Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W126 280SE S-Klasse BVLgari-ul meu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am avut rabdare si am citit tot in postarile tale si am savurat pur si simplu toate imaginile cu reconditionarea masinii tale,as putea spune ca ai depasit de mult stagiul de pasionat si ai ajuns la un nivel mult mai mare,ma uitam uimit cum incet ai salvat de la o moarte sigura masina de la felul in care arata si cum a ajuns sa arate si banuiesc sa functioneze cu mult mai bine,multe piese am vazut originale Mercedes Benz,cred ca iubesti tare mult masinuta asta sau visul din copilarie sta aprins in tine si acum.Sa va bucurati in continuare de masina si sarbatori fericite.

    Comment


    • Originally posted by edwardmihail View Post
      Am avut rabdare si am citit tot in postarile tale si am savurat pur si simplu toate imaginile cu reconditionarea masinii tale,as putea spune ca ai depasit de mult stagiul de pasionat si ai ajuns la un nivel mult mai mare,ma uitam uimit cum incet ai salvat de la o moarte sigura masina de la felul in care arata si cum a ajuns sa arate si banuiesc sa functioneze cu mult mai bine,multe piese am vazut originale Mercedes Benz,cred ca iubesti tare mult masinuta asta sau visul din copilarie sta aprins in tine si acum.Sa va bucurati in continuare de masina si sarbatori fericite.

      Salutare!

      Intradevar pasiunea e mare, chiar din copilarie cum ai mentionat si tu...dar mai este cale lunga, findca sunt multe piese care inca asteapta cumintel ca sa fie montate (aici ma refer la optiuni). In legatura cu piesele...intradevar marea parte dintre piese cumparate sunt OEM...aproximativ 95% de nu mai mult!


      Sarbatori fericite!




      Stima
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • Cum se poate observa, nici urma de zapada...macar un feeling de iarna...

        Santa - Benz




        Accesoriile Mercedes - Benz...port CD, USB 8G...



        ...si ultima achizitie, putoane pentru camasa...asta va da bine cu o camasa Dolce & Gabbana ...

        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • Ce caciula draguta i-ai pus ...asa Mos Craciun sa tot astepti.Tot respectul pentru ceea ce faci la masina ! Numai bine !.




          P.S.: Nu cred ca mai este nevoie sa-ti spun cat de eleganti sunt butonii.

          Comment


          • Originally posted by marius_oct View Post
            Ce caciula draguta i-ai pus ...asa Mos Craciun sa tot astepti.Tot respectul pentru ceea ce faci la masina ! Numai bine !.
            Da, dragut...Santa-Benz-ul!




            Originally posted by marius_oct View Post
            P.S.: Nu cred ca mai este nevoie sa-ti spun cat de eleganti sunt butonii.

            Stiu...altfel nu le cumparam!
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • Mi-a luat mai bine de o ora ca sa parcurg tot topicul dar s-a meritat 100% !!
              Achizitionarea si restaurarea unui model clasic de Mercedes e un vis si de-al meu dar mai trebuie sa astepte din pacate.

              Mie unul nu imi vine sa cred cum arata la momentul achizitiei si cum arata acuma, aproape ca atunci cand a iesit de pe poarta fabricii.

              Felicitari pentru munca si efortul depus, ai readus la viata o clasica!
              dark days are coming...
              http://www.youtube.com/watch?v=M-RP9...eature=related

              Comment


              • Originally posted by gavryus View Post
                Mi-a luat mai bine de o ora ca sa parcurg tot topicul dar s-a meritat 100% !!
                Achizitionarea si restaurarea unui model clasic de Mercedes e un vis si de-al meu dar mai trebuie sa astepte din pacate.

                Mie unul nu imi vine sa cred cum arata la momentul achizitiei si cum arata acuma, aproape ca atunci cand a iesit de pe poarta fabricii.

                Felicitari pentru munca si efortul depus, ai readus la viata o clasica!

                Salutare si multumesc pentru urari...


                Intradevar masina arata jalnic la achizitionare...dar cum sunt ambitios de felul meu, am stiut ca am sa reusesc so readuc la viata...altfel era demult la rabla!

                La cum arata acum...hai ca sa nu exageram...inca nu arat inca de nota 10 dar va urma !



                Stima
                Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                W126 280SE
                W123 280CE
                W126 500SEC
                W220 500L

                'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                Comment


                • Originally posted by mer_se280 View Post
                  Ian 04, 2013


                  Anul incepe promitator si "febra pieselor" ma lovit din nou. Azi a sosit toba finala AMG (model care au echipat W126-le). Necesita un pic de atentie dar nu este grav...abia astep sa aud cum suna :mrgreen:.




                  Si acest an incepe promitator si 'febra persista' ! A sosit perechea la cea achiztionata de anul trecut, asa ca corul AMG este complet ! Din pacate inca nu am reusit so aud pe cealalta dar la final placere va fi 'dubla'...








                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • Stai un pic "nebunule", că nu-nţeleg ... tu vrei să-ţi faci evacuare dublă ???
                    Lord W126 500SE -> 2.5D
                    Lady W123 230C -> 240D
                    W124 -> 200D
                    W208 CLK200 -> 2.0

                    W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                    Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                    Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                    Comment


                    • Originally posted by Levi View Post
                      Stai un pic "nebunule", că nu-nţeleg ... tu vrei să-ţi faci evacuare dublă ???
                      Dar nu vin doua tevi din fata?



                      P.S. Normal ca vreau...toata evacuarea vine refacuta din nou cu teava inox, toba intermediara vine desfintata si in locul ei am sa pun o teava incrucisata (x-pipe) gen MagnaFlow...(daca stiu bine prima data acest gen de 'x-pipe' intermediara a fost folosit la NASCAR...sper sa nu gresesc)!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • Frumos proiect. O sa iasa ceva de genu'... http://www.youtube.com/watch?v=FuniEw6ckHI
                        Attached Files

                        Comment


                        • Da, sa zicem...dar sper sa iasa ceva de bun gust fata de cele din poza de mai sus! Spun asta deoarece tutusi e vorba de doua tobe AMG OEM care sunt un pic ovale...ca nu vreau teava de burlan cum isi pun altii!


                          O sa vedem...ceva de genul ca AMG-ul din imagine, doar ca va fi identic si pe partea dreapta...





                          Stima
                          Last edited by mer_se280; 01-08-2014, 11:19 AM.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • Sunt convins ca va iesi ceva de bun gust...avand in vedere cum ai 'umblat' pana acum la masina. S 280 cu patru tevi, mai ales functionale, nu vezi in fiecare zi. Asteptam poze cu lucrarea in desfasurare.

                            Comment


                            • Originally posted by cabriolet View Post
                              Sunt convins ca va iesi ceva de bun gust...avand in vedere cum ai 'umblat' pana acum la masina. S 280 cu patru tevi, mai ales functionale, nu vezi in fiecare zi. Asteptam poze cu lucrarea in desfasurare.

                              Intradevar, multi bani investiti pana in momentul de fata (as fi putut cumpara una la gata)...dar feelingul e mai mare asa !

                              Stiu ca sunt in urma cu restaurarea dar tot adun pe piese si la final vreau sa fie acel ''soc''..daca pot numi asa!


                              Cu lucrarea in desfasurare...normal, pozez/postez/arhivez !
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • Eu am întrebat, de ce ? Pentru că exemplarele din poză au barele din spate de tuning, aceasta însemnând că nu au acea "decupare" în zona ţevilor de eşapament, cum avem noi, în partea stângă ... Eu, să fiu sincer, când am refăcut traseul de evacuare (tot din inox), am renunţat la ideea de a pune încă o tobă (deşi în acel moment puteam liniştit, doar am refăcut tot traseul de la galerie şi până la tobă) din acest motiv. Trebuia să mai fac o decupare şi pe partea dreaptă a barei, dar nu puteam executa această operaţie doar din flex, acolo materialul fiind "întors" spre interior, având un fel de buză, sau cum să-i zic ... Asta ar însemna să confecţionezi acea "piesă" din răşină şi s-o lipeşti de bară, după care să finisezi şi să vopseşti acea zonă. Am văzut astfel de bare modificate, am să caut poze.
                                Nu ştiu, tu cum te-ai gândit ?
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF