in drum niciodata...pana nu de mult
                  WP_20160415_001_zpsq2eboxqs.JPG

                  Mai exact: dupa un drum mai lung am constatat ca incepe sa sara din viteza a 4-a, dupa care tot scadea incet pana cand nu mai schimba nici pana in a 2-a! Dupa ce lasam sa se raceasca mergea din nou cat de cat, insa nu l-am chinuit si am mers dupa ea cu trailerul.

                  Am constatat ca uleiul avea un miros de prajeala. Vina imi apartine in totalitate...la vremea cand am avut operatiunea ''automatic transmission'' am bagat ulei ATF ca so spal pe dinauntru, care nu avea specificatia ceruta de MB...tin sa cred ca de aici mi s-a produs inevitabilul!

                  Am cumparat alt ulei dupa normele cerute de MB, cu codul de referinta 000 989 92 03 produs de Febi + filtru nou OEM.

                  WP_20160412_001_zpsnnsrkmmx.JPG

                  Dupa schimbul de ulei, uleiul avea o culoare maronie in loc de rosu/rosiatic si binenteles mirosul intepator de prajeala.

                  Asa arata filtrul dupa aproape 7 ani...

                  Filtru Mann H2014

                  WP_20160425_001_zpsejz4uim7.JPG

                  Dupa schimb totul decurge normal, cutia schimba relativ bine. Acu urmeaza sa fac un drum mai lung sa vad cum se comporta, da de imi face vre-o surpriza si va trebui sa schimb cutia .
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • 'Mar Aug 30, 2016'

                    Nu demult s-a oprit ''apometrul'', nu isi face treaba calumea. Se auzea un clacait insa rotita nu se mai invarte. Am desfacut ceasul bord ca sa remediez problema. Am gasit doua rotite dintate care si-au pierdut ''maselele'' in timp ce angrenau restul componentelor. Interesant e ca cele doua rotite dintate nu sunt din plastic, ci dintr-un material cauciucat.
                    WP_20160807_001_zpsckvcuuqc.JPG

                    WP_20160807_002_zpszvpupbc2.JPG


                    Cele doua rotite care si-au dat duhul...
                    WP_20160807_005_zpsovqz60nu.JPG

                    WP_20160807_006_zpsgawrekwk.JPG

                    WP_20160807_008_zpsjpcbj21g.JPG

                    WP_20160807_012_zps6y7kxx8f.JPG

                    ''Maselele'' imprastiate...

                    WP_20160807_019_zpsqp6ymtr2.JPG

                    Am remediat problema cu ajutorul unui alt ''apometru'' pe care l-am dat jos de pe circuitul unui alt ceas bord...
                    WP_20160807_023_zpsca9c6qur.JPG

                    WP_20160807_024_zps3lhzhwib.JPG

                    WP_20160807_025_zps5xrfinkh.JPG




                    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                    W126 280SE
                    W123 280CE
                    W126 500SEC
                    W220 500L

                    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                    Comment


                    • 'Mar Sep 06, 2016'

                      De o vreme ma confrunt cu o problema ciudata la motor. Pornesc morul, merge se compoarta bine, insa dupa ce incepe se incalzeste se schimba treaba, merge sacadat, balbaind la accelerare de zici ca se termina benzina.

                      Am inceput sa investighez si sa schimb piese pe rand pentru a depista problema, insa nici in prezent nu am dat de buba... .

                      La inceput am schimbat filtrul de benzina, dupa care si pompa...nici o schimbare!

                      IMG-20160818-WA0001_zpsiouyhwme.JPG

                      IMG-20160818-WA0002_zpsgtuad1i2.JPG

                      WP_20160825_002_zpsxnpddlnn.JPG

                      A urmat: verificare bujii...toate 6 sunt la fel, arse uniform...

                      WP_20160801_012_zpssjdad309.JPG

                      Verificat capacul delcou si luleaua...

                      WP_20160813_006_zps7ezf1zyc.JPG

                      WP_20160813_003_zpsfbinlcqt.JPG

                      Verificat cele 6 injectoare, curatat locasul lor, garnituri verificate...pare totul in regula...insa problema persista. Cautam mai departe...

                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • ''Mie Sep 07, 2016''

                        Am dat jos acumulatorul de combustibil, piesa cu Nr OEM 000 476 04 21 care are rolul de a mentine presiunea constant pe instalate. In interiorul acumulatorului se afla o membrana si un arc, are o intrare (partea filetata) si o evacuare (partea cu stut). In partea cu IN, este o presiune de 5,5/6 bari (cat impinge pompa de benzina), iar in partea cu OUT nu ar trebui sa fie deloc combustibil...doar in caz de se sparge membrana din interiorul capsulei.

                        Acu...eu l-am dat jos sa-l verific, findca asta a ramas neverificat, in rest este ok. Problema consta in felul urmator...dupa ce l-am dat jos, am avut surpriza de a constata ca in partea cu OUT curge benzina intr-o veselie...ups .

                        Ne stand mult pe ganduri si cotrobaind printre acareturi, am gasit un alt acumulator...provenienta W124 280E, care face aceeasi treaba.

                        L-am montat, masina parca merge si trage mai bine ...insa nu mult a tinut bucuria ...la nici dupa 25km parcursi a reaparut balbaiala. Concluzia, nu de la acumulator e problema. Din auzite, chit ca piesa e stricata, motorul ar trebui sa functioneze si fara acest acumulator, cu conditia ca pompa de benzina sa-si faca treaba calumea...

                        Acumulatorul OEM...

                        WP_20160828_001_zpsajogkkit.JPG

                        Cel din dreapta este piesa bulita (se poate observa ca pe stut curge benzina, care nu e normal) iar piesa din stanga este de pe W124 280E
                        WP_20160827_008_zpskhmsqpxs.JPG

                        In mare parte cu alimentarea am terminat...acu urmeaza un test de presiune in sistemul de injectie, verificare WUR...si mai vedem.
                        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                        W126 280SE
                        W123 280CE
                        W126 500SEC
                        W220 500L

                        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                        Comment


                        • ''Joi Sep 08, 2016 ''


                          Bobina de inductie...

                          Cotrobaind printre acareturi, am dat de o bobina OEM (cumparata cu mult timp in urma, care era agatata de instalatia electrica de pe un fost 280SE).

                          A urmat testul mult asteptat...relatez pas cu pas cele intamplate...

                          In prima faza am schimbat bobina cu cea gasita prin acareturi, la care bobina 'originala' am pus-o in portbagaj (cu gandul de se intampla ceva, sa-l am de rezerva), dupa care am pornit la drum. In prima faza masina parca trage mai bine...(poate ca e in imaginatia mea deja), ruleaza bine, pana cand am simtit o mica ezitare...hmmm, cat de repede a aparut balbaiala, atat de repede si a disparut...masina merge relativ bine. Nici nu am parcurs bine 30km, a inceput din nou nebunia , la accelerare, simt ca masina da in nas, balbaie de zici ca pompa de benzina impinge ultimii stropi de benzina din rezervor.

                          M-am oprit in prima parcare de pe marginea drumului si am ridicat capota ca sa verific bobina. Am pus mana pe bobina, pare caldut, nici vorba sa fie fierbinte. Caldura poa' sa fie si de la motorul care degaja o cantitate de caldura si in timp se incalzeste...zic eu!


                          Ne stand pe ganduri, am zis ca fac rocada cu bobina din portbagaj (pe care am pus-o ca sa-l am la mine in caz de...). Bobina din compartiment motor caldut, iar rezerva rece bocna. Acu e momentul, daca bobina e de vina atunci cu bobina de rezerva (care e rece) ar trebui sa mearga ...macar pana se incalzeste si asta.

                          In 5 minute am facut rocada, ii dau cheie, porneste bine, insa cum dau sa ies din parcare si o accelerez mai brusc, F**k, balbaie de o ia naiba .

                          IMG-20160907-WA0001_zpsoctu6xro.JPG

                          Deci, concluzia e ca nu are cum sa fie bobina. Pe de o parte ma bucur, macar am eliminat inca o piesa din ecuatie!
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • 'Lun Sep 12, 2016'

                            Update...

                            Am incercat sa rezolv problema cu un alt modul de aprindere...

                            WP_20160911_006_zpstci508vw.JPG

                            A urmat regulatorul de presiune combustibil...al doilea de care a vorbit Dan. L-am testat pe ''uscat'' si functioneaza cel vechi, dar tot l-am schimbat ...

                            WP_20160911_010_zpsi1hjpqvo.JPG

                            Am schimbat si distribuitorul...

                            WP_20160826_002_zpskrgkautu.JPG

                            Am verificat starea vacuumatica a WUR-lui, deja aici a aparut o problema, nu tine vacuum. L-am desfacut sa verific membrana. Nu am intampinat probleme la membrana, l-am curatat pe interior, si ca sa fie sigura treaba am pus un strat de silicon de etansare sub membrana.

                            WP_20160910_008_zps8rs1xta2.JPG

                            WP_20160910_009_zpskrhe66hi.JPG

                            WP_20160910_010_zpstgkvqad1.JPG

                            Dupa remontare am verificat/reglat din nou preiunea de lucru in WUR.

                            WP_20160910_005_zpsdasbsfbt.JPG

                            La temperatura optima de lucru a WUR-lui cu vacuumul deconectat, barometrul indica 2,6/2,7 bari...

                            WP_20160910_001_zpsgrnuaege.JPG

                            Cu vacuumul conectat 3,8/3,9 bari...deci presiunea de lucru a WUR-lui este in parametri
                            WP_20160910_002_zpsv3tjskud.JPG

                            Deci presiunea de lucru a WUR-lui este in parametri...insa nici acu nu am rezolvat mare lucur. Porneste, merge bine, insa cand se incalzeste incepe balbaiala.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment


                            • Ce simptome are la cald, mai exact? Ralantiul e normal și bâlbâie, sau merge cu turație prea mică și bâlbâie?
                              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

                              Comment


                              • Deci , dupa pornirea la rece puteam tura pana plafona motorul, insa dupa aporx. 20-30km parcursi a inceput sa balbaie.


                                'Lun Sep 12, 2016'

                                Deci, sa recapitulez...

                                1. Filtru combustibil
                                2. Pompa de benzina
                                3. Acumulatorul de presiune
                                4. Verficat bujii
                                5. Verificat capac delcou si lulea
                                6. Verificat injectorele
                                7. Bobina de inductie
                                8. Modulul de aprindere
                                9. Regulatorul de presiune combustibil
                                10. Distribuitorul
                                11. Verificat WUR

                                Chiar si dupa toate cele mentionate mai sus nu am reusit sa remediez problema.

                                Pana in prezent este un scor rusinos BVL 11 - Feri 0


                                A mai ramas sa schimb toate fisele + bujii (care sunt comandate si trebuie sa apara in zilele urmatoare), si delcoul (capacul si luleaua deja verificate). Daca nici asa nu se rezolva problema, nu mai stiu pe ce sa pun mana ...ahh, ba da, pe un PET cu benzina si chibrit
                                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                                W126 280SE
                                W123 280CE
                                W126 500SEC
                                W220 500L

                                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF